رده رپورتاژ آگهی انتقال ارز از تراست ولت به صرافی ایرانی و خارجی؛ آموزش تصویری

انتقال ارز از تراست ولت به صرافی ایرانی و خارجی؛ آموزش تصویری

رپورتاژ آگهی
نویسنده: رده
30 آذر 1402

انتقال ارز بین دو صرافی یا از صرافی به کیف پول، یکی از رایج‌ترین اقدامات در دنیای ارز دیجیتال است. البته اقدامی که با خطرات بسیاری مواجه خواهد شد و حتی ممکن است به قیمت از دست دادن سرمایه شما تمام شود! برای انتقال ارز از یک صرافی به یک کیف پول، باید کلیه مراحل را دقیق و کامل انجام دهید تا سرمایه شما در شبکه گم نشود. علاوه‌بر این، باید مراحل امنیتی را کامل طی کنید تا هویت شما برای انتقال ارز تایید شود. باتوجه‌به این موارد شاید انتقال ارز از کیف پول به صرافی کمی سخت باشد، اما ما در این مقاله قصد داریم به ساده‌ترین شکل ممکن آن را توضیح دهیم.

دریافت آدرس کیف پول از صرافی مقصد؛ پیش نیاز انتقال ارز

اولین قدم برای انتقال ارز از کیف پول به صرافی، دریافت آدرس کیف پول از صرافی موردنظر است. فرقی نمی‌کند ارز فلوکی را منتقل می‌کنید یا تعدادی بیت کوین، باید حتما آدرس کیف پول صرافی را داشته باشید. ابتدا باید داخل صرافی ثبت نام کرده و احراز هویت را انجام دهید. زمانی که احراز هویت شما انجام شد و پاسخ آن آمد، قادر به استفاده از خدمات صرافی هستید.

اهمیت احراز هویت برای جلوگیری از کلاه‌برداری است و صرافی‌هایی که نیازی به احراز هویت ندارند، قابل اطمینان نخواهند بود. پس از تایید حساب کاربری، وارد داشبورد شوید و روی زبانه کیف پول انتخاب کنید. سپس آدرسی که صرافی می‌دهد را کپی کرده و به برنامه تراست ولت بروید.

وارد صفحه انتقال ارز در کیف پول تراست ولت شوید

حال که آدرس کیف پول را دارید، باید ابتدا ارزی که قرار است منتقل شود را انتخاب کنید. برای انجام این کار ابتدا از منوی پایین صفحه، گزینه انتقال ارز را برگزینید. سپس از بین ارزهای داخل کیف پول خود، روی ارزی که قرار است منتقل شود کلیک کرده و وارد صفحه جدیدی شوید. در این صفحه باید میزان کوین‌هایی که قرار است منتقل شود، نوع شبکه و آدرس کیف پول را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که میزان کارمزد متناسب با شبکه انتقال ارز مشخص می‌شود. اگر شبکه‌ای که انتخاب کرده‌اید اتریوم است، باید مقداری اتریوم برای پرداخت کارمزد داشته باشید. برای انتقال ارزهایی مانند بیتکوین یا تتر، پیشنهاد می‌کنیم از شبکه معتبر اتریوم استفاده کنید. برای انتقال شیبا یا فلوکی نیز می‌توانید از شبکه‌های اتریوم یا سولانا استفاده کنید.

انتخاب شبکه یکسان برای انتقال ارز؛ نکته‌ای که نباید از آن غافل شوید

پس از انتخاب رمز ارز، باید یک شبکه برای انتقال ارز پیدا کنید. بهترین شبکه برای انتقال ارزها ترون است، زیرا سرعت بالایی داشته و میزان کارمزد آن بسیار کم است. علاوه‌بر این، امنیت شبکه ترون نیز بسیار بالاست و امکان پیگیری تراکنش‌ها وجود ندارد. البته شما می‌توانید از شبکه‌های دیگر مانند اتریوم یا سولانا نیز استفاده کنید، اما کارمزد این شبکه‌ها بیشتر است.

نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید، انتخاب دو شبکه یکسان در صرافی و کیف پول است. زمانی که هر دو شبکه یکسان باشد، امکان پردازش درخواست شما وجود دارد. در غیر این صورت سرمایه در شبکه گم می‌شود و از دست خواهد رفت. در نتیجه حتما توجه داشته باشید که دو شبکه یکسان را برای انتقال ارز انتخاب کنید.

تعیین مقدار ارز برای انتقال؛ اعداد را با دقت وارد کنید

پس از انتخاب شبکه باید میزان ارزهایی که قصد انتقال آن‌ها را دارید، در کادر مخصوص وارد کنید. میزان کارمزد بر اساس مقدار ارزها تعیین می‌شود و هرچه تعداد کوین‌های در حال انتقال بیشتر باشد، هزینه کارمزد نیز افزایش خواهد یافت. پس از انتخاب میزان ارز، آدرس کیف پول صرافی را در بخش WithDrawal Address وارد کنید. اطلاعات را چک کرده و سپس روی تایید تراکنش کلیک کنید.

یک صفحه جدید برای شما باز می‌شود که باید اطلاعات را دوباره چک کرده و روی گزینه تایید کلیک کنید. سپس یک ایمیل تایید برای شما ارسال می‌شود که در ادامه آن را بررسی خواهیم کرد.

دریافت ایمیل Verify و انجام تاییدیه؛ آخرین مرحله انتقال ارز

چند ثانیه پس از تایید تراکنش، یک ایمیل برای شما ارسال می‌شود. هنگامی که شما برای اولین بار در تراست ولت ثبت نام می‌کنید، نیاز به یک ایمیل دارید. آدرسی که به‌عنوان ایمیل به اکانت شما متصل می‌شود، برای تایید تراکنش‌ها، اطلاع رسانی واریزی‌ها و برداشت‌ها است.

اگر ایمیل وریفای را تایید نکنید، تراکنش شما انجام نخواهد شد؛ زیرا صرافی تصور می‌کند فرد دیگری در حال استفاده از حساب تراست ولت شماست.

نوبیتکس؛ امن‌ترین صرافی ایرانی برای انتقال انواع ارز دیجیتال

برای انتقال ارز از تراست ولت به صرافی، ابتدا باید یک صرافی معتبر پیدا کنید. سپس حساب کاربری را بسازید تا استفاده از خدمات کیف پول برای شما امکان پذیر باشد. این صرافی باید از ارز مورد نظر شما پشتیبانی کند و سرعت بالایی در پردازش معاملات داشته باشد. تنها صرافی ایرانی که کلیه این ویژگی‌ها را ارائه می‌دهد، نوبیتکس است. صرافی نوبیتکس یکی از بهترین صرافی‌های ایرانی است که از کلیه ارزهای دیجیتال مانند آلت کوین، میم کوین و شت کوین پشتیبانی می‌کند. علاوه‌بر این، امنیت بسیار بالایی دارد و معاملات با سرعت بالایی انجام می‌شوند. برای استفاده از این خدمات بی‌نظیر و نگهداری از ارزهای خودتان در محیطی امن و معتبر، کافی است نام نوبیتکس را در گوگل جستجو کنید.

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

وام بدون چک و ضامن
×
وام بدون چک و ضامن
تا 50 میلیون تومان
دیجی‌پی