رده وام خرید کالا وام خرید کالا بانک صادرات

وام خرید کالا بانک صادرات

برای دریافت وام خرید کالا از بانک صادرات تا سقف 200 میلیون تومان اینجا را بخوانید چون شرایط اعطای وام نسبت به گذشته تغییر کرده است.

شرکت
نام وام
خرید کالا
سود
23 %
سقف وام
200 میلیون تومان
نوع ضمانت
ضامن رسمی

برای سقف وام ۲۰۰ میلیون تومان ۳ ضامن کسر از حقوق نیاز است.

نیاز به سپرده

۱۰ درصد از مبلغ وام نزد بانک مسدود می‌شود

حساب سپرده لازم
قرض الحسنه
مسدودی سپرده

سپرده مسدودی تا زمان تسویه کامل وام نزد بانک خواهد ماند

حداکثر زمان بازپرداخت
60 ماه
قسط وام
5,638,094 تومان
کل سود وام
138,285,653 تومان
مجموع رقم وام و سود
341,138,653 تومان
سپرده جداگانه
-
هزینه فرصت مسدودی
33,919,403 تومان
هزینه‌های جانبی

۲میلیون تومان شامل آبونمان کارت اعتباری و تشکیل پرونده

شرایط و مقررات
  • وام‌گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد
  • وام‌گیرنده قبلا از این تسهیلات استفاده نکرده باشد
مدارک لازم

 

 

وام خرید کالا یکی از تسهیلاتی است که بانک‌ها برای خرید لوازم منزل در اختیار متقاضیان می‌گذارند. با این اوضاع اقتصادی و تورمی که هر هفته خرید لوازم خانگی را تبدیل به کاری سخت‌تر برای افراد می‌کند، گرفتن وام خرید کالا یک گزینه و راه‌ حل به نظر می‌رسد. همین‌جا هم بگوییم تسهیلاتی با عنوان وام خرید کالا با سود ۴درصد وجود ندارد و وام کالا با سودهای متغیر بین ۱۸ تا ۲۳درصد به وام‌گیرنده ارائه می‌شود.

وام خرید کالا بانک صادرات 1403

یکی از بانک‌هایی که وام خرید کالا در اختیار متقاضیانش قرار می‌دهد، بانک صادرات است. وام کالا بانک صادرات بازنشستگان، وام کارت اعتباری بانک صادرات و شرایط دریافت این وام را در این مطلب بخوانید. اولین شرط برای ثبت نام وام خرید کالا بانک صادرات ۱۴۰۳داشتن یا افتتاح حساب قرض الحسنه یا سپرده کوتاه مدت در این بانک است. وام کالا بانک صادرات بازنشستگان در صورتی که فرد بازنشسته یا مستمری بگیر حقوقش را از همان بانک دریافت کند، نیازی به ضامن ندارد.

ثبت نام وام خرید کالا بانک صادرات

برای ثبت نام وام خرید کالا بانک صادرات، بهتر است این چند نکته را بدانید: داشتن امتیاز اعتباری قابل قبول، نداشتن هیچ بدهی بانکی و سابقه چک برگشتی یا اقساط معوقه. علاوه بر این موارد، متقاضی با پیش‌فاکتور خرید لوازم خانگی را از فروشگاه گرفته و به بانک بدهد. فراموش نکنید این تسهیلات تنها برای خرید لوازم خانگی تولید داخل ایران بوده و امکان خرید کالای خارجی با این تسهیلات وجود ندارد.

چقدر وام می‌دهند؟

وام کارت اعتباری بانک صادرات یا وام کالا بانک صادرات بازنشستگان با سقف ۲۰۰میلیون تومان داده می‌شود. اما سود دریافتی بانک برای این وام چقدر است و وام گیرنده باید آن را طی چند ماه پرداخت کند؟ وام ۲۰۰ میلیونی بانک صادرات با سود ۲۳درصد داده می‌شود و حداکثر مدت پرداخت هم ۶۰ماهه است.

اطلاعات وام خرید کالا بانک صادرات

شرایط تسهیلات خرید کالا بانک صادرات، مانند سایر بانک‌ها است؛ یعنی وام‌گیرنده این تسهیلات را در قالب کارت اعتباری دریافت می‌کند. سقف این تسهیلات از ۵۰ میلیون به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است. برای دریافت این تسهیلات شما باید ۱۰ درصد از مبلغ وام دریافتی را نزد بانک تا زمان تسویه کامل تسهیلات خود مسدود کنید.

بازپرداخت این تسهیلات ۶۰ ماه و قسط آن مبلغ ۵.۶۳۸.۰۹۴ میلیون تومان است. شما برای دریافت این تسهیلات تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان نیاز به ارائه ۳ ضامن رسمی و معتبر دارید.

گفتنی است که وام‌گیرنده با دریافت این تسهیلات فقط مجاز به خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد با بانک صادرات است.

 

وام خرید اقساطی

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

38 دیدگاه
  1. محمدمهدی قربی می‌نویسد

    باسلام من با اینکه حدود دهساله تو بانک صادرات شعبه میدان شهدا تربت حیدریه کد1362حساب دارم وتابحال هیچ وامی هم از اونجانگرفتم باعلم به اینکه این نوع تسهیلات به کارکرد حساب هم مربوط نیست کلیه مدارک رو تهیه کردم والبته ابتدا تماس گرفتم مدیرشعبه گفت بیا!زمانی که پیششان رفتم با لحنی مسخره پوزخند زدند که خواب دیدی خیر باشه!

    147
    19
    1. آرمان مرادیان می‌نویسد

      با توجه به سیاست های دولت جهت جلوگیری از تورم ، اجازه پرداخت تسهیلات بدون معدل را به بانک ها و از جمله به بانک صادرات نمیدهند
      باعث این مشکلات دولت است ن بانک و رئیس شعبه بد بخت
      خیلی از ماها با همین وام های بانک صادرات به جایی رسیدیم
      خونه خریدیم
      ماشین خریدیم
      الان ک وضعیت اینطور شده نباید نمکدون بشکنیم
      البته معدل لازمه طبق قانون مملکت

وام بدون چک و ضامن
×
وام بدون چک و ضامن
تا 50 میلیون تومان
دیجی‌پی