رده خرید اقساطی بای چک

بای چک

خرید قسطی یکی از معمول‌ترین روش‌های خرید در شرایط اقتصادی کنونی است. برای دانستن شرایط خرید اقساطی و سقف اعتبار، درصد سود و قسط های سایت بای چک این جدول را بخوانید.

شرکت
حداکثر اعتبار
150 میلیون تومان

اعتبار شما برای خرید متغیر و بنابر نظر کارشناسان بای چک بدون سقف است و از ۲۰ میلیون تومان شروع می‌شود.

سود
21 %
نرخ موثر
67.18 %
  • این نرخ برحسب دوره بازپرداخت ۱۲ ماه است
  • برای دوره بازپرداخت ۲۴ ماه این نرخ ۶۴.۵۸ درصد است
نوع اعتبار
کارت نقدی
حداکثر مدت بازپرداخت
24 ماه
پیش‌پرداخت
دارد
مبلغ اقساط
1,729,000 تومان

این مبلغ برای سقف وام ۲۰ میلیون تومان و بازپرداخت ۱۲ ماه است

مدل ضمانت
چک یا سفته
سایت‌هایی که می‌توان خرید انجام داد
موجود در سایت بای‌چک
مدل پرداخت اقساط
چک

چک یا کسر یا برداشت از حقوق

کالاهای مورد خرید
دیجیتال، لوازم خانگی،‌ لوازم موسیقی، صوتی و تصویری، ساعت،‌ مبلمان و تجهیزات منزل،‌ چرخ خیاطی و لوازم برش
اعتبارسنجی
غیرحضوری
جریمه دیرکرد
دارد

همه چیز درباره خرید اقساطی بای چک

تیر ماه سال ۱۳۹۵ شرکت بازرگانی نیک راستین پارسا تاسیس شد. هدفش چه بود؟ خرید، فروش، توزیع، تولید، بسته بندی، واردات و صادرات و خدمات پس از فروش کلیه کالاهای مجاز بازرگانی، برگزاری سمینار و همایش‌ها، اخذ و اعطای نمایندگی شرکت‌های معتبر داخلی و خارجی اخذ وام و تسهیلات بانکی به صورت ارزی و ریالی از کلیه بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری داخلی و خارجی، گشایش اعتبارات و ال‌سی برای شرکت نزد بانک‌ها.

البته غیر از این‌ها، کار ترخیص کالا از گمرک‌های داخلی، ایجاد شعبه‌ها و نمایندگی در سراسر کشور، عقد قرارداد با اشخاص حقیقی و حقوقی و شرکت در کلیه مناقصات و مزایدات و پیمان‌ها اعم از دولتی و خصوصی و بین المللی را نیز انجام می‌دهد. یک سال بعد این شرکت سایتی را به منظور پشتیبانی فروش اقساطی فروشگاه‌ها ایجاد کرده و نام آن را بای چک گذاشت.

مراحل تاییدیه از بای چک

بای چک برندی است که ادعا دارد بزرگ‌ترین پلتفرم خرید اقساطی در ایران است. سرعت فرآیند اعتبارسنجی و گرفتن تاییدیه چیزی است که بای چک روی آن مانور می‌دهد. پروتکل‌های بای‌چک برای ارائه تاییدیه به نسبت دقت بالایی دارد؛

۴ فاکتور «قدمت حساب بانکی»، «داشتن معدل حساب قابل قبول»، «شغل و سابقه کاری موجه»، «نداشتن چک برگشتی در سامانه بانکی» در گرفتن تاییدیه از بای چک موثر است. یکی از وجوه تمایز بای چک در این است که امکان استفاده از خرید اعتباری با سفته و گواهی کسر از حقوق  نیز در آن وجود دارد. بای چک هم تلاش دارد در کنار محصولات امکان استفاده از خدمات را نیز به صورت اعتباری فراهم کند و تمرکز خود را روی خدمات مسافرتی گذاشته است. این بخش البته هنوز چندان توسعه نیافته است.

دریافت شماره شبا با شماره کارت و حساب

مزایای بای چک

مهم‌ترین مزیتی که سایت خرید اقساطی بای چک نسبت به دیگر سایت‌های خرید اقساطی دارد، امکان خرید طلا و جواهر به صورت اقساطی است. طلا به خاطر سهولت خرید و فروش، تورم کشور در سال‌های اخیر و البته قیمتی که همیشه متناسب به اوضاع و احوال اقتصادی کشور است، همیشه گزینه خوب و مطمئنی برای سرمایه‌گذاری است. نرخ تورم در چندسال اخیر به قدری بالا بوده که به فرض خرید اقساطی و پرداخت سود و کارمزد، باز هم طلای اقساطی خریداری شده، آن قدر گران شده که خریدار سود می‌کند. برای همین هم بای چک و امکان خرید طلای اقساطی مزیت خوبی است که خیلی از سایت‌های مشابه ندارند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

4 دیدگاه
  1. اباذر می‌نویسد

    سلام
    من قصد خرید سفته ایی داشتم که فقط گزینه چک دارین…نیمه کاره ثبت نام رو بیخیال شدم برام پیامک اومد
    میترسم هنوز کار ثبت تموم نشده برام قسط بندی هم بکنید🤣

  2. فرشته می‌نویسد

    کارشناسان بسیار بی ادب و گستاخ که انگار این وام رو دارن به شما مجانی میدن و اصلا مشتری مدار نیستن و شرایط واقعا مسخره که شما از قبل باید اعلام کنید چی می خواید بخرید نمیتونید تنوع محصول داشته باشد در اصناف مختلف
    (نکته اول بیزینس که مشتری مداری صفر هستید)

    2
  3. ثریا کرمیان می‌نویسد

    تماس با پشتیبانی بسیار سخته و متاسفانه کسی پاسخگو نیست

    5
  4. اسفندیار کریمی می‌نویسد

    سلام خسته نباشید بنده درخواست مبلمان و تلویزیون نانوسل ال جی را داشتم که شما بنده را به مبلغ ۵۰ میلیون تومان به شرکت سامسونگ معرفی کردید بیشتر به خرید مبلمان نیاز دارد لطفاً فروشگاه های مورد نظر برای اینجانب ارسال شود

تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد