بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

در سال 1386 دولت جمهوری اسلامی ایران به‌منظور آنچه آن را «تحقق اصل مهرورزی و عدالت محوری و برقراری عدالت اجتماعی و اقتصادی و تلاش در راستای خدمت به بندگان خدا از طریق رفع نیازهای اقشار کم‌درآمد جامعه» توصیف می‌کرد، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را تأسیس کرد.
این بانک با مشارکت بانک‌های دولتی توسط ریاست محترم جمهوری وقت در مورخ 22/9/1386 افتتاح و با گسترش و توزیع موزون شعب خود در سراسر کشور آغاز به کارکرده است. بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با صدور مجوز رسمی بانک مرکزی ج.آ.آ. در تاریخ 6/6/1387 و بر اساس برنامه‌های تدوین‌شده، ضمن انجام امور مربوطه به اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در ارتباط با فعالیت‌های حساب قرض‌الحسنه جاری و بانکداری الکترونیکی اقدام می‌کند.
وب‌سایت این بانک اهداف تعیین‌شده بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را به شرح زیر عنوان کرده است:
«بهبود شاخص‌های عملکردی مالی کشور درزمینهٔ عقد قرض‌الحسنه
فرهنگ‌سازی سنت پسندیده قرض‌الحسنه
استفاده از فن‌آوری اطلاعات و پیاده‌سازی بانکداری الکترونیکی
استقرار سیستم مدیریت دانش و تبدیل بانک به یک سازمان پیشرو
مدیریت بهینه منابع انسانی شامل
الف: به‌کارگیری نیروی کارآمد، متخصص و ماهر
ب: آموزش و ارتقاء دانش و مهارت کارکنان
تنوع در ارائه خدمات بانکی»

هییت مدیره

مرتضی اکبری (مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره)
محسن پدرام (رئیس هیئت‌مدیره)
عیسی امامی (عضو هیئت‌مدیره)
سلیمان توکلی (عضو هیئت‌مدیره)
حسین تلیکانی (عضو هیئت مدیره)

تلفن
021-89590
مرکز ارتباط
فکس
021-89590150
آدرس
تهران، خیابان آیت اله طالقانی، بین خیابان ایرانشهر و مفتح، نبش کوچه مژدهی، پلاک 204
ایمیل
modiriyat@qmb.ir
وب سایت
آدرس بانکداری‌ الکترونیک

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

2 دیدگاه
  1. صادق ابراهیمی می‌نویسد

    ورود به نرو افزار به چه صورت انجام شود

  2. ابوالفضل فرمهینی فراهانی می‌نویسد

    سلام عرض ادب و ارادت خدمت شما بزرگواران موفق وخدوم سیستم ببانکداری کشور.اینجانب از سال ۹۶ با نحوه برخورد ریس و همکاران ایشان درشعبه جدید التاسیس شهرستان عباس اباد تنکابن استان مازندران جذب مشتری مداری و برخورد شریفانه کارکنان شعبه شدم وبا ترغیب همسر و دوو فرزند واقوام و همکاران فرهنگی انها را بعضویت شعبه دراوردم.با پس انداز ۲/۷0۰/۰۰۰/۰۰۰تومان خود و همسرم بصورت فعال وبا تعریف از سیاست های بانکداری بانک مهر ومشتری مداری کارکنان محترم شعبه مربوطه با درخواست وترغیب همکارانم در ادره اموزش و پرورش شهرستان پیشنهاد پیوستنن انها وعضویتشان را پیشنهاد نمودم, چون واقعا در خور و شایسته با مشتریان برخورد و گره از مشکلات مالی فرهنگیان میگشودند.پس از مدتی همسرم خانم طیبه رحیمی نزاد و خودم با انتقال امتیاز سپرده هایمان به دامادم اقای سیاوش ازوجی دریافت وام نموده به پرداخت اقساط پرداختیم همیاری ۴۰۰ و ۶۰۰هزار تومانی خیرین که منجر به افزایش ماههای بازپرداخت اقساط شد هم انجام پذیرفت .اما متاسفانه با بروز کرونا و تعویض مدیر شعبه در پرداخت سررسید وام بعلت عدم درامد شغلی دامادم واز دست دادن شغل دوم خودم ودرامد ناکافی بمشکل خوردیم و بقصد دریافت وام مجدد و تسویه اقساط معوقه همین بانک با مراجعه به ریس شعبه جدید المنصوب از تنکابن ابتدا ایشان با معدل گیری از حسابم وسایر سامانه های مربوطه بنده را مجاز بدریافت وام ۱۵ میلیونی با مراجعه بسیستم تشخیص وروز بعد مراجعه اینجانب با مدارک کامل از خود و ضامنینم که هیچکدام مشکل و موردی نداشت و همه به نظروتایید خود ایشان رسید با تغیر تاریخ معدل گیری حساب اینجانب در سیستم مانده امتیازم در معدل گیری از سیستم رااز بین برده و معدلم را یکروزه پایمال و وام استحقاقی م را نداده و در پاسخم که علت چیست گفتند هممکارانم اطلاعات سیستم را اشتباه وارد کرده اند که عرض دیروز خود شما با بررسی اطلاعات سیستم بنده را بدنبال دریافت گواهی کسر اقساط و فیش حقوقی و تاییدیه ثنا و…سایر مدارک با دریافت پریینت کتبی از سیستم فرستادید یکروزه اماده کرده اورده ام امروز عدم معدل امتیاز اعلام و به گردن همکارانتان انداخته و ابراز من اینجا همه کاره ام میکنیدو… وعرض کردم شکایت از شما را به سرپرستی شعب می کنم که گفتند هر کار میخواهی بکن . که تا امروز نکرده ام اما امروز چون ایشان جهت امتیاز گیری موفقیتشان در جمع اوری اقساط و مرتبا تماس با وام گیرنده و ضامن در حد مردم ازاری مینمایند شکایت نزد شما اورده ام و البته شرمنده ام که با حقوق نامکفی نتوانستم برای اولین بار از تعهدات سررسید اقساط همسر و دامادم برایم.اما دیگر هیچگونه تمایلی هم خودم و افراده نامبرده هم اکثریت مردم منطقه متاسفانه بدلیل چرب زبانی مزورانه ریس شعبه به کارکرد با این شعبه با وجود سیاستگذاری ها و بانکداری هوشمندانه مقامات بالاتر و عالیرتببه این بانک پیشرو و خدوم نداریم .درخواست رسیدگی نا محسوس در شعبه و هر انچه صلاح میدانید دارم .از بانکداری مدبرانه و مردمی شما سپاسگزارم.