رده رپورتاژ آگهی بهترین کوین برای استخراج

بهترین کوین برای استخراج

رپورتاژ آگهی
نویسنده: رده
6 بهمن 1401

استخراج ارزهای دیجیتال فرصتی را برای افراد فراهم می‌کند تا به صورت روزانه درآمد غیرفعال داشته باشند. با شیوع ویروس کووید-۱۹، افراد به دنبال روش‌های کسب درآمد در قرنطینه بودند. در حال حاضر استخراج ارزهای دیجیتال یکی از محبوب‌ترین روش‌های درآمدزایی خانگی محسوب می‌شود.

ماینینگ یا استخراج ارز دیجیتال چیست؟

استخراج ارزهای دیجیتال فرآیندی است که در برخی رمز ارزها، برای ایجاد کوین‌های دیجیتال استفاده می‌شود. ضرب توکن‌های جدید، نیازمند حل معماهای پیچیده، اعتبارسنجی تراکنش‌های ارزهای دیجیتال در شبکه بلاک چین و افزودن آن‌ها به دفتر کل توزیع شده برای تایید آن‌ها است.

این فرآیند از طریق گره ها (کامپیوترها) انجام می‌شود. سپس تراکنش‌های ارسال شده از طریق شبکه، توسط سایر کاربران تایید شده و در نهایت یک توکن جدید ایجاد می‌شود.

بررسی بهترین کوین‌ها برای استخراج

بهترین ارز دیجیتال برای استخراج، ارز دیجیتالی است که بیشترین بازدهی را داشته باشد. برای محاسبه بازدهی استخراج یک ارز دیجیتال می‌توانید از ماشین حساب‌ ماینینگ آنلاین وبسایت whattomine.com استفاده کنید. همچنین شما باید ارزی را انتخاب کنید که نیازی به پرداخت هزینه زیاد برای سخت‌افزار نداشته باشد.

در ادامه لیستی از سودآورترین و راحت‌ترین ارزهای دیجیتال برای استخراج در سال ۲۰۲۳ را مشاهده می‌کنید.

Vertcoin: ارز دیجیتالی با الگوریتم استخراج مقاوم در برابر ASIC‌ ها

ورت کوین یک توکن دیجیتالی است که با هدف در دسترس قرار دادن استخراج ارز دیجیتال برای همه افراد، ایجاد شده است. به این معنا که این توکن نیازی به تجهیزات ASIC ندارد. بلکه، افراد می‌توانند از گزینه‌های سخت افزاری دیگری مانند CPU و GPU استفاده کنند.

این ویژگی ورت کوین را به یکی از بهترین رمز ارزها جهت ماینینگ مقرون به صرفه تبدیل می‌کند. استخراج ورت کوین را می‌توان با پردازنده‌های گرافیکی ۲ گیگابایتی نیز انجام داد. به صورت کلی حتی می‌توان توکن‌های VTC را از طریق تلفن‌های هوشمند نیز استخراج کرد.

Monero: ارز دیجیتالی برای حفظ حریم خصوصی

برخلاف سایر ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین یا اتریوم، مونرو سابقه تراکنش قابل ردیابی ندارد. به این ترتیب، بلاک چین آن توانسته است حریم خصوصی کاربران شبکه خود را به خوبی حفظ کند.

از طرف دیگر، مونرو در حال حاضر، ساده‌ترین ارز دیجیتال برای استخراج است زیرا می‌توان آن را از طریق افزونه‌های مرورگر و نرم‌افزار رایگان از طریق وب سایت‌ها نیز استخراج کرد. با این حال شبکه مونرو توصیه می‌کند از پردازنده‌های گرافیکی برای استخراج آن استفاده شود.

برای خرید و فروش سریع مونرو با کارمزد صفر می توانید از صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت به آدرس iranicard.ir/crypto/ استفاده کنید.

Ravencoin: بهترین ارز برای مبتدیان و استخراج با سرمایه کم

ریون کوین هزینه کارمزد پایینی دارد که این ویژگی، یکی از جنبه‌هایی است که ماینرها به استخراج آن جذب می‌شوند. از ریون کوین می‌توان برای توکن کردن دارایی‌های دنیای واقعی مانند طلا، سهام یا کالاهای مجازی استفاده شود. حتی می‌تواند کارت‌های اعتباری را هم در قالب توکن صادر کند.

بسیاری از کارشناسان ریون کوین را بهترین ارز دیجیتال برای استخراج می‌دانند زیرا به سخت‌افزارهای کمی نیاز دارد. این توکن را می‌توان با استفاده از پردازنده‌های گرافیکی ۴ گیگابایتی استخراج کرد که در مقایسه با اکثر ارزهای دیجیتال دیگر، پایین است.

ZCash: بهترین ارز برای افراد و شرکت‌هایی که خواهان‌عدم ردیابی تراکنش هستند.

زد کش یکی از ارزهای دیجیتالی است که به آن توکن ناشناس گفته می‌شود. زیرا تراکنش‌های خصوصی و محرمانه را بین افراد یا روی پلتفرم ها، تسهیل می‌کند. به عنوان مثال، پلتفرم زد کش امکان مشاهده عمومی مبلغ ارسال شده یا آدرس‌های ارسال و دریافت را نمی‌دهد. همچنین زد کش دارای کارمزد کم ۰.۰۰۰۱ Zcash در هر تراکنش است.

Ethereum Classic: بهترین برای سازمان‌هایی که می‌خواهند قراردادهای هوشمند اجرا کنند.

اتریوم کلاسیک فورکی از اتریوم است. این ارز افراد و سازمان‌ها را برای اجرای قراردادهای هوشمند یا دستورالعمل‌های تجاری کدگذاری‌شده‌ای که روی بلاک چین با کمترین دخالت انسانی کار می‌کنند، تسهیل می‌کند. به این ترتیب استخراج آن در آینده می‌تواند بازدهی فراوانی داشته باشد.

Litecoin: بهترین ارز برای استخراج گروهی

لایت کوین برخلاف زمان ۱۰ دقیقه‌ای بیت کوین، تراکنش‌های سریع را تضمین می‌کند. از پروتکل رمزنگاری منبع باز و دفتر کل غیرمتمرکز مانند بسیاری از بلاک چین‌های دیگر استفاده می‌کند و از این نظر که آینده روشنی دارد برای استخراج توصیه می‌شود.

لایت کوین زمانی که تولید بلاک‌های روی بیت‌کوین با CPU و GPU غیرممکن یا سخت شد، از بیت‌کوین جدا شد. البته در حال حاضر تنها با ASIC‌ ها می‌توان استخراج سودآوری داشت به همین دلیل برای استخراج گروهی توصیه می‌شود.

سخن آخر

فراموش نکنید بهترین ارزهای دیجیتال برای استخراج، ارزهایی هستند که استخراج آن‌ها کم‌هزینه است. از بین لیست بالا اگر به دنبال ارزان‌ترین ارز دیجیتال برای استخراج هستید، مونرو و ریون کوین انتخاب خوبی خواهند بود.

 

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد