رده حساب بانکی سپرده بلندمدت سپرده بلندمدت یک‌ساله بانک گردشگری

سپرده بلندمدت یک‌ساله بانک گردشگری

آخرین به‌روز رسانی: 12 اسفند 1402 | انتشار: 12 تیر 1402
شرکت بانک گردشگری
نوع حساب سپرده بلندمدت
سود 20 درصد

برای حساب‌های عادی:

برای حساب های عادی 2 ساله سود 21.5 درصد
برای حساب های عادی 3 ساله سود 22.5 درصد

سقف سود 22 درصد

این سقف سود برای مبالغ بالای 20 میلیون تومان است که بعد از یکماه بدون نرخ شکست خواهد بود و به‌صورت روزشمار محاسبه می‌شود

حداقل مانده برای دریافت سقف سود 20,000,000 تومان
حداقل موجودی 1,000,000 تومان
کارت دارد؟ ندارد
دسترسی اینترنتی دارد؟ ندارد
تخفیف دارد؟ ندارد
قرعه کشی دارد؟ ندارد
امکان دریافت تسهیلات دارد؟ ندارد
امکان افتتاح سپرده اینترنتی دارد؟ ندارد

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

بدون دیدگاه
  1. مجید می‌نویسد

    جناب محمد درست میفرمایید چون سپرده شما سال قبل باز شده ولی هر سپرده ای که در سال 98 باز شده بالای 20درصد را قبل سررسید از ابتدای آذر 98 غیرقانونی کم میکنه که میشه البته از طریق ثبت شکایات در بانک مرکزی شعبه فردوسی یا از طریق دادگاه پیگیری کرد.

    1. فرید می‌نویسد

      این کار بنا به دستور بانک مرکزی هستش من از خود بانک مرکزی پرسیدم ، و شامل همه بانکهای کشور هم میشه ، ربطی به بانک گردشگری نداره ، حداکثر سود باید ۲۰٪ باشه. بانک گردشگری جز بهترین بانکهای کشور از نظر خدمات و مشتری مداری هستش ولی همه بانکها باید به خاطر حسابرسی که از سمت بانک مرکزی انجام میشه تابع قوانین بلشند وگرنه از سمت بانک مرکزی جریمه میشن.

      3
      1
  2. محمد می‌نویسد

    منم سود۲۳٪ میگیرم ، و الان ۱۱ ماه هستش که سودمو بدون هیچ کم و کاستی سر وقت میگیرم ، هفته پیش هم سود ماه ۱۱ گرفتم و مثل ماه های قبل بود ، تمام این حرفها شایعه ای بیش نیست ، البته به دستور بانک مرکزی دیگه هیچ بانکی مجوز دادن سود ییشتر از ۲۰٪ در قراردادهای جدید نداره ولی قراردادهای قبلی همه تا پایان زمان قراردادشون همه همون مقدار سودی میگیرن که تو قرارداد ثبت شده. این شایعات هم همه فقط برای خراب کردن ۱ بانک خوب خصوصی و خوش نام هستش.

    3
    2
    1. امیر می‌نویسد

      بانک گردشگری سود ۲۳درصد دیماه ۹۸ بنده رو۳درصد کم کرد و۲۰درصد واریز کرد جوابشون هم اینکه دستوربانک مرکزی بانک مرکزی میگه چون تو فرمها وکالت دادید بانک گردشگری دیگه وکالت شما رو قبول نمیکنه! گفتم چراسودمو کم کرده چه ربطی داره گفت شکایت کنید به اداره بازرسی گردشگری راضی نشدید به بازرسی بانک مرکزی اما سربسته گفت نتیجه نمی گیرید.اما من میگم اگه تعداد زیادی با هم شکایت کنیم قطعاً نتیجه هم میگیریم چون اصولا سود سپرده بلند مدت نباید کم بشه واین خلاف تعهدات خود بانکه.

      5
  3. مجید می‌نویسد

    بنده با مبالغ بالا 31مرداد98 سپرده بانرخ 22درصد باز کردم و حدود ا ماه پیش از بانک با من تماس گرقتند که 2 درصد از اول آذر به بعد به شما پرداخت نمیشود که در تاریخ 40ساله بانکداری جمهوری اسلامی سابقه نداشته و سود من قبل از سررسید تبدیل به 20 شده است و پس از کلی پیگیری هیچ جواب درستی نداده اند .

    1. احسان می‌نویسد

      بانک هیچ وقت حساب سپرده ثابت یک ساله با سود ۲۲٪ نداشته! ۲۳٪ داشت که بعد از اتمام زمانش در صورت رضایت صاحب حساب با سود ۲۰٪ طبق قانون و دستور بانک مرکزی تمدید میشه. من دوستم تو بانک گردشگری معاون شعبه هستش و از اون پرسیدم ، خودم هم تا ۱۷ آذر سپرده ثابت ۱ ساله با سود ۲۳٪ داشتم که تا آخر قرارداد به طور کامل هم پرداخت شد و بعدش با مراجعه به شعبه سپرده ثابتمو با سود ۲۰٪ برای ۱ سال دیگه تمدید کردم. این شایعات کاملا بی اساس و بیخود هستش.

      2
  4. فرهاد می‌نویسد

    بانک گردشکری جز بهترین و مطمئن ترین بانکهای خصوصی ایران هستش و با شایعات بی پایه و اساسی مثل حرف شما که سود سپرده یکساله قبل از سررسید کاهش میده اعتبار این بانک خدشه دار نمیشه ، من خودم سپرده 1 ساله دارم و هفته پیش سود خودمو دریافت کردم و ریالی با ماههای قبل تفاوتی نداشت !! (20%) ، تمام بانکها دارای مجوز از بانک مرکزی هستن و طبق قانون بانک مرکزی هم فعالیت میکنند و همچین حرفی که شما میزنید از پایه و اساس بی اعتبار و بیخود هستش.

    5
    4
    1. سینا می‌نویسد

      دقیقا درست میفرمایید و بنده هم دیروز بانک گردشگری بودم و اصلا همچین شایعه ایی درست نیست

      1
      3
      1. R.A می‌نویسد

        سلام ، ۷۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان سپرده بلند مدت بخوام باز کنم چند درصد سود تعلق میگیره بهم ؟

        10
        14
  5. محمود جواهريان می‌نویسد

    اطلاع يافتم بانك گردشگرى قبل از سررسيد سود سپردهاى يكساله را كاهش ميدهد ، اين امر خسارت جبران ناپذيرى به اعتبار اين بانك خواهد زد و مشتريان ميتوانند از بانك بدليل نقض قرارداد شكايت نمايند،

    6
    1
    1. محمد امین می‌نویسد

      حق با شماست سود سپرده 23 درصد یکساله من را بعد شش ماه 20 درصد کردند دیگه به بانک گردشگری اعتمادی نیست.

      3
      1. رسول می‌نویسد

        من سپرده ثابت ، 1 ساله دارم با سود 23% دارم و دیشب سود منو مثل هر ماه واریز کردن بدون هیچ تغییری! ، ولی بعد از اتمام قرارداد سپرده های 1 ساله با سود 23% ، قرارداد سپرده ثابتهای جدید یک ساله طبق دستور بانک مرکزی در صورت تمایل صاحب حساب با سود 20% تمدید میشه. اینو من از خود مدیر شعبه بانک پرسیدم و چون خودم هم دیشب سودمو واریز کردن و همون 23% هم بود ، گفتم اینجا اعلام کنم که الکی شایعه پراکنی نکنید!! بانک گردشگری تو بانکهای خصوصی و حتی دولتی جز بهترین و مطمئن ترین بانکهاست ، تو بورس هم میتونید هلدینگ سازمان میراث فرهنگی و کردشگری دنبال کنید تا بفهمید چی میگم ، چون سهامش یکی از پرسودترین سهامها تو بورس هستش و هلدینگ سمگا (سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ایران) که بانک گردشگری جز این هلدینگ هست از معتبرترین و قویتربن هلدینگهای ایران هستش.

        1
        1
    2. محمد می‌نویسد

      دوست عزیز شما که اطلاع نداری چرا الکی شایعه پراکنی میکنی؟ من الان 6 ماه هستش که سپرده ثابت 1 ساله دارم و همین دیروز سود این ماه من واریز شد و همون مقدار 20% هم بود. قرارداد 1 ساله شما با مبلغ سود شما در روز افتتاح حساب به صورت 1 سند رسمی به شما تحویل داده میشه و حتی 1 ریال هم سود کمتر و یا بیشتر واریز نمیشه! لطفا این شایعات بیخودتونو جاهای دیگه مطرح کنید. نه بانک گردشگری و نه هیچ بانک دیگه ای همچین کاری تا امروز انجام نداده و نخواهد داد. من خودم کارمند بانک مرکزی هستم و به خاطر اطمینانی که به این بانک دارم همه پس انداز خودمو تو بانک گردشگری سپرده ثابت کردم.

      1
      2
    3. حسین می‌نویسد

      اصلا همچین چیزی صحت نداره! من پنج سال هستش که سپرده ثابت 1 ساله دارم و به تازگی هم سپرده ثابتمو برای سال ششم تمدید کردم و سود آن هم 20% هستش و در طول مدت قرارداد هم در 5 سال گذشته هیچ مشکلی نداشته! لطفا بی خود و بی جهت و بدون داشتن اطلاعات درست شایعات بی اساس پرداکنده نکنید

      2
  6. حسین می‌نویسد

    سود 1 ساله 20% هستش و 80% مبلغ سپردتون بهتون تسهیلات میدن با سود 18%
    من بیشتر به خاطر اطمینانی که به این بانک دارم سپرده گذاری تو این بانک پیشنهاد میکنم
    چون هم جز هلدینگ قدرتمند سمگا هستش و هم از وقتی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به وزارتخونه تبدیل شده و ردیف بودجه سالیانه بهش تعلق میگیره به اعتبار و اطمینان بانک هم افزوده شده. در وضعیت فعلی پشتوانه و اطمینان به بانک از هر چیزی مهمتره.

    1
  7. مهران می‌نویسد

    چرا اطلاعات غلطه؟ خب فرض بر این میزارم بروز نیست‌ اطلاعاتو زودتر درست کنید. امروز خودم رفتم بانک گردشگری سپرده یکساله ۲۳ درصد هم داشتم که یکسالش تموم شد گفتن سود سپرده شده ۲۰ درصد. و اینکه ۱۰۰ درصد وام کجا بود؟! با رییس بانک هم صحبت کردم گفت به میزان ۷۰٪ سپرده وام می‌دیم که سود وام ۱۸٪ هست.

    1
  8. عاطفه ثابت رفتار می‌نویسد

    من یکسال پیش بانکگردشکری سپرده روزشمار٢٠bدرصد ‌‌درشعب اکباتان ولی سود چندانی واریز نمیشه محاسبه چطور هست با وجود روز شمار بودن برداشت قابل توجهی هم‌ندارم .ولی از سود راضی نیستم‌مبشه محاسبه چطور حساب میشه وممنون

    1
    5
    1. بهنام می‌نویسد

      حداقل موجودی جهت سود ماه شمار 20% به 100 میلیون افزایش یافت. اگر طی دوره یکماهه حتی یک ساعت موجودیتان زیر 100 میلیون برود سودتان 10% محاسبه میشود.

    2. فرهاد می‌نویسد

      سلام اگه 20درصد باشه سپرده شما هم مثلا 25 تومن باشه 25000000×20÷100×30÷365 ک سود شما میشه حدود410هزارتومن

      1
  9. نيلوفر می‌نویسد

    سلام ايا بانک گردشگري معتبرهست؟

    6
  10. برادر می‌نویسد

    سلام ايابانک اينده معتبرهست؟

    3
    2
  11. saeed می‌نویسد

    کدام بانک ها به سپرده های مبالغ بالا سود بیشتر از 20 درصد می دهند ؟

    3
  12. علی می‌نویسد

    بانک گردشگری رتبه سوم بانکداری اسلامی را کسب کرد
    بانک گردشگری با ۵۲ درصد رشد و دارایی ۶ هزار و ۳۱۲ میلیون دلاری در رده سومین بانک اسلامی ایران و رده هفتم جهانی جای گرفته است.

    1
    3
  13. فرهاد می‌نویسد

    سلام من از ی شعبه پرسیدم گفتن ک 80درصد سپردت رو وام میدیم و اینکه من اگه 16میلیون وام بر دارم با 18درصد سود با بازپرداخت 12ماهه من ماهی چقد باید قسط بدم؟

    2
  14. کا می‌نویسد

    ايابانک گردشگري معتبرهست

    1. حسین می‌نویسد

      بانک گردشگری ، عضو هلدینگ سمگا (سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ایران) هستش که به تازگی به وزارت خانه صنایع دستی و گردشگری تغییر پیدا کرده و بسیاری از هتلها و مراکز تفریحی و گردشگری ایران زیر مجموعه این بانک و هلدینگ سمگا هستش و یکی از قوی ترین پشتوانه های مالی در بین بانکهاکشور دارا هستش ، ازهر نظر ، چه خدمات بانکی و سیستم مشتری مداری و چه از نظر اطمینان از پشتوانه مالی و پولی این بانک جز ۵ بانک برتر کشور هستش که با تاسیس وزارت خانه گردشگری به اعتبار و اطمینان این بانک افزوده هم شده.

      4
  15. همایون می‌نویسد

    با سلام من ۳. ماه است حساب یکساله بلند مدت باز کرده ام اگر بخوام اصل پول خود را بردارم ایا بهره ۲۰ درصد این ۳ ماه از بین میرود ؟

    1. محسن می‌نویسد

      نه دوست عزیز بعد از 1 ماه میتونید پولتونو بدون نرخ شکست بردارید و سود کامل بگیرید.

      1
  16. محسن می‌نویسد

    با تشکیل وزارت گردشگری و تبدیل بانک گردشگری به بانک عامل این وزارتخانه بانک گردشگری به بهترین و مطمئن ترین بانک خصوصی جهت سرمایه گذاری و سپرده گذاری تبدیل شد و سهام این بانک نیز به شدت در بورس رشد کرده است.

    1
    1
    1. عباس می‌نویسد

      آقا محسن عزیز که این همه کامنت گذاشتی واز بانک گردشگری تعریف کردی
      من سپرده یکساله داشتم باسود ۲۳درصد الان با توجه به اینکه سر رسید یک سال من برج خرداد سال ۹۹ پایان میابد سرخود نرخ سود من رو ۲۰ درصد کردن
      چه تضمینی هست که دوباره خوشان نرخ سود رو کم نکنن
      بانکی که این کار رو میکنه به اعتبار خودش لطمه میزنه منم تمام پولم رو از این بانک افتضاح بیرون کشیدم
      متاسفم برای مدیریت این بانک

  17. رها می‌نویسد

    یه سوالی داشتم بانک گردشگری روزشمار هست یا ماه شمار ؟

    1
    1
    1. محسن می‌نویسد

      تمام بانکها به صورت ماه شمار سود میدن

      2
      1
  18. هادی می‌نویسد

    موسسه کوثر چه فرقی داره با گردشگری هر دوشون بیست درصده یا مثلا آینده فرق اینا چیه این چند تا همشون بیست درصده !

    1
    1. محسن می‌نویسد

      مهم میزان اطمینان و قدرت و پشتوانه مالی بانک هستش که بانک گردشگری تو بانکهای خصوصی و حتی دولتی جز بهترین و مطمئن ترین بانکها هستش

      1
  19. zahra می‌نویسد

    سلام.من تازه میخام سپرده گذاری کنم.هیچ اطلاعاتی درمورد سود سپرده و بانکی ک بخام سپرده گذاری ندارم.لطفن راهنمایی کنید.سپردم20میلیونه

    1. امینی می‌نویسد

      سود ماهیانه شما با احتساب 20 درصد سود سپرده بانک گردشگری حدود 330000 تومان می شود

      1
  20. Aryo می‌نویسد

    سلام سود وام بانک گردشگری با سپرده گذاری چقدره؟

    1
    1
  21. elf می‌نویسد

    ۳۰ میلیون یک ساله ۲۰ درصد ماهیانه ۳۰ روزه ۵۰۰ هزار میشود

  22. فرزانگی می‌نویسد

    سلام وقتتون بخیر ، ممنون میشم راهنمایی بفرمائید سود ۳۰ میلیون سپرده یکساله رو ، من نتونستم با فرمولی که دوستان ذکر کرده بودند محاسبه کنم

    1
    1. مسعود می‌نویسد

      حدود 510 هزار تومان تو ماهای ۳۱ روزه

  23. مسعود می‌نویسد

    الان طرح بیشتر ۲۰ درصد بانکی داره؟

  24. zz می‌نویسد

    سلام وقتتون بخیر ببخشید سود بانکی رو چه جوری حساب می کنند ؟
    الان من 50 میلیون بخوام سرمایه گذاری کنم سودش چقدر میشه ؟

    2
    1. zz می‌نویسد

      بی نهایت ممنون ازتون

    2. بهنام می‌نویسد

      سود ماههای 31 روزه =مبلغ سپرده ضربدر نرخ سود تقسیم بر 100 ضربدر 31 تقسیم بر 365
      سودماههای 30 روزه =مبلغ سپرده ضربدر نرخ سود تقسیم بر 100 ضربدر 31 تقسیم بر 365
      بعنوان مثال برای 50000000 با نرخ 20% برای ماههای 31 روزه=849315 تومان و برای ماههای 30 روزه = 821917.8 تومان

      1
    3. elf می‌نویسد

      حداکثر 20 درصده.

  25. علی می‌نویسد

    سلام کسی در مورد حساب 64 چیزی میدونه کسی از این طرح استفاده کرده خوبه یا نه؟

  26. Amin می‌نویسد

    سلام دوستان،لطفا منو راهنمایی کنین
    آیا این درست هست که میگن هر مبلغی تو هر بانکی سپرده داشتی فقط ۱۰۰ ملیونش ضمانت شده توسط صندوق ضمانت سپرده و بیش از این مبلغ ضمانتی نداره؟

    1. علی می‌نویسد

      کاملا درسته .در صورت ورشکستی بانک تا صد میلیون توسط صندوق ضمانت سپرده پرداخت خواهد شد . مابقی هم میشه مثل ورشکستی موسسات اخیر باید وایستی تا اموالشونو بفروشن تا بدهی شمارو بدن . اگه چیزی داشته باشن که مطمئنن چیزی نیست

      1
  27. امیر می‌نویسد

    کدوم صندوق العا میشه حساب بالای ۲۰ درصد باز کرد ک ضامن نقدشدگی معتبری داشته باشه؟

    1. محسن می‌نویسد

      زرین شهر

  28. vampire می‌نویسد

    سپرده ی بلند مدت یکساله بانک گردشگری با نرخ 20 درصد افتتاح می شود. بعد از گذشت یک ماه از افتتاح حساب، امکان برداشت و بستن حساب بدون نرخ شکست وجود دارد.

    1. به دنبال کف 5 میلیون می‌نویسد

      اتفاقا من پولام رو بین چند بانک که شرایط کف 5 میلیون دارن و ریسک بانک آینده رو هم ندارن تقسیم کردم

  29. رضا می‌نویسد

    طرح23%تاپایان ساعت روز شنبه ۴خرداد بود

  30. بهنام می‌نویسد

    باسلام.
    این طرح بدستور بانک مرکزی از امروز 5 خرداد متوقف شد.

    1. احمد می‌نویسد

      ممکنه بعدا بازم دایر بشه؟

    2. wlf می‌نویسد

      حیف شد چقد زودمتوقفش کردن تا ما خواستیم بریم سپرده بذاریم متوقفش کردن…

وام بدون چک و ضامن
×
وام بدون چک و ضامن
تا 50 میلیون تومان
دیجی‌پی