اینترنت بانک قرض‌الحسنه رسالت

سازگار با موبایل
چند زبانه بودن سایت
1
  • فارسی
مشاهده لیست سپرده‌ها
نمودار موجودی
تقویم موجودی
مشاهده صورتحساب سپرده‌ها
یادداشت‌گذاری بر روی تراکنش‌ها
انتقال وجه بین حساب‌های خود
امکان تعیین تاریخ انتقال وجه برای آینده
انتقال وجه به حساب‌های دیگر در همان بانک
انتقال وجه گروهی به حساب‌های همان بانک
انتقال وجه مستمر به حساب همان بانک
سقف روزانه ساتنا
سقف ماهانه ساتنا
سقف روزانه پایا
15 تومان
سقف ماهانه پایا
ارسال پایا مستمر
گزارش گیری از درخواست‌های ارسال بین بانکی
پایای گروهی
ساتنای گروهی
افتتاح سپرده
تغییر سقف برداشت روزانه
انتقال کارت به کارت
سقف روزانه کارت‌به‌کارت به بانک دیگر
3 تومان
اتصال سپرده به کارت
تغییر سپرده اصلی کارت
افزودن و حذف حساب فرعی به کارت
گزارش تراکنش‌های کارت
  • بازه زمانی انتخابی باید کمتر از 60 روز باشد.
تغییر رمز دوم (اینترنتی)
سقف روزانه کارت‌به‌کارت به همان بانک
مسدود کردن کارت
درخواست صدور کارت هدیه
درخواست صدور کارت المثنی
درخواست صدور کارت نقدی
خدمات کارت اعتباری
11 دیدگاه
  1. محمدیاسین می‌نویسد

    سلام . چرا بانک رسالت اصول مشتری مداری رو رعایت نمیکنه . برای درخواست وام که خودشون رو راحت کردند و به شیوه ی برون سپاری کار می کنند .وقتی به شعبه میری اصلا درست راهنمایی نمی کنند . برای یک وام ناچیز چندین بار مثل توپ منو بین بانک و شرکتی که کارهای اداری دریافت مدارک میگیره پاسکاری کردند. تازه من مثل خیلی از مشتری ها دراری تحصیلات هستم وای به حال افرادی که تحصیلات چندانی ندارند.
    بهتره یک نظارتی روی رفتار کارکنان بانک داشته باشید طوری که بدون راهنمایی درست ، ارباب رجوع رو از سرشون باز نکنند. دقیقا نمی دونم افرادی که توی دفتری جداگانه و مکانی جدا از شعبه بانک امور دریافت مدارک برای اعطای وام رو انجام میدند کارمندانی ازخود بانک رسالت هستند یا نه ولی رفتاری بسیار بی مسولانه و غیرحرفه ای دارند. لطفا مسولان محترم بانک به این موضوع رسیدگی کنید. برای بانکی که پرچمدار بانکداری بدون ربا در کشورمان است این شیوه رفتار پرسنل بانک با مردم برازنده نیست . ممنون بابت حسن توجه و تلاش شما عزیزان

    27
    6
  2. سعید می‌نویسد

    سلام خواستم ببینم نصب همراه بانک برای گوشی ایفن به چه صورتی هستش! به شعبه ی بانک رسالت هم مراجعه کردم اما نتونستند نصب کنند

  3. شاهین می‌نویسد

    خیلی از رفتار کارکنان گلایه شده بود ولی من مشتری شعبه سعادت آباد هستم و از رفتار کارکنان این شعبه راضی ام.خسته نباشید میگم به همه کارکنان این شعبه

    1
    10
  4. علی محمد می‌نویسد

    باسلام ازرفتارشایسته واخلاقی کارکنان بانک صمیمانه تشکر می نماییم

    1
    11
  5. رضا می‌نویسد

    واقعا پرسنل بانک رسالت از نظر مشتری مداری خیلی ضعیف هست و با مشتریان بد رفتاری میکنند :واقعا مدیران این بانک از این قضیه خبر دارن؟

    19
    2
  6. رضا می‌نویسد

    کارکنان بانک رسالت خیلی بد رفتارن. واقعا رسیدگی شود

    15
  7. عبدالله می‌نویسد

    سلام قبلا که اوایل کار بانک بود وادغام نشده بود خوب بود
    ولی حال دیگه مشتریهای اصلی خودشون رو هم نمی شناسن. متاسفم

    11
  8. banoo می‌نویسد

    رفتار با مشتری و مشتری مداری کارکنان بانک رسالت هم فاجعه است.از ارباب رعیتی هم بدتره.

    15
  9. حسام کیوانی می‌نویسد

    سلام چطوری می تونم درخواست دسته چک بدم غیر حضوری؟

  10. سعید اکبری می‌نویسد

    سلام اصلا از خدمات بانک رسالت راضی نیستم وبعد اینکه به هیچ وجه به تلفن های مشتری به بانک را جواب نمیدهند.

    14
    3
  11. حسن می‌نویسد

    با سلام ضمن تشکر از سایت جامع و خوب تون متاسفانه خدمات برخی از بانکها جالب نیست حالا خدماتشان به کنار، اخلاق و رفتار شون در شلوغلی مشتری، خیلی بد است من در بانک رسالت تا حالا چند تا وام گرفتم و تسویه کردم ولی در وام آخر، توبه کردم که دیگه در این بانک وام یا حسابی باز کنم اول که امتیاز من کسر شد و دوم اینکه رفتارشون جالب نیست و بدهکارانه صحبت میکنند

    19
    2