رده صندوق سرمایه‌گذاری‌ صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین شهر

گنجینه زرین شهر

آخرین به‌روز رسانی: 23 اردیبهشت 1403 | انتشار: 13 مرداد 1395
نام گنجینه زرین شهر
نوع صندوق درآمد ثابت
ETF خیر
ارزش خالص دارایی 517,243,613,245,085 ریال
بازده روزانه 0.05 %
بازده هفتگی 0.33 %
بازده ماهانه 1.54 %
بازده سه ماهه 4.81 %
بازده شش ماهه 0 %
بازده یک ساله 19.74 %
بازدهی از آغاز فعالیت 248.87 %
مدیر صندوق تامین سرمایه تمدن
مدیران سرمایه‌گذاری نرگس احمدی، ستاره رضایی، عاطفه هاشمی
متولی صندوق موسسه حسابرسی هوشیار ممیز
حسابرس ارقام نگر آریا
درصد حقیقی 10
درصد حقوقی 0.08
سود تضمین‌شده 0 %
سود پیش‌بینی شده 0 %
دوره تقسیم سود 0 ماهه
قیمت صدور 1,011,402 ریال
کارمزد صدور 0 ریال
قیمت ابطال 1,010,275 ریال
کارمزد ابطال 0 ریال
حداکثر تعداد واحد سرمایه‌گذاری 0
ضامن نقدشوندگي بانک شهر
اوراق مشارکت 73.81 %
سپرده بانکی 13.2 %
وجه نقد 0 %
سهام 5.53 %
پنج سهم با بیشترین وزن 6.08 %
دارایی‌های دیگر 0.44 %
قیمت آماری 1,028,537 ریال
تعداد واحدهای سرمایه‌گذاری شده 511,982,914
تاریخ آغاز فعالیت 1390/07/18
آدرس وب‌سایت http://ganjinehzarinshahr.ir

صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین شهر

صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین بانک شهر در پاییز ۱۳۹۰ با دریافت مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار (سبا) فعالیت خود را به عنوان صندوق درآمد ثابت آغاز کرد. در زمان تأسیس، خالص ارزش دارایی‌های این صندوق ۵٫۵ میلیارد تومان بود. اما حالا پس از گذشت ده سال از آغاز فعالیت، این صندوق موفق شده است با جذب سرمایه بسیار بالا، خالص ارزش دارایی‌هایش را به رقم ۵۰ هزار میلیارد تومان برساند. صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین شهر از این نظر جایگاه نخست را میان صندوق‌های سرمایه‌گذاری دارد.

از آن‌جا که صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین شهر در دسته صندوق‌های با درآمد ثابت قرار می‌گیرد، تمام ویژگی‌های این نوع صندوق‌ها را به سرمایه‌گذاران ارائه می‌کند. ویژگی‌هایی از قبیل ریسک پایین، سود ثابت و تضمین‌شده، شفافیت در صدور و ابطال واحدها، مزیت نسبت به سپرده بانکی و البته نقدشوندگی بالا.

جدول مقایسه ای همه صندوق های سرمایه‌گذاری

درباره صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین بانک شهر

صندوق گنجینه زرین شهر را می‌توان یکی از باسابقه‌ترین صندوق‌های درآمد ثابت به شمار آورد. صندوقی که طی ده سال فعالیت توانسته است ارزش دارایی‌ها خود را چندین برابر و بازدهی قابل‌قبولی برای داراندگان واحدهایش ایجاد کند. در حال حاضر، چیزی حدود ۱۴درصد از دارایی‌های این صندوق به دارایی‌های بورسی، یعنی سهام، حق تقدم خرید سهام و قرارداد‌های اختیار معامله، اختصاص یافته است و مابقی دارایی‌های آن از اوراق با درآمد ثابت و سپرده بانکی تشکیل می‌شود.

ترکیب دارایی صندوق گنجینه زرین بانک شهربازدهی صندوق گنجینه زرین بانک شهر در سال گذشته، ۱۸٫۴۸درصد و بازدهی آن از آغاز فعالیت تا کنون (آذر ۱۴۰۰) معادل ۲۰۲٫۲۸درصد بوده است. در حال حاضر قیمت صدور هر واحد سرمایه‌گذاری در این صندوق حدود ۱۰۱ هزار و ۱۶۰ تومان و قیمت ابطال هر واحد نیز تقریبا ۱۰۱ هزار تومان است. صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین شهر در مجموع چیزی نزدیک به ۴۹۵ میلیون واحد سرمایه‌گذاری دارد. خوب است به این نکته هم اشاره کنیم که سود این صندوق به‌صورت روزشمار محاسبه می‌شود و در دوره‌های ماهانه به حساب بانکی صاحبان واحدهای سرمایه‌گذاری واریز می‌شود.

ارکان صندوق سرمایه‌گذاری زرین شهر

صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین شهر که در مهر ۱۳۹۰ تأسیس شده، هم‌اکنون بزرگ‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری مشترک کشور محسوب می‌شود که ارزش خالص دارایی‌های آن به بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان می‌رسد. مدیریت این صندوق سرمایه‌گذاری بزرگ به عهده شرکت تأمین سرمایه تمدن و متولی آن مؤسسه حسابرسی هوشیار ممیز است. بانک شهر نیز ضامن نقد شوندگی صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین بانک شهر است. در حال حاضر، مدیریت سرمایه‌گذاری این صندوق را منظر بزرگی سندی، احمد کوچکی و مصطفی نعمتی به عهده دارند و حسابرس قانونی آن هم مؤسسه حسابرسی رازدار است.

نکته: ارکان هرکدام از صندوق‌های سرمایه‌گذاری در امیدنامه آن صندوق مشخص شده است. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر درباره ارکان صندوق سرمایه‌گذاری گنجینه زرین شهر هم می‌توانید به سایت رسمی آن به آدرس «www.ganjinehzarinshahr.ir» بروید و در قسمت «درباره ما»، امیدنامه این صندوق را دانلود و مطالعه کنید.

روش سرمایه‌گذاری در صندوق زرین بانک شهر

سرمایه‌گذاری در صندوق گنجینه زرین شهر از طریق صدور و ابطال واحد انجام می‌شود. برای سرمایه‌گذاری در این صندوق باید به سایت آی‌بی‌شاپ به آدرس «www.ibshop.ir» مراجعه کنید و مراحل ثبت‌نام و ثبت اطلاعات شخصی و مدارک‌تان را از طریق این سایت پیگیری کنید.

مراحل ثبت نام گنجینه زرین بانک شهر

برای سرمایه‌گذاری و ثبت نام در صندوق گنجینه زرین بانک شهر، باید احراز هویت شده باشید. براساس ابلاغیه شماره ۱۲۰۲۰۱۰۴ سبا، که در تیر ۱۳۹۷ صادر شده، همه صندوق‌های سرمایه‌گذاری ثبت‌شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار موظفند سرمایه‌گذاران غیرحضوری‌شان را احراز هویت کنند. یعنی اگر می‌خواهید از طریق اینترنت برای صدور و ابطال واحدهای صندوق‌های سرمایه‌گذاری اقدام کنید، باید حتما به‌نوعی احراز هویت شوید. سابق بر این، فرایند احراز هویت با مراجعه به دفترهای اسناد رسمی، پیشخوان دولت، شعبه‌های بانک و مؤسسات مالی و اعتباری دارای مجوز از بانک مرکزی و نیز شعبه‌های اداره پست انجام می‌شد. اما اکنون امکان احراز هویت غیرحضوری هم فراهم شده است.

بعد از ثبت‌نام اولیه در آی‌بی‌شاپ، برای احراز هویت می‌توانید از یکی از روش‌های زیر اقدام کنید:

  1. در سامانه سجام به آدرس «sejam.ir» ثبت نام کنید و فقط با یک بار ثبت اطلاعات و احراز هویت در این سامانه، امکان استفاده از کلیه خدمات بازار سرمایه، از جمله سرمایه‌گذاری در صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک، را داشته باشید. پس از اتمام ثبت نام و تکمیل فرایند احراز هویت سجام، می‌توانید با پشتیبانی آی‌بی‌شاپ تماس بگیرید و کد سجام‌تان را در اختیار مسئول پشتیبانی آی‌بی‌شاپ بگذارید و به این ترتیب ثبت‌نام‌تان در این سایت را کامل کنید.
  2. مراجعه به یکی از شعبه‌های آی‌بی‌شاپ. آدرس شعبه‌های آی‌بی‌شاپ را می‌توانید در سایت آی‌بی‌شاپ ببینید.
  3. مراجعه حضوری به یکی از شعبه‌های بانک شهر.
  4. مراجعه حضوری به یکی از دفترهای پیشخوان دولت.
  5. مرکز سرمایه‌گذاری آی‌بی‌شاپ برای آسودگی کسانی که امکان مراجعه حضوری به مراکز تعیین‌شده را ندارند، امکان احراز هویت با همکاری اداره پست جمهوری اسلامی ایران را هم فراهم کرده است. با انتخاب این روش بعد از انجام ثبت‌نام اولیه، مأمور پست به نشانی منزل یا محل کارتان مراجعه می‌کند تا مدارک هویتی‌تان را دریافت کند و بعد از این مرحله، ثبت‌نام‌تان در آی‌بی‌شاپ کامل می‌شود.

نحوه واریز پول به حساب گنجینه زرین شهر

بعد از تکمیل ثبت‌نام و فرایند احراز هویت در آی‌بی‌شاپ، می‌توانید با ورود به پنل کاربری‌تان در سایت آی‌بی‌شاپ، به‌راحتی در صندوق‌های سرمایه‌گذاری این مجموعه، از جمله صندوق گنجینه زرین شهر، سرمایه‌گذاری کنید. واریز پول هم به همان سادگی خرید اینترنتی است و هیچ پیچیدگی خاصی ندارد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

5,579 دیدگاه
  1. مائده می‌نویسد

    ایا وام به گنجینه ارمان بانک شهر نیز تعلق میگیرد

    1. هلو می‌نویسد

      جناب ایمان ضامن همون پوله که قفل میشه

    2. ایمان می‌نویسد

      بله دوست عزیز 80% موجودی حساب گنجینه رو وام میدن بدون ضامن.

    3. علی می‌نویسد

      خیر

  2. مرمر می‌نویسد

    اخبارگفته سرمایه گذاری بانکهادرصندوقهاغیر قانونی شده.حالاما که حساب ارمان داریم باید چکارکنیم ؟پول روبرداریم یابزاریم؟

    1. ایمان می‌نویسد

      همه بانکها صندوق سرمایه گذاری دارن اونم واسه جذب منابع لازمه . منابع حساب گنجینه شهر صرف پروژه های عمرانی شهر ها و پروژه های شهری میشه و پروژه های شهری هم سودی بالاتر از 30% داره پس 22% به سرمایه گذارها پرداخت کردن چیز عجیبی نیست اطلاعاتی که من دارم از منبع موثقی که در بانک مرکزی دارم کسب کردم.

    2. رضا می‌نویسد

      اخبار کجا گفته؟

  3. ساحل می‌نویسد

    آیا دفترچه هم برای حساب گنجینه آرمان داده میشود؟

    1. ایمان می‌نویسد

      خیر گواهی سرمایه گذاری صادر میشه

    2. مرجان می‌نویسد

      نه فقط رسید میدن بعد از یکی دو روز هم میتونی رسید رو ببری برگه گواهی تعداد سهام و مبلغ رو بگیری 🙂

  4. جواد می‌نویسد

    برو عمو
    جو الکی نده

  5. سپیده می‌نویسد

    سلام بچه ها . الان نشون داد حساب ارمان شعبه خیابون بهار کرج مردم اعتراص کردن و بخاطر پولاشون کلی تجمع کردن . گویا باز کلاهبرداری شده . ایا این مربوط به همون گنجینه ارمان بانک شهره که ماحساب داریم توش ؟؟

    1. ایمان می‌نویسد

      اون حساب آرمان نبود دوست عزیز اون موسسه مالی اعتباری آرمان بود اینها به خدا باهم فرق دارن…آخه چرا بین دوتا چیز کاملا متفاوت تفاوت و تمایز قائل نیستید؟؟؟

    2. مرجان می‌نویسد

      نه اون موسسه مالی اعتباری هست این حساب برای بانک شهر هست و کلاه برداری هم نیست
      من یکساله افتتاح کردم خوب هم هست

  6. مرتضی می‌نویسد

    سلام دوستان من سوم فروردین امسال….. میلیون گذاشتم تو بانک شهر ک روزشمار سودشو بگیرم. خواستم بدونم سودشو از ماه چندم واریز میکنن؟؟؟؟ یعنی امکانش هست چون سوم گذاشتم ماه اول رو ندن؟؟؟

    1. ایمان می‌نویسد

      سود اول هر ماه واریز میشه

    2. مینا می‌نویسد

      سود در اول هر ماه واریز میشه

    3. رضامافی می‌نویسد

      سود فروردین رو همون اول اردیبهشت پرداخت میکنند بستگس داره اگر 20 روز گذاشته باشی 20 روز واریز میکنند ولی اصل پول باید 45 روز در بانک باشه

    4. حسین می‌نویسد

      این بانک راس روز اول برج سودو واریز میکنه.. حتی اکه 28 ام هم حساب باز کنید 2-3 روز بعد که اول برج میشه پول سود کامل رو بهتون میده منتهی اگه بخواید ببندید حساب رو، زمان افتتاح حساب رو تو محاسباتشون دخیل میکنن

  7. مجتبی می‌نویسد

    سلام.میخوام بدونم تحلیل گر صندوق گنجینه آرمان کیه ؟از کجا میشه فهمید؟(دارم میبینم چه سرمایه گذاری میکنن واقعا کار درسته.آفرین……)

  8. mona می‌نویسد

    سلام. کل پول تا ۴۵ روز مسدود؟؟ بعد اون میشه برداشت کرد یا نه؟

    1. ایمان می‌نویسد

      بله بعد از 1 هفته قابل برداشته منتهی اگر بخواهید سود 22% به سپرده کذاری شما تعلق بگیره باید 45 روز برداشتی نداشته باشید وگرنه مبلغی رو که برداشتید (فقط همان مبلغ) با نرخ 10% محاسبه خواهد شد

    2. ماهان می‌نویسد

      تا ۴۵ روز نمیتونی برداشت کنی ولی بعد از این تاریخ هیچ مشکلی برای برداشت از حساب نداری

  9. محمد می‌نویسد

    اصل پول همان روز و 3 روز کاری برای سود پول
    نوشته دیگه دوست عزیز… برای اطمینان صبح زنگ بزن به خود صندوق.شمارش داخل سایت صندوق هست

  10. رقیه می‌نویسد

    خدای من چیکار کنم راهنمایی کنین لطفا فردا پولمو میدن مگه نه

  11. رقیه می‌نویسد

    میخوام پولمو ازبانک شهر بردارم اگه بخوام فردا بردادم تویه روز میدن بهم خیلی واسم مهمه اوژانسیه لطفا جواب بدین میترسم

    1. ایمان می‌نویسد

      بله میدن ولی بعد پشیمون میشی که چرا فریب شایعات رو خوردین…

    2. رضامافی می‌نویسد

      چرا بی جهت هول ورتون داشته ضندوق سرمایه گذاری با سپرده فرق داره تازه صنندوق آرمان شهر در بورس هستش من خودم 200000000 تومان دارم اگه همه بخووهیم وپلها را برداریم معلوم است که نمیشود جون اینها با پول ما کار میکنند نترسید با خیال راحت هر ماه سودتون رو دریافت کنید

    3. محمد می‌نویسد

      اصل پول همان روز و 3 روز کاری برای سود پول نوشته دیگه دوست عزیز… برای اطمینان صبح زنگ بزن به خود صندوق.شمارش داخل سایت صندوق هست

  12. ملکی می‌نویسد

    من چند ماهی هست که این حساب رو باز کردم و از سودش راضیم اما امروز چند نفر به من گفتن صندوق سرمایه گذاری ارمان مربوط به بورسه و یعنی در سود و ضرر باهم شریکیم یعنی امکان داره از اصل پول کم بشه در صورت ضرر یا ورشکستگی؟

    1. ایمان می‌نویسد

      نه اصلا اینطوری نیست دوست عزیز شما هیچ ضرری نمیکنید فقط در سود شریک هستید

    2. مراد می‌نویسد

      خیر
      همه صندوق ها مربوط به بورس هستن. صندوق ها با درامد ثابت خطرشون خیلی کمه.

  13. مرد می‌نویسد

    ببینید اینجا برای بانک پارسیان هست
    http://www.parsianlotusfund.ir/%D8%B3%D9%88%D8%AF-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87-%D8%A7%DB%8C
    همونطور که میبینید فقط یکبار مبلغ جبرانی در سال پیش داده چون سودش داشت کم میشد وگرنه در بقیه موارد تقریبا 19.6 الی 20.2 سود رو داده.
    صندوق ها سودشون ثابت نیست
    صندوق شهر هم بین 20 الی 22 هست
    اگر مجموع دارایی ها رو برید ببینید خواهید دید که صندوق شهر خیلی دارایی جذب کرده در این چند ماه حالا هر قدر حیله زده و … کاری باهاش ندارم ولی قطعا اگر کم سود میداد اینطوری نمیشد. 28 تیلیارد فقط دارایی صندوقشه
    بعد پارسیان 15 تیلیارد
    مسکن 14.5 تیلیارد
    کشاورزی و الی اخر

  14. مرد می‌نویسد

    http://www.ganjinearmanshahr.com/%D8%B3%D9%88%D8%AF-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87-%D8%A7%DB%8C
    اینم مکانی که میتونید حساب کنید خودتان
    مبلغ جبرانی یادتون نره!

  15. سیداحمد می‌نویسد

    سلام دوستان به نظر من شما برای دریافت سود ماهیانه خود باید سود هر واحد را ضربدر 100 نمایید تا سود 10 میلیون تومان شما در ماه مشخص شود .
    به طور مثال :
    سود ماهیانه 10میلیون تومان: 160700=(ارزش هر سهم)100*(سود هر واحد)1607 16070=160700/10 1607=16070/10 (مبلغ به ازای هر 100000 تومان) 1606=(تعداد ماه در سال)12/(درصد سود ماهیانه)19.28
    ‍‍‍‍‍نتیجه میگیریم کلا همه سر کار هستن.تمام کارمندهای بانکهای شهر برای جذب مشتری بیشتر و جذب سرمایه بیشتر به عموم مردم دروغ میگویند.زیرا سود ماه اسفندماه تقریبا 19.28 ٪ میباشد. بنابراین هر موقع که متوجه شدید بانک شهر در ماه به ازای 10میلیون تومان شما مبلغ 166666 تومان به حساب شما واریز کرد تازه بدانید که به حساب شما 20٪ سود تعلق گرفته است.

    1. مرد می‌نویسد

      ماه اول رو بله اونطوریه ولی از ماههای بعد سود رو همونطور که دوستمون گفتن میریزه
      در ضمن یه چیزی بگم سود تضمین شده نیست هر ان ممکنه کم بشه با این حال از نظر من برای کسی که کف 10 تومن داره صندوق مناسبی هست از نظر سود دهی و فرقی با صندوق های دیگر از نظر کاری نداره.
      کلا امکانات صندوق فقط برای سودش هست هر کدوم بیشتر اون بهتر

    2. مرد می‌نویسد

      داداش اشتباهت همینجاست
      شما برید سایتش اونجا میبینی بانک شهر فرقش همینه که رقم جبرانی میزنه
      کاری ندارم من خودم چون از شهرداری بدم میاد پول نزاشتم اینجا ولی بانک شهر مبلغ جبرانیش باعث میشه سود زیاد بده.
      شما کف 10 میلیون یک ماه بمونه از ماه بعد 21.75 یا 21.5 یا 21 یا دیگه کف 20 میریزه به حساب که اینطور نبود در عرض یک ماه 4 تیرلیارد اضافه نمیشد
      95.12.30 حساب کنیم
      سود هر واحد نوشته 16077 ریال بله اونطوری حساب کنی خیلی کم میشه
      ولی شما نگاه کن مبلغ جبرانی رو در ستون های بعد. سود کل شده 4,604,754,050,327
      اون رو تقسیم بر کل واحد ها بکن 257,472,491
      عذذ میشه 17884 ریال سود هر واحد
      الان بشین همون فرمول خودت رو بزن سود میشه 21.75 درصد

  16. احسان می‌نویسد

    ارادت و عرض ادب خدمت دوستان اسفند ماه 95 بنده هم از صندوق اتیه نوین مهاجرت کردم به صندون آرمان شهر. سود 20 درصدی پرداخت کردن با توجه به اینکه تبلیغات برای جذب مشتری 22 درصد هست. بانک اینده سود تضمینی 21 درصد روز شمار و 23 درصد مشروط پرداخت می کنه … نقل قول از یکی از دوستانم که در بانک اینده مشغول به کار هستن. برای مطمئن شدن در اینترنت جستجویی کردم و بی نتیجه بود. فقط به صورت مراجعه حضوری پاسخگو هستن. منتظر هستم وضعیت بانک شهر و صندوق تغییر میکنه یا نه … در غیر اینصورت مهاجرتی دیگه در پیشه…☺

  17. علی می‌نویسد

    سلام درباره اصل سپرده چی آیا بانک تضمین میکنه اصل سپرده رو هیچ جای از این تضمین چیزی گفته نشده اگه شده راهنمای کنید

    1. ایمان می‌نویسد

      ضامن نقد شوندگی سرمایه شما خود بانک شهر است و این مطلب در پشت گواهی سرمایه گذاری شما قید شده است.

    2. علی می‌نویسد

      اگر خیلی محتاط و استرسی هستید قیدش رو بزنید وگرنه صندوق ها خیلی وقته کار میکنن چه پارسیان چه شهر چه تجارت چه ….

  18. علی می‌نویسد

    دوستان بالای 80 درصد سپرده های شما توسط این صندوق در بانکها برای دریافت سود سپرده میشه وتنها 5 درصد در بورس معامله میشه این صندوق فقط را گریز بانک شهر برای پرداخت سود بالاتر است و خود این مقدمات ورشکستگی وسوسه این سودها نشید.خطر

    1. ایمان می‌نویسد

      در ضمن این حساب سرمایه گذاری 6 ساله وجود داره و سلامت این حساب بمن کاملا تضمین شده است در موسسات مالی و اعتباری به هیچ عنوان سرمایه گذاری نکنید اما در بانک شهر با اطمینان کامل سرمایه گذاری کنید.

  19. بنده خدا می‌نویسد

    باسلام , با توجه به سوال اینجانب و پاسخ شفاهی رئیس شعبه بانک شهر مبنی بر پرداخت سود 22% توسط صندوق آرمان , من در تاریخ 95/12/10 در یکی از شعبات بانک شهر افتتاح حساب نموده و بلافاصله چندین واحد سرمایه گذاری (بالای ده میلیون تومان ) از صندوق آرمان خریداری نمودم . ولیکن هنگام واریز 20% سود به حساب من واریز کردند . از رئیس شعبه (مسئول مربوطه ) سوال کردم چرا 22% واریز نشده است ؟ ایشان فرمودند با توجه به اینکه شما کمتر از یک ماه است که سرمایه گذاری کردید به شما 20% تعلق می گیرد . قول شفاهی داده اند که فروردین ماه 96 سود 22% واریز خواهد شد . خواهشمند است اگر کسی اطلاع بیشتری از این موضوع داره به من اعلام کنه . ممنون از همه شما

    1. الو می‌نویسد

      معمولا تا دو ماه 20 درصد رو میدن کلا خیلی وسواس نداشته باسید
      سود بین 20 و 22 هست

    2. مرجان می‌نویسد

      من نزدیک 10 ماهه این حساب صندوق آرمان رو دارم دوست عزیز سود 22 درصد حداکثر سودی هست ک پرداخت میکنن و حداقل سود تضمین شده 20 درصد هست در این بین سود بین نرخ های 20% تا 22% شناوره هیچ شعبه ای سود 22 درصدی رو تضمین نمیکنه و یا حداقل اینکه من چنین چیزی نشنیده ام فقط در دی و بهمن 22 درصد پرداخت کردند

  20. مسعود می‌نویسد

    باسلام
    لطفا بفرمائید ضامن اصل پول چه کسی است؟ اگر بانک شهر است کجا نوشته اند و کجا این ضمانت را داده اند؟ باز تاکید می کنم سود را نمی گویم و اصل پول را می گویم. الان روزانه شاهد ورشکستگی بسیاری از صندوقها و موسسات هستیم و هیچ ضمانتی هم از طرف بانک مرکزی وجود ندارد . آیا این صندوق هم همینطور است؟ لطفا مسیولین محترم با ادله شفاف سازی فرمایند. باتشکر

    1
    1. ایمان می‌نویسد

      ضامن نقدشوندگی سرمایه شما خود بانک شهر است و این مطلب در پشت گواهی سرمایه گذاری شما قید شده است.

    2. ناشناس می‌نویسد

      سلام، ضامن نقد شوندگی بانک شهر است

  21. علی می‌نویسد

    اسفند رو که هنوز ندادن!!!

    1. ناشناس می‌نویسد

      اصلاح شد

  22. علی می‌نویسد

    تین ماه اونطوریه از ماه بعد 20 خواهد شد!

  23. صادق می‌نویسد

    نحوه سرمایه گذاری اشتباه قید شده با مراجعه به شعب بانک شهر می باشد نه صندوق در غیر اینصورت بانک تضمین سود نمی کند و همان 18درصد سود میگیرید

    1. سعادت می‌نویسد

      خیر اینجوری نیست قربان

  24. مرجان می‌نویسد

    سلام دوستان صندوق آرمان بانک شهر در بهمن ماه 22 درصد سود داده من قبلا داشتم و مجددا در این صندوق سرمایه گذاری کردم از شعبات هم بپرسید بهتون میگن تضمین 20 درصد هست ولی بهمن ماه 22 درصد سود داده بنظر سرمایه گذاری خوبی میاد

  25. علی می‌نویسد

    در ضمن دقت کنید پیش بینی سود 18 درصد دلیل بر دادن اون سود میس و سود بیشتر از اون مقداره. طبق اخبار سایتش از اوایل سال جاری ندخ از 22 به 20 تغییر داده شد و کم کم سود در طی 9 ماه به 20 نزدیک شد.

  26. علی می‌نویسد

    تو رو خدا تحقیق کنید. تا الان که 20 دادن این چند ماهه رو قبل ها 22 میدادن الان دوباره گفتن از این ماه برمیگزده به 22. کسی اطلاعاتی داده کممممک! من مرددم کمی در لوتوس پارسیان دارم 20 بود بهد شد 19.5 و این چیزا یه 10 تومن هم دارم نمیدونم بیرم به شهر یا نه؟ اطلاعات اینجا دقیق نیس. شما به سایتش نگاه کنید ماه اخر سود هر واحد 1643.9 تومان بود. هر واحد یعنی 100 هزار تومان. حساب کنید میشه 20 درصد. از روی اونا میتونید بفهمید که چند درصد باید بده.

  27. محمدرضا می‌نویسد

    http://www.ganjinearmanshahr.com/news.do?method=viewNews&newsId=1000511 البته این برای سال 94 هست.
    اما بعد از ان مصوبه ای نداشته اند.

  28. محمد رضا می‌نویسد

    چرا پیش بینی سود رو 18 درصد نوشته اید ، در حالی که در سایت صندوق مذکور 20 درصد قید شده؟؟؟

    1. فرشته می‌نویسد

      من به شعبه مراجعه کردم گفتن 22 درصد که؟!

    2. ناشناس می‌نویسد

      سلام، ممنون از ارسال نظر اگر ممکنه لینک صفحه مربوط به پیش‌بینی سود را در همین قسمت نظرات بگذارید.

  29. saman می‌نویسد

    سلام
    با ده میلیون تومن دقیقا چقدر ب حسابم واریز میشه؟
    با تشکر

    1. ایمان می‌نویسد

      1/800/000 ریال

    2. همشهری می‌نویسد

      سلام… با ده تومن خیلی به حسابت واریز میشه…

    3. علی می‌نویسد

      معمولا 163000 رو میریزن این چند ماه اینطوری بوده

    4. harkas می‌نویسد

      اگر سود حداقلی 18 درصدی رو در نظر بگیریم روی 10 ملیون شما در یکسال 1/800/000 تومن سود تعلق میگیره که در ماه مبلغ 150 هزار تومن بشما پرداخت میشه. اگر هم که 19.88 درصد رو درنظر بگیریم در یکسال 1/988/000 تومن سود و ماهانه 165 هزار تومن به حسابتون پرداخت میشه.

وام بدون چک و ضامن
×
وام بدون چک و ضامن
تا 50 میلیون تومان
دیجی‌پی