رده وام نقدی طرح جدید کاریز بانک آینده

طرح جدید کاریز بانک آینده

مشتریانی که در بانک آینده اقدام به افتتاح حساب بلندمدت کرده‌اند یا گواهی سپرده 20 درصدی را از این بانک خریداری کرده‌اند با استفاده از «طرح کاریز بانک آینده» می‌توانند تسهیلات کم‌بهره دریافت کنند. جدول این سود را مشاهده کنید و سپس توضیحات «رده» را بخوانید.

شرکت
نام وام
کاریز جدید
سود
4.5 %

در این طرح دارندگان سپرده بلندمدت، می‌توانند تا بیست درصد از سپرده خود را با نرخ چهار و نیم درصد، تا سی در صد از سپرده خود را با نرخ هفت درصد و تا چهل درصد از سپرده خود را با نرخ ده درصد، تسهیلات دریافت کنند. به مشتریانی که در بانک آینده اقدام به خرید اوراق گواهی سپرده 20 درصدی می‌کنند نیز حداکثر تا 20 درصد مبلغ اوراق و با نرخ سود 4.5 درصد تسهیلات پرداخت می‌شود.

نوع ضمانت
مسدودی سپرده
نیاز به سپرده
حساب سپرده لازم
بلندمدت

مشتریان واجد شرایط دریافت تسهیلات طرح کاریز

  • سپرده‌های بلندمدت یک‌ساله
  • سپرده سرمایه‌گذاری بلندمدت آینده‌ساز
  • سپرده سرمایه‌گذاری سودمند آنلاین (با مانده بیشتر از 200 میلیون تومان)
  • گواهی سپرده مدت‌دار
مسدودی سپرده
حداکثر زمان بازپرداخت
24 ماه

مشتریان می‌توانند به یکی از روش‌های زیر اقدام به بازپرداخت تسهیلات خود کنند:

  •  بازپرداخت  تدریجی در 24 قسط ماهیانه
  •  باز پرداخت یکجا سررسید حداکثر 6ماهه
سپرده جداگانه
-

در حال حاضر این وام ارائه نمی‌شود

طرح کاریز بانک آینده چیست؟

طرح کاریز بانک بانک آینده این امکان را به مشتریان می‌دهد تا به نسبت میزان سپرده بانکی خود از تسهیلات کم‌بهره برخوردار شوند که سود آن بین 4.5 تا 10 درصد محاسبه خواهد شد. در این طرح مشتریان می‌توانند بعد از افتتاح حساب بلندمدت یک‌ساله، نسبت به دریافت تسهیلات کم‌بهره اقدام کنند. طبق شرایط جدید اعلام‌شده از سوی بانک آینده، دارندگان اوراق گواهی سپرده مدت‌دار نیز می‌توانند، از این تسهیلات برخوردار شوند.

 

رقم و سود تسهیلات طرح کاریز چقدر است؟

مشتریانی که از تاریخ 20 آبان 96 اقدام به افتتاح یکی از انواع سپرده‌های بلندمدت کرده‌اند، می‌توانند تا حداکثر 40 درصد از مبلغ سپرده خود تسهیلات دریافت کنند. در این طرح دارندگان سپرده بلندمدت، می‌توانند تا بیست درصد از سپرده خود را با نرخ چهار و نیم درصد، تا سی در صد از سپرده خود را با نرخ هفت درصد و تا چهل درصد از سپرده خود را با نرخ ده درصد، تسهیلات دریافت کنند. به مشتریانی که در بانک آینده اقدام به خرید اوراق گواهی سپرده 20 درصدی می‌کنند نیز حداکثر تا 20 درصد مبلغ اوراق و با نرخ سود 4.5 درصد تسهیلات پرداخت می‌شود.

 

 مبلغ تسهیلات نرخ سود
 تا سقف 20 درصد مبلغ سپرده 4.5%
 تا سقف 30 درصد اصل سپرده  7 %
 تا سقف 40 درصد اصل سپرده  10%
 تا سقف 20 درصد اوراق گواهی سپرده 4.5%

اقساط تسهیلات بانک آینده چقدر است؟

طبق اعلام بانک آینده مشتریانی که از تسهیلات این طرح برخوردار می‌شوند، حداکثر در 24 قسط می‌توانند نسبت به پرداخت اصل و سود تسهیلات اقدام کنند که پرداخت اقساط به‌صورت ماهانه خواهد بود. ضمن اینکه امکان پرداخت اقساط به‌صورت یکجا (یک‌ساله) و بازپرداخت تدریجی در دو قسط سالیانه نیز وجود دارد. میزان اقساط تسهیلات نیز بر اساس رقم تسهیلات و مدت‌زمان بازپرداخت تعیین خواهد شد.

 

ضمانت لازم برای دریافت تسهیلات طرح کاریز بانک آینده

در طرح کاریز بانک آینده، مشتریان برای دریافت تسهیلات نیازی به ارائه تضمین خاص ندارند و درواقع سپرده یک‌ساله آن‌ها به‌عنوان ضامن پرداخت تسهیلات تا پایان پرداخت اقساط نزد بانک باقی خواهد ماند. با این نکته که برای سپرده یک‌ساله مشتریان نیز سود 15 درصد محاسبه و به‌صورت ماهانه پرداخت خواهد شد. برای مشتریانی که از طریق اوراق گواهی سپرده اقدام به دریافت تسهیلات می‌کنند نیز، اوراق گواهی سپرده‌شان به‌عنوان ضمانت موردپذیرش بانک قرار می‌گیرد.

 

مشتریان واجد شرایط دریافت تسهیلات طرح کاریز

مشتریانی که از تاریخ 20 آبان 96 اقدام به افتتاح یکی از سپرده‌های زیر در بانک آینده کرده‌اند می‌توانند از امتیاز اخذ تسهیلات طرح کاریز برخوردار شوند:

  • سپرده‌های بلندمدت یک‌ساله
  • سپرده سرمایه‌گذاری بلندمدت آینده‌ساز
  • سپرده سرمایه‌گذاری سودمند آنلاین (با مانده بیشتر از 200 میلیون تومان)
  • گواهی سپرده مدت‌دار

 

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

3 دیدگاه
  1. سعید می‌نویسد

    برای کسب و کارهای اینترنتی هم میشه وام نقدی گرفت؟

  2. وام فقط مخصوص کارمند بانک ا می‌نویسد

    وام نمی ده وقتتون رو تلف نکنید

    1
    1
  3. دیدار می‌نویسد

    اگر ضامن و کسر از حقوق نداشته باشه بد نیست.

    2
    1
تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد