رده خبر رونمایی از محصول جدید بانک سپه، «کارت خرید سپه»

رونمایی از محصول جدید بانک سپه، «کارت خرید سپه»

خبر
نویسنده: رده
22 اردیبهشت 1395
محمدکاظم چقازردی گفت: این بانک در راستای تأمین مالی مشتریان به‌عنوان یکی از مهم‌ترین وظایف خود، کارت خرید سپه را عرضه کرده و این کارت علاوه بر امکان تأمین مالی خرد مشتریان، زمینه حصول اطمینان از مصرف صحیح تسهیلات، بهبود نقش واسطه‌گری بانک به‌ویژه برای تولیدکنندگان بزرگ در سیستم بانکی کشور را مهیا می‌کند.
وی تصریح کرد: دارندگان کارت خرید سپه می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک تا سقف 100 میلیون ریال طی یک ماه، اقدام به خرید محصولات شرکت‌های تراز اول داخلی با اولویت فروشندگان لوازم‌خانگی کنند.
 
مزیت کارت خرید سپه برای مشتریان
وی در خصوص مزایای کارت خرید سپه برای مشتریان اظهار داشت: امکان خرید اقساطی کالا و خدمات تا سقف 100 میلیون ریال با نرخ سود پایین و تسویه اقساط آن بدون نیاز به حضور در شعبه از مزایای این کارت است.
چقازردی در مورد مزیت‌های کارت خرید سپه برای تولیدکنندگان یادآور شد: افزایش میزان فروش، مدیریت نقدینگی، تبلیغ برند خود از طریق بانک، کاهش ریسک عدم وصول بدهی درفروش‌های اقساطی و همچنین بالا رفتن میزان سودآوری از محل حذف واسطه‌ها از مزیت‌های کارت خرید سپه برای تولیدکنندگان است.
 
نرخ سود کارت خرید سپه 16 درصد
رئیس هیئت‌مدیره بانک سپه مدت بازپرداخت اقساط کارت خرید سپه را 24 ماه و نرخ سود آن را 16 درصد اعلام و خاطرنشان کرد: مهلت یک‌ماهه استفاده از این کارت برای یک ماه دیگر قابل تمدید بوده و دارندگان آن تنها از طریق استفاده از پایانه‌های فروشگاهی نصب‌شده بانک سپه در فروشگاه‌های طرف قرارداد قادر به خرید باکارت خرید سپه خواهند بود.
چقازردی یادآور شد: کارت خرید سپه پس از مراجعه مشتری به شعبه و اعتبارسنجی وی با انعقاد قرارداد در قالب عقد مرابحه و سپردن تضامین به‌صورت آنی صادر و در اختیار مشتری قرار می‌گیرد.
وی اظهار داشت: بانک سپه با انجام تعامل با تولیدکنندگان در خصوص نصب پایانه‌های فروش خاص و راه‌اندازی کامل طرح، در نیمه دوم خردادماه اقدام به ارائه خدمات به مشتریان از این بستر نوین اعتباری خواهد کرد.
مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

وام بدون چک و ضامن
×
وام بدون چک و ضامن
تا 50 میلیون تومان
دیجی‌پی