رده وام نقدی وام با میانگین حساب بانک تجارت | طرح فرصت

وام با میانگین حساب بانک تجارت | طرح فرصت

دریافت تسهیلات با پشتوانه گردش حساب، یکی از مقرون به‌صرفه‌ترین راه‌ها برای دریافت تسهیلات است. اگر شما هم تمایل دارید با استفاده از امتیاز گردش حسابتان وام بگیرید، می‌توانید طرح فرصت بانک تجارت را بررسی کنید. توضیحات پس از جدول را حتما بخوانید.

شرکت
نام وام
طرح فرصت
سود
18 %
سقف وام
50 میلیون تومان

سقف این وام برحسب خواب پول ۳۰ میلیون و ۵۰ میلیون تومان است

نوع ضمانت
ضامن رسمی
  • تا سقف ۲۰ میلیون تومان؛ سفته و یک ضامن معتبر
  • تا سقف ۵۰ میلیون تومان؛ سفته و دو ضامن معتبر
نیاز به سپرده

سپرده باید حداقل دو ماه گردش حساب داشته باشد.

حساب سپرده لازم
قرض الحسنه
مدت زمان خواب سپرده
2 ماه

حداقل ۲ ماه و حداکثر ۳ ماه

مسدودی سپرده

۱۵ درصد از مبلغ وام تا زمان تسویه کامل وام مسدود می‌شود

مدت زمان مسدودی سپرده
36 ماه
حداکثر زمان بازپرداخت
36 ماه
قسط وام
1,807,620 تومان

برای سقف ۲۰ میلیون تومان رقم قسط ۷۲۳.۰۴۸ است

کل سود وام
15,074,312 تومان
مجموع رقم وام و سود
63,991,000 تومان
سپرده جداگانه
-
هزینه فرصت مسدودی
6,098,478 تومان
شرایط و مقررات
  • عدم سوابق منفی از شخص تسهیلات گیرنده نزد بانک مرکزی
  • در صورت وجود مانده بدهی (بابت سایر وام‌های دریافتی)، تسهیلات پرداختی به مشتری در طرح فرصت، حداکثر معادل مابه‌التفاوت مانده بدهی و ظرفیت اعتباری مشتری خواهد بود.
  • در صورت عدم بازپرداخت اقساط، وجه التزام مطابق با شرایط و ضوابط بانک مرکزی اخذشده و مشتری مشمول بخشش جریمه نمی‌شود.
این طرح منقضی شده‌است.

طرح فرصت بانک تجارت چیست؟

در طرح فرصت بانک تجارت شما می‌توانید با استفاده از گردش مالی خود در این بانک، تسهیلات بگیرید. نکته مهم و حائز اهمیت در این طرح، مدت‌زمان در نظر گرفته‌شده برای معدل سازی و میزان تسهیلات پرداختی است که نسبت به سایر طرح‌های مشابه، جذابیت‌های به‌مراتب بیشتری دارد.

 

نوع تسهیلات تسهیلات با پشتوانه میانگین حساب
سود تسهیلات 18 درصد
سقف اقساط 36 ماه
سقف تسهیلات 50 میلیون
ضمانت بلوکه 15 درصد سپرده، کسر از حقوق، سفته

سقف تسهیلات طرح فرصت تجارت

بانک تجارت سقف تسهیلاتی را که برای این طرح در نظر گرفته، 50 میلیون تومان است و میزان تسهیلات بر اساس معدل حسابی است که مشتری در بازه زمانی 2 یا 3 ماهه ایجاد می‌کند. شما در این طرح می‌توانید معادل حداقل 100 درصد و حداکثر 140 درصد میزان میانگین حسابتان (تا سقف 50 میلیون تومان) وام بگیرید.

 

چطور در طرح فرصت وام بیشتری بگیریم؟

همان‌طور که در بالا گفتیم، نحوه محاسبه میزان وام بر اساس میانگین حسابی است که مشتری در بازه زمانی 2 یا 3 ماهه ایجاد می‌کند. درواقع اگر شما معدل 2 ماهه ایجاد کنید تا 120 درصد میزان میانگین حساب خود و اگر معدل 3 ماهه ایجاد کنید تا 140 درصد میزان میانگین حسابتان می‌توانید وام بگیرید. بنابراین شما برای دریافت سقف تسهیلات، باید میانگین حساب و مدت‌زمان سرمایه‌گذاری بیشتر و تعداد اقساط انتخابی کمتری داشته باشید.

 

مدت معدل سازی ضریب تسهیلات مدت بازپرداخت
2 ماه 120 درصد 24 ماه
2 ماه 100 درصد 36 ماه
3 ماه 140 درصد 24 ماه
3 ماه 120 درصد 36 ماه

سود سپرده و تسهیلات طرح فرصت بانک تجارت

برای استفاده از طرح تسهیلاتی فرصت شما نیاز به سرمایه‌گذاری در حساب قرض‌الحسنه یا جاری دارید که امکان واریز و برداشت از حساب را در طول دوره سرمایه‌گذاری به شما می‌دهد. درواقع بابت معدل حسابی که در بازه زمانی 2 یا 3 ماهه ایجاد می‌کنید سودی دریافت نمی‌کنید. نرخ سود تسهیلات پرداختی به شما در طرح فرصت بانک تجارت نیز 18 درصد سالیانه خواهد بود.

 

بابت اقساط تسهیلات چه ضامنی باید ارائه کنیم؟

طرح فرصت بانک تجارت

متقاضیان تسهیلات بابت ضمانت بازپرداخت اقساط باید نسبت به مبلغ وام دریافتی ضمانت‌های لازم را به بانک ارائه کنند. طبق قوانین و مقررات طرح فرصت، علاوه بر اینکه 15 درصد از مبلغ سپرده مشتری به‌عنوان ضمانت تسهیلات دریافتی تا زمان تسویه بدهی وی نزد بانک نگهداری می‌شود برای تسهیلات تا سقف 20 میلیون تومان ارائه سفته و ضمانت یک نفر ضامن معتبر (دارای جواز کسب یا گواهی کسر از حقوق) و برای تسهیلات با مبالغ بیش از 20 میلیون تومان ارائه سفته و ضمانت دو نفـر ضـامن معتبر (دارای جواز کسب یا گواهی کسر از حقوق) الزامی است.

  •  عدم سوابق منفی از شخص تسهیلات گیرنده نزد بانک مرکزی
  • در صورت وجود مانده بدهی (بابت سایر وام‌های دریافتی)، تسهیلات پرداختی به مشتری در طرح فرصت، حداکثر معادل مابه‌التفاوت مانده بدهی و ظرفیت اعتباری مشتری خواهد بود.
  • در صورت عدم بازپرداخت اقساط، وجه التزام مطابق با شرایط و ضوابط بانک مرکزی اخذشده و مشتری مشمول بخشش جریمه نمی‌شود.

 

 

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

11 دیدگاه
  1. عبدالله بامدی می‌نویسد

    سلام من واریزی حقوق بانک تجارت است آیا از این طریق میتونم تقاضای وام کنم

  2. حمید می‌نویسد

    سلام ، چقدر قوانین و طرح های خنده دار از تمام ادارات و سازمانهای دولتی را می‌بینیم و واقعا شوکه کننده است، مدتها جلسه برگذار میکنند و مدتها در مجلس دور همی شورا جمع می‌شوند و طرح ها و لایحه هوایی رو مطرح میکنند که سهولت و صرفه جویی در آن دیده شود و باعث رونق اقتصادی هم میشود ولی یکدفعه از این طرح های جدید به بازار میاد

  3. رضا می‌نویسد

    نمیدونم گردش مالی چ داستانیه که اینجور مارو نشونده به خاک سیاه اجازه گرفتن وام رو نمیده ،پدر من بازنشسته هستش و حقوق دریافت میکنه ولی هرجا میره واسه گرفتن وام میگن گردش مالی نداری ،خوب اقا گردش مالی نداره ولی حقوق ک میگیره ،تا الان ی چک برگشتی نداشته یا ی قسط وام عقب افتاده نداشته تو کل عمرش نمیدونم باید چجوری وام گرفت کسی هست راهنمایی کنه

    2
  4. معین کرماجانی می‌نویسد

    گرفتن وام

  5. علی نخعی فرد می‌نویسد

    ب فکر بی پول ها و قشر کم درآمد باشید

    1
  6. پرویز دهقانی اصل می‌نویسد

    درود من مدتها در بانک تجارت حساب دارم و گردش حساب خوبی دارم اما وام ۵۰ میلیونی به چه درد میخوره با این پول هیچ کاری نمیشه کرد و وقتی من کاسب در تامین سرمایه و ایجاد کسب و کار و اشتغال چند نفر مشکل داشته باشم ناخود آگاه این تو روند زنجیره اقتصاد تاثیر داره اما متاسفانه بانکها شده پارتی بازی و رانت واقعا متاسفم

    1
    1. رضا می‌نویسد

      بله دقیقا این بانک تجارت از همه بدتره

      2
      1
  7. Ak می‌نویسد

    بعضی بانکها معدل حساب رو وام ۴ درصد میدن
    واقعا که

    4
  8. علی اصغر می‌نویسد

    تجارت مزخرفترین بانکه

    23
    1
  9. امیر می‌نویسد

    این خیلی نامردی هستش. تو جامعه اسلامی که ما در آن زندگی می‌کنیم. به این روشنی دزدی از سوی بانک‌ها انجام میشه و کسی پاسخگو نیست. درخواست وام 50 میلیونی بکنیم و به اجبار 15درصد مسدود بشه و سود 50میلیون به همراه هزار کفت و زهرمار رو از ما دریافت کنند. یعنی چی!

    86
    5
  10. امید می‌نویسد

    این خیلی نامردی هستش. تو جامعه اسلامی که ما در آن زندگی می‌کنیم. به این روشنی دزدی از سوی بانک‌ها انجام میشه و کسی پاسخگو نیست. درخواست وام 50 میلیونی بکنیم و به اجبار 15درصد مسدود بشه و سود 50میلیون به همراه هزار کفت و زهرمار رو از ما دریافت کنند. یعنی چی!

    57
    1
تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد