رده خبر تسهیلات با نرخ سود 12 درصد در طرح سپرده طلایی بانک رفاه

تسهیلات با نرخ سود 12 درصد در طرح سپرده طلایی بانک رفاه

خبر
نویسنده: رده
25 اردیبهشت 1397

طرح سپرده طلایی رفاه چیست؟

با افتتاح حساب سپرده طلایی و استفاده از طرح تسهیلاتی مرتبط که تا شهریورماه سال جاری قابل‌اجراست، علاوه بر دریافت سود سپرده و تسهیلات با نرخ 12 درصد، می‌توانید بصورت رایگان از طرح‌های بیمه‌ای مختلف طرح نیز استفاده کنید.

 

شناسنامه طرح تسهیلاتی سپرده طلایی رفاه

عنوان شرح
نوع سپرده بلندمدت یک‌ساله
حداقل مبلغ سپرده 5 میلیون تومان
نرخ سود سپرده 10%
میزان تسهیلات تا 75% مبلغ سپرده
سود تسهیلات 12%
تعداد اقساط حداکثر 36 ماه
 

 

چطور برای تسهیلات حساب سپرده طلایی اقدام کنیم؟

اولین گام برای دریافت تسهیلات در این طرح، افتتاح حساب سپرده طلایی بلندمدت یک‌ساله در شعب بانک رفاه است که شما با حداقل 5 میلیون تومان می‌توانید اقدام کنید. بلافاصله بعد از افتتاح حساب می‌توانید برای گرفتن تسهیلات درخواست بدهید و در فاصله فقط چند روز و بعد از انجام مراحل اداری، وام خود را دریافت کنید.
 

شرایط دریافت و سود تسهیلات حساب سپرده طلایی

در این طرح شما به‌اندازه 75 درصد میزان حساب سپرده خود تسهیلات دریافت می‌کنید و مبلغ سپرده شما به‌عنوان ضمانت پرداخت تسهیلات بلوکه می‌شود. البته با این توضیح که تا زمان تسویه‌حساب تسهیلات دریافتی که سود آن 12 درصد محاسبه می‌شود، سود 10 درصدی به مبلغ سپرده شما تعلق می‌گیرد.
 

شرایط بازپرداخت تسهیلات و تعداد اقساط

بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی شما، حداکثر در 36 ماه امکان‌پذیر است. برای انتخاب مدت‌زمان بازپرداخت تسهیلات باید این نکته را در نظر گرفت که مدت تعیین‌شده، باید بازپرداخت اصل و سود تسهیلات دریافتی را تضمین کند. به‌طور مثال در صورت داشتن سپرده 10 میلیون تومانی و دریافت هفت میلیون و پانصد هزار تومان تسهیلات (75 درصد مبلغ سپرده) مدت‌زمان بازپرداخت باید طوری تعیین شود که میزان اصل (هفت میلیون و پانصد هزار تومان) و سود تسهیلات (نهصد هزار تومان سالانه) بیشتر از مبلغ سپرده نباشد.
 

انتقال امتیاز حساب سپرده طلایی و تسهیلات به بستگان

در این طرح شما این امکان را دارید که تا قبل از دریافت تسهیلات، حساب سپرده بلندمدت خود را به یکی بستگان از درجه‌یک (پدر، مادر، همسر، فرزند، برادر و خواهر) انتقال دهید و یا امتیاز استفاده از تسهیلات خود را به آن‌ها واگذار کنید. در صورت دریافت تسهیلات از سوی یکی از بستگان درجه‌یک نیز، مبلغ حساب سپرده شما به‌عنوان وثیقه بلوکه می‌شود.
 

بیمه رایگان برای صاحبان حساب سپرده طلایی

با افتتاح حساب سپرده طلایی بانک رفاه علاوه بر دریافت تسهیلات با سود 12 درصد، می‌توانید از خدمات بیمه آتش‌سوزی منزل بیمه رازی بابت مواردی همانند آتش‌سوزی، زلزله، انفجار، بیمه حوادث و بیمه پوشش هزینه پزشکی متناسب با مبلغ سپرده‌گذاری و مدت بازپرداخت تسهیلات نیز استفاده کنید. به‌طور مثال مبالغ سپرده 5 تا 30 میلیون تومان از بیمه رایگان آتش‌سوزی و مبالغ بالاتر از سایر بیمه‌های رایگان بهره‌مند می‌شوند.
 

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

بدون دیدگاه
  1. محمد می‌نویسد

    واقعا متاسفم برا همچین مملکتی.وام ۱۲ درصد اسمش رو گذاشتی از اینور پول کم آوردید پول مردم رو بلوکه میکنین.بگید یه وام از مردم میخواییم بگیریم.

    1
  2. رضا می‌نویسد

    من هر چی فکر میکنم نمیفهمم ای چه کاریه اخه

    1
  3. محمد می‌نویسد

    سود سپرده یک ساله در نظام بانکی 15 درصد است نه 10 درصد. در واقع این وام با سود 17 درصد به اشخاص پرداخت می‎ شود و بانک از این طریق داره وام های با بهره بالا را به مردم تحمیل می کنه. این طرح مشابه طرح فاخر بانک قوامین است که البته در آن، سود تسهیلات پرداختی 9 درصد و سپرده شما به صورت روز شمار بلوکه خواهد شد و با پرداخت آخرین قسط، مبلغ سپرده آزاد میشه. پس اگر افرادی تمایل به استفاده از طرح های این چنینی دارند، طرح فاخر خیلی مناسب تره. در ضمن طرح فاخر هیچ کار اداری خاصی نداره و وام 48 ساعت بعد به حسابتون واریز میشه.

    1
  4. پیمان می‌نویسد

    یعنی خنده دار تر از این طرح نمی شد پیشنهاد داد!!!!! من ده میلیون تومان به بانک بدهم و بعد بانک 7 میلیون تومان از پول خودم را با سود خالص 2% به خودم وام می دهد!!!!!!!!

    2
    1. قاسم موسوی می‌نویسد
    2. رضا می‌نویسد

      مضحکه هست

      2
      1
تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد