مسافرت به سبک سامان

مسافرت اگرچه لذت‌بخش است اما هزار دردسر برای برنامه‌ریزی و گرفتن بلیت و احیاناً ویزا و سروقت فرودگاه بودن و گرفتن بار و غیره دارد. برای حل این مسائل کافی است با بانک سامان تماس بگیرید.

تا چند سال پیش مشتری خوب شعبهٔ بانکی بودید می‌توانستید بدون نوبت به سراغ باجه‌ای خاص بروید و یا  راحت پیش رئیس شعبه بروید و اگر هم چکتان مسئله پیدا کند خیالتان راحت باشد که حتماً کسی از شعبه با شما تماس می‌گیرد. در این اواخر بانک‌ها برای حفظ و جذب این مشتریان که حساب جاری خیلی سنگینی دارند شروع به تعریف سرویس‌های ویژه‌ای کردند. خدمات ویژه بانک پاسارگاد و سرویس در محل بانک آینده ازجملهٔ این سرویس‌هاست. چند بانک هم برای مشتریان سرویس‌های ارزش‌افزوده‌ای مانند پوشش بیمه‌ای رایگان اختصاص داده‌اند. اما بانک سامان با خدمات خارج از سیستم بانکی خود سطح جدیدی از این رقابت را در قالب خدمات سامان زندگی تعریف کرده است.

سامان زندگی چیست؟

بانک‌ها و اصولاً تجارت‌ها در جهان تلاش می‌کنند ارتباط خود را خارج از حیطهٔ فعالیت اصلی خود نیز با مشتریان خوب خود حفظ کنند و عملاً خود را بخشی از زندگی مشتریانشان بدل کنند. این همان هدفی است که سامان زندگی دنبال می‌کند.
یکی از بخش‌های جذاب خدمات سامان زندگی خدمات مسافرتی آن است که به مربوط به ارائه سرویس‌هایی درزمینهٔ سفر به مشتریان برتر این بانک است.

خدمات مسافرتی شامل چه مواردی است؟

خدمات مسافرتی سامانیان شامل موارد زیر است:
  • خدمات تشریفات اختصاصی فرودگاهی
  • مشاوره سفر برای انتخاب پرواز، شهر مقصد، تور و هتل
  • رزرو و صدور بلیت‌های شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی
  • خدمات اخذ ویزا
  • ارائه خدمات رزرواسیون هتل‌ها در داخل و خارج از کشور
  • رزرو تورهای لوکس، برتر و خصوصی به مقاصد خاص

 تشریفات اختصاصی فرودگاه چیست؟

جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه بین­‌المللی امام خمینی (ره)، سالنی در مجاورت ترمینال اصلی این فرودگاه است که خدماتی خاص به مشتریان ویژه بانک ارائه می‌کند. این خدمات عبارت‌اند از:
  • انتقال مسافر (در شهر تهران) با خودروی اختصاصی از منزل یا محل کار تا سالن تشریفات ویژه فرودگاه و برعکس
  • تحویل بار مسافران در بدو ورودِ به فرودگاه و انجام تشریفات گذرنامه و گمرکی توسط کارکنان جایگاه تشریفات ویژه
  • انتقال مسافر با خودروی اختصاصی از سالن تشریفات ویژه تا پلکان هواپیما و برعکس
  • باجه اختصاصی بانک سامان در فرودگاه بین­‌المللی امام خمینی (ره) برای انجام امور بانکی ارزی و ریالی مسافران
  • امکان دسترسی به اینترنت پرسرعت در سالن تشریفات ویژه
  • پذیرایی در زمان انتظار و استفاده رایگان از بوفه

چه کسانی از این خدمات بهره‌مند می‌شوند؟

مشتریان برتر بانک سامان که مجموع دارایی آن‌ها در این بانک حداقل 500 میلیون تومان است، از خدمات ترنسفر و تشریفات فرودگاهی بهره‌مند می‌شوند.
مجموع دارایی می‌تواند شامل سپرده‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت ویژه ارزی و ریالی و معدل موجودی سه‌ماهه سپرده‌های کوتاه‌مدت عادی، سیمیا، حساب‌های جاری، پس‌انداز و جمع ارزش گواهی سپرده سرمایه‌گذاری عام بانام باشد.
سطح استفاده رایگان از خدمات ترنسفر و تشریفات ویژه با توجه به میزان سپرده‌گذاری در روزِ درخواست این خدمات تعیین می‌شود.

ارتباط با مشتری در همه‌جا

باشگاه مشتریان از آن دسته کارهایی است که چند سالی است که تبدیل به یک مد شده است. اما در خیلی از موارد این باشگاه‌ها تنها کاری که می‌کنند فرستادن پیام تبریک روز تولد است. اما خوشبختانه به نظر می‌رسد که این دوران در حال تمام شدن است و اگر بانکی بخواهد در بازار رقابت باقی بماند باید بتواند خدمات عالی و باکیفیت را برای گروه‌های مختلف مشتریان خود در هر سطحی تعریف کند. این خبر خوبی برای مردم و جامعه خواهد بود.