رده رپورتاژ آگهی آغاز پذیره‌نویسی صندوق درآمد ثابت آسمان دامون از 1 آبان

آغاز پذیره‌نویسی صندوق درآمد ثابت آسمان دامون از 1 آبان

رپورتاژ آگهی

یک صندوق جدید در راه بازار سرمایه

نویسنده: رده
1 آبان 1402

در راستای گسترش خدمات مالی و تأمین نیاز سرمایه‌گذاران محترم، شرکت سبدگردان آسمان صندوق تازه‌ای راهی بازار می‌کند. پذیره‌نویسی صندوق درآمد ثابت آسمان دامون از روز ۱ آبان آغاز و  تا ۳ آبان ادامه خواهد داشت.

عمده سرمایه‌گذاری صندوق آسمان دامون در سپرده بانکی و اوراق بدون ریسکی همچون اوراق مشارکت، اسناد خزانه و صکوک است. پیش‌بینی می‌شود با مدیریت بهینه مدیریت دارایی آسمان و استفاده از فرصت‌های سود‌آور در بازار سهام سودآوری مطمئن مؤثر سالانه معادل 28 درصد نصیب سرمایه‌گذاران دامون شود.

صندوق درآمد ثابت آسمان دامون از نوع قابل معامله و با تقسیم سود ماهانه است که آن را به گزینه جذابی برای سرمایه‌گذارانی تبدیل می‌کند که علاقه‌مند به دریافت سود ماهانه، بدون ریسک و بالاتر از سود سپرده بانکی هستند.

اگر قصد پس‌انداز بخشی از درآمد خود را دارید و یا در پایان ماه نیاز به دریافت سودی بالاتر از سود سپرده بانکی دارید، صندوق آسمان دامون گزینه مورد نظر شماست. صندوق بازارگردانی آسمان زاگرس، نقدشوندگی دامون را تضمین می‌کند تا شما به صورت روزشمار و بدون جریمه‌ی شکست همیشه و هر روز برنده باشید.

ساعت شروع پذیره‌نویسی صندوق درآمد ثابت آسمان دامون با نماد “دامون” از طریق بخش پیام ناظر پنل آنلاین تمامی کارگزاری‌ها در تاریخ اول آبان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره اختصاصی سرمایه‌گذاری اینجا را کلیک کنید

شرکت سبدگردان آسمان با هدف مدیریت دارایی اشخاص حقیقی و حقوقی در مرداد ماه سال ۱۳۹۰ تأسیس شد و با کسب مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه با مدیریت 7 صندوق سرمایه‌گذاری مختلف دارای سابقه‌ی درخشانی در بازار سرمایه است.

شماره تماس مجموعه سبدگردان آسمان:

۰۲۱۴۱۷۹۳۰۰۰

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

وام بدون چک و ضامن
×
وام بدون چک و ضامن
تا 50 میلیون تومان
دیجی‌پی