رده صندوق سرمایه‌گذاری‌ صندوق سرمایه‌گذاری امین آشنا ایرانیان

امین آشنا ایرانیان

آخرین به‌روز رسانی: 16 اردیبهشت 1403 | انتشار: 17 آبان 1395
نام امین آشنا ایرانیان
نوع صندوق درآمد ثابت
ETF خیر
ارزش خالص دارایی 57,592,578,195,253 ریال
بازده روزانه 0.07 %
بازده هفتگی 0.47 %
بازده ماهانه 2.02 %
بازده سه ماهه 6.13 %
بازده شش ماهه 0 %
بازده یک ساله 23.51 %
بازدهی از آغاز فعالیت 274.73 %
مدیر صندوق سبدگردان سهم آشنا
مدیران سرمایه‌گذاری محمدرضا خانکی، سحر باقری، زینب حاجی زاده هریس
متولی صندوق موسسه حسابرسی رازدار
حسابرس موسسه حسابرسی بیات رایان
درصد حقیقی 13
درصد حقوقی 0
سود تضمین‌شده 0 %
سود پیش‌بینی شده 0 %
دوره تقسیم سود 0 ماهه
قیمت صدور 1,015,416 ریال
کارمزد صدور 0 ریال
قیمت ابطال 1,014,344 ریال
کارمزد ابطال 0 ریال
حداکثر تعداد واحد سرمایه‌گذاری 0
ضامن نقدشوندگي ----
اوراق مشارکت 34.37 %
سپرده بانکی 50.53 %
وجه نقد 0.02 %
سهام 11.3 %
پنج سهم با بیشترین وزن 10.25 %
دارایی‌های دیگر 0.58 %
قیمت آماری 1,029,162 ریال
تعداد واحدهای سرمایه‌گذاری شده 56,778,110
تاریخ آغاز فعالیت 1391/01/26
آدرس وب‌سایت http://iafi.ir

معرفی صندوق سرمایه‌گذاری امین آشنای ایرانیان

صندوق‌های سرمایه‌گذاری می‌توانند در انواع سهام و اوراق‌ بهادار سرمایه‌گذاری کنند و معمولا بسته به نوع صندوق (درآمد ثابت، مختلط یا سرمایه‌گذاری در سهام) ترکیبی از این اوراق را با نسبت‌های مختلف در سبد دارایی‌های خود دارند. صندوق سرمایه‌گذاری امین آشنای ایرانیان از صندوق‌های با درآمد ثابت است که مانند بقیه صندوق‌های درآمد ثابت بیشتر دارایی‌های آن از اوراق بهادار با درآمد ثابت تشکیل می‌شود. این صندوق از اردیبهشت ۱۳۹۱ با مدیریت کارگزاری سهم آشنا فعالیت خود را آغاز کرده است. صندوق امین آشنا ایرانیان از زمان آغاز فعالیتش، در مقایسه با صندوق‌های درآمد ثابت بازدهی و سودآوری مناسبی داشته است و از این لحاظ می‌توان صندوق امین آشنا ایرانیان را یکی از صندوق‌های درآمد ثابت موفق به حساب آورد.

در تصویر زیر نمودار تغییرات خالص ارزش دارایی‌های این صندوق از ابتدای فعالیت تاکنون را می‌بینید. [این نمودارها تغییر می‌کند]

نمودار خالص دارایی های صندوق امین آشنای ایرانیان

چند نکته درباره صندوق سرمایه‌گذاری امین آشنا ایرانیان

صندوق امین آشنای ایرانیان از نوع صندوق‌های سرمایه‌گذاری بازارگردانی است و طبق تعهدات مشخص شده در امیدنامه صندوق، وظیفه بازارگردانی سهام شرکت مپنا (با نماد بورسی «رمپنا»)، شرکت تولید برق عسلویه (با نماد بورسی «بمپنا») و اوراق موازی برق سنندج مپنا را بر عهده دارد. زمینه اصلی فعالیت صندوق امین آشنا ایرانیان سرمایه‌گذاری در انواع اوراق بهادار با درآمد ثابت است و در حال حاضر بیش‌ از ۸۹درصد دارایی‌های این صندوق به شکل سپرده‌های بانکی و اوراق مشارکت است و فقط حدود ۱۱درصد دارایی‌های این صندوق در سهام و حق تقدم سهام و قرارداد اختیارمعامله سهام سرمایه‌گذاری شده است. دوره تقسیم سود صندوق سرمایه‌گذاری امین آشنا ایرانیان به‌صورت ماهانه است و ویژگی‌هایی مانند ریسک پایین و نقدشوندگی بالا را هم دارد. یکی از مزیت‌های رقابتی صندوق امین‌آشنا ایرانیان هم این است که در راستای سیاست‌های رقابتی مدیر صندوق، صدور و ابطال واحدهای آن کارمزد ندارد.

در تصویر زیر نمودار ترکیب دارایی‌های صندوق سهم آشنای ایرانیان رو مشاهده می‌کنید.

نمودار ترکیب دارایی‌های صندوق سهم آشنای ایرانیان

عملکرد و بازدهی صندوق امین آشنا ایرانیان

صندوق سرمایه‌گذاری امین آشنا ایرانیان توانسته است ارزش خالص دارایی‌های خود را طی ۹ سال فعالیت، از رقم ۱۳۰ میلیارد تومان به رقم ۵۵۰۰ میلیارد تومان برساند. بازدهی این صندوق در یک ماه و یک سال گذشته به‌ترتیب ۱٫۶۶درصد و ۲۱٫۳۲درصد بوده است.

جدول مقایسه ای همه صندوق های سرمایه‌گذاری

ارکان صندوق امین آشنای ایرانیان

برای سرمایه‌گذاری در صندوق‌های درآمد ثابت (و هر نوع صندوق دیگری) توجه به ارکان صندوق ضروری است. چرا که عملکرد صندوق‌های سرمایه‌گذاری درواقع به عملکرد ارکان آن بستگی دارد. جزئیات مربوط به ارکان صندوق‌ها را می‌توانید در اساسنامه صندوق پیدا کنید، ولی در سایت اصلی هر صندوق هم می‌توانید فهرستی از ارکان آن صندوق را ببینید.

صندوق امین آشنای ایرانیان را شرکت سبدگردان سهم آشنا مدیریت می‌کند. مؤسسه حسابرسی رازدار متولی صندوق است و مؤسسه حسابرسی بیات رایان کار حسابرسی صندوق را برعهده دارد. مدیر ثبت این صندوق شرکت کارگزاری سهم آشنا است و زینب حاجی‌زاده هریس، مسعود شرفی و سحر باقری مدیران سرمایه‌گذاری این صندوقند.

روش سرمایه‌گذاری و ورود به صندوق امین آشنا ایرانیان

روش سرمایه‌گذاری در این صندوق درآمد ثابت از طریق صدور و ابطال واحدهای صندوق است. واحد سرمایه‌گذاری در واقع کوچکترین جزء سرمایه صندوق است که تا حدودی به برگه سهم شرکت‌ها شباهت دارد. ارزش هر واحد سرمایه‌گذاری صندوق از تقسیم مابه ‌التفاوت دارایی‌ها و بدهی‌های صندوق بر تعداد کل واحدهای معتبر به دست می‌آید و این عدد مبنای صدور و ابطال واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق قرار می‌گیرد.

برای ثبت‌نام در صندوق امین آشنا ایرانیان، می‌توانید به شعبه‌های این صندوق در شهرهای مختلف کشور مراجعه کنید و اگر امکان مراجعه حضوری ندارید، می‌توانید مراحل ثبت‌نام را به‌صورت اینترنتی انجام بدهید. نکته دیگر اینکه فرایند صدور و ابطال واحدهای این صندوق از طریق درگاه‌های اینترنتی امکان‌پذیر است.

مراحل سرمایه‌گذاری در صندوق

برای سرمایه‌گذاری آنلاین در صندوق سرمایه‌گذاری امین آشنا ایرانیان ابتدا باید در سجام ثبت نام و احراز هویت‌تان را هم تکمیل کنید. پس از گذراندن این مراحل می‌توانید به راحتی در صندوق سرمایه‌گذاری امین آشنا سرمایه‌گذاری کنید.

  1. وارد سایت اصلی صندوق یعنی «www.iafi.ir» شوید.
  2. به بخش «ورود سرمایه‌گذاران» بروید و گزینه «ثبت‌نام در صندوق» را انتخاب کنید. در این بخش امکان ثبت‌نام برای شخصیت‌های حقیقی ایرانی و خارجی و همچنین شخصیت حقوقی وجود دارد. اگر شخصیت حقیقی ایرانی هستید، لازم نیست چیزی را تغییر بدهید، چون گزینه پیش‌فرض همین است.
    ثبت نام در صندوق امین آشنا
  3. کد ملی و شماره موبایل‌تان را به همراه کد امنیتی سایت وارد کنید و به مرحله بعد بروید.
  4. در این مرحله باید منتظر پیامک مربوط به «کد اعتبارسنجی» بمانید و این کد را در کادر مربوط به آن وارد کنید. در این مرحله باید موافقت خودتان با اساسنامه و امیدنامه صندوق را هم اعلام کنید.
    ثبت نام در صندوق امین آشنا
  5. در مرحله بعدی، کد اعتبارسنجی دیگری به موبایلی که در سجام ثبت کرده‌اید ارسال می‌شود. این کد برای دریافت اطلاعات شما از سامانه سجام است. با وارد کردن این کد، اجازه دسترسی به این اطلاعات را می‌دهید. بعد از انتخاب نام کاربری و رمز عبور به مرحله بعد بروید.
    ثبت نام در صندوق امین آشنا
  6. اگر این مراحل را با موفقیت پشت سر بگذارید، پیام «ثبت‌نام با موفقیت انجام شد» را خواهید دید. اکنون کافی است روی دکمه ورود به صندوق کلیک کنید و با نام کاربری و رمز عبوری که در مرحله پنجم انتخاب کرده‌اید، وارد پنل کاربری شخصی‌تان در صندوق سهم آشنا ایرانیان شوید.
    ثبت نام در صندوق امین آشنا

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

8,393 دیدگاه
  1. دیاکو می‌نویسد

    الان بانک خاورمیانه و بورسیران تو ماشین حساب بازدهیشون میزنی خیلی سود بالای میزنه مثلا تو 6ماه گذشته: بورسیران زده سود سالیانه 213% بانک خاورمیانه196% صندوق آگاه 147% سهم آشنا 142%سالیانه درامد ثابت امین آشنا 23.85%سالیانه صندوق هایی مثل سهم اشنا یا بورسیران سود هر چند وقت واریز میکنن یا سودمون از ابطال واحد هایی که خریدیم به دست میاد و اونا هیچ سودی خودشون واریز.نمیکنن کسی بلده توضیح بده؟

  2. فرزاد می‌نویسد

    متاسفانه سود این ماه بین 23 تا 23/5 درصد (سالیانه) هست.

  3. احمدرضا می‌نویسد

    دوستان من در صندوق امین اشنا و حکمت اشنا ثبت نام کردم
    اولا چطوری حسابمو فعال کنم چون نمیتونم صدور بزنم
    دوما کدوم این دوتا صندوق بهتره؟

    1. محمد رضا می‌نویسد

      سلام
      اول توی سامانه سجام ثبت نام کنید بعد کدشو ببرید یکی از دفاتر پیشخوانی که معرفی کرده احراز هویت کنید بعدش که نهایی شد کد ثبت نامو برای صندوق بفرستید.
      دوم صندوق امین آشنا را پبشنهاد می کنم.

    2. محمد می‌نویسد

      صندوق امین اشنادرامدثابته صندوق سهم اشناسهامیه خیلی باهم تفاوت دارن

  4. saeed می‌نویسد

    سود تخصص یافته تا به امروز (۱۸مرداد) صندوق امین آشنا معادل ۲۳.۳۷ درصد (سالیانه) رسیده است.

    1. saeed می‌نویسد

      سود(احتمالی) صندوق امین آشنا تا امروز (۱۹مرداد) به ۲۳.۱۲ درصد (سالیانه) رسید.(در حال نوسان …)

    2. بهروز می‌نویسد

      سلام دوست عزیز چطور حساب کردی؟سود از اول رو 21 درصد تا الان ثابت مونده امیدوارم طی روزهای آتی درصد سود بالاتر بره

  5. علی می‌نویسد

    دوستانی که صدور میزنن میشه بگن چجوری ؟؟؟ من الان حدود یکماه هروقت میرم بانک میگن سقف صندوق پر، صدور نمیزنیم

    1. علی می‌نویسد

      سلام آقا نادر ، بانک حکمت ایرانیان شعبه مرکزی مشهد میرم میگن صدور نداریم سقفش پر شده(صندوق حکمت امین آشنا) ، بعد میام اینجا کامنتا رو که میخونم هرکس هروز که خواسته برا خودش صدور زده ، لطفا راهنمایی کنید همینجوری روزا میگذره و پولم داره میسوزه

    2. نادر می‌نویسد

      کدوم بانک میرید مگه

    3. محمد می‌نویسد

      اون صندوقی که بانک صدورمیزنه حکمت اشناست وجلوی صدورش بستس این صندوق امین اشناست فرق میکنه واسه صدوراین صندوق باکارگزاریش تماس بگیرین راهنماییتون میکنند

  6. Javad می‌نویسد

    سلام ، چرا صندوق هرروز ٠.٠٦٪ سود ميده اينطورى پيش بره سوده اين ماه ٢٣٪ ميشه،مگه ميشه هر روز به يك اندازه سود بده، سهم اشنا كه مربوط به همين صندوقه ديروز ٢.٤ ٪ سود كرده اما سود سهام رو اين صندوق اصلاً تاثيرى نداره،فقط با عدد سازى يك سود معين ميده

    1. فرهاد می‌نویسد

      دوست عزیز سهم آشنا کلا با این صندوق متفاوته، اون سهامیه، این درآمد ثابت

  7. امیر می‌نویسد

    سود این ماه خیلی کم میشه زیر ۲۳ درصد

  8. سامیار می‌نویسد

    من هم تو امین آشنا سهام دارم هم تو سهم آشنا.هر جفتش برایه کارگزاریه سهم آشناست.دیروز قیمت ابطال هر سهم ، سهم آشنا 333 تومن بود.از دیروز تا الان که یکشنبه 20 مرداد 98 هست 8 هزار تومن رو هر سهم سود رفته.من حدود 300 تا سهم دارم.به فاصله یک روز به من دو میلیون و چهارصد هزار تومن سود داده.خدا بهشون برکت بده.دما سنج و خاورمیانه رشد خودشون رو کردند ولی سهم آشنا فکر کنم تا شهریور بترکونه.هرکی هنوز خرید نکرده عجله کنه.زمان رو از دست ندید.حتی شده یه دونه سهم 300 هزار تومنی بخرید.اگه خوب بود و اعتمادتون جلب شد بعدا مبلغ بیشتره سرمایه گذاری کنید.با آرزوی موفقیت همه دوستان

    1. Mehdi می‌نویسد

      ببینید سپرده گزاری یکساله بانک تو بهترین حالت به شما ماهی ۱۶ هزار تومان سود میده.صندوق های سرمایه گذاری هم تو بهترین حالت ماهی ۲۲ هزار تومان سود میده.ولی صندوق سهامی افزایش سودش تابع بازار بورسه.همه صندوق های درآمد ثابت مثل زرین ، دی، ملل، توسعه صادرات،امین آشنا و… پول های ما رو توبورس سرمایه گذاری می کنند.فرض کنید سهام بعضی از شرکت ها تو چند ماه اخیر دو برابر شده یا شرکت های عرضه اولی مثل درهاور تو لیست روز سهامش ۲۰۰ درصد رشد کرده با مثلاً کالبر سهامش ۷ برابر شده.شما وقتی تو صندوق سهامی سرمایه‌گذاری کرده باشی این افزایش قیمت مستقیما روی سود روزانت نمود داره.یعنی یکدفعه تو یه روز روی هر سهمت ۱۰ هزار تومان می‌ره.یخ جورایی مثل کاسبی خودمونه.مثلا بعضی ایام سال اندازه کل سال فروش می کنی و بعضی وقتا هم یه فروش عادی داری.این هم همین جوریه یکدفعه بعضی روزها روند صعودیه و بعضی وقتا هم نزولی میشه ولی کوتاه مدتها و معمولا مسئولین صندوق نمیزارن زیاد نزولی باشه که سهام دارها پول هاشون رو بردارند.ولی در کل من صندوق سهامی رو به درآمد ثابت ترجیح میدم.چون درآمد یکسال صندوق درآمد ثابت بعضی وقتا تو ۲_۳ ماه برای صندوق های سهامی محقق میشه.از طرفی با خرید این سهام شما تو اموال کارخانه ها شریک میشد و اگر دوباره بازار جهش قیمت داشته باشه پول شما هم رشد میکنه ولی تو صندوق درآمد ثابت و سپرده بانکی فقط ماهیانه یه مبلغ ثابت به شما پرداخت می کنند که این مبلغ تقریبا ۱۰_۱۵ ساله که ثابته و تعبیری نکرده و مثل اتفاقات سال ۹۷ پول نقدت ارزشش یک چهارم میشه

    2. عارف می‌نویسد

      ان شاءالله که همینجور باشه من که به توصیه دوستمون گوش دادم فردا صدور میزنم سهم آشنا ان شاءالله که سود دهی داشته باشه

    3. دیاکو می‌نویسد

      سلام میشه بیشتر توضیح بدی،الان بانک خاورمیانه و بورسیران تو ماشین حساب بازدهیشون میزنی خیلی سود بالای میزنه مثلا تو 6ماه گذشته:
      بورسیران زده سود سالیانه 213% بانک خاورمیانه196%
      صندوق آگاه 147%
      سهم آشنا 142%سالیانه
      درامد ثابت امین آشنا 23.85%سالیانه
      صندوق هایی مثل سهم اشنا یا بورسیران سود هر چند وقت واریز میکنن یا سودمون از ابطال واحد هایی که خریدیم به دست میاد و اونا هیچ سودی خودشون واریز.نمیکنن کسی بلده توضیح بده؟

  9. علی می‌نویسد

    اگر صندوق حدود ۲۰ درصد اوراق مشارکت رو بیشتر میکرد سود بسیار خوبی عاید صندوق میشد الان صندوق هایی هستند که با بالا بردن سهم اوراق مشارکت نسبت به سپرده بانکی سود خوبی به سرمایه گذارانشون میدن

  10. علی می‌نویسد

    با سلام خواهشا یکی پیدا نمیشه جواب سوال مارو بده ؟؟؟ چجوری باید عضو صندوق بشیم که سرمایه گذاری کنیم؟؟؟؟؟ میرم بانک میگن از طریق سایت ثبت نام کنید ، بعد میرم تو سایت نوشته باید بری بانک .
    گیری کردیم بخدا

    1. Mahmood می‌نویسد

      سلام،عزیزم اول باید بری بانک یه حساب باز کنی بعد پولتو بریزی تو حساب خودت بعد از اون برداری بریزی تو حساب صندوق بعد بری سایت ثبت نام کنی عکس فیش واریزی و بقیه مدارک رو وارد پروفایلت کنی ،،یه روز بعد صندوق تایید میکنند که پذیره نویسی شما قبول شده.همین

    2. محمدی می‌نویسد

      سلام علی اقا بانک نمیری سایت هم جواب نمیده میری کافی نت میدی عرض پنج دقیقه بزنن منم همین کارو کردم

    3. محمد می‌نویسد

      بایدمراجعه کنین کارگزاری نه بانک

  11. حسین می‌نویسد

    دم صندوق سهم آشنا گرم.این ماه خیلی حال داد.

  12. مهری می‌نویسد

    سلام وعرض ادب به پاسخگوی سوالات نحوه خرید صندوق سرمایه گزاری (سهامی) رابفرماید 2_نحوه سود گیریش ب چه صورت انجام میشه ممنون میشم منو راهنمایی برمایید

    1. Mehdi می‌نویسد

      سلام.شماباید به سایت سهم آشنا مراجعه کنید.مدارکتون شامل شناسنامه،کارت ملی،امضا وعکستون رو اسکن کنید.بعد وارد قسمت ثبت نام سایت سهم آشنا شدی اطلاعات درخواستی رو کامل کنید و اسناد ومدارکتون رو بارگزاری کنید.برای خودتون یک نام کاربری و رمز عبور ایجاد کنید.بعد از ثبت نام اینترنتی به آدرس دفتر شرکت که تو سایت زده مراجعه کنید برای احراز هویت.بعدش روزانه تا سقف ۵۰ میلیون تومان می تونید خرید کنید.سهم شما بستگی خیلی زیادی به بازار بورس داره.امسال که شاخص های بورس تقریبا بیشتر روزها صعودیه.این صعودی بودن شاخص باعث میشه هر روز به ارزش سهام شما افزوده بشه.فرض کن یک سهم رو خریدی ۳۰۰ تومن بعد از یک هفته همون سهمت میشه ۳۱۰ هزار تومان.روی هر سهمت ۱۰ هزار تومان میره.سود شما از محل خرید و فروش سهام شماست.

  13. behrouz می‌نویسد

    سلام..
    وقت همه بخیر…
    میشه یکی توضیح بده سود صندوق رو چطوری پیش بینی میکنید؟ روشش چیه؟ چطوری میشه قبل از پایان ماه سود ماه رو محاسبه کرد؟
    با تشکر

  14. هستی صدر می‌نویسد

    خدا رو شکر روز ب روز ارزش دارایی صندوق بالاتر میره و همه دارن ب سمت امین اشنا سرازیر میشن .(امین اشنا بهترین صندوق سرمایه گزاری ایران)

  15. یا علی می‌نویسد

    اگر تو صندوق صدور زده باشی بعد بخوای مثلا مبالغ زیر یک میلیون اضاف کنی و صدور بزنی ایا میشه؟ یا زیر یک ملیون نمیشه؟؟

    1. Omidwinchester می‌نویسد

      بالای ۱۰۰ هزار تومن میشه اضافه کرد. به سایت صندوق iafi.ir مراجعه کنید

  16. امیر می‌نویسد

    سلام دوستان حدود 80 تومن از سایت ib shop سهام امین آشنا خریده بودم سود ماه به ماه میومد الان کل اطلاعات امین اشنا ib shop پاک شده !!! و در سایت امین آشنا هم اطلاعاتی از من نیست موضوع چیه چیکار باید کرد ؟؟ خیلی نگران شدم

    1. Omidwinchester می‌نویسد

      سلام دوست عزیز برو سایت iafi.ir بخش ورود سرمایه گذاران دریافت نام کاربری و رمز عبور رو بزن یوزر پس بگیر از این به بعد از طریق همین سایت کاراتو انجام بده

  17. rhimi می‌نویسد

    دوستان بهترین زمان برای ابطال کی هست

  18. rhimi می‌نویسد

    سلام دوستان
    لطفا یه نفر جواب منو بده
    بهترین زمان برای ابطال کی هست

    1. مرتضی می‌نویسد

      26 هر ماه

    2. امین می‌نویسد

      از لحاظ سرمایه گذاری منطقی ترین حالت آن است که در هر زمانی که سرمایه گذار وجه کافی برای خریداری واحد داشته باشد در همان زمان سرمایه گذاری نماید تا از سود روزشمار سرمایه خود بهره مند گردد. پیشنهاد می شود اگر در بازه زمانی دو روز تا موعد پرداخت سود (25ام هر ماه) تصمیم به سرمایه گذاری دارید، واریز وجه خود را به بعد از دوره پرداخت سود (از روز 26ام ماه) موکول نمایید.زمان ابطال نیز همانند صدور می باشد که بهترین زمان ابطال بلافاصله بعد از پرداخت سود است.

    3. Omidwinchester می‌نویسد

      بهترین زمان برای صدور ۲۶ ام و برای ابطال فرقی نمی کنه اگه نزدیک ۲۵ام خواستی ابطال بزنی صبر کن سود ریخته شه بعد

  19. king می‌نویسد

    باسلام پاسخ اون هایی که نمیدونن. هر وقت از ماه صدور بزنی سود همون ماه رو کامل میگیری چون مابه تفاوتش ازت میگیرن سود رو کامل میدن فقط حداقل صدور ۲۲یا ۲۳هرماه باشه که ۲۴یا۲۵ صدور بخوره.سود این صندوق ثبات داره خودم الان ماه هفتم هست کوچ کردم امین اشنا و نصف دارایی رو آوردم اینجا. و کسانی که نمیدونن کی صدور بزنن که به نفع باشه ۲۵ هرماه صدور زدن بهتره و ۱۵هرماه و۱۶ باز زمان خوبیه.

  20. فرزین می‌نویسد

    سلام پیش بینی سود این ماه رو کی میدونه ؟ امیدوارم بالا باشه

  21. فردوسی می‌نویسد

    سلام ببخشید از کجا باید بفهمم مبلغی که صدور زدم تایید شده یا نه؟؟

  22. هوشنگ سندی می‌نویسد

    سلام من امروز متوجه شدم که کلیه سهامهای خریداری شده امین آشنای ایرانیانان IBSHOP به سایت جدید eshop.samf.ir
    منتقل شده است ولی متاسفانه طی مراجعه به این سایت نتونستم دارایی های خودم رو ببینم و طی بروزرسانی هم آپدیت نشده و موجودی رو 0 منشون میده.
    خواهشا به من اطلاع رسانی کنید که چیکار باید کنم؟؟؟

    1. Omidwinchester می‌نویسد

      دوست عزیز از طریق سایت صندوق iafi.ir همچنین اپلیکیشن همراه صندوق یا آشنا شاپ میتوانید پرو فایل خود را چک کرده و صدور و ابطال اینترنتی بزنید

  23. موفق می‌نویسد

    سلام، دوستان قبلاً(سربسته) عرض کرده بودم خبری در راه است،قصد تخریب ندارم خودم یکی از سرمایه گذاران قدیمی ام و خواهان رشد صندوق و منفعت بیشتر برای سرمایه گذارانم، خیلی خوشحالم بعضی از دوستان به اساسنامه وامیدنامه و…. اکتفاء نکردن، و خودشون پیگیر مسائل مبهم و حقیقت و همچنین اطلاع رسانی دیگران هستند، اگه باهوش باشید به مسائل مهمتری خواهید رسید، موفق باشید

    1. امیر می‌نویسد

      مثل چی؟
      این ماه سود زیر ۲۴ درصده

    2. M می‌نویسد

      اگه خبری داری بگواگه نداری دل سرمایه گذاران روخالی نکن

  24. اسحاق می‌نویسد

    خیالتان از بابت صندوق و کارایی و سود دهی راحت باشه این صندوق با صندوق های دیگه فرق میکنه مدیریتش قوی هست و کارگزاری امین اشنا کاربلده

  25. اسحاق می‌نویسد

    صندوق امین اشنا واقعا امین مردمه بخدا از سال ۹۵تا بهمن۹۷ من تو صندوق گنجینه واحد داشتم اوایل خوب بود بعد خراب کرد و منم به فکر یه صندوق با وفاداری بالا به مشتری افتادم چندتا گزینه ها مو برسی کردم امین اشنا حرف اول رو میزد واز بهمن ۹۷نصف دارایی خودم رو آوردم اینجا و بهترین کار ممکن رو کردم

  26. فرزین می‌نویسد

    سود این ماه ممکنه کمتر از ماه قبل بشه البته امیدوارم اشتباه باشه فکرم

    1. امیر می‌نویسد

      کمتر از ۲۴

  27. ارش می‌نویسد

    سه شنبه صدور بزنیم پنجشنبه تایید میشه یا شنبه

    1. sy می‌نویسد

      واریز انلاین باشه به تاربخ صدور سه شنبه، 4شنبه تاییدمیشه

  28. فی فی می‌نویسد

    سلام بچه ها من امروز صدور زدم کی به دست صندوق میرسه و مدیر چک میکنه؟ خیلیم دل نگرانم. نکنه بدستشون نرسه سرمایم بره هوا

    1. بورس باز می‌نویسد

      نگرلن نباش طبق قیمت 5 شنبه برات صدور میزنن. روز شنبه برو تو پروفایلت میبینی که صدور زده شده یک روز بعدش مابالتفاوت پولت و میریزن به کارتت

    2. علی می‌نویسد

      ۲ روز کاری طول می کشه اصلا نگران نباشید مشکلی پیش نمیاد می رسه به دستشون

    3. فرزین می‌نویسد

      از سایت شماره تماس داره از تلگرام میتونی بهشون اطلاع بدی برات فعالش کنن

    4. علیرضا می‌نویسد

      نه برادر عزیز اصلا نگران نباش چون تازه وارد این صندوق شدی اینطوری منم اوایل اینطور بودم.هیچ جای نگرانی نیست

  29. محمد می‌نویسد

    ضامن نقد شوندگیش چرا نزده؟؟؟

    1. محمد می‌نویسد

      چرا منفی میدید خب؟!!
      اگه میدونید جواب بدید
      این صندوق ضامن نقد شوندگی نداره

    2. علی می‌نویسد

      چونکه ضامن نقد شوندگی نداره.

    3. M می‌نویسد

      ضامن نداره

  30. هستی صدر می‌نویسد

    صندوق امین اشنا بهترین صندوق سرمایه گزاری ایران با سود بالای ۲۵ درصد اگه موافقی لایک کن

    1. امین می‌نویسد

      این ماه بین ۲۳-۲۴ است

وام بدون چک و ضامن
×
وام بدون چک و ضامن
تا 50 میلیون تومان
دیجی‌پی