رده بررسی معرفی ۵ وام آنلاین فوری بدون ضامن

معرفی ۵ وام آنلاین فوری بدون ضامن

بررسی

چطور بدون حضور در شعبه بانک وام بدون ضامن بگیریم؟

نویسنده: محمد امیرپور
1 بهمن 1402
وام آنلاین

چطور وام آنلاین بگیریم؟

در حال حاضر بانک‌ها (در قالب نئوبانک‌ها و همراه‌بانک‌های موبایلی و اپلیکیشن‌های بانکی) و سایت‌های خرید اقساطی امکان گرفتن وام بانکی را فراهم می‌کنند. اما سوال اینجاست که بین این همه گزینه و انتخاب برای وام فوری آنلاین، سراغ کدام یک برویم؟ جواب فقط یک جمله است. بهترین وام فوری آنلاین همانی است که کمترین زمان و پروسه و مدارک لازم را از مشتری‌اش بخواهد و البته بدون ضامن وام بدهد. پس در این مطلب ما سراغ معرفی آنهایی می‌رویم که وام آنلاین بدون ضامن به مشتریانشان می‌دهند.

روش‌های دریافت وام آنلاین بدون ضامن؟

برای دریافت وام آنلاین باید سراغ یکی از این دو دسته رفت: سایت‌های خرید اقساطی مانند دیجی پی، اسنپ پی، بیت لون، قسطا، لندو و… که معمولا اعتبار خرید به شما می‌دهند و می‌توانید روی گرفتن وام از ۱۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان روی آنها حساب باز کنید. اما گرفتن این وام‌ها نیاز به داشتن ضامن دارد. یعنی در ساده‌ترین حالت ممکن، بالاخره شما باید یک برگ چک صیادی از خودتان به عنوان ضمانت به بانک بدهید.

راه دوم هم رفتن سراغ‌های بانک‌های آنلاین مانند بلوبانک، بانکینو، ویپاد، بانک شهر و… است.

وام ازدواج

از کجا وام آنلاین بدون ضامن بگیریم؟

بانک‌های مجازی تقریبا تمام سرویس‌های یک بانک را به صورت مجازی به کاربرانشان ارائه می‌دهند و یکی از این سرویس‌ها هم خدمات وام است که با توجه به مقدار گردش حساب، مقدار امتیازی که حساب کاربری مشتری جمع کرده و البته رتبه اعتبارسنجی و امتیازی که به دست آورده، داده می‌شود. مزیت بزرگ این نوع وام‌ها این است که نیاز به هیچ ضامنی ندارند و تنها براساس اعتبار بانکی شما به‌تان وام می‌دهند. البته اگر می‌خواهید فهرست همه وام‌های بدون ضامن را داشته باشید، بهتر است جدول «وام بدون ضامن» را در سایت رده بخوانید. اما مهمترین وام‌های آنلاین بدون ضامن را همین پایین برایتان بررسی کرده‌ایم:

بلوبانک

بلوبانک هم براساس رفتار و سابقه بانکی مشتریانش که با گزارش اعتبارسنجی به دست می‌آید، به کسانی که در این بانک افتتاح حساب کرده‌اند، وام و تسهیلات می‌دهد. البته اگر حساب بلوبانک هم ندارید، می‌توانید ظرف چند دقیقه به صورت آنلاین افتتاح حساب کنید. بعد از باز کردن حساب هم می‌توانید با میانگین حساب سه ماه گذشته خودتان، بین ۳ تا ۱۰ میلیون تومان به صورت آنی و بدون نیاز به ضامن از بلوبانک وام بگیرید.

سقف وام: ۱۰ میلیون تومان

ویپاد

ترابانک جدید بانک پاسارگاد، یعنی ویپاد هم چند وقتی است که با کلی تبلیغ و البته دادن تسهیلات خوب به کاربرانش سعی کرده در بازار متقاضیان وام فوری آنلاین برای خودش اعتباری به دست بیاورد. کافی است برنامه ویپاد را روی گوشی‌تان نصب کنید. بعد هم مراحل ثبت نام و افتتاح حساب و احراز هویت آنلاین را انجام دهید. به محض اتمام افتتاح حساب، شما می‌توانید تا یک میلیون تومان از حساب ویپاد خودتان وام بگیرید. البته فراموش نکنید برای دریافت وام از ویپاد حتما باید گزینه دریافت کارت فیزیکی بانکی را فعال کرده باشید.

سقف وام: ۵۰ میلیون تومان

بانکینو

نئوبانک خاورمیانه، اولین نئوبانک ایرانی بود که راه‌اندازی شد. این بانک مجازی هم تمام خدمات بانکی را به مشتریانش می‌دهد. اگر حساب بانکینو را افتتاح کرده‌اید و در طول این مدت هم حساب‌تان کار کرده باشد، می‌توانید از ۱۰۰هزار تومان تا سقف ۱۰میلیون تومان وام بگیرید. کل فٰرآیند درخواست وام تا آمدن پول به حساب شما هم کمتر از ۷دقیقه طول می‌کشد. این وام نه نیاز به چک و سفته و ضامن دارد و نه سود ازتان می‌گیرند. وام بانکینو با کارمزد ۲درصد به متقاضی داده می‌شود.

سقف وام: ۱۰ میلیون تومان

همراه‌ شهر پلاس

همراه‌بانک بانک شهر به نام همراه شهر پلاس هم یکی از اپلیکیشن‌های بانکی است که بدون ضامن و تنها براساس اعتبارسنجی به کاربران بانک شهر وام می‌دهد. کافی است سه ماه از باز کردن حساب در این بانک زمان بگذرد و امتیاز خوبی هم در این مدت بابت گردش حساب به دست بیاورید. براساس میانگین موجودی حساب بانکی‌تان می‌توانید تا سقف ۵۰ میلیون تومان از این بانک وام فوری آنلاین بگیرید. وام آنلاین بدون ضامن با سود ۱۸درصد و حداکثر زمان بازپرداخت ۳۶ماهه.

سقف وام: ۵۰ میلیون تومان

سیبانک بانک سینا

اگر در بانک سینا حساب بانکی دارید، می‌توانید از طریق اپلیکیشن همراه‌بانک سینا – سیبانک – اقدام به درخواست وام بدون ضامن کنند. این طرح که لیلیوم نام دارد، براساس میانگین حساب مشتریان در ۲ تا ۶ ماه گذشته به آنها وام می‌دهد و برای گرفتن این وام که با سود ۲۳درصد به متقاضی داده می‌شود، تنها اعتبارسنجی مشتری کفایت می‌کند. اگر رتبه اعتبارسنجی شما C باشد ۱۰ میلیون تومان وام می‌گیرید، اگر با رتبه اعتباری B درخواست وام کنید، تا ۲۰ میلیون تومان امکان گرفتن تسهیلات دارید و در صورتی که رتبه اعتباری شما A باشد، می‌توانید تا سقف این وام آنلاین بدون ضامن را بگیرید.

سقف وام: ۵۰ میلیون تومان

 

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

13 دیدگاه
  1. حسین می‌نویسد

    بلو بانک یا هر بانکی دیگه فقط و فقط دنبال شکم گندهای بالا دست وخوش گزرنهای خارج از کشور هستن

    11
    2
  2. هوشیار پاکی می‌نویسد

    بخدا خیلی نیاز دارم

    2
  3. علی اصغرحصاری می‌نویسد

    من خیلی رورفتارانسانها کنجکاوهستم همین افرادیکه سروقت مسجدپیشانی ر دمهر همیشه تومساجد توهیئت ها بحساب مسلمان و.لی این افراد اکثرا بدترین مردم هستن ازهرلحاظ

    36
    12
    1. محمد می‌نویسد

      من که نمودونم الان نظر شما چه ربطی به مطلب داره ولی اگر ۶ ماه بری مسجد محلتون نظرت عوض میشه
      وقتی با نظر کینه ونفرت و دوشمنی به دیگرانی که مثل تو نیستند نگاه کنی دوچار قضاوت غلط و غیر واقعی میشی

      15
      18
  4. علی می‌نویسد

    اینکه افرادکم فکرواحمق فقیرهستن کاملا درسته من خودم جوان حدود۲۵تا۳۵ تقریباازدوستام بهتربودم البته همونجاهم برادرورشکست شده من هرچی داشتم فروختم دادم توشرکتی کارمیکردم پیشنهادسرقت میدادن میگفتم نه اصلا الان پرایدی دارم هرسال سرقت دزدههاراشناسایی بازمیگم گناه دارن بااینکه خودم پول لاستیک ندارم مسافرسوارمیکنم میگه ندارم بروولش خوب حماقته هرکی توجاده مونده باماشین واستادم کمک کردم یک شب موندم یکنفرترمز نزد بعدیک تومن قرض کردم بابت یدکش دادم میدزدن توهم بدزد من الان هیچی ندارم برای قسط موندم مسافرمیبرم میگه ندارم میگم باشه .آدم احمق همیشه بدبخته .خدا کجا کاری کجا یارو گفت تجارت کنیم گفتم باشه گف بین ما خداوقران گفتم باشه وام گرفتم واریزکردم گف ازخدابگیر .

    13
    6
  5. طاهری جوان می‌نویسد

    سلام
    الان غریب به ده ماهه بلو بانک دارم و پول هم میادو می‌ره ولی نمی‌مونه متاسفانه بنده اگر مبلغی پول ساکن و بلااستفاده داشتم دنبال وام نبودم و اینکه همچنان برای بنده هزار تومان هم وام آزاد نشده .ممنون از این همه شرایط آسان وامتان

    27
    5
    1. صونا می‌نویسد

      گل گفتی دقیقا مثل من اگه پول داشتیم ک راکد بزاریم ی گوشه چرا وام میگیریم

      9
    2. رحمان پیلارام می‌نویسد

      دقیقا درست میگی

      2
      4
  6. m0261f می‌نویسد

    سلام
    خداقوت
    مرسی از توضیحات کاملتون
    بله بلوبانک وامش رو گرفتم وخیلی هم لازم داشتم
    خانوادم هم اکثرانشون گرفتن
    سپاس

    10
  7. توحید می‌نویسد

    چند روز میرسه

    1
    4
    1. m0261f می‌نویسد

      دوست عزیز بلوبانک بعد از سه ماه کارکرد حسابت و اعتبار سنجی بهت امتیاز میده طبق همون بهت وام میده 20 الی ۳۰ دقیقه ای طول میکشه وام داخل حسابت بشینه

      5
      1. حسین می‌نویسد

        سلام بلوبانک بااینکه قانون گفته برای وام فرزندآوری اگر اعتبارسنجی نمره کمی آوردیدباسهام عدالت ویارانه جبران کندوبا وجود داشتن ضامن کسر از حقوق ویک برگه چک صیادی وام فرزندآوری را به من ندادند وحذف کردند متاسفم برای چنین بانکهایی

        4
  8. عبیدالله خواجه می‌نویسد

    سلام علیکم شب‌شمابخیر خداقوت‌خسته‌نباشین‌ممنون‌ازاطلاع‌رسانی‌شماولی‌اینکه‌تمام‌خبرهای‌شمادرموردوام‌کلان‌دروغ‌وغیرقابل‌اطمینان‌میباشدوبیشترخبرهانیزمردم‌راسرگردان‌میکنن‌بین‌بانکها‌

    9
    3
وام بدون چک و ضامن
×
وام بدون چک و ضامن
تا 50 میلیون تومان
دیجی‌پی