رده خبر تسهیلات ویژه بانک سپه برای سربازان وظیفه تا سقف 10 میلیون تومان

تسهیلات ویژه بانک سپه برای سربازان وظیفه تا سقف 10 میلیون تومان

خبر
نویسنده: رده
18 آذر 1396

طرح سرباز وطن بانک سپه چیست؟

در طرح سرباز وطن بانک سپه با ورود مشمولین به این طرح بخشی از نیازهای تسهیلاتی این افراد پس از پایان خدمت وظیفه به نسبت میزان سپرده‌گذاری تأمین می‌شود و شعب بانک سپه در زمان افتتاح حساب باید ضمن اطلاع‌رسانی به مشمولین در خصوص این طرح به افتتاح حساب در منوی مخصوص در سیستم شعب اقدام کنند.
 

افتتاح حساب سربازان وظیفه در بانک سپه

افراد مشمول خدمت در نیروهای مسلح برای تکمیل و دریافت دفترچه اعزام به خدمت الزاماً باید ضمن افتتاح حساب در یکی از شعب بانک سپه، شماره‌حساب خود را جهت درج در دفترچه اعزام برای واریز و پرداخت حقوق در حین خدمت وظیفه به سازمان نظام‌وظیفه اعلام کنند.
 

 شرایط دریافت تسهیلات طرح سرباز وطن

در طرح سرباز وطن هیچ‌گونه محدودیتی به‌منظور افتتاح حساب و دریافت تسهیلات برای مشمولین وجود ندارد و سربازان می‌توانند پس از پایان دوران خدمت وظیفه و پیوستن به بازار کار به‌صورت مدیریت‌شده و بهینه از تسهیلات متعلقه استفاده کنند. حساب مربوط به طرح سرباز وطن در سه قالب حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز، جاری بدون دسته‌چک و سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت) افتتاح می‌شود.
 

میزان تسهیلات طرح سرباز وطن

میزان تسهیلات دریافتی مشمولین در طرح سرباز وطن بر مبنای میانگین حداقل موجودی حساب و امتیاز کسب‌شده در طی دوره سپرده‌گذاری به‌صورت سیستمی محاسبه می‌شود. حداقل مدت‌زمان سپرده‌گذاری برای اخذ تسهیلات بانکی 21 ماه (معادل زمان خدمت نظام‌وظیفه) و محاسبه امتیاز دریافت تسهیلات برای هر حساب حداکثر 60 ماه پس از زمان سپرده‌گذاری توسط سیستم انجام‌شده و پس‌ازآن امتیاز برای آن حساب منظور نخواهد شد.
 

سود تسهیلات طرح سرباز وطن چقدر است؟

رقم تسهیلات بانکی طرح سرباز وطن بین 2 تا 10 میلیون تومان و با توجه به نوع حساب، به‌صورت نقدی و یا کارت اعتباری خواهد بود. نرخ سود تسهیلات طرح سرباز وطن نیز مشابه با نرخ سود تسهیلات جاری و با شرایط مندرج در جدول زیر محاسبه خواهد شد.
 

 

نوع حساب
میزان تسهیلات متعلقه
(بر اساس میانگین سپرده طی دوره توقف)
 
نوع تسهیلات اعطائی
حداکثر تسهیلات قابل پرداخت
(به تومان)
حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز 2 برابر قرض‌الحسنه 2٫000٫000
حساب‌جاری 
بدون دسته‌چک
7 برابر مرابحه (کارت اعتباری) 15٫000٫000
سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت 3.5 برابر مرابحه (کارت اعتباری) 10٫000٫000
 

 

 

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

بدون دیدگاه
  1. احمد می‌نویسد

    چرا شما رسانه ها هي دم از كاهش نرخ سود سپرده بانكها ميزنيد و هي به دولت ياد ميدهيد كه سود سپرده ها را از اين چيزي هم كه هست كمتر كنند همه كه مثل شما شاغل و داراي پارتي كلفت و حقوق ثابت ماهانه نيستند در حال حاضر و بنا به آمار سازمان ملي آمار ايران 6 ميليون نفر از جوانان تحصيل كرده مطلقا بيكارند كه من هم جزو آنها هستم و از راه همين سپرده هاي بانكي به سختي امرار معاش مي كنند و يه لقمه نان حلال در مي آورند در ضمن چرا شما هي روي نرخ تورم تك رقمي مانور ميدهيد مگر نمي بينيد كه قيمت تمام اقلام اساسي به عرش اعلا زده است و آيا قيمتها الان با زمان رياست جمهوري محمود احمدي نژاد كه مي گفتند نرخ تورم 40 درصد است فرقي ندارد و برابري نمي كند؟ چطور است كه براي گران كردن همه چيز تورم بالآي 20 درصد است ولي به نرخ سود سپرده بانكي كه مي رسد نرخ تورم تك رقمي است و صداي شما رسانه ها در نمي آيد براي مثال قيمت آجيل در همين شب يلدا 25 درصد گران شد و قيمت لبنيات هم هفته اي 20 درصد گران مي شود. آيا جوانان براي سير كردن شكمشان بايد بروند دزدي بكنند.

    9
    1
  2. حسین می‌نویسد

    ضامن میخواد؟

    9
  3. مهندسی می‌نویسد

    دوستان بانکی به 60 تومن ماهیانه سرباز هم چشم دوخته اند!!

    11
    2
تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد