رده صندوق سرمایه‌گذاری‌ صندوق سرمایه‌گذاری امین آشنا ایرانیان

امین آشنا ایرانیان

آخرین به‌روز رسانی: 17 اردیبهشت 1403 | انتشار: 17 آبان 1395
نام امین آشنا ایرانیان
نوع صندوق درآمد ثابت
ETF خیر
ارزش خالص دارایی 57,592,578,195,253 ریال
بازده روزانه 0.07 %
بازده هفتگی 0.47 %
بازده ماهانه 2.02 %
بازده سه ماهه 6.13 %
بازده شش ماهه 0 %
بازده یک ساله 23.51 %
بازدهی از آغاز فعالیت 274.73 %
مدیر صندوق سبدگردان سهم آشنا
مدیران سرمایه‌گذاری محمدرضا خانکی، سحر باقری، زینب حاجی زاده هریس
متولی صندوق موسسه حسابرسی رازدار
حسابرس موسسه حسابرسی بیات رایان
درصد حقیقی 13
درصد حقوقی 0
سود تضمین‌شده 0 %
سود پیش‌بینی شده 0 %
دوره تقسیم سود 0 ماهه
قیمت صدور 1,015,416 ریال
کارمزد صدور 0 ریال
قیمت ابطال 1,014,344 ریال
کارمزد ابطال 0 ریال
حداکثر تعداد واحد سرمایه‌گذاری 0
ضامن نقدشوندگي ----
اوراق مشارکت 34.37 %
سپرده بانکی 50.53 %
وجه نقد 0.02 %
سهام 11.3 %
پنج سهم با بیشترین وزن 10.25 %
دارایی‌های دیگر 0.58 %
قیمت آماری 1,029,162 ریال
تعداد واحدهای سرمایه‌گذاری شده 56,778,110
تاریخ آغاز فعالیت 1391/01/26
آدرس وب‌سایت http://iafi.ir

معرفی صندوق سرمایه‌گذاری امین آشنای ایرانیان

صندوق‌های سرمایه‌گذاری می‌توانند در انواع سهام و اوراق‌ بهادار سرمایه‌گذاری کنند و معمولا بسته به نوع صندوق (درآمد ثابت، مختلط یا سرمایه‌گذاری در سهام) ترکیبی از این اوراق را با نسبت‌های مختلف در سبد دارایی‌های خود دارند. صندوق سرمایه‌گذاری امین آشنای ایرانیان از صندوق‌های با درآمد ثابت است که مانند بقیه صندوق‌های درآمد ثابت بیشتر دارایی‌های آن از اوراق بهادار با درآمد ثابت تشکیل می‌شود. این صندوق از اردیبهشت ۱۳۹۱ با مدیریت کارگزاری سهم آشنا فعالیت خود را آغاز کرده است. صندوق امین آشنا ایرانیان از زمان آغاز فعالیتش، در مقایسه با صندوق‌های درآمد ثابت بازدهی و سودآوری مناسبی داشته است و از این لحاظ می‌توان صندوق امین آشنا ایرانیان را یکی از صندوق‌های درآمد ثابت موفق به حساب آورد.

در تصویر زیر نمودار تغییرات خالص ارزش دارایی‌های این صندوق از ابتدای فعالیت تاکنون را می‌بینید. [این نمودارها تغییر می‌کند]

نمودار خالص دارایی های صندوق امین آشنای ایرانیان

چند نکته درباره صندوق سرمایه‌گذاری امین آشنا ایرانیان

صندوق امین آشنای ایرانیان از نوع صندوق‌های سرمایه‌گذاری بازارگردانی است و طبق تعهدات مشخص شده در امیدنامه صندوق، وظیفه بازارگردانی سهام شرکت مپنا (با نماد بورسی «رمپنا»)، شرکت تولید برق عسلویه (با نماد بورسی «بمپنا») و اوراق موازی برق سنندج مپنا را بر عهده دارد. زمینه اصلی فعالیت صندوق امین آشنا ایرانیان سرمایه‌گذاری در انواع اوراق بهادار با درآمد ثابت است و در حال حاضر بیش‌ از ۸۹درصد دارایی‌های این صندوق به شکل سپرده‌های بانکی و اوراق مشارکت است و فقط حدود ۱۱درصد دارایی‌های این صندوق در سهام و حق تقدم سهام و قرارداد اختیارمعامله سهام سرمایه‌گذاری شده است. دوره تقسیم سود صندوق سرمایه‌گذاری امین آشنا ایرانیان به‌صورت ماهانه است و ویژگی‌هایی مانند ریسک پایین و نقدشوندگی بالا را هم دارد. یکی از مزیت‌های رقابتی صندوق امین‌آشنا ایرانیان هم این است که در راستای سیاست‌های رقابتی مدیر صندوق، صدور و ابطال واحدهای آن کارمزد ندارد.

در تصویر زیر نمودار ترکیب دارایی‌های صندوق سهم آشنای ایرانیان رو مشاهده می‌کنید.

نمودار ترکیب دارایی‌های صندوق سهم آشنای ایرانیان

عملکرد و بازدهی صندوق امین آشنا ایرانیان

صندوق سرمایه‌گذاری امین آشنا ایرانیان توانسته است ارزش خالص دارایی‌های خود را طی ۹ سال فعالیت، از رقم ۱۳۰ میلیارد تومان به رقم ۵۵۰۰ میلیارد تومان برساند. بازدهی این صندوق در یک ماه و یک سال گذشته به‌ترتیب ۱٫۶۶درصد و ۲۱٫۳۲درصد بوده است.

جدول مقایسه ای همه صندوق های سرمایه‌گذاری

ارکان صندوق امین آشنای ایرانیان

برای سرمایه‌گذاری در صندوق‌های درآمد ثابت (و هر نوع صندوق دیگری) توجه به ارکان صندوق ضروری است. چرا که عملکرد صندوق‌های سرمایه‌گذاری درواقع به عملکرد ارکان آن بستگی دارد. جزئیات مربوط به ارکان صندوق‌ها را می‌توانید در اساسنامه صندوق پیدا کنید، ولی در سایت اصلی هر صندوق هم می‌توانید فهرستی از ارکان آن صندوق را ببینید.

صندوق امین آشنای ایرانیان را شرکت سبدگردان سهم آشنا مدیریت می‌کند. مؤسسه حسابرسی رازدار متولی صندوق است و مؤسسه حسابرسی بیات رایان کار حسابرسی صندوق را برعهده دارد. مدیر ثبت این صندوق شرکت کارگزاری سهم آشنا است و زینب حاجی‌زاده هریس، مسعود شرفی و سحر باقری مدیران سرمایه‌گذاری این صندوقند.

روش سرمایه‌گذاری و ورود به صندوق امین آشنا ایرانیان

روش سرمایه‌گذاری در این صندوق درآمد ثابت از طریق صدور و ابطال واحدهای صندوق است. واحد سرمایه‌گذاری در واقع کوچکترین جزء سرمایه صندوق است که تا حدودی به برگه سهم شرکت‌ها شباهت دارد. ارزش هر واحد سرمایه‌گذاری صندوق از تقسیم مابه ‌التفاوت دارایی‌ها و بدهی‌های صندوق بر تعداد کل واحدهای معتبر به دست می‌آید و این عدد مبنای صدور و ابطال واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق قرار می‌گیرد.

برای ثبت‌نام در صندوق امین آشنا ایرانیان، می‌توانید به شعبه‌های این صندوق در شهرهای مختلف کشور مراجعه کنید و اگر امکان مراجعه حضوری ندارید، می‌توانید مراحل ثبت‌نام را به‌صورت اینترنتی انجام بدهید. نکته دیگر اینکه فرایند صدور و ابطال واحدهای این صندوق از طریق درگاه‌های اینترنتی امکان‌پذیر است.

مراحل سرمایه‌گذاری در صندوق

برای سرمایه‌گذاری آنلاین در صندوق سرمایه‌گذاری امین آشنا ایرانیان ابتدا باید در سجام ثبت نام و احراز هویت‌تان را هم تکمیل کنید. پس از گذراندن این مراحل می‌توانید به راحتی در صندوق سرمایه‌گذاری امین آشنا سرمایه‌گذاری کنید.

  1. وارد سایت اصلی صندوق یعنی «www.iafi.ir» شوید.
  2. به بخش «ورود سرمایه‌گذاران» بروید و گزینه «ثبت‌نام در صندوق» را انتخاب کنید. در این بخش امکان ثبت‌نام برای شخصیت‌های حقیقی ایرانی و خارجی و همچنین شخصیت حقوقی وجود دارد. اگر شخصیت حقیقی ایرانی هستید، لازم نیست چیزی را تغییر بدهید، چون گزینه پیش‌فرض همین است.
    ثبت نام در صندوق امین آشنا
  3. کد ملی و شماره موبایل‌تان را به همراه کد امنیتی سایت وارد کنید و به مرحله بعد بروید.
  4. در این مرحله باید منتظر پیامک مربوط به «کد اعتبارسنجی» بمانید و این کد را در کادر مربوط به آن وارد کنید. در این مرحله باید موافقت خودتان با اساسنامه و امیدنامه صندوق را هم اعلام کنید.
    ثبت نام در صندوق امین آشنا
  5. در مرحله بعدی، کد اعتبارسنجی دیگری به موبایلی که در سجام ثبت کرده‌اید ارسال می‌شود. این کد برای دریافت اطلاعات شما از سامانه سجام است. با وارد کردن این کد، اجازه دسترسی به این اطلاعات را می‌دهید. بعد از انتخاب نام کاربری و رمز عبور به مرحله بعد بروید.
    ثبت نام در صندوق امین آشنا
  6. اگر این مراحل را با موفقیت پشت سر بگذارید، پیام «ثبت‌نام با موفقیت انجام شد» را خواهید دید. اکنون کافی است روی دکمه ورود به صندوق کلیک کنید و با نام کاربری و رمز عبوری که در مرحله پنجم انتخاب کرده‌اید، وارد پنل کاربری شخصی‌تان در صندوق سهم آشنا ایرانیان شوید.
    ثبت نام در صندوق امین آشنا

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

8,393 دیدگاه
  1. رضا می‌نویسد

    امین آشنا، یواش یواش داره مشکوک میزنه. بنظر داره مثل صبای هدف و اندیشه فردا میشه. ارزش آماریشو الکی بالا زده اما حرکتش به سمت سراشیبی زیان و ضرر شروع شده.( موقع فراره)
    ای که دستت میرسد کاری بکن _ پیش از آنکه از تو ناید هیچ کار

    1
    1
  2. مریم می‌نویسد

    قیمت صدور صندوق بعد از محاسبه navچرا بالاست ؟؟؟ چرا شرکت سهم اشنا ضامن نقد شوندگی این صندوق و همچنین حکمت نیست

    1
  3. یا حق می‌نویسد

    دلار 30 تومنی سکه 13 تومنی تورم 70 درصدی اونوقت سود 1 +18 درصدی

    4
    4
  4. نادی می‌نویسد

    چرا پیامها چاپ نمیشه دیگه تو این صفحه؟؟!!

    1
    6
  5. نادی می‌نویسد

    دوستان
    اگر صندوق درآمدثابت با سود ماهانه خوب میشناسید لطفا بگید

    2
    8
  6. مهندس می‌نویسد

    سودش نسبت به بانک و موسسات واقعا پایین و ارزش ریسک نداره! ضمن اینکه اگر بخوان راحت میتونن مثل صندوق های دیگه مثل صندوق اینده و … زیرش بزنن و سود ندن! شاکی هم بشی میگن کو قراردادت؟!
    موسسه ملل الان سپرده یکساله میده ۲۰% تضمینی بعد سه ماه هم میشه برداشت کرد!
    حالا صندوق ها بدون ضامن بانکی و هزار دوز و کلک دستشون باز که جیب ملت بزنن برای ۱% ارزش نداره سمتشون بری!
    صندوق صبا پول داشتم پیش بینی سودش مثل امین آشنا ۲۰% بود دوسال پیش ابان ۹۸ که بورس ۱۰ و ۲۰ برابر داشت میشد یکماه ۷% سالانه داد فقط! یعنی از ماه شمار بانک صادرات هم کمتر خیلی راحت جیب مردم میزنن!

    9
    8
  7. یا حق می‌نویسد

    پایین ترین سود از زمان راه اندازی صندوق امین اشنا ……..سرمایه گزاران عزیز فقط به فقط ابطال بزنید ابطال بزنید ابطال بزنید…. دارن سرمایه تون را به تاراج میبرن …. .شاخص بورس و سهام 300 هزار بین تیر تا شهریور فرق کرده….اونوقت سود واریزی در محدوده هم بوده است…. با دسته کورها مگر طرفین …..از سود 33 درصد یواش یواش کم کردند و به 20 رسیدن…ماه دیگه 19.5 و ماه بعد 19 و…. برین بزارین بانک کشاورزی 18 درصد روزشمار سپرده میلاد….
    نعره هیچ شیری خانه های چوبی را خراب نمیکند. من از سکوت موریانه میترسم …
    چند روز دیگه هم اقا امیر بطور کاملا اتفاقی پیداشون میشه و سری به این پیچ میزنن….

    15
    13
  8. رضا می‌نویسد

    سود شهریور۲۱% میباشد

    11
    2
  9. رضا می‌نویسد

    سود شهریور20.5%

    1
    2
  10. هیوا می‌نویسد

    سرمایه گزاران عزیز فقط به فقط ابطال بزنید…. دارن سرمایه تون را به تاراج میبرن …. امروز دلار 27600 و سکه 121000 بود..شاخص بورس و سهام 300 هزار بین تیر تا شهریور فرق کرده….اونوقت سود واریزی در محدوده هم بوده است…. با دسته کورها مگر طرفین….[…] این آقا امیر و امثالهم کارشون اینه که بیان توی این سایت ها این قبیل موارد رو خراب کنند و قطعا بنوعی جز خانواده صندوق امین آشنا هستن یا منافع دارند…وگرنه کدوم سرمایه گزار چنین اظهار نظری میکنه…..مگر سرمایه گزار از گرفتن سود بیشتر ناراحت میشه که شما شدی؟؟؟!!! در ضمن سازمان بورس و بانک مرکزی کشکه گول نخورین هموشون دست شون تو یک کاسه هست…خیلی حرفه ای هستن حواستون باشه با وعده سر خرمن گول تون نزنن…شکایت باید از طریق قوه قضاییه کرد….پارسال ما برای صندوق اندوخته پایدار انجام دادیم جواب داد…روش را بصورت خصوصی برای گروه تلگرامی دوستان ارسال خواهم کرد…

    9
    8
  11. محمد می‌نویسد

    سلام بهترین زمان بعد از تقسیم سود ماهانه صندوق واسه صدور واحد جدید در صندوق چه تاریخی هست؟

    4
    6
  12. محمد می‌نویسد

    سلام ببخشید. زمان تقسیم سود چه تاریخی از برج هست؟ 16 هر برج یا 25هر برج؟

    1
    5
  13. محمد می‌نویسد

    سلام ببخشید. زمان تقسیم سود چه تاریخی از برج هست؟ 16 هر برج یا 25هر برج؟

    2
    4
  14. امیر می‌نویسد

    بعد از گذشت بالای دو سال یه سر ب این پیج زدم و در کمال ناباوری میبینم همچنان همون کامنت های تکراری بنوعی تکرار میشه.حداقل برای سرمایه خودتون ارزش قائل بشین و کمی تحقیق کنین‌.نکته اول اگه فکر میکنین این صندوق داره تخلف انجام میده همین فردا ثبت شکایت کن ک رایگان هم هست و اگه تخلف و ثابت کنی صندوق و متوقف میکنند تا از شما احقاق حق بشه‌.عزیزم این صندوق درامد ثابت هست یعنی اگر شاخص از همین جا صد در صد هم بده این صندوق قادر ب پرداخت سود بالا نیست.فکر کردین خیلی زرنگ هستین هم توی درامد ثابت ک بدون ریسک هست سرمایه گذاشتین و هم توقع سود بالا دارین‌.این صندوق هشتاد و پنج درصدش یا سپرده بانکی هست یا اوراق .میشه بگی چطور میخواد سود بالا بده.از اونجا ک قیمت اماریش هم خیلی افت کرده اگه کمی هم سود کنه میبره روی اون .و اما در مورد پرداخت چون ب روش پایا انجام میشه و حداقل دو روز طول میکشه و اگر ب تعطیلی بخوریم چون پایا قطع میشه پس پرداختی هم وجود نداره.و در اخر صندوق های بورسی هم متولی دارن هم حسابرس ک جداگانه نظارت میکنند‌تمامی ورود و خروج ها هم حتی یک ریال بوسیله نرم افزار ک تحت نظارت بورس هست انجام میشه.سود بالا میخوای پس ریسک بالا هن قبول کن نه این صندوق ک بدون ریسک هست

    13
    12
    1. راستین می‌نویسد

      بالاخره رشد سهام تاثیر داره یا نه؟ خوب مردم اگر می خواستن سپرده با سود ثابت باز کنن میرفتن بانک و سرمایه شون رو نمی آوردن داخل صندوق…..
      ضمنا اکثر صندوق ها مبلغی رو هرماه (بابت تسويه با سرمايه گذاران بابت ذخيره ارزش ) پرداخت می کنند.من خودم از ره آورد آباد دریافت می کنم…

      8
      6
  15. علی می‌نویسد

    بچه ها نظرتون درباره صندوق اندیشه فردا چیه ؟ انگار داره جون میگیره و به روزهای خوبش برمیگرده؟ نظرتون؟

    4
    8
  16. کریمی می‌نویسد

    سلام، این صندوق شش هفت سال پیش که تورم چندانی نداشتیم 27 درصد به بالا سود میداد ولی الان که تورم بالای سیصد درصد است قفل کرده روی 21 در صورتی که ارزش سهام هم در این ماه از یک میلیون رسیده به یک میلیون و پانصد… متاسفم فقط از مردم سواستفاده می کنید اونم تو این فشار اقتصادی…

    9
    6
  17. رضا می‌نویسد

    سود واریزی۲۱.۴ خواهد بود و یکم واریز میشود

    6
    4
    1. ناصر می‌نویسد

      سلام از کجا باخبر شدید؟

      2
      2
  18. یاس می‌نویسد

    سلام کسی میدونه سود صندوق چرا واریز نمیشه پس؟

    3
    1
    1. رضا می‌نویسد

      یکم واریز میشه

      2
      1
  19. راستین می‌نویسد

    قیمت صدور و قیمت آماری در تاریخ‌های 2۶ و 2۷ هر ماه بطرز تاسف بار و مسخره ای تکرار می‌شود.تحقیر هوش سرمایه گذاران و تحمیق و توهین به شخصیت آنها آنهم اینقدر علنی و مسخره معلوم نیست پیشنهادکدام نابغه در میان مسئولان صندوق هست. فکر کنم باید دست بکار شکایت رسمی شد تا در پای میز محاکمه پاسخ بدند که سیر صعود قیمت سهام به چه دلیل در روز سوددهی و یک روز قبل از آن ؛ هر ماه سقوط آزاد میکنه و بعد از پرداخت سود ناچیز به سهامداران دوباره سیر صعودی پیدا میکنه

    9
    9
    1. yasi می‌نویسد

      وقتی فکر میکنید صندوق ها دارن دورغ میگن و به شعور سرمایه گذارنشون توهین میکنن سرمایه گذاری نکنید. ضمنا صندوق های با درآمد ثابت سودی که طی دوره ساختن رو روز تقسیم سود بین سرمایه گذارانشون تقسیم میکنن و در نهایت قیمت هر واحد به نرخ اسمی برمیگرده و دوباره شروع به ساختن سود میکنه تا دوره بعدی.بد نیست قبل اینکه بیاید اینجا و اینقدر با تحکم وتعصب درمورد صندوق ها صحبت کنید یه کم وقت بزارید امیدنامه صندوق هارو قبل از ورود به صندوق مطالعه کنید تا متوجه سقوط آزاد نرخ روز تقسیم سود بشید.

      4
      4
    2. نويد می‌نویسد

      عجب گولي خورديم تو اين صندوق بورس تهران ٤٠ درصد رشد داشته اين صندوق داره سر ملت رو شيره ميماله حداقل بازدهي بايد ٣٠ درصد بود ساليانه بخاطر وضعيت بورس اما علنن دارن پول مردم رو بالا ميكشن وسود نميدن . اين چه بازي مسخره اي هست ٢١ درصد خجالت بكشيد منت هم ميزارن بِه مردم كه سودمون خوبه . لعنت بهتون

      7
      6
    3. sina می‌نویسد

      شما ظاهرا از ساز و کار صندوقهای ثابت بی اطلاع هستین. صندوق سودی رو که در طی یکماه ساخته به سرمایه گذار پرداخت میکنه و ارزش واحدهای موجود به قیمت پایه برمیگرده و این چرخه هر ماه تکرار میشه

      7
      5
    4. sina می‌نویسد

      شما ظاهرا از ساز و کار صندوقهای ثابت بی اطلاع هستین. صندوق سودی رو که در طی یکماه ساخته به سرمایه گذار پرداخت میکنه و و ارزش واحدهای موجود به قیمت پایه برمیگرده و این چرخه هر ماه تکرار میشه

      11
      4
      1. حقگو می‌نویسد

        جناب سینا یا بهتره بگم کارمند صندوق
        منظورم دستکاری نرخ ابطال و صدور هست و گرنه مردم که از پشت کوه نیامدمن که نفهمن در پایان ماه برمیگرده به قیمت پایه….
        حالا در ماه مرداد با قیمت های بالای سکه و سایر مسکوکات و دلار و شاخص یک میلیون و پانصد که 200 هزار تا رفته بالا…ببینیم این ماه چقدر سود واریز می کنند و یا باز دوباره دستکاری در آخر ماه رخ میده…

        4
        6
        1. sina می‌نویسد

          کارمند صندوق؟ خخخ توهم زدی
          شما اول برو فرق صندوق سهامی و ثابت رو ببین چیه
          اگه سود متناسب با شاخص بورس میخوای باید بری صندوق سهامی و ریسک بالاش هم بپذیری.
          اومدی صندوق ثابت با ریسک پایین سود بالا هم میخوای؟ خدا قوت

          5
          5
          1. حقگو می‌نویسد

            خوب مردم اگر می خواستن سپرده با سود ثابت باز کنن میرفتن بانک و سرمایه شون رو نمی آوردن داخل صندوق…..صندوق با درآمد ثابت ترکیبی از سهام+سود بانکی+اوراق + مسکوکات هست… بالاخره رشد سهام تاثیر داره یا نه؟

            2
            2
  20. قربانی می‌نویسد

    سلام علت غیر فعال بودن حساب کاربری چیست و چطور میشه فعال کرد

    1
    6
  21. راستگو می‌نویسد

    دوهفته اخیر بورس صعودی شده و سهام سهم آشنا هم رشد داشته و این صندوق در تیرماه سود حدود 19 درصد می خواد پرداخت می کنه… این طوری بهتر در بانک با خاطر جمعی از اصل سرمایه تون سود بگیرید…

    11
    9
  22. اول می‌نویسد

    صندوق های قابل معامله در بورس طی ماه جاری باید حداقل 30درصد سود بده .اونوقت بزور 20 درصد میده….
    بجای سرمایه گذاری در صندوق مستقیم برین بورس…یک ماه که رصد کردم به نظر دارن حدود 30درصد خیلی تابلو درسهام سرمایه گذاران قشنگ […] میکنند…چنسن نوساناتی من قبلا در اعتماد بانک ملی نمیدیدم..اگه خاستین در این صندوق سرمایه گذاری کنین بیشتر فکر کنین..بنظر من اشتباه بزرگیه…. ولی بنظر راه […] و یاد گرفتند….این هفته رصد کردم عجیب میلیاردی از سود سهام مردم بالا کشیدند…
    اگر که صندوق درآمد ثابته پس این همه نوسان منفی چیه واقعاً ؟؟

    11
    9
  23. هوشیار می‌نویسد

    الان بورس صعودی شده و سهام سهم آشنا هم رشد داشته ولی این صندوق در سود حدود 21 درصد قفل شده است و حتی الان از اندوخته پایدار سپهر که صندوق ورشکسته بانک صادرات هست کمتر سود میده.سرمایه گذاری در صندوق امین اشنا بخاطر سود بالاتر نسبت به بقیه صندوق ها بود، دیگه این طوری بهتر در بانک با خاطر جمعی از اصل سرمایه تون سود بگیرید…

    19
    9
    1. محدثه می‌نویسد

      من که سرمایمو گذاشته بودم تو صندوق اندیشه فردا با ضرر در اوردم.قبلا این صندوق بودم نگاه میکنم میبینم بهتر از بقیه صندوق هاست

      18
      9
  24. پیگیر می‌نویسد

    سرمایه گذاری در صندوق امین اشنا بخاطر سود بالاتر نسبت به بقیه صندوق ها بود…. اما الان روی سود 21 درصد قفل شده است و حتی الان از اندوخته پایدار سپهر که صندوق ورشکسته بانک صادرات هست کمتر سود میده و همینطور ریزش شدید خواهد داشت…

    11
    7
  25. علی می‌نویسد

    سلام ب نظرتون این صندوق برای سرمایه گذاری بهتره یا امین آشنا ایرانیان ؟؟

    6
    2
    1. رضا می‌نویسد

      هر دو زیر نظر کارگزاری سهم آشنا هستند عملکرد نسبتا یکسان دارند فقط مدت زمان ابطال تو امین آشنا۲ روز کاری هست ولی حکمت ۷ روز کاری

      5
      1
  26. مم جواط می‌نویسد

    سندوغ عمین آشنا صودش عز بیصو یه درسد بالاطر نمیره چرا ؟

    4
    4
    1. صباحی می‌نویسد

      جاااااااان؟؟؟؟!!!!

      2
  27. کامبیز می‌نویسد

    این فکر کنم که به نسبت بانک که سود بالایی داده ولی نسبت به صندوقهای درآمد ثابت نمیدونم دوستان اگر جایی میدونم که بیشتر از این امین آشنا سود میده ومطمعن هستش لطفا معرفی کنن

    4
    5
  28. پیگیر می‌نویسد

    سرمایه گذاری در صندوق امین اشنا بخاطر سود بالاتر نسبت به بقیه صندوق ها بود…. اما الان که بورس هم صعودی هست روی سود 21 درصد قفل شده است و اگر به همین شکل ادامه بده ریزش شدید خواهد داشت….

    17
    6
  29. M می‌نویسد

    سلام دوستان خواهش میکنم یکی راهنماییم کنه
    الان 3 روزه ابطال زدم حکمت آشنا رو ولی پولی به حسابم واریز نشده‌است هر چی پیام میدم و تماس میزنم هم جواب نمیدن، دارم از استرس میمیرم
    توی سایت زده پرداخت شد ولی پولی به حسابم نیومده

    13
    6
  30. آرش می‌نویسد

    دلیل اصلی سرمایه گذاری در صندوق امین اشنا سود بالاتر نسبت به بقیه صندوق ها بوده اما تا مشتری به اندازه کافی جمع کرد مثل بقیه صندوق ها عمل میکنه و روی سود 21 درصد قفل شده و من ترجیح میدم در صندوقی که مربوط به بانک باشد سرمایه گذاری کنم تا خیالم راحت تر باشه و مطمئن باشید اگر به همین شکل ادامه بده ریزش شدید خواهد داشت.

    14
    9
وام بدون چک و ضامن
×
وام بدون چک و ضامن
تا 50 میلیون تومان
دیجی‌پی