رده رپورتاژ آگهی بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی رایگان

بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی رایگان

رپورتاژ آگهی
نویسنده: رضا رضایی
23 شهریور 1400
سپیدار سیستم

هر فروشگاهی برای مدیریت مالی، خرید و فروش محصولات و محاسبه سود و زیان‌های روزانه خود به یک نرم افزار حسابداری پیشرفته نیاز دارد. نرم افزار حسابداری به شما کمک می‌کند تا با کاهش هزینه‌ها، افزایش سود،  افزایش رضایت مشتریان، مدیریت بهتر کسب و کار، پرداخت به موقع حقوق کارکنان و ارتباط بهتر با مشتریان به موفقیت بیشتری در کسب و کار خود دست یابید.

اگر به دنبال یک نرم افزار حسابداری فروشگاهی رایگان برای کسب و کار خود هستید در ادامه مطلب همراه ما باشید. در این مقاله شما را با 3 مورد از بهترین نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی رایگان در ایران، مزایا و معایب استفاده از این نرم افزارها آشنا خواهیم کرد.

 

سپیدار سیستم، بزرگترین شرکت تولید نرم افزار حسابداری فروشگاهی در ایران

بهتر است در همین ابتدا شما را با بزرگترین شرکت تولید نرم افزار حسابداری فروشگاهی در ایران آشنا کنیم. شرکت سپیدار سیستم با هدف تولید نرم افزارهای سپیدار و دشت و ارائه خدمات به مشتریان این محصولات در سال ۱۳۸۷ تأسیس شد.

این شرکت با طراحی نرم افزار دشت، نقش تاثیرگذاری در مدیریت هوشمندانه فروشگاه‌های کوچک و بزرگ داشته است. یکی از بزرگترین مزایای استفاده از نرم افزار مالی و حسابداری شرکت سپیدار سیستم در مقایسه با سایر رقبا، حضور نمایندگی‌های فروش، آموزش و ارائه خدمات متنوع با پشتیبانی قوی در سرتاسر کشور است. البته شرکت سپیدار سیستم برخی از آموزش‌ها و دسترسی به نرم افزارهای حسابداری را به صورت رایگان در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد و برای داشتن یک برنامه حسابداری تخصصی شما نیاز به پرداخت هزینه آن نرم افزار خواهید داشت.

 

نرم افزار حسابداری و مالی هلو، انتخابی ایده آل برای فروشگاه‌های بزرگ و کوچک

نرم افزار حسابداری و مالی هلو از جمله نرم افزارهایی است که می‌توانید از آن برای مدیریت امور مالی فروشگاه خود استفاده کنید. نرم افزار حسابداری هلو نیز با امکاناتی همچون صدور انواع فاکتور، اعلام سررسید چک‌ها به صورت اتوماتیک و امکان دریافت گزارش‌های متنوع، نقش کاربردی در مدیریت حساب‌های مالی فروشگاه شما خواهد داشت.

البته توجه داشته باشید که اگر قصد دارید به صورت رایگان از این نرم افزارها استفاده کنید ممکن است برخی از امکاناتی که به صورت اختصاصی برای فروشگاه‌های خاص طراحی شده است را از دست بدهید. به عنوان مثال بهتر است برای نرم افزار حسابداری لوازم خانگی از یک نرم افزار حسابداری اختصاصی استفاده کنید تا در کمترین زمان بیشترین اطلاعات را در آن ثبت و مدیریت کنید.

 

شرکت نرم‌افزاری محک، مدیریت مالی فروشگاه‌ها و کسب و کارهای نوپا

یکی دیگر از شرکت‌های نرم افزار حسابداری که بخشی از خدمات خود را به صورت رایگان در اختیار مشریان قرار می‌دهد، شرکت نرم افزاری محک است. شرکت نرم افزار حسابداری محک در تلاش است تا با استفاده از بهترین و قابل اعتمادترین تکنولوژی‌های روز، محصولات ساده‌ای برای امور مالی و مدیریتی کسب و کارها و اشخاص در ایران تولید کند. به روز بودن، دقت و امنیت نرم افزار حسابداری محک آن را به یکی از گزینه های انتخاب مشتریان برای خرید یک نرم افزار حسابداری و مالی فروشگاهی تبدیل کرده است.

سپیدار سیستم

بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی رایگان کدام است؟

تا اینجای مطلب شما را با سه مورد از بهترین شرکت‌های طراحی نرم افزار حسابداری فروشگاهی در ایران آشنا کردیم. هیچ یک از این شرکت‌ها نرم افزاری حسابداری فروشگاهی رایگان را به صورت اختصاصی در اختیار مشتریان قرار نمی‌دهند. به این دلیل که کسب رضایت مشتریان مهمترین هدف شرکت‌های نرم افزار حسابداری در ایران است.

نرم افزارهای رایگان به صورت اختصاصی طراحی نشده‌اند و اصولاً امکانات بسیاری را در اختیار مشتری قرار نمی‌دهند. نرم افزار حسابداری کتابفروشی، تفاوت بسیاری با نرم افزار حسابداری موبایل فروشی دارد؛ به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم برای کسب و کار خود به دنبال خرید یک نرم افزار اختصاصی و استاندارد باشید. برخی دیگر از معایب استفاده از نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی رایگان به شرح زیر هستند:

  • امکانات کمی را به دلیل رایگان بودن در اختیار شما قرار می‌دهند
  • عدم پشتیبانی از نرم افزار
  • عدم امنیت بالا
  • دسترسی کلیه کارمندان شرکت به نرم افزار
  • نیازمند به آپدیت بسیار
  • امکان حذف اطلاعات به دلیل تخصصی نبودن برنامه

 

کدام نرم افزار را برای حسابداری فروشگاه و کسب و کار خود انتخاب کنیم؟

با توجه به معایب نرم افزار حسابداری رایگان برای کسب و کارها، پیشنهاد می‌کنیم در همان ابتدای مسیر برای مدیریت درست کسب و کار خود از یک نرم افزار حسابداری اختصاصی و پیشرفته استفاده کنید. نرم افزار صندوق فروشگاهی دشت یکی از بهترین گزینه‌ها برای مدیریت امور مالی فروشگاه و کسب و کار شما است. با استفاده از این نرم افزار کلیه امور مربوط به خرید و فروش، سود و زیان، موجودی کالا، بدهکاری و بستانکاری و گزارشات دارایی را به سادگی مدیریت خواهید کرد.

در حال حاضر این نرم افزار به صورت عمومی و تخصصی برای فروشگاه‌های مختلف عرضه می‌شود. نرم افزار دشت توسط متخصصین و کارشناسان حرفه‌ای برای انجام عملیات‌های حسابداری و مدیریتی فروشگاه طراحی و تولید شده است. نحوه کار با این نرم افزار بسیار ساده بوده و برای کار با آن احتیاجی به داشتن دانش حسابداری نخواهید داشت. این نرم افزار مورد تایید اداره امور مالیاتی است و نقش بسیار تاثیرگذاری در مدیریت مالی فروشگاه شما ایفا می‌کند.

سپیدار سیستم

خرید نرم افزار حسابداری دشت برای مدیریت مالی فروشگاه از شرکت سپیدار سیستم

در این مطلب شما را با ۳ مورد از بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی رایگان در ایران که بخشی از خدمات خود را به صورت عمومی و رایگان در اختیار مشتریان قرار می‌دهند آشنا کردیم. همانطور که مطالعه کردید استفاده از نرم افزار حسابداری فروشگاهی رایگان معایب بسیاری به همراه دارد. با خرید نرم افزار اختصاصی فروشگاهی می‌توانید با خیال راحت کلیه امور مالی شرکت را در کمترین زمان و کمترین ضرر مدیریت کنید.

شرکت سپیدار سیستم با طراحی نرم افزار حسابداری دشت نقش بسیار تاثیرگذاری در طراحی و تولید نرم افزار حسابداری فروشگاهی در ایران داشته است. برای تهیه نرم افزار فروشگاهی اختصاصی خود می‌توانید به سایت سپیدار سیستم مراجعه کنید یا با شماره ۰۲۱۸۱۰۲۲۱۲۳ تماس بگیرید. همکاران ما آماده پاسخگویی به کلیه سوالات شما عزیزان هستند.

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد