رده بررسی تسهیلات مسکن مهر 50 میلیونی چه شرایطی دارد؟

تسهیلات مسکن مهر 50 میلیونی چه شرایطی دارد؟

بررسی
نویسنده: رده
22 تیر 1398

رقم افزایش وام مسکن مهر چقدر است؟

بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار وام واحدهای مسکن مهر در حال ساخت از 40 میلیون به 50 میلیون تومان افزایش پیدا خواهد کرد. البته با این توضیح که این افزایش وام مربوط به واحدهای مسکونی در حال ساختی است که پیشرفت فیزیکی حداقل 70 درصدی دارند اما هنوز کار ساخت و تکمیل آن‌ها به پایان نرسیده است. طبق مصوبه شورای پول و اعتبار سقف تسهیلات مسکن مهر برای حدود 200 هزار واحد مسکونی در حال ساخت که شرایط پیش‌بینی‌شده را دارند، قابل‌اجراست.

سقف تسهیلات مسکن مهر پردیس

طبق مصوبه افزایش تسهیلات مسکن مهر، سقف این تسهیلات برای پروژه‌های شهر جدید پردیس در نظر گرفته‌شده که از 40 میلیون تومان به 50 میلیون تومان افزایش پیدا خواهد کرد. در پیشنهادی که اعضای شورای پول و اعتبار با افزایش سقف موافقت کرده‌اند، افزایش سقف تسهیلات مسکن مهر در سایر شهرها به 45 میلیون تومان مطرح‌شده است.
 

چه تعداد مسکن مهر شامل افزایش تسهیلات می‌شوند؟

طبق آمار ساخت و تکمیل حدود 370 هزار واحد مسکونی مهر هنوز به سرانجام نرسیده که بخشی از این واحدها،‌ کمتر از 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارند و حدود 200 هزار واحد پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد دارند و شورای پول و اعتبار با افزایش سقف تسهیلات برای این واحدها واحد موافقت کرده است.

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

وام بدون چک و ضامن
×
وام بدون چک و ضامن
تا 50 میلیون تومان
دیجی‌پی