باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران رونمایی شد

بانک صادرات ایران در همایش سراسری روسای حوزه‌ها و شعب ممتاز که در مشهد مقدس برگزار شد از باشگاه مشتریان این بانک رونمایی کرد.

به گزارش رده و به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، در همایش سراسری روسای حوزه‌ها و شعب ممتاز که با حضور مدیران عالی این بانک برگزار شد از باشگاه مشتریان بانک متبوع رونمایی گردید.
اسماعیل لـله گانی مدیرعامل بانک یادشده در سخنانی گفت: باشگاه باهدف برقراری ارتباط تعاملی بین بانک و مخاطبان تأسیس‌شده و بانک در پی آن است تا ضمن شناخت بیشتر از علایق و گرایش‌های مشتریان درک صحیحی از نیازهای او دریافت و درنهایت محصولات و خدمات بر اساس خواسته‌های آنان طراحی و عرضه گردد.
وی افزود: باشگاه مشتریان به‌عنوان یکی از انواع فعالیت‌های بازاریابی است که موردتوجه در بانک‌ها است و در شمار ابزارهای جامع استراتژیکی است که مؤسسات و بنگاه‌های مختلف برای حفظ مشتریان خود از آن استفاده می‌نمایند تا با فعال شدن مشتریان و افزایش وفاداری آن‌ها رابطه عمیقی بین مشتری و بنگاه ذینفع برقرار شود.
لـله گانی در ادامه سخنانش اظهار داشت: این بانک به‌منظور برقراری ارتباط مؤثرتر، معرفی و آموزش خدمات و محصولات بانکی و همچنین ترویج فرهنگ استفاده از خدمات نوین بانکی در میان مشتریان و هم‌وطنان با بررسی بازخورد چنین مجموعه‌های نسبت به تأسیس باشگاه مشتریان اقدام نموده است.
او اضافه کرد: بانک متبوع جهت ارج نهادن به شأن و جایگاه مشتریان و تشویق آن‌ها جهت بهره‌مندی از خدمات متنوع، طرح‌های ویژه‌ای همراه با اعطاء جوایز ارزنده را در نظر گرفته که در آینده نزدیک روانه بازار می‌شوند.
گفتنی است مشتریان و دارندگان حساب‌های سپهری می‌توانند به‌منظور برخورداری از مزایا ویژه و متنوع پیش‌بینی‌شده به نشانی وب‌سایت club.bsi.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند.
این بانک با بیش از 6 دهه فعالیت، افتتاح 44 میلیون حساب الکترونیکی در سامانه سپهر، صدور حدود 54 میلیون کارت الکترونیکی نقش بسزایی در اشاعه و ترویج خدمات نوین بانکی در جامعه ایفا نموده است. ‌

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.

بدون دیدگاه
  1. اصغر خانی فرد می‌گوید

    خوبه