رده خبر با مدیران بانک صادرات تماس مستقیم و بی‌واسطه بگیرید

با مدیران بانک صادرات تماس مستقیم و بی‌واسطه بگیرید

خبر
نویسنده: رده
10 مهر 1395
در طرح جدیدی که از طرف بانک صادرات معرفی شده است مدیران این بانک بر طبق یک برنامه‌ریزی مشخص و درمجموع در 51 روز تا پایان سال با حضور در مرکز تماس بانک صادرات به‌صورت مستقیم با مردم صحبت کرده و به آن‌ها مشاوره می‌دهند. این طرح به گفته مسئولان این بانک در راستای رعایت حقوق مشتریان و افزایش رضایتمندی آن‌ها طراحی و اجرا شده است.
 

تنها کافی است با صدای سپهر تماس بگیرید

یکی از سؤالاتی که برای برخی از مخاطبان شکل گرفته است این است که برای صحبت با مدیر مربوطه دقیقاً چه کاری باید انجام دهند و به‌طور مثال آیا باید از جایی وقت بگیرند. پاسخ این سؤال اما بسیار ساده‌تر از چیزی بود که به ذهن می‌رسد و تنها کافی در روز مشخص و بین ساعت 10 تا 11 صبح است با صدای سپهر بانک صادرات به شماره 09602 تماس بگیرید و از اپراتور بخواهید که با مدیر مربوطه صحبت کنید.
البته یک ساعت زمان کمی است و باعث می‌شود تعداد کسانی که موفق به تماس شوند محدود باشد.
 

اولین مدیر حاضر شد

در تماسی که روز آغاز طرح یعنی 10 مهر با صدای سپهر داشتیم اپراتور اعلام کرد که طبق برنامه آقای جوانمردی رییس اداره کل رفاه بانک صادرات همین الآن مرکز تماس حضور دارند و آماده پاسخگویی به سؤالات هستند. اینکه برنامه در روز اول اجرا طبق آنچه اعلام شده بود اجرا شد می‌تواند خبر خوبی برای مشتریان این بانک باشد.
 

ارتباط بیشتر با مشتریان
تقریباً به هر سازمان و اداره‌ای که رفته‌ایم یک صندوق که روی آن نوشته شده ارتباط با مدیر سازمان را دیده‌ایم. با ایجاد وب‌سایت‌ها برای سازمان‌ها یک بخش با نام «ارتباط مستقیم با مدیرعامل» هم پای ثابت طراحی آن‌ها شد. اما بسیاری از مردم چندان حس اعتمادی نه به آن صندوق و نه به فرم‌های تماس مستقیم سایت‌ها نداشتند و احساس می‌کردند که صدایشان و موضوعاتشان لزوماً هم شنیده و خوانده نخواهد شد.

طرح جدید بانک صادرات آغازی است برای ارتباط بیشتر ارکان این بانک با مشریان خود و پاسخی برای پوشش این دغدغهٔ تاریخی مخاطبان سازمان‌هاست.
 

برنامه‌ریزی تا انتهای سال

یکی از ویژگی‌های طرح بانک صادرات ارائه یک برنامه از زمان حضور هر یک از مدیران برای پاسخگویی به تماس‌هاست. تاریخ حضور هر یک از مدیران بانک صادرات را می‌توانید در جدول انتهای این خبر ببینید.
 

جای خالی شبکه‌های اجتماعی

اجرای طرح تماس مستقیم با مدیران ایده بسیار مفیدی است اما محدود کردن آن به یک روز مشخص و در یک ساعت مشخص و برای تماس با یک مدیر مشخص نه‌تنها کافی نیست بلکه در حجم عظیم مشتریان این بانک، همچون قطره در دریاست.
چه بهتر مدیران بانک صادرات و بانک‌های دیگر از ظرفیت‌های شبکه‌های اجتماعی برای برقراری ارتباط آنلاین مدیران با مشتریان بدون محدویت زمانی بهره ببرند.
بسیاری از شبکه‌های اجتماعی داخلی نیز برطرف‌کننده این نیاز است.
 
 
 
پست سازمانی نام مسئول تاریخ روز
رییس اداره کل رفاه آقای علی جوانمردی وزیری 10 مهر شنبه
مدیر امور شعب منطقه یک آقای سلیمان‌پور 11 مهر یک‌شنبه
معاون شعب و بازاریابی آقای صدیق 12 مهر دوشنبه
مدیر امور شعب منطقه دو آقای رحیمی شهواری 13 مهر سه‌شنبه
مدیر امور شعب منطقه سه آقای ابوحمزه 15 مهر پنج‌شنبه
مدیر امور شعب منطقه چهار آقای بلوک 18 مهر یک‌شنبه
معاون حقوقی و پیگیری وصول مطالبات آقای شیرعالی 19 مهر دوشنبه
مدیر امور شعب منطقه شش آقای مرتضوی اسکویی 25 مهر یک‌شنبه
معاون بین‌الملل آقای شباهنگی 26 مهر دوشنبه
مدیر امور شعب منطقه پنج آقای حسینی کناروئی 28 مهر چهارشنبه
رییس اداره کل بازاریابی و خدمات مشتریان آقای غلامرضا طالبیان 29 مهر پنج‌شنبه
رییس اداره کل حسابداری ارزی آقای مجید احمدزاده 1 آبان شنبه
معاون اعتبارات آقای یوسفیان 4 آبان دوشنبه
رییس اداره کل خزانه‌داری آقای شهرام اسکندری 6 آبان پنج‌شنبه
رییس اداره کل روابط عمومی آقای علی جهانی 8 آبان شنبه
معاون مالی و پشتیبانی آقای محمدزاده 10 آبان دوشنبه
رییس اداره کل حسابگری آقای غلامرضا مهدی 13 آبان پنج‌شنبه
رییس اداره کل حراست آقای جلالی 15 آبان شنبه
معاون سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌ها آقای عالیخانی 17 آبان دوشنبه
رییس اداره کل آمار و حسابداری مدیریت آقای حمیدرضا فقیه نصیری 24 آبان دوشنبه
عضو محترم هیئت‌مدیره آقای تهرانفر 27 آبان پنج‌شنبه
رییس اداره کل خارجه آقای حمیدرضا خلج 29 آبان شنبه
امور حراست و حفاظت آقای فراهانی 1 آذر دوشنبه
سرپرست اداره کل سرمایه‌گذاری آقای بهروز اعتمادی 6 آذر شنبه
امور ارتباطات و خدمات مدیریتی آقای جام‌خانه 7 آذر یک‌شنبه
امور حقوقی و پیگیری وصول مطالبات آقای حاجی‌پور 14 آذر یک‌شنبه
رییس اداره کل تدارکات آقای علیرضا جمشیدی 15 آذر دوشنبه
امور فن‌آوری و اطلاعات آقای گودرزی 21 آذر یک‌شنبه
عضو محترم هیئت‌مدیره آقای عرفانی 25 آذر پنج‌شنبه
امور خدمات و پشتیبانی آقای اصغری آیسک 28 آذر یک‌شنبه
رییس اداره کل حفاظت فن‌آوری اطلاعات خانم مونا ونکی 29 آذر دوشنبه
امور مالی آقای عبداللهیان 5 دی یک‌شنبه
رییس اداره کل ساماندهی و فروش املاک و اموال مازاد آقای محمود رسولخانی 6 دی دوشنبه
امور بازرسی آقای نامدارپور 12 دی یک‌شنبه
رییس اداره کل حفاظت فیزیکی آقای ناصر زنگنه 13 دی دوشنبه
رییس اداره کل سازمان و روش‌ها آقای محمدرضا ترابیان 20 دی دوشنبه
عضو محترم هیئت‌مدیره آقای فتحعلی زاده 23 دی پنج‌شنبه
رییس اداره کل پیشگیری و مبارزه با پول‌شویی آقای فتح‌الهی 26 دی یک‌شنبه
رییس اداره کل انفورماتیک آقای بابک رهنماپور 27 دی دوشنبه
رییس اداره تحقیقات و برنامه‌ریزی آقای شمس تک دهقان 4 بهمن دوشنبه
رییس اداره کل بررسی طرح‌ها آقای مجید فیاضی 9 بهمن شنبه
رییس اداره کل ارز آقای محمود رضا گشادرو 10 بهمن یک‌شنبه
رییس اداره کل خدمات نوین آقای سید جعفر صدری 11 بهمن دوشنبه
رییس اداره کل حوزه مدیریت آقای نادر آزاد یگانه 17 بهمن یک‌شنبه
رییس اداره کل حقوقی آقای مجتبی دهقاندار 18 بهمن دوشنبه
رییس اداره کل حسابداری مالی آقای محمد روشن 24 بهمن یک‌شنبه
 اداره کل پیگیری و وصول مطالبات آقای حسین سلامتیان قمصری 25 بهمن دوشنبه
رییس اداره کل امور کارکنان آقای حسین مردانی 2 اسفند دوشنبه
رییس اداره کل نظارت بر طرح‌ها آقای سینا رزاقی 8 اسفند یک‌شنبه
رییس اداره کل آموزش آقای اصغر طاهرپور اصل 9 اسفند دوشنبه
سرپرست اداره کل سهامداران و مجامع آقای قاسمی 15 اسفند یک‌شنبه
 
 
 
مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

71 دیدگاه
  1. علی شیری می‌نویسد

    سلام علی شیری هستم من از بانک صادرات شعبه نعمت اباد ۵۰ میلیون وام گرفتم ۵۰ میلیون که دومیلیون اول گرفتن ازمن بدش دوباره نزدیک دوازده میلیون پول ریختم به حسابی که افتتاح کرده بودم تا ۵۰ میلیون به من وام دادن در اصل ۳۶ میلیون وام گرفتم ماهی نزدیک یک میلیون نه صد تومان قصدوام پرداخت میکنم چند بار مراجعه کردم برای اینکه ده میلیون پولی که بلوکه کردن ندادن بهم الان بیشترازیکسال وام گرفتم ۱۳تا قصد یک میلیون نه صد دادم چون ده تومان ندادن گفتم وام نمیخوام چقدر باید بریزم تسویه بشه گفتن نزدیک سی یک میلیون خوردی من ده چطوریه نزول انقدر نمیشد ۳۶ میلیون پول دادن نزدیک ۲۰ میلیون دادم اون ده میلیونم که نمیدن باید ۳۱ میلیونم بدم

    1
  2. مهناز نقابت می‌نویسد

    خجالت نمیکشید ؟؟؟؟؟
    ۲ ریال سود یعنی اگر ۲ ریال پیدا کردید زرای تلفن عمومی شاید استفاده کنند سهمادار بیچاره !!!!!! چرا تسعیر ارز که با ۲۲،۰۰۰ تومان و یا ۲۰،۰۰۰ دلار اعمال شد را در جیب خودتان گذاشتید ؟؟؟؟؟ شما و مدیرعامل جدید که فقط یک ماه آیت که آمدید به چه حقی برای خودتان پاداش میلیارد میلیارد تصویب کردید ؟
    وقتی با وقاحت تمام ۲ ریال !!!! به سهم دار که ریس شما است و صاحب بانک صادرات است ! تقسیم میکنید چرا افزایش سرمایه را که وظیفه شما است را انجام ندادید !!!!!! من از شما به دفتر رهبری و تمام نهاد ها شکایت خواهم کرد تا تکلیف شما اختلاس گران را روشن کنند !!!!
    دکتر مهناز نقابت

    1
  3. ناصر پورمولود می‌نویسد

    سلام اینجانب مورخه پانزده چهار هزار چهارصدویک به شعب بانگ صادرات شهرک ولیعصر ودرخیابان یاران قرار گرفته مراجعه کردم که چند فقره بنام یک بنده خدا ثبت کرده بودم واین بنده خدا به هر شرایطی نتونسته بود تایید بزنن که کارکنان شعبه واقعا کار که شدنی انجام ندادنن و فرستادن پیش ریس بعداز یک ساعت وبیست دقیقه که نوبت ام شده بود راانجام نداد خواستم با فرم برداشت شرکت که مدیرعامل شرکت بودم برداشت کنم ندادنن وخلاصه بی پول ماندم وتوی حساب بیست میلیون تومان پول بود ولی ول نه چک تایید نکردند ونه برداشت ندادنن که رفتم پیش ریس گفت چون زنگ زدی به سپهر بانگ صادرات چه گفت گفتم گفته عددهشت بگیر که اگر ریس شعبه انحام نداد گفت برو به هرجا زنگ میزنی بزن خلاصه من تصمیم ام گرفتم که برسم شهرستان وشعبه صادرات حساب شرکت ام ببندم چون خداوکیلی هم کارمند شعبه انسان بدرد بخورند هم ریس شعبه که برگشت هرجا دوستداری برو متاسفانه من خودم بیست و پنج سال درسازمان بازرسی شهرداری تهران و رسانان میادین میوه وتره شهرداری معاونت بازرسی بودم بعداز دکتر قالیباف خودم بازنشسته کردم خلاصه من از عملکرد و مردم نگه داشتن یک ساعت ونیم کمتر نیست فقط خلاصه ازمن گفتن بود چون به چشم خودم دیدم باتشکر ازشما

  4. Moosa می‌نویسد

    صبحت کلی بنده که از همکاران خود صادرات نیز هستم اینست که اگر شماره تلفن09602 ويا همان صدای سپهر واقعا زمانی که ادم سر مشکلی که مربوط به امور همراه بانک واينترنت بانک هست گیر افتاده واقعا وقت گیر و بشدت زمانی مثلا مثل ديروز بنده که ۴۳ میلیون تومان اشتباه زده بودم به کارت کسی هیچ کمکی از دستشان برنیامد فقط گفتند فردا برو شعبه مربوطه که تا فردا بشه پول بنده خورده اند باید بشود در این جور مواقع به داد مشتری رسید

  5. جواد پور می‌نویسد

    با سلام و خسته نباشيد
    دوسه هفته ای است که نمی توانم سايت اينترنت بانک سهپر به نشانی ib.bsi.ir را باز کنم و عمليات بانکی و اطلاع از حساب خودم داشته باشم .اضافه کنم البته بطورموقت درخارج هستم ونمی توانم اين سايت را بازکنم واستفاده کنم
    سئوال کلی من اين است که ايا اين سايت يعنی اينترنک بانک سهپر درخارج ازايران قابل استفاده است و اگر جواب مثبت باشد چگونه می توان انرا انجام داد
    ازجواب شما بسيار متشکر می شوم
    با تشکر

  6. کریم می‌نویسد

    سلام من ساکن کرمانشاه هستم وبازنشسته ام که حقوق بازنشستگی خودرا از بانک صادرات درکرمانشاه میگیرم.که اخیرا این حساب را مسدود کرده اند ودرجهت پیگیری ورفع انسداد این حساب به اداره حقوقی بانک صادرات کرمانشاه مراجعه کردم وعلت مسدودشدن را پرسیدم که درجواب فقط یک شماره تلفن مربوط به تهران و یک شماره ۱۶رقمی به مت دادن ودیگه هیچ توضیحی ندادن .ومنم با آن شماره تهران تماس گرفتم و مشگل خود را گفتم و در پاسخ به من فقط آدرس یک سایت رادادن (http://eers.ir) وگفتند مدارک خودت را دراین سایت بارگزاری کن.من هم درمدت سه روز وبه دفعات زیاد آدرس سایت را بازکردم و پس از واردکردن مشخصات خواسته شده بااین خطا مواجه شدم (کاربری با این مشخصات در سامانه وجود ندارد) که مجددا باتهران تماس گرفتم ومشگل عدم ورود به سایت را توضیح دادم که درپاسخ گفتن که ما هیچ اطلاع دیگری نداریم وشمادیگر تماس نگیرید و تلفن را قطع کردند…آیا به نظر شما این منطقی است؟من چگونه باید بدانم که چه مقامی دستور مسدودی حساب را صادر کرده است و به چه دلیل؟ که برای پیگیری ورفع انسدادبه آن مقام یا اداره یا واحد قضایی مراجعه کنم..همین طور عاطل وباطل مانده ام که چیکارکنم به کجا مراجعه کنم؟ لذا لطفا در این مورد اینجانب را ارشاد بفرمایید ممنون

  7. سبحان احمدی می‌نویسد

    سلام ….
    خسته نباشید ..
    سبحان احمدی هستم …در یکی از روستاهای کم امکانات سنندج …بنا بر تصیمیم ازدواج برای وام ازدواج خود و همسرم اقدام کرده ام ..بانک صادرات سنندج شعبه چهار راه عباس اباد ..ده پانزده روز از مرحله انتخاب شعبه میگذره ..و هنوز شعبه مربوطه وام این جانت را تایید نکرده …بده کار خرید وسایل و …هستم ..
    لذا خواهشمندم مرحله تایید وام این جانب را تایید کنید ..بخدا خیلی مشغله ذهنی دارم ..تا مراحل بعدی زامن و..را انجام دهم ..
    اوپرانور محترم …
    خواهشمندم برای مشکل اینجانب دستور رسیدگی اورژانسی دهید ..
    بخدا شدید به وام احتیاج دارم ..

    تو را به خدا رسیدگی کنید .
    سپاس حق نگهدار خودت و خانواده محترمتان.

    1. رده می‌نویسد

      سلام
      دوست عزیز، اینجا سایت رده است و ارتباطی با بانک صادرات ندارد. ولی امیدواریم مسئولان بانک صادرات اینجا را بخوانند.

  8. مهدی می‌نویسد

    سلام برای وام فرزند آوری ثبت نام کردم و در لیست اعطای تسهیلات شهر داران ازتوابع استان اصفهان نام چند بانک و بانک صادرات بود که من بانک صادرات را انتخواب کردم و بعد از مراجعه به بانک به من گفتن هیچ بخشنامه ای بابت این موضوع به ما ابلاغ نشده واقع چرا اسم بانک توی لیست بود من بارها با سرپرستی استان اصفهان تماس گرفتم که اصلا کسی تلفن را پاسخ نمیدهد به من 12 روز فرصد داده شده که مدارک ببرم و 12 روزم به پایان رسید و هیچ کس پاسخگو نبود چرا اعلام میکنید که همچین تسهیلات بدین و به مردم امید واهی میدید

    1
  9. بردیا می‌نویسد

    با سلام؛
    احتراماً مگه امکان دارد همه بانک ها جهت وام فرزند آوری ابلاغیه دریافت کنند ولیکن بانک صائرات از بانک مرکزی دریافت نکند؟؟
    آیا این غیر از این است که رئیس تسهیلات بانک صادرات کوتاهی کرده است؟؟

  10. ناصربلوچزهی می‌نویسد

    سلام علیکم ۶ ماهه ثبت نام کردیم برای وام سند ازدواج چرا تاییدی نمیاد لطفا پاسخگو باشید بانک صادرات شهرستان نیکشهر زاهدان تایید نمیکنه داران پارتی بازی میکنن از مردم مظلوم شکست خورده باج شوره میگیرن تایید میکنن از هر پروند نفری ۵ میلیون پول میخوان رسیدگی کنید روز قیامت باید پاسخگو باشید روز خوش

  11. ناصربلوچزهی می‌نویسد

    سلام عرض ادب احترام وقت بخیر جناب بنده وام سند ازدواج برادرم ۶ ماهه ثبت کردم بانک صادرات نیکشهر زاهدان تاییدش نمیفرسته همه چی سفارشی کردن از مردم پول میگیرن تایید میکنن خواهش میکنم پیگیری کنید بنام نادر بلوچ و آزیتا ریسی هست سند ممنون مچکرم

  12. محمد موسی نژاد جدی می‌نویسد

    سلام
    تو این کشور نه تنها ارزشی برای مردم قائل نیستن بلکه برای حرفای خودشان هم اهمیت و ارزشی متصور نیست فقط دروغ و دروغ و دروغ تحویل مردم میدن
    نمونش من درخواست وام بدون ضامن از بانک صادرات شعبه میدان ورزش اردبیل در سال ۱۳۹۹ کرده ام هر موقع مراجعه میکنم برای پیگیری میگن هنوز بخشنامه صادر نشده هست خدا وکیلی وقتی نمیخواین دست گیری از مردم بکنین چرا بیخودی مورد تمسخر قرار میدین آدم میمونه این همه وقاحت و دروغ و ریا را شماها چگونه یکجا باهم دارین

  13. صابر خسینی می‌نویسد

    باسلام
    بنده مبلغ 100میلیون تومان از بانک صادرات وام گرفتم مبلغ 15میلیون تومان ان را مسدود کردن در صورتی که دولت اعلان کرده بلوکه کردن مبلغ به خاطر وام در بانک ممنوع میباشد این چه کاری است که بانک صادرات پول ما را پرداخت نمیکند ایا بانک صادرات زیر نظر بانک مرکزی نیست خود مستقل است وهر کاری دلش خواست میتواند بکند وقتی به شعبه مراجعه کردم(شعبه بلوار امام تالش) با پرروئی فرمودن هرکاری دلت میخواهد بکن ما با دانشگاه تفاهم نامه داریم بنده جانباز 40درصد هستم در این مشکلات اقتصادی شرمنده اهل وعیال هستیم بانک هم اینطوری با ما برخورد میکند آیا خدا را خوش میاید میخواهیم حرفان را هم بزنیم به ما انگ سواستفاده گری میزنند ما چکار کنیم حرف کی را به پذیریم اگر قانون است چرا یک بام و دوهوا عمل میشود ممنون لطفا رسیدگی شود

  14. مسعود می‌نویسد

    متاسفانه یکی از گنده ترین بانک‌های کشور بانک صادرات هست هر ماه در حالی که قسط وام اینجانب رو باید از حقوق بازنشستگی کشوری به بانک پرداخت بشه به محض اینکه دیر میشه به بهانه اخطاریه مبلغ 8780تومان کسر می‌کنند که به هیچ عنوان اخطاریه ای به دست اینجانب نمیرسه. مشکل اینجاست که از آن زمانیکه خصوصی شده اند برداشت های بدون مجوز از حسابها سریع انجام میشه کی ذی نفع هستش نمی دونم لطفا از اطمینان مردم سواستفاده نکنید.

  15. محمد رضا می‌نویسد

    با سلام و احترام
    .
    در تاریخ ۱۴ اسفند ماه مبلغ چهل و پنج میلیون ریال بدون هماهنگی از حساب بنده برداشت شد و سریعا به شعبه بانک مراجعه کردم و مشخص شد طبق دستور آقای فاضلی و بدون اجازه از حساب بیست و پنج نفر از همکاران بنده این مبلغ که چند روز قبل به عنوان پاداش به حساب ما واریز شده بود توسط شعبه ۳۹۰۰ بدون اجازه و هماهنگی با ما مجددا از حساب برداشت شده است .
    آیا بانک بدون هماهنگی اجازه برداشت از حساب مشتری خود را دارد ؟ آن هم فقط با دستور شفاهی جناب آقای فاضلی معاون اداری و مالی بانک ؟
    با این شرایط دیگر چطور میشود به بانک اطمینان کرد ؟
    از کجا معلوم بقیه پول های مردم را از حساب هایشان برندارند ؟
    جهت حفظ اطمینان مردم وآبروی بانک از شما درخواست رسیدگی داریم

  16. محمد رضا می‌نویسد

    با سلام و احترام
    بنده یکی از پرسنل بیمه سرمد هستم .
    در تاریخ ۱۴ اسفند ماه مبلغ چهل و پنج میلیون ریال بدون هماهنگی از حساب بنده برداشت شد و سریعا به شعبه بانک مراجعه کردم و مشخص شد طبق دستور آقای فاضلی و بدون اجازه از حساب بیست و پنج نفر از همکاران بنده این مبلغ که چند روز قبل به عنوان پاداش به حساب ما واریز شده بود توسط شعبه ۳۹۰۰ بدون اجازه و هماهنگی با ما مجددا از حساب برداشت شده است .
    آیا بانک بدون هماهنگی اجازه برداشت از حساب مشتری خود را دارد ؟ آن هم فقط با دستور شفاهی جناب آقای فاضلی معاون اداری و مالی بانک ؟
    با این شرایط دیگر چطور میشود به بانک اطمینان کرد ؟
    از کجا معلوم بقیه پول های مردم را از حساب هایشان برندارند ؟
    جهت حفظ اطمینان مردم وآبروی بانک از شما درخواست رسیدگی داریم

    1
  17. محمد رضا می‌نویسد

    با سلام و احترام
    بنده یکی از پرسنل بیمه سرمد هستم .
    در تاریخ ۱۴ اسفند ماه مبلغ چهل و پنج میلیون ریال بدون هماهنگی از حساب بنده برداشت شد و سریعا به شعبه بانک مراجعه کردم و مشخص شد طبق دستور آقای فاضلی و بدون اجازه از حساب بیست و پنج نفر از همکاران بنده این مبلغ که چند روز قبل به عنوان پاداش به حساب ما واریز شده بود توسط شعبه ۳۹۰۰ بدون اجازه و هماهنگی با ما مجددا از حساب برداشت شده است .
    آیا بانک بدون هماهنگی اجازه برداشت از حساب مشتری خود را دارد ؟ آن هم فقط با دستور شفاهی جناب آقای فاضلی معاون اداری و مالی بانک ؟
    با این شرایط دیگر چطور میشود به بانک اطمینان کرد ؟
    از کجا معلوم بقیه پول های مردم را از حساب هایشان برندارند ؟
    جهت حفظ اطمینان مردم وآبروی بانک از شما درخواست رسیدگی داریم

  18. اکبر چمن آرا می‌نویسد

    سلام چرا بانک صادرات بدون اجازه به محض واریز یارانه قسطی که خودم اخرماه پرداخت می کنم از حساب برداشت می کندلطفا راهنمایی بفرماید

    1
  19. اسلام صمیمی می‌نویسد

    سلام من وام از بانک صادرات شعبه منوجان کرمان گرفتم وهرماه از حقوقم کسر میگردد علت چیست هم از حقوقم کسر کردن وهم از حسابم بدون محوزبنده برداشت نمودن بانک همچی مجوزی نداشت ک حساب منو خالی کنه شاید من این پول را برای عمل جراحی گذاشته بودم والان ب مشکل خوردم ایا بانک الان دیه ان را پرداخت میکنه ک با این کارش جان یک انسان را ب خطر انداخته. اقساط بانک یا از حقوق کسر میشه ویا خود شخص پرداخت میکنه با چه مجوزی حق برداشت را از حسابم داشته این نوع برداشت یک دزدی در روز روشن بحساب می اید وخلاف قانون میباشد.براساس تفاهم نامه ک امضا شده فقط از حقوق کسر میشه نه اینکه هم از حقوقم کسر کنن وهم حسابم خالی کنن. لطفا رسیدگی کنید وگرنا ب مقامات بالاتر شاکی این کار زشت بانک صادرات خواهم شدوپولی ک برداشت کردن ودیرکردی ک هرماه ازما کسرمیشه ب حسابمان برگردونن.

  20. الهه السادات حسینی جلالیان می‌نویسد

    درخواست کار

  21. بهرام می‌نویسد

    خدا لعنتتون کنه با این استراتژی و مدیریت و بانکداری و نرم افزار و مدیریت امنیت . آقا همه بانکها پرینت جوهرافشان و لیزری دارن چرا بانک عقب مونده صادرات هنوز در قرن بیستم پرینتر سوزنی ماتریسی داره و پرینت حساب با بدبختی و مصیبت و رنگ و رو رفته پرینت میشه . سالهاست نتونستم برای اطرافیانم نرم افزار موبایل بانک صادزات رو نصب و استفاده کنم . منو که عرض میکنم سالهای سال نرم افزار و کامپیوتر اسمبل مبکردم . از سال ۷۴ یا ۷۵ از اولین نسخه های ویندوز که کسی ننیدونست چی هست نصب و کنجکاوی و چکری میکردم . متاسفم که چرا باید بانک شما با بقیه بانکها کلاس و متفاوت باشه به اسم سکیوریتی .

    2
  22. محمد می‌نویسد

    سلام اتباع افغانی هستم دارای مدرگ پاسپورت دارم دریکی ازشعبات بانگ صادرات واقیع درمیدان راه آهن معرفی کردم گفت برای اتباع حساب بازنمیکنیم خاستم بی فهمم جریان چه است بخواطیر چه حساب برای اتباع بازنمی کند .

    1
  23. محمد می‌نویسد

    سلام . واقعا این چه بانکیه الان نزدیک به ۷ما میشه من دنبال ضامن بودم که باید ضامن حقوق بگیر بانک صاردات باشه بعد ازکلی جستجو آخر ضامن بردم هر ضامنی ۵ میلیون دادم که وام ازدواجمو بگیرم حالا نزدیک یکه ماه هست که واممو نریختن به حساب حالا من باید چیکار کنم

    4
  24. فاطمه اسحق زاده می‌نویسد

    سلام.مدت یکسال ونیم در بانک صادرات کار کردم.با قرداد سه ماه من به خاطر عدم کارایی از کار اخراج کردن بدون هیچ تشکر شفاعی وکتبیدر حین کاربه وسیله فکس از کار خراج شده‌ام در صحن نمره ارزشیابی سفید اما از من کرفتن شاهد جز دوربین شعبه ندارم در شعب خراسان شمالی شاهد رفتار اخلاقی یا خلاف بانکی بودم اما همچنان به کارشان ادامه میدن من به خاطر خصومت ریس شعبه از نطر اخلاقی روانی بودن اخراج کردن کوچکترین رسیدگی در مورد من نشد از حراست شعب تامدیر شعب.ریس شعبه حتی کمترین کارانه برای من رد مورد.ریس شعب ومدیر به خداوند واگذار کردم.هیچ وقت نمی بخشم..حتی طبق قرداد بانک صادرات عمل نکردن از روز با به کارمند اطلاع بدن یک طرفه من قصاوت کردن از شما تقاضا دارم در مرد پروند من پیگری کنید و با بازگشت من موافقت نماید.با تشکر

    1
  25. سیدعلی می‌نویسد

    باسلام رفتم با هزار دنگ و فنگ از بانک صادرات شهر مس سرچشمه کرمان صد تومان وام گرفتم ولی بانک مبلغ هشت میلیون از حسابم برداشته میگه سه میلیون بیمه پنج میلیون مسدودی وپانصد هزار هم کارمزد وام رو هم باید صدوپنجاه دومیلیون بپردازم […] دیگه از این واضح تر میشه به کی بگم خدا لعنتشون کنه واقعا این طور نهادهایی هستن که مردم رو نسبت به نظام بدبین کردند

    1
  26. غلامعلی انزلی ۸۳۷۰۵ می‌نویسد

    بنده بعنوان کارمند بانک صادرات از مسئولین محترم که سی سال بنده را در یک شغل وهیچگونه ارتقایی ندادند بنده شاکی هستم که چرا حق وحقوق من و۴ سر عایله را از بین بردند علت وانگیزه این کار را میخواهم بنده ۱۵ سال بیرون از شهرستان خود از این شعبه به ان شعبه بدون هیچگونه پاداش اضافه وبدون هیچ ارتقائ شغلی چرا

    2
    1
  27. علی رضائی کاخکی می‌نویسد

    با سلام حدود دوهفته است که با وجود منقضی نشدن تاریخ اعتبار عابربانک صادراتم و فعال بودن اس ام اس پرداخت، پیامک تراکنش و موجودی برای من نمی آید و از طرفی همراه اول بدون اجازه قبض های تکراری خودرا از موجودی بانک صادراتم کسر می کند!
    فیشینگ توسط همراه اول توبره!
    لطفا رسیدگی بفرمائید و اس ام اس #بانک_صادرات بنده را مجددا فعال نمائید
    ۶۰۳۷۶۹۷۵……۵۹۷۳
    علی رضائی کاخکی
    #سرباز_بی_نام !؟؟

    1
  28. نفیسه شجاع مشهدی می‌نویسد

    با عرض سلام. واقعا برای بانک صادرات متاسف هستم که چنین رییس شعبه و کارمندانی دارد که حتی از قوانین اولیه بانکداری بی اطلاع هستند. من ضامن وامی بوده ام که یکی از دوستانم از بانک صادرات شعبه طرقبه دریافت نمود. ایشان به دلیل کرونای شدید و عدم دریافت حقوق 1.5 قسطشان به مبلغ چهار میلیون و چهارصد تومان به تعویق افتاد و امروز بانک صادرات از من مبلغ هفت میلیون کسر نمود و وقتی تماس گرفتم رییس شعبه گفت که ما گفتیم نقد رو ول نکنیم و شاید ماه دیگه هم ایشون قسطشون رو پرداخت نکنند و جلوتر از حساب شما حالا که توش پول هست برداریم…. من با حراست مشهد تماس گرفتم و بقیه پول پس از چند ساعت به حساب من برگردانده شد و حراست مشهد گفت که شما هم خیلی سخت نگیرید کارمند بانک اشتباه کرده…. خیلی جالب هست که دزدی برای یه کارمند بانک با لفظ اشتباه کرده توجیه میشود…. بماند از عدم عذر خواهی مسئولین بانک صادرات طرقبه و حراست بانک صادرات مشهد….

    1
  29. احمد رضا می‌نویسد

    جناب آقای […]. امثال من که به اعتماد حرف شما مبنی بر ارزشمند بودن سهام بانک صادرات. سهام این بانک را خریداری واکنون تمام سرمایه زندگی خودم را از دست دادم. شما مسعول هستید. امیدوارم تقاص این کارتون را پس بدید. من وخانواده. که هر دقیقه شبانه روز فقط شما را نفرین میکنیم. وامیدوارم غیر از زجری که تو این دنیا خواهید کشید اون دنیا هم باید جوابگو زن وبچه خیلیها باشید. اگر روزی درد ومرضی اومد طرفتون. امیدوارم این حرفها جلوی چشمتون بیاد

  30. حسین می‌نویسد

    با سلام به ریاست کل بانک صادرات.اینجانب سعیدی هستم وام ازدواجی از شعبه شهید مطهری شهرستان آزادشهر از استان گلستان که با دونفر ضامن گرفتم ولی متأسفانه رییس قبلی بانک با وجود دو نفر ضامن با بی اطلاعی بنده گفتند باید نصف وامی که میگیری یک روز جلوتر بصورت سپرده در بانک بگذاری و بعد دو سه ماه تقاضا بده برات باز کنیم و در حال حاضر بنده بشدت و گرفتارم و نیاز شدیدی به این پول دارم با مراجعه به بانک باز از من در قبال باز کردن سپرده ضامن میخواد و با وجود بردن ضامن از دادن آن امتناع میکنند.از شما مدیر محترم خواهشمندم لطفاً به درخواست اینجانب لطفاً رسیدگی فرمایید.شماره تماس اینجانب […]

    1
وام بدون چک و ضامن
×
وام بدون چک و ضامن
تا 50 میلیون تومان
دیجی‌پی