رده رپورتاژ آگهی معرفی خدمات درگاه پرداخت اینترنتی شپا

معرفی خدمات درگاه پرداخت اینترنتی شپا

رپورتاژ آگهی
نویسنده: رده
23 دی 1401
درگاه پرداخت شپا

یکی از نیازهای اصلی سایت‌ها و فروشگاه های اینترنتی، انتخاب درگاه پرداخت امن و با کمترین کارمزد است. درگاه پرداخت آنلاین شپا، از جمله پایانه­های معتبری است که با ارائه خدماتی گسترده و کاربرپسند، محبوبیت بالایی را به خود اختصاص داده است. در این مطلب به معرفی درگاه پرداخت شپا می‌پردازیم.

اهداف شبکه پرداخت شپا

شبکه پرداخت آنلاین برای ارائه خدمات به کاربران اهداف زیر را دنبال می کند:

  • کسب رضایت مشتریان و افزایش شمار مشتری‌های وفادار
  • دریافت کمترین کارمزد بابت خدمات ارائه شده
  • ارائه کیفیت بالای خدمات به مشتریان

درگاه پرداخت شپا، با هدف کمک به کسب و کارها طراحی شده است تا بتوانند بدون ایجاد اختلال در محاسبات و روند مالی خود، به بهترین بازخورد فعالیت‌های خود دست یابند. این درگاه، با استفاده از داده‌هایی که به صورت خودکار ارائه می‌شود، امکان مدیریت آسان پنل کاربری را به شرکت‌ها می‌دهد.

خدمات شبکه پرداخت آنلاین

درگاه پرداخت واسط شپا با استفاده از مسیردهی هوشمند مشتریان کسب و کار شما را به مطمئن‌ترین و بهترین درگاه در هر لحظه هدایت می‌کند. شپا دارای دو نوع درگاه ریالی و دلاری است که در ادامه به توضیح هر کدام از آن‌ها خواهیم پرداخت.

درگاه پرداخت ریالی

درگاه پرداخت شپا تا ۴۵ روز بدون کارمزد آماده ارائه خدمات به کاربران می‌باشد. شما می‌توانید گزارش تراکنش‌های چندین اکانت را بر روی یک پنل به صورت لحظه‌ای مشاهده کنید.

درگاه پرداخت بین المللی

درﮔﺎه‌ پرداخت بین المللی شپا امکان مدیریت کلیه تراکنش‌هـای ارزی را در بستری امن با پشتیبانی از تمامی روش‌ها و سرویس‌های بین المللی برای شما فراهم می‌کند. تراکنش‌های دلاری ۲۰ روزه تسویه خواهند شد.

درگاه پرداخت دلاری

نحوه ساخت درگاه‌ پرداخت

برای ساخت درگاه پرداخت اینترنتی برای وب سایت خود ابتدا نماد اعتماد الکترونیک را دریافت کرده و سپس مراحل زیر را انجام دهید:

  • ثبت درخواست از طریق پنل
  • پرکردن آنلاین فرم
  • احراز هویت
  • راه اندازی درگاه پرداخت

تعرفه درگاه پرداخت شپا

برای تمامی تراکنش­های شپا، کارمزد یک درصد کسر می­شود که دارای سقف مشخصی است. هنگامی که کسب‌وکاری دارای تراکنش­های بالایی باشد، نرخ کارمزد، برای ایشان، متفاوت خواهد بود.

کلام آخر

شبکه پرداخت آنلاین شپا، یکی از روش های پرداخت اینترنتی مطمئن و ایمن است که توانسته امکانات آسان و کاربرپسند را در اختیار کاربران خود قرار داده و با ارائه درگاه ریالی و بین المللی، فعالیت‌های خود را در سطح جهانی، گسترش دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر شما می‌توانید با کارشناسان مجموعه شپا ارتباط بگیرید.

shepa.com
۰۲۱-۹۱۰۹۳۰۰۰

 

 

 

 

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد