رده رپورتاژ آگهی بررسی وام ۵۰ میلیونی ویپاد

بررسی وام ۵۰ میلیونی ویپاد

رپورتاژ آگهی
نویسنده: رده
23 دی 1402

ویپاد، یک بانک تمام دیجیتال به پشتوانه بانک پاسارگاد است. از طریق ویپاد، می‌توانید بدون مراجعه حضوری به شعبه‌های بانک پاسارگاد، کاملا آنلاین افتتاح حساب کنید، در محل دلخواه کارت بانکی خود را دریافت کنید و آنلاین و بدون ضامن و وثیقه تسهیلات بگیرید. حالا که بحث تسهیلات شد، بد نیست بدانید که ویپاد اخیرا سقف تسهیلات خود را تا مبلغ 50 میلیون تومان افزایش داده است و شما می‌توانید به طور کاملا آنلاین و بدون نیاز به ضامن و وثیقه تا سقف ۵۰ میلیون تومان وام دریافت کنید. اگر می‌خواهید در رابطه با وام ۵۰ میلیونی ویپاد و نحوه دریافت آن اطلاعات کسب کنید، این مطلب از رده را از دست ندهید.

به طور کلی، تسهیلات‌دهی در ویپاد به دو شکل انجام می‌شود:

طرح پشتوانه (روش پلکانی)

در طرح پشتوانه، شما می‌توانید به صورت پلکانی تسهیلات یک، دو، سه، چهار، پنج و غیره را تا سقف 25 میلیون تومان دریافت کنید. شیوه بازپرداخت آن نیز تا 10 میلیون تومان در چهار قسط و از 15 تا 25 میلیون تومان در شش قسط انجام می‌شود.

طرح برآیند (روش امتیازی)

طرح برآیند، تسهیلات بدون ضامن و وثیقه ویپاد است که بر مبنای سپرده و امتیاز و براساس نتیجه اعتبارسنجی به مشتریان اعطا می‌شود. به این صورت که هر 100 هزار تومان سپرده در هر روز یک امتیاز به حساب می‌آید و شما بر مبنای امتیازهایی که در باشگاه مشتریان (وی‌کلاب) کسب کرده‌اید، می‌توانید تا سقف ۵۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کنید. لازم به ذکر است که کارمزد این تسهیلات با نرخ 23 درصد محاسبه شده و مهلت بازپرداخت آن 6 یا 12 ماه است.

ویژگی تسهیلات برآیند

تسهیلات برآیند 3 ویژگی اصلی دارد:

1.بدون ضامن و وثیقه

تسهیلات برآیند نیاز به ضامن، وثیقه، چک و سفته ندارد و تنها بر‌اساس نتیجه اعتبارسنجی (بررسی رفتار مالی در شبکه بانکی کشور و رفتار مالی ۳ ماه اخیر شما در ویپاد) اعطا می‌شود.

2.بدون شرط پلکانی

شما می‌توانید متناسب با تعداد سکه‌هایی که در وی‌کلاب کسب کرده‌اید و براساس نتیجه اعتبارسنجی، هر یک از مبالغ ۱۰، ۱۵، ۲۰، ۲۵، ۳۰، ۳۵، ۴۰، ۴۵ و ۵۰ میلیون تومانی تسهیلات برآیند را بدون شرط پلکانی دریافت کنید. این یعنی لازم نیست که حتما مبلغ پایین‌تر (پله قبل) را دریافت کرده باشید.

3.بدون مراجعه حضوری

مراحل درخواست و دریافت تسهیلات برآیند مانند تمامی خدمات دیگر ویپاد به صورت کاملا آنلاین، بدون نیاز به مراجعه حضوری و در کم‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

سکه‌های لازم برای تسهیلات برآیند

برای دریافت هر یک از مبالغ ذکرشده در بالا، حدنصابی از سکه‌های وی‌کلاب مورد نیاز است که می‌توانید جزئیات آن در جدول زیر مشاهده کنید:

 

مبلغ تسهیلات (میلیون تومان)

مدت زمان بازپرداخت (ماه)

تعداد سکه (امتیاز) موردنیاز

10

6 4500
12

9000

15

6 6750
12

13500

20

6 9000
12

18000

25

6 11250
12

22500

30

6 13500
12

27000

35

6 15750
12

31500

40

6 18000
12

36000

45

6 20250
12

40500

50

6 22500
12

45000

مراحل دریافت تسهیلات برآیند

دریافت تسهیلات برآیند در چند مرحله ساده انجام می‌شود که عبارتند از:

1.دانلود و نصب اپلیکیشن ویپاد

ابتدا با مراجعه به وبسایت ویپاد، اپلیکیشن‌های گوگل‌پلی، بازار، مایکت و سیب اپ اپلیکیشن ویپاد را دانلود و نصب کنید.

2.افزایش موجودی حساب

سپس با افزایش موجودی حساب، به‌ازای هر ۱۰۰ هزار تومان در هر روز، ۱ سکه دریافت کنید.

3.درخواست تسهیلات برآیند

در اپلیکیشن ویپاد، با مراجعه به بخش تسهیلات، وارد صفحه تسهیلات برآیند شده و درخواست تسهیلات خود را ثبت کنید.

4.پرداخت کارمزد اعتبارسنجی

با پرداخت این کارمزد، فرایند اعتبارسنجی (شامل استعلام از شبکه بانکی و سنجش رفتار مالی ۳ ماهه اخیر شما در ویپاد) برای شما انجام می‌شود که معمولا فقط یک دقیقه زمان می‌برد.

۵.انتخاب مبلغ تسهیلات

مبلغ مورد نظر خود را از میان مبالغی که بر‌اساس اعتبارسنجی به شما نمایش داده می‌شود، انتخاب کنید.

6.انتخاب مدت بازپرداخت

با انتخاب مدت بازپرداخت (۶ تا ۱۲ ماهه)، تعداد اقساط خود را تعیین کنید.

7.پرداخت سکه

سکه‌های مورد نیاز برای دریافت مبلغ تسهیلات موردنظر خود را پرداخت کنید.

به این ترتیب، تسهیلات درخواستی برای شما فعال شده و می‌توانید از آن برای خرید از تمامی فروشگاه‌های حضوری و اینترنتی استفاده کنید.

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

24 دیدگاه
  1. علی اختری می‌نویسد

    با سلام به نظر من مردم ایران بسیار زیاد قدر نشناس هستن باید شماهایی که این حرفا رو میزنید اول کلی وقت بزارید برید بانک و دونگی کنید بعد برد کلی گردش حساب بسازید و ضمن ببرید تا ۱۰ تومن وام بهتون بدن اونم با همین درصد سود پس وقتی یه بانک اینقدر راحت داره وام میده ناشکری نکنید اگه نیاز ندارید خب نگیرید ولی خیلی ها مثل من در عرض چند دیقه وام گرفتن و کارشون راه افتاده بعدشم با سودش پرداخت کردن.
    تنها مساله ای که این بانک داره اگه بتونه سقف وام ها رو زیادتر کنه و اقساطش هم بلند تر عالی میشه دیگه حرف نداره

  2. # می‌نویسد

    ی سری از افراد اومدن میگن که بده یسریا میگن خوبه اونایی که میگن بده اولا برید چرخه اقتصاد رو بخونید بفهمید بانکها بنگاه های اقتصادی هستن که سود میگیرن تا بتونن سود بدن و این وسط کارمزد بردارن خوب هستش چون تمام بانکها باید این کار رو کنن وام‌های اعتباری اصلی ترین بخش اقتصاد هستش بازار رو راه میندازه چرخه به جریان میوفته مشکل ایرانه چون اقتصاد ما یک اقتصاد مریض و نابود شدست تو چرخه اقتصاد خانوار و نیروی کار حساب نمیشن و این یعنی فروپاشی اقتصادی پس پاسارگاد کارش قشنگه اما اقتصاد ما مریضه این قشنگی زیاد به چشم نمیاد اگر تو کشوری بودیم که ماشین ۷میلیون بود ولی پاسارگاد با همین سیستم وام میداد اعتراض میکردین دوباره؟

    1
  3. پیتر می‌نویسد

    سلام،تا آخر این متنو بخون حتما…اگر میخواد وام تسهیلات پشتوانه رو بردارین ،اولیش ۱ ملیونه که میگن برای برداشتنش باید یک ملیون واریز کنید به حساب
    که بتونید بردارید،برای این کار هم نیازی نیست حتما برید خرید کنید یا صبر کنید کارتش بیاد،نه،نرم افزار پی پاد رو که مال همین پاسارگاده رو نصب کنید،از ویپاد مبلغ هارو بفرستین به پی باد،وقتی این کارو کردین از اعتبار استفاده میشه و جلوش باز میشه،شما میتونید دوباره پول رو از پی باد بفرستین به ویپاد به اضافه ی کارمزد و سودش که برای ۱ملیون ،۱۸هزارتومن میشه و وامتون رو بازپرداخت میکنید،در این صورت وام ۲ملیونی ازاد میشه و دوباره میتونید پول رو به پی باد بفرستین و برای وام های بعدی 3،۵و…همینکارو بکنید تو یه هفته میتونید به وام های بالاتر برسید.ولی بنظر من خیلی چرته تسهیلات پشتوانه که مثلا تا ۲۵ ملیون تومن وام میتونی بگیری ،ولی مدت زمان بازپرداختش خیلی کمه ،من هرجا جستجو کردم ندیدم که گفته باشن بازپرداخت تسهیلات پشتوانه ۶یا۱۲ ماهست،اما برای تسهیلات برایند همه جا گفتن که ۶تا۱۲ ماهست.بنابر این من خودم تا ۵ملیون وام گرفتم و فکر میکنم اگر ۲۵ملیون رو هم بردارم ،باز پرداختش همون یک ماهه هست که باید پرداخت بشه،اینجوری هم چه فایده داره من چه کاری میتونم با۲۵ملیون تومن درعرض یک ماه انجام بدم که فلان قدر سود بگیرم ازش و ۲۵ملیون وام رو ماه دیگش پرداخت کنم!؟امکان تمیدش هست ها،ولی باید برای هرماهی که تمدید میکنید۲۵۰هزارتومن پول بدین.این یعنی دزدییی..ولی تحقیق کنید بپرسید اگر وام ۲۵یا۳۰ملیونیه پشتوانه(نه برایند) ۶یا ۱۲ماهه بازپرداختش باشه خوبه .این نظر بنده بود.

    12
    4
  4. مهدی می‌نویسد

    سلام من پیام خوندم یه سری فکر میکنن پول مفت باید بگیرن عزیز اینکه یه بانکی با این اپلیکیشن با سود کم ۱٫۸ ماهی داره وام میده و با خوش حسابی و موجودی حساب می‌ره بابا چه ایرادی داره الان من خودم حدود ۴ ماهه و زود تسویه کردن وام ها به ۱۰ میلیون رسیدم و کلی کارم هم راه افتاده چرا ما مردم ایران اینقدر حرفای بی اساس می‌زنیم یکم وجدان داشته باشیم خوبه یا علی

    22
    8
  5. Lil j می‌نویسد

    من ویپاد نصب کردم یه مبلغی واریز کردم.
    کارتم اومد ورتی تسهیلات پشتوانه اقدام کردم
    امروزصب رفتم ببینم که وضعیت اعتبار سنجی به چه صورته. دوستان گزینه ی تسهیلات به کل از منوی اصلی اپلیکیشن پاک شده. هم تسهیلات پشتوانه هم برآیند. واقعا پشمام ریخته
    فقط ده تومن میخواستن مارو بگان برای اعتبار سنجی. دقت کنید لطفا. آیتم تسهیلات حذفففف شده اصن من باورم نمیشه

    1
    13
  6. هادی می‌نویسد

    با سلام و خسته نباشید دوستان کامنت ها رو خوندیم واقعا جایی تأسف داره این قدر ناسپاسی از نظر بنده بهترین بانک هستش واقعا کار ادمو راه میندازه
    هیچ بانکی به این سهولت وام نمیده و خدمات بانک داریش عالیه
    این فقط نظر منه چند ماه دارم باهاش کار میکنم عالیه
    و راضی هستم خداقوت به تمامی سازندش

    19
    2
  7. Reza می‌نویسد

    باسلام خدمت شما می‌خوام بدونم 50میلیون وام بگیریم ماهی چقدر باید واریز کنیم و در نهایت 50میلیون با کار مزد به چقدر میرسه مثلاً 50میلیون برداریم از آخر باید 55میلیون پرداخت کنیم یا کمتر؟ و اینکه مراحل داره تااینکه به پنجاه میلیون برسی داری ده تا مرحله داره و هر مرحله چقدر کار مزد میگیرن

    10
    2
  8. محمدرضا می‌نویسد

    با سلام من 15 تومن گرفتن فقط خرید میشه کرد کارت اعتباریه بدون ضامن یک ماه وقت دارید تا تا وام رو مصرف کنید

    3
  9. ذبیحی می‌نویسد

    سلام
    من ۵۰ میلیون تومان وام رو از طریق سکه ها گرفتم
    کار ما که راه افتاد
    از هیچی خیلی بهتر بود

    20
    3
  10. حسین می‌نویسد

    من نمیدونم چه گناهی کردیم که حکومت ما شده این
    بانکهامون هم شده این….

    14
    12
  11. بهرام صالحی می‌نویسد

    حوب به اندازه کافی فوش دادید اینم می دزده آره میدزده
    اما اگه پول بخابونی وامم میده
    مثلا ۱۰ تومان ۲ ماه بخابون

    6
    1
    1. گول خورده می‌نویسد

      جدول بالا هست . کجاش با ۱۰ تومنو و ۲ تومنو اینا که گفتی وام میده . هر ۱۰۰هزار یک سکه یعنی هر ملیون ۱۰ سکه و هر ۱۰ ملیون ۱۰۰ سکه فقط . کدوم احمقی ۱۰ ملیون رو ۴۵ روز میخابونه که بعد ۴۵ روز بهش ۱۰ ملیون بدن که با کارمزد ۶ ماهه ۱۲ ملیون خورده ای پس بدی . این اسمش وامه

      6
      5
  12. izedmehr می‌نویسد

    عالی بوده تا 25 میلیون وام رو گرفتم فوق‌العاده حسابم فعاله روزانه 5 میلیون گردش حساب دارم

    12
    2
    1. اَشکان می‌نویسد

      دروغگو مردم گول نزن

      13
      6
  13. امیر می‌نویسد

    لطفا
    ترا بخدا جمع کنید ای بساط و کم دروغ تحویل مردم بدهید مردم خودشون به اندازه کافی مشکل دارن شما دیگه نمک به زخمشون نباشین من چندین مرحله تا پنج میلیون رفتم ولی هفت میلیون میگین باید شرایط برقرار بشه شما که هفت میلیون نمیدین چطوری میخاین پنجاه میلیون بدین

    11
    10
    1. غلامی می‌نویسد

      من الان ۴۵ ملیون گرفتم داداش کجای کاری

      3
      1
  14. علی مصفا می‌نویسد

    این ویپاد یک کلاهبرداری. یکساله هروقت تموم شده بلافاصله پولشون رو پس دادم. ۵ ماهه یعنی ۱۵ باره رو ده میلیون گیر کرده اونوقت هر زر زر میکنن تا ۲۰ و ۲۵ میلیون حساب پشتوانه ارتقا یافته. انتظاری نمیشه داشت. همه از ریز و درشت دزد هستن. بعضی اندک شمار بعدا صداش در میاد

    13
    8
    1. Pourya می‌نویسد

      شاید بر اساس شبکع بانکی شما واجد شرایط وام بالاتر نیستی … از اولشم این وام ها بر اساس سنجش شبکه بانکی داده میشه
      بانک مهر ایران من ۳۰ میلیون وام فوری گرفتم تو بیست دیقه چه طوری ؟ بر اساس گردش حساب و امتیاز عه بالا تر از اون باید پول بخوابونی … حالا اون وام فوری رو اگر اعتبار سنجی رد میکرد نمیتونستم بردارم حالا هر چه قدر هم گردش داشتم مهم نبود … اعتبار سنجی برای چک کردن خوش حسابی مقدار گردش و عدم بدهکاری و چک و قسط تو یه بانک دیگه به وجود اومده حالا همین که ده تومن ده تومن با دو تا کلیلک وام میگیری بده؟

    2. آرمین می‌نویسد

      آره واسه منم ۲ ماهه رو ۱۰ میلیون گیر کرده ۴ بار توی این دوماه ۱۰ میلیونی رو گرفتم اما ۱۵ میلیونی رو باز نمیکنه، آخرین ۱۰ میلیونی رو پرداخت کردم ۱۵ میلیون گذاشتم توی حساب ۷ روز بهش دست نزدم، کلی کارت به کارت و کلی قبض آب و گاز و برق هم پرداخت کردم با اپلیکیشن اما بازم هنوز روی ۱۰ میلیونی گیر کرده

      1
      1. وام دوست می‌نویسد

        برای من هم سه ماهه که روی ده تومن گیر کرده. در صورتی که همیشه زودتر از موعد تسویه کرده ام و در اعتبار سنجی ام درجه B1 دارم.

        3
  15. معصومه می‌نویسد

    ببخشید بدترین نوع وام رو شما میدید چطور ؟ اینکه ۱ تومن اول بعد ۲ تومن و …. ولی تبلیغ میکنی ۵۰ تومن . تازه چند ماه طول میکشه تا بتونی وام مورد نظرت رو بگیری آخه این چه وضعیه من کارت گرفتم و خواستم وام بگیرم آخه ۱ تومن به چه درد من میخوره ؟ ۵۰ تا ۵۰۰ تومن الان لازمه هر کاریه .

    10
    10
  16. ع می‌نویسد

    سلام
    باباجان چررا انقدرر خوون به جیگرر ما ملت میکنین هرروز با این چرررتو پررتها. کدوم وام کدوم بانک چه وامی چیدادین چنتا وام دادین آخه هررروز با ترفند وام وام وام ول کنین دیگه شما که وجود دادن وام رو ندارین دست از سر ما بردارین صاحب خووونه هارو تحریک نکنین به جون مانندازین خواهشن خدا خیررتون نده اهههه اهههه اهههه بابا

    14
    8
  17. عباسعلی شاکر می‌نویسد

    سلام .خسته نباشیدبایدچنصدمیلیون پول بزاری تالین سکه هاروبکیری اگه این پولوداستیم ۵۰ میلیون به چه دردمون میخچرددیگه یاچنسال بایدحقوقمونم بزاریم به سکه های شما نمی‌رسه خخخ.تشکر

    18
    4
    1. پیج حامی دختران می‌نویسد

      خوب بانک ها هم با پول مردم وام میدن. دوم بعضی ها هستند لنگ همین به میلیون وده میلیون ناقابل شما هستند. همین هم غنیمت هست.به خدا.

      17
      1
وام بدون چک و ضامن
×
وام بدون چک و ضامن
تا 50 میلیون تومان
دیجی‌پی