رده رپورتاژ آگهی کامل ترین لیست روشهای کسب درآمد از ارز دیجیتال

کامل ترین لیست روشهای کسب درآمد از ارز دیجیتال

رپورتاژ آگهی
نویسنده: رده
30 مهر 1402

زمانی که بیت کوین برای اولین بار به دنیا معرفی شد، کمتر کسی تصور می‌گیرد که این ارز جذاب بتواند تا این اندازه پیشرفت کند و سوددهی داشته باشند. پیشرفت ارزهای دیجیتال و محبوبیت بالای آن‌ها، سبب شده است که کاربران زیادی از کریپتوکارنسی استقبال کنند. خرید ارزهای دیجیتال تنها راه کسب درآمد از ارزهای دیجیتال نیست؛ شما می‌توانید با استفاده از روش‌های مختلف از طریق ارزهای دیجیتال کسب درآمد کنید.

در این مقاله کامل ترین لیست روش های کسب درآمد از ارز دیجیتال را به شما معرفی می‌کنیم. دعوت می‌کنیم که در ادامه با ما همراه باشید.

 

روش‌های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال

همه افراد برای کسب سود وارد دنیای ارزهای دیجیتال می‌شوند. برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال روش‌های مختلفی وجود دارد و شما می‌توانید با استفاده از آن‌ها سود قابل توجهی به دست آورید. هر یک از این روش‌ها طرفداران خاص خود را داشته و در نوبه خود گزینه مناسبی برای کسب درآمد هستند. در این بخش روش‌های اثبات شده و جذاب برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال را به شما معرفی خواهیم کرد.

1- سرمایه گذاری (Investing)

سرمایه‌گذاری یک راه عالی برای کسب درآمد از طریق ارزهای دیجیتال است. پروژه‌های ارز دیجیتال متنوعی در بازار وجود دارند و شما می‌توانید با سرمایه‌گذاری روی آن‌ها کسب درآمد کنید. اما باید دقت داشته باشید که سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال نیاز به تحقیق کامل دارد چرا که اگر در موقعیت مناسب وارد معامله نشوید ضرر خواهید کرد. این کار ریسک کمی دارد به شرطی که بتوانید پروژه‌های مستعد رشد را شناسایی کرده و روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کنید.

 

2- ترید روزانه (Daily trade)

ترید روزانه یکی دیگر از روش‌های مطرح برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال است. طی این روش، کاربران طی روز با خرید و فروش ارز دیجیتال کسب درآمد می‌کنند. افرادی که این روش را برای کسب سود انتخاب می‌کنند دانش و مهارت زیادی دارند. چون شما باید در طی روز چندین معامله مختلف را باز کنید و با خرید و فروش ارز دیجیتال درآمد به دست آورید. بهترین روش برای افزایش سوددهی از طریق ترید روزانه تقویت مهارت تحلیلی و کنترل احساسات است.

یکی از ملزومات ترید روزانه پلتفرم معاملاتی یا یک صرافی معتبر  و امن جهانی مانند بایننس، کوکوین، کوین بیس و … است که البته با توجه به شرایط تحریمی موجود برای کاربران ایرانی، توصیه می‌شود از طرافی‌های معتبر ایرانی مانند نوبیتکس، والکس، ایرانیکارت و … استفاده کنید. همچنین در برخی از این صرافی‌ها کارمزد معاملاتی صفر است و همین موضوع می‌تواند شرایط بهتری را برای ترید روزانه تریدرهای ایرانی فراهم کند. به عنوان مثال خرید و فروش ارز دیجیتال در ایرانیکارت بدون کارمزد انجام می‌شود که سبب به صرفه بودن معاملات در این صرافی خواهد شد!

3- استیک کردن (Staking)

استیک کردن یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد از ارزهای دیجیتال است. استیک کردن نیز نوعی سرمایه‌گذاری است که طی آن باید رمز ارز مورد نظر را برای مدت زمان معین در کیف پول خود نگهداری کنید. میزان سود شما به رمز ارز مورد نظر و تعداد توکن‌های که نگهداری می‌کنید بستگی دارد. Staking یک روش بدون دردسر برای کسب درآمد غیرفعال از ارزهای دیجیتال است.

 

4- ماینینگ (Mining)

ماینینگ جزو بهترین و رایج‌ترین روش‌های کسب درآمد از طریق ارز دیجیتال است. ماینرها وظیفه تایید تراکنش‌های بلاک چین و اضافه کردن بلوک‌های داده جدید به زنجیره را بر عهده دارند. این دستگاه‌های قدرتمند با حل کردن معادلات سخت ریاضی به تولید توکن جدید کمک می‌کنند و به ازای آن پاداش دریافت می‌کنند.

شما می‌توانید از طریق ماینینگ ارزهای دیجیتال سود قابل توجهی به دست آورید. اما باید به این نکته توجه داشته باشید که تنها ارزهایی که الگوریتم اثبات کار (pow) استفاده می‌کنند، قابل استخراج هستند. بهترین ارزها برای استخراج کردن شامل بیت کوین، دوج کوین و لایت کوین هستند. خرید دستگاه ماینر نیاز به هزینه زیادی دارد ولی در کمترین زمان ممکن بازدهی خوبی برای شما به همراه خواهد داشت.

 

5- بازی های کریپتویی (Play-to-Earn Games)

بازی کردن یکی از روش‌های خلاقانه برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال است. شما با بازی کردن می‌توانید هم هیجان کسب کنید، هم درآمد خوبی به دست آورید. خوشبختانه صنعت بازی‌های بلاک چینی در حال گسترش است و شما می‌توانید از طریق بازی‌های دلخواه خود کسب درآمد کنید. هر یک از این بازی‌ها ویژگی‌های خاص خود را داشته و ارز دیجیتال مختلفی را به‌عنوان پاداش به کاربران ارائه می‌دهد. دیسنترالند، اکسی اینفینیتی و تتان آرنا جزو بازی‌های محبوب و شناخته شده‌ای هستند که برای کسب درآمد از ارز دیجیتال توصیه می‌شوند.

 

6- وام دهی (Lending)

وام‌دهی یکی دیگر از روش‌های جذاب برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال است. طبق این روش شما مبلغی از دارایی‌های خود را به‌عنوان وام به معامله‌گران ارز دیجیتال قرض می‌دهید و در ازای آن سود دریافت می‌کنید. نرخ سود شما بستگی به مبلغ وام، نوع وام‌دهی و نوع ارز دیجیتال انتخاب شده بستگی دارد. وام دهی در ارز دیجیتال یک روش امن و ثابت شده است که شما را به سود می‌رساند. بنابراین اگر می‌خواهید از طریق روشی بدون دردسر و مطمئن کسب درآمد کنید، وام دهی بهترین گزینه برای شما خواهد بود. اطلاعات کامل درباره وام دهی در ارز دیجیتال را از آدرس /www.iranicard.ir/blog/crypto-lending/ بخوانید.

7- ایردراپ (Airdrops)

ایردراپ نیز در لیست روش‌های درامد از ارز دیجیتال قرار می‌گیرد. کاربران از طریق ایردراپ می‌توانند درآمد خوبی به دست آورند. این روش نیاز به هیچ گونه سرمایه‌گذاری ندارد، در عوض شما با انجام یک سری ماموریت‌ها و کارهای ساده می‌توانید توکن رایگان به دست آورید. تاکنون ایردراپ‌های مختلف با جوایز متنوعی برگزار شده‌اند. این مسابقات که توسط پروژه‌های جدید اجرا می‌شوند محبوبیت زیادی دارند و به شما این امکان را می‌دهند که درآمد غیرفعال قابل توجهی داشته باشید.

 

8- خرید و مبادله ان اف تی (Buy & Exchange NFTS)

NFT یا توکن‌های غیرقابل تعویض جزو جدیدترین پدیده‌های موجود در جهان هستند که در طی چند سال اخیر سر و صدای زیادی به پا کرده‌اند. این آثار هنری از جذابیت بالایی برخوردارند و با قیمت‌های مختلف معامله می‌شوند. ان اف تی ها کاملا منحصربه‌فرد هستند و بازدهی خوبی برای هنرمندان به همراه دارند. شما با خرید و مبادله ان اف تی می‌توانید سود قابل توجهی به دست آورید. شما باید پروژه‌های محبوب NFT را شناسایی کنید و در موقعیت‌های مناسب معامله کنید. امروزه ان اف تی ها در بازار ارز دیجیتال نیز معامله می‌شوند و کار شما برای کسب درآمد از NFT آسان‌تر شده است.

 

کدام روش بازدهی بیشتری دارد؟

همانطور که اشاره کردیم برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال روش‌های متنوعی وجود دارد. هر یک از این روش‌ها ویژگی‌های خاص خود را داشته و در نوبه خود گزینه مناسبی برای کسب درآمد هستند. بازدهی هر یک از روش‌های کسب درآمد ارز دیجیتال بستگی به میزان مهارت و تلاش شما دارد.

چرا که ممکن است فردی بتواند از طریق NFT سود خوبی به دست آورد ولی فرد دیگر از بازی کردن و دیگری از ترید کردن کسب درآمد کند. اما در حالت کلی بهترین روش برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال، سرمایه‌گذاری روی آن‌ها است. شواهد نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاری روی پروژه‌های مستعد رشد همچون سولانا، BNB و کاردانو می‌تواند سود زیادی برای شما به ارمغان بیاورد.

هر یک از این روش‌ها طرفداران خاص خود را داشته و شما نیز می‌توانید با انتخاب آن‌ها درآمد خوبی از ارزهای دیجیتال به دست آورید. با توجه به این که سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال روشی مطمئن است شما باید به دنبال یک صرافی ایده‌آل برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال داشته باشید. صرافی ایرانیکارت شرایط لازم برای خرید بهترین کوین های مناسب سرمایه گذاری را فراهم کرده است. شما می‌توانید ارزهای دیجیتال مستعد رشد از طریق لینک/www.iranicard.ir/blog/the-best-cryptocurrency-for-investment را در کمترین زمان ممکن و بدون پرداخت کارمزد خریداری کنید.

 

جمع بندی

ارزهای دیجیتال پیشرفت قابل توجهی در طی سال‌های اخیر داشته‌اند. این موضوع سبب شده است که افراد بیشتری از کریپتو کارنسی استقبال کنند و به فکر کسب درآمد از آن باشند. خوشبختانه روش‌های متنوعی برای کسب درآمد از طریق ارزهای دیجیتال وجود دارد. در این مقاله کامل ترین لیست روش‌های درآمد از ارز دیجیتال را به شما معرفی کردیم.

 

 

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

وام بدون چک و ضامن
×
وام بدون چک و ضامن
تا 50 میلیون تومان
دیجی‌پی