رده خبر بیست و ششمین مرحله قرعه‌کشی قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک صادرات آغاز شد

بیست و ششمین مرحله قرعه‌کشی قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک صادرات آغاز شد

خبر
نویسنده: رده
20 اردیبهشت 1395
این بانک باهدف ایجاد بستر مشارکت بیشتر در امور عام‌المنفعه و ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه در جامعه برگزاری بیست نهمین مرحله قرعه‌کشی بین حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز را در دستور کار قرار داده و برای برندگان این نوع حساب‌ها جوایز ارزشمند معنوی و مادی متعددی را در نظر گرفته است.
منابع مربوط به سرفصل قرض‌الحسنه را در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه سرفصل‌های همچون: تأمین هزینه‌های ازدواج، تهیه جهیزیه، کارگاه‌های تولیدی کوچک، درمان بیماری، هزینه تحصیلی، تعاونی‌های تولیدی و عمرانی، ساخت مدارس روستایی، راه و مسکن روستایی، واحدهای مسکونی آسیب‌دیده از حوادث قهری به مصرف می‌رساند.
بر اساس این گزارش تمام دارندگان حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز که حداقل مبلغ 500 هزار ریال به مدت 90 روز متوالی از ابتدای شهریورماه 94 لغایت پایان مردادماه 95 حفظ و در روز قرعه‌کشی نیز حداقل مبلغ مذکور را موجودی داشته باشند در قرعه‌کشی شرکت داده خواهند شد و در صورت برنده بدون جایزه به ایشان اعطاء خواهد گردید.
بانک صادرات ایران به دارندگان حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز و تشویق به حفظ و افزایش موجودی، برای هر 100 هزار ریال روزانه یک امتیاز در نظر و به هر امتیاز یک شماره سریال تعلق داده است که قرعه‌کشی نیز بین شماره سریال‌ها صورت خواهد گرفت.
مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

۱ دیدگاه
  1. اسماعیل غمشادزهی می‌نویسد

    سلام کی قرعه کشی می شود

    3
    4
تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد