رده خرید اقساطی والتا

والتا

خرید قسطی یکی از معمول‌ترین روش‌های خرید در شرایط اقتصادی کنونی است. برای دانستن شرایط خرید اقساطی و سقف اعتبار، درصد سود و قسط های سایت والتا این جدول را بخوانید.

شرکت
حداکثر اعتبار
60 میلیون تومان

سقف وام والتا برحسب لیزینگ‌های مختلف ۲۰، ۴۰، ۵۰ و ۶۰ میلیون تومان است

سود
21 %
نرخ موثر
46.1 %
  • این نرخ موثر برحسب دوره بازپرداخت ۱۲ ماه است
  • نرخ موثر والتا برحسب سقف وام و لیزینگهای مختلف و بازپرداخت متفاوت بین ۳۵.۱ و ۴۶.۱ درصد است
  • این سایت از طریق لیزینگ رایا، پایا اعتبار و رازی خدمات ارائه می‌دهد که تفاوت آنها در سقف وام پرداختی است.
نوع اعتبار
کیف پول
حداکثر مدت بازپرداخت
18 ماه

بازپرداخت این اقساط ۶ و ۲۴ ماه است که برحسب سقف وام و هز لیزینگ متفاوت است

پیش‌پرداخت
دارد
مبلغ اقساط
9,377,351 تومان
  • این مبلغ برای سقف وام ۶۰ میلیون تومان و بازپرداخت ۲۴ ماه است. به گونه‌ای که تسهیلات گیرنده باید ۸ چک به این مبلغ قسط به فاصله هر ۳ ماه یکبار به والتا ارائه کند.
  • این مبلغ برای بازپرداخت ۱۸ ماهه و سقف وام ۴۰ میلیون تومان ۷.۹۴۳.۸۱۷ میلیون تومان است. به گونه‌ای که تسهیلات گیرنده باید ۶ چک با مبلغ اقساط با فاصله زمانی هر ۳ ماه یکبار به والتا ارائه کند.
  • برای بازپرداخت ۱۲ ماه مبلغ هر چک (۳ ماهه) ۱۱.۳۴۶.۰۵۵ میلیون تومان است. به گونه‌ای که تسهیلات گیرنده باید ۴ چک به مبلغ اقساط با فاصله زمانی هر ۳ ماه یکبار به والتا ارائه کند.

 

مدل ضمانت
چک
سایت‌هایی که می‌توان خرید انجام داد
موجود در سایت والتا

بیش از ۲۰۰ فروشگاه اینترنتی و حضوری

مدل پرداخت اقساط
چک

بصورت آنلاین یا چک

کالاهای مورد خرید
لوازم خانگی، صوتی تصویری،‌ لوازم ورزشی، طلا و خودرو
اعتبارسنجی
غیرحضوری
جریمه دیرکرد
دارد

همه چیز درباره خرید اقساطی والتا

والتا خود را با عنوان «پلتفرم مدیریت ثروت و تسهیلات» معرفی می‌کند. والتا هم امکان اینکه شما در آن سرمایه‌گذاری کنید را فراهم کرده و هم امکان خرید اقساطی.

همین اول کار باید بدانید که برای اینکه بتوانید در والتا ثبت نام کنید به یک سیمکارت که به نام خودتان باشد احتیاج دارید. در صورتی که سیمکارت‌تان به نام خودتان است وارد بخش ثبت نام والتا می‌شوید و پروفایلتان را با دریافت یک کد تایید تکمیل می‌کنید. بعد از این مرحله والتا به شما این امکان را می‌دهد که طرح تسهیلاتی که با شرایطتان بیشتر جور در می‌آید را انتخاب کنید.

طرح های مختلف والتا برای ارائه اعتبار

در حال حاضر با یک چک ضمانت امکان استفاده از خرید اعتباری تا سقف ۲۰ میلیون تومان با لیزینگ رازی وجود دارد. بازپرداخت این طرح ۶ تا ۱۲ ماهه است. طرح بعدی سقف ۴۰ میلیون تومان دارد که با استفاده از لیزینگ رازی است و برای اینکه بتوانید از آن استفاده کنید باید ۴ فقره چک اقساط ارائه بکنید. اقساط این طرح را باید ۸ تا ۱۲ ماهه پرداخت کنید. والتا طرحی هم مخصوص سفیران تپسی دارد که سقف این طرح هم ۲۰ میلیون تومان است.

بعد از اینکه طرحی را که با شرایط‌تان مناسب بود، انتخاب کردید زمان بارگذاری مدارکی مثل گردش حساب و سند یا اجاره‌نامه است. اینجا نوبت والتایی‌ها می‌رسد که مدارک شما را بررسی کنند. اگر خوش‌حساب باشید و از آزمون اعتبارسنجی سربلند بیرون بیایید، باید چک یا وثیقه‌ خود را برای والتا ارسال کنید. مرحله آخر هم مرحله‌ای است که کیف اعتباری شما شارژ می‌شود.

نکته: در خرید اقساطی والتا، امکان خرید فقط از فهرست فروشگاه‌های والتا امکان دارد.

دریافت شماره شبا با شماره کارت و حساب

مزایای والتا

مزیت والتا رفتن سراغ فروشگاه‌هایی است که در دیگر سایت‌های خرید اقساطی شاید پیدا نشوند. مثلا اگر به دنبال خرید ساز یا ادوات موسیقی هستید یا برای ماشین خراب‌تان دنبال قطعه می‌گردید، در فروشگاه‌های والتا آن را پیدا می‌کنید. هر چند کم‌تعداد بودن فروشگاه‌های والتا هم نقطه ضعفی برای خریداران اقساطی است، چون قدرت انتخاب زیادی ندارند و برای خرید کردن محدود به یکی - دو فروشگاه هستند.

اما همین‌که بین تمام سایت‌های خرید اقساطی والتا، این ایده را داشته تا امکان خرید قسطی را در کالاهای خاصی مانند سازهای موسیقی، لوازم و ماشین‌های اداری برای مشتریان به وجود‌ آورد، می‌تواند گره‌گشای خیلی از خریداران باشد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد