رده وام فوری طرح کریمان بانک تجارت

طرح کریمان بانک تجارت

در این طرح، فرد با سپرده‌گذاری، امکان وام قرض‌الحسنه را برای دیگران فراهم می‌کند. یعنی در کار خیر شریک شده است. بعد از جدول، توضیحات بیشتر را در مطلب بخوانید.

شرکت
نام وام
طرح کریمان
سود
2 %

این وام بصورت قرض‌الحسنه ارائه می‌شود ولی ۲ درصد نرخ کارمزد در همان ابتدا گرفته می‌شود

سقف وام
150 میلیون تومان
کف مبلغ وام
3 میلیون تومان
نوع ضمانت
مسدودی سپرده
نیاز به سپرده
حساب سپرده لازم
قرض الحسنه
مسدودی سپرده
مدت زمان مسدودی سپرده
60 ماه

مدت زمان مسدودی سپرده تا زمان تسویه کامل وام است

نسبت مبلغ وام به میزان سپرده
100 %
حداکثر زمان بازپرداخت
60 ماه
قسط وام
2,500,000 تومان
مجموع رقم وام و سود
156,100,000 تومان
سپرده جداگانه
-

اگر تاکنون می‌خواستید در امور خیر دست داشته باشید اما چگونگی آن همیشه برایتان محل پرسش بوده و تاکنون شیوه‌ مطلوب‌ خود را از میان این انبوه مؤسسه‌ها و بنگاه‌های خیریه برای مشارکت نیافته‌اید، طرح کریمان بانک تجارت به این نیاز شما پاسخ می‌دهد. شما می‌توانید یکی از کریمان طرحی باشید که بانک تجارت با راه‌اندازی آن در پی واگذاری تسهیلاتی بی‌بهره به نیازمندان است. طرحی که «رده» جزئیات آن را در این مطلب تشریح کرده است.

 

طرح کریمان بانک تجارت برای آرامش خاطر خیران

این روزها جامعه ایرانی بیشتر از هر زمانی به همبستگی نیازمند است و نیازمندان نیز بیشتر از هر زمانی نیازمند دستگیری‌اند؛ همچنین راحت‌تر شدن شیوه‌های ارتباط جمعی شمار مراکز و بنگاه‌های خیریه تا جایی افزایش پیدا کرده که دیگر شناخت راست از ناراست سخت ‌می‌نماید. حال در چنین فضا و شرایطی‌ است که بانک تجارت در راستای پذیرش مسئولیت در برابر اجتماع و با تکیه بر شیوه‌ای دیرین در کمک کردن به دیگران -که همان قرض به نیازمند است- وارد عمل شده و طرحی برای واگذاری تسهیلات به نیازمندان به وجود آورده است.

 

معرفی طرح کریمان بانک تجارت

طرح کریمان از جمله‌ طرح‌های تسهیلاتی بانک تجارت بوده که در پی ایجاد امکان‌هایی سازنده و گوناگون برای انواع امور خیر است. از دیرباز قرض به نیازمند و آسان‌گرفتن بازپرداخت آن، سنتی حسنه بوده و همواره مراکزی در این خصوص -خاصه در مساجد و زیارتگاه‌ها- وجود داشته است. حالا بانک تجارت نیز با تکیه بر همین سنت و با راه‌اندازی طرح کریمان کوششی را آغاز کرده تا ساز و کاری سالم و سازنده ایجاد شود که اعطای اینگونه تسهیلات را آسان و شدنی کند.

 

نحوه کارکرد کریمان در این طرح

طرح کریمان بانک تجارتبانک تجارت این امکان را به وجود آورده تا علاوه بر افراد حقیقی تمامی نهاد‌ها و شرکت‌های حقوقی نیز بتوانند حساب قرض‌الحسنه ویژه‌‌ای را با حداقل 3 میلیون تومان در هر یک از شعبه‌های این بانک افتتاح کنند؛ سپس براساس قراردادی که میان آنان و بانک بسته می‌شود، گذشته از مدت سپرده ایشان در بانک این امکان را می‌یابند تا نیازمندی که خود او را می‌شاسند برای دریافت تسهیلات تا سقف 150 میلیون تومان به بانک معرفی کنند و سایر مراحل پرداخت وام مثل ضمانت‌های عرفی را بر عهده بانک بگذارند.

البته علاوه بر افراد حقیقی، سپرده‌گذاران خیر -یا همان کریمانی که اندوخته‌های خود را در این حساب ویژه بانک تجارت به امانت گذاشته‌اند- این امکان را نیز در اختیار دارند که هر کدام از مراکز و موسسات خیریه‌ای مورد تایید سازمان بهزیستی کل کشور را که خود به نحوه عملکرد آنان باور دارند یا موضوع فعالیت‌شان را مناسب می‌دانند برای دریافت طرح کریمان بانک تجارت معرفی کنند؛ آن هم بدون اینکه خود بخواهند درگیر موضوع ضمانت شوند. حساب قرض‌الحسنه ویژه ضامن این تسهیلات بوده و تا زمان پرداخت اقساط مسدود می‌شود.

 

شرایط سپرده‌گذاری برای دریافت طرح کریمان

تمامی ایرانی‌های سرار کشور! پاسخی ست برای این پرسش‌ها که «چه کسانی می‌توانند وام طرح کریمان بانک تجارت را بگیرند» یا «وام کریمان برای چه کسانی است» و بسیار سوال‌هایی از همین دست. اما این‌که جامعه‌ هدف طرح کریمان به طور دقیق چه کسانی را دربرمی‌گیرد به رویکرد و رأی سپرده‌گذاران در این طرح بستگی دارد. اما مخاطبان عمده این طرح خیّرین و اشخاص حقوقی و موسسات خیریه عام‌المنفعه خواهند بود. امید می‌رود که شاخص‌ترین محل‌های مصرف آن درمان بیماری‌های خاص بیماران صعب‌العلاج، کمک به‌ زوج‌های جوان و دستگیری از سالمندان نیازمند و زنان سرپرست خانوار باشد.

 

مبلغ تسهیلات اعطایی کریمان تجارت

هر فرد حقوقی یا حقیقی با افتتاح این حساب قرض‌الحسنه ویژه که حداقل مبلغ آن 3 میلیون تومان است، این امکان را پیدا خواهدکرد که بلافاصله بعد از افتتاح حساب، فرد یا نهاد دلخواه خود را برای دریافت تسهیلاتی بی‌بهره به میزان 100 درصد مبلغ سپرده خود، به بانک معرفی کند. بنابراین همانطور که گفته شد کف این تسهیلات همان 3 میلیون و سقف آن 150 میلیون تومان است. نرخ کارمزد این تسهیلات 2 درصد است و مدت زمان بازپرداخت آن حداکثر 5 سال خواهد بود.

نکته دیگر در طرح کریمان بانک تجارت اینکه نوع و میزان وثیقه‌های مورد نظر به موجب قرارداد را آنکه حساب را بازکرده تعیین می‌کند و از مبلغ سپرده برابر مجموع تسهیلات قرض‌الحسنه‌هایی که داده شده در حساب بانک می‌ماند و صاحب حساب تنها حق برداشت مازاد آن را خواهد داشت. و در آخر اینکه چنانچه سپرده‌گذاران کریم این حساب‌های ویژه بخواهند، بانک می‌تواند مبالغی را که بابت اقساط تسهیلات قرض‌الحسنه‌های اعطایی وصول‌‌ می‌کند، به عنوان تسهیلات دوباره به شخص نیازمند دیگری پرداخت کند.

 

مدارک لازم برای دریافت تسهیلات کریمان بانک تجارت

برای باز کردن حساب و راه‌اندازی امکان تسهیلات کریمان بانک تجارت که مشخص است؛ غیر از مدارک شناسایی معمول، فرد باید حساب بانک تجارت داشته باشد. اما برای دریافت این وام باید فرد توسط یکی از نیکوکاران، اشخاص حقوقی، موسسه‌های خیریه و عام‌المنفعه معرفی شود. حساب بانک تجارت باز کند و ضامنش نیز توسط رئیس بانک تایید شود.

ارائه این طرح متوقف شده است

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

3 دیدگاه
  1. امیر می‌نویسد

    یک نفر کریم بیاد به ما وام ۱۵۰ تومنی بده گارمندم هستم راحت میتونم پرداخت کنم اذیت نکنید توروخدا پولوبدین این نوشته های قلمبه سلمبرو ول […]

    6
  2. کمیل می‌نویسد

    سلام وقت بخیر برای دریافت ۱۰۰ میلیون وام چقد باید سپرده گذاری کنم؟

    9
  3. لیلا می‌نویسد

    با سلام و تشکر. خواهش می کنم لطفاً بنده را راهنمایی کنید چون خیلی مهم است اینکه :می خواستم ببینم اگر من که یک فرد عادی هستم و می خواهم یک وام با مبلغ حدود ۲۰ میلیون تهیه کنم باید اول حساب بانک تجارت افتتاح کنم و علاوه بر این که یک موسسه خیریه مثلاً یا شرکت یا بهزیستی معرف من می شود خودم هم مبلغ حداقل ۳ میلیون تومان باید حتما حتما داخل حساب قرض الحسنه در بانک تجارت سپرده داشته باشم؟ یا نه، فقط اینکه معرف بنده( که می‌تواند یک شخص نیکوکار یا موسسه قرض الحسنه و یا بهزیستی باشد) دارای حساب با حداقل مبلغ موجودی سه میلیون تومان باشد کافی است خواهش می کنم لطفاً مرا راهنمایی کنیدلطفاً…. ???

    30
وام بدون چک و ضامن
×
وام بدون چک و ضامن
تا 50 میلیون تومان
دیجی‌پی