رده صندوق سرمایه‌گذاری‌ صندوق سرمایه‌گذاری ارزش آفرینان دی

ارزش آفرینان دی

آخرین به‌روز رسانی: 01 خرداد 1403 | انتشار: 9 بهمن 1395
نام ارزش آفرینان دی
نوع صندوق درآمد ثابت
ETF خیر
ارزش خالص دارایی 68,392,146,492,184 ریال
بازده روزانه 0.06 %
بازده هفتگی 0.45 %
بازده ماهانه 1.91 %
بازده سه ماهه 5.72 %
بازده شش ماهه 0 %
بازده یک ساله 23.23 %
بازدهی از آغاز فعالیت 268.59 %
مدیر صندوق کارگزاری بانک دی
مدیران سرمایه‌گذاری سونا فضل اللهی، مهدی نورمحمدی، محمد ارمی
متولی صندوق مشاور سرمایه گذاری اوراق بهادار پاداش
حسابرس موسسه حسابرسی رازدار
درصد حقیقی 3
درصد حقوقی 0
سود تضمین‌شده 0 %
سود پیش‌بینی شده 0 %
دوره تقسیم سود 0 ماهه
قیمت صدور 1,010,835 ریال
کارمزد صدور 0 ریال
قیمت ابطال 1,010,274 ریال
کارمزد ابطال 0 ریال
حداکثر تعداد واحد سرمایه‌گذاری 0
ضامن نقدشوندگي کارگزاری بانک دی
اوراق مشارکت 41.8 %
سپرده بانکی 50.45 %
وجه نقد 0.13 %
سهام 5.23 %
پنج سهم با بیشترین وزن 3.35 %
دارایی‌های دیگر 0.36 %
قیمت آماری 1,034,318 ریال
تعداد واحدهای سرمایه‌گذاری شده 67,696,626
تاریخ آغاز فعالیت 1390/07/03
آدرس وب‌سایت http://afdayfund.ir

معرفی صندوق سرمایه‌گذاری ارزش آفرینان دی

صندوق سرمایه‌گذاری ارزش آفرینان دی از صندوق‌های درآمد ثابت است که با شماره ۱۰۹۱۱ نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت شده و زیر نظر این نهاد فعالیت می‌کند. این صندوق فعالیت خودش را از مهر ۱۳۹۰ آغاز کرده است و در این مدت، طبق مفاد اساسانامه و امیدنامه‌اش و در چارچوب قوانین و مقررات سازمان بورس و اوراق بهادار به فعالیت خود ادامه داده است. مانند بیشتر صندوق‌های درآمد ثابت موفق، ریسک پایین در سرمایه‌گذاری، نقدشوندگی بالا و سود ثابت و مطمئن از مهم‌ترین ویژگی‌های صندوق ارزش‌آفرینان دی است.

یکی دیگر از ویژگی‌های سرمایه‌گذاری در صندوق‌های مشترک، کاهش هزینه‌های مربوط به سرمایه‌گذاری و تقسیم‌شدن این هزینه بین گروه بزرگی از سرمایه‌گذاران است. همچنین فعالیت‌های اجرایی مربوط به سرمایه‌گذاری نیز به عهده گردانندگان صندوق است و سرمایه‌گذاران خرد لازم نیست نگران خریدوفروش اوراق، دریافت سود، تبدیل حق تقدم به سهام و مواردی از این قبیل باشند.

جدول مقایسه ای همه صندوق های سرمایه‌گذاری

اطلاعات صندوق ارزش آفرینان بانک دی

مدیران صندوق ارزش‌آفرینان دی هدف از تشکیل این صندوق را جمع‌آوری سرمایه‌های خرد از سرمایه‌گذاران و ایجاد سبدی از دارایی‌ها و مدیریت این سبد عنوان کرده‌اند. تلاش بر این است که با پذیرش ریسکی مشخص و کنترل‌شده، سرمایه‌گذاران این صندوق به بیشترین بازدهی ممکن برسند.

صندوق سرمایه‌گذاری ارزش آفرینان دی طبق آنچه در اساسنامه و امیدنامه‌اش آمده، بیش از ۹۰درصد دارایی‌های خود را در اوراق مشارکت و سپرده بانکی سرمایه‌گذاری کرده است و بخش کوچکی از این دارایی‌ها را به خرید سهام و حق‌تقدم اختصاص داده است. همین نکته باعث می‌شود نوسان‌های منفی و مثبت بورس تأثیر چندانی رو بازدهی صندوق نداشته باشد و سرمایه‌گذاران همیشه سودی تقریبا ثابت دریافت کنند.

طبق ماده ۴ اساسنامه این صندوق، موضوع فعالیت اصلی صندوق ارزش‌آفرینان دی سرمایه‌گذاری در انواع اوراق بهادار از جمله اوراق با درآمد ثابت، سپرده بانکی، گواهی سپرده بانکی، سهام و حق‌تقدم خرید سهام شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس و فرابورس و گواهی سپرده کالایی است. این صندوق فعالیتی فرعی هم دارد که موضوع آن مشارکت در تعهد پذیره‌نویسی و تعهد خرید اوراق بهادار با درآمد ثابت است.

ارزش مبنای واحدهای سرمایه‌گذاری این صندوق صد هزار تومان است که روی گواهی‌های سرمایه‌گذاری قید می‌شود. واحدهای این صندوق به دو نوع ممتاز و عادی تقسیم می‌شود. این صندوق ۲۰ هزار واحد ممتاز دارد که قبل از شروع دوره پذیره‌نویسی صادر شده و در اختیار مؤسسان شرکت قرار دارد. این واحدها قابلیت ابطال و انتقال ندارند. واحدهای معمولی هم واحدهایی هستند که سرمایه‌گذاران معمولی در طول مدت فعالیت این صندوق خریداری می‌کنند. واحدهای معمولی صندوق قابلیت ابطال دارند، ولی امکان انتقال آن‌ها به شخص دیگر وجود ندارد.

ارکان صندوق ارزش آفرینان بانک دی

صندوق‌های سرمایه‌گذاری برای حرکت در راستای اهداف‌شان و کسب بازدهی مطلوب، به مدیریتی مناسب نیاز دارند. ارکان صندوق‌های سرمایه‌گذاری در واقع بازوهای مدیریتی صندوق‌اند که هر کدام در چارچوب وظایف خود به عملکرد مناسب صندوق کمک می‌کنند. صندوق ارزش آفرینان دی تحت مدیریت کارگزاری بانک دی فعالیت می‌کند و این کارگزاری خریدوفروش‌های بورسی صندوق، شامل معامله انواع اوراق با درآمد ثابت، سهام و حق‌تقدم، را به انجام می‌رساند. متولی صندوق مشاور سرمایه‌گذاری ایرانیان تحلیل فارابی است که به‌طور مستمر بر فعالیت این صندوق نظارت می‌کند. همچنین موسسه حسابرسی رازدار مسئول حسابرسی صندوق و بانک دی ضامن نقدشوندگی آن است.

ترکیب دارایی‌های صندوق بانک دی

طبق امیدنامه صندوق ارزش‌آفرینان دی، حداقل ۷۵درصد از دارایی‌های این صندوق باید به سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار با درآمد ثابت، گواهی سپرده بانکی و سپرده بانکی اختصاص یابد. به عبارت دیگر، این بخش از دارایی‌های صندوق نمی‌تواند کمتر از ۷۵درصد باشد. همچنین حداکثر ۲۰درصد از دارایی‌های صندوق می‌تواند به سهام، حق‌تقدم و قراردادهای اختیار معامله اختصاص پیدا کند. علاوه بر این، این صندوق می‌تواند حداکثر ۵درصد از دارایی‌های خود را در صندوق‌های سرمایه‌گذاری دیگر سرمایه‌گذاری کند.

روش سرمایه‌گذاری در صندوق ارزش‌آفرینان دی

از آن‌جایی که صندوق ارزش آفرینان بانک دی جز صندوق‌های درآمد ثابت است، شیوه سرمایه‌گذاری در این صندوق هم مانند اکثر صندوق‌های این دسته از طریق صدور و ابطال واحد‌های سرمایه‌گذاری انجام می‌شود. سرمایه‌گذاران می‌توانند هر زمان که بخواهند با ثبت‌نام در سامانه صندوق، واحدهای سرمایه‌گذاری این صندوق را بخرند و در صورت لزوم، با ابطال واحدهای سرمایه‌گذاری، سرمایه‌شان را از صندوق خارج کنند.

مراحل سرمایه‌گذاری در صندوق سرمایه گذاری بانک دی

  1. وارد سایت اصلی صندوق «www.afdayfund.ir» شوید.
  2. در قسمت بالای صفحه روی گزینه «ورود سرمایه‌گذاران» کلیک کند و وارد بخش «ثبت‌نام در صندوق» شوید. در این بخش امکان ثبت‌نام برای شخصیت‌های حقیقی و حقوقی ایرانی و همچنین اتباع خارجی وجود دارد. اگر شخصیت حقیقی ایرانی هستید، لازم نیست چیزی را تغییر بدهید، چون گزینه پیش‌فرض همین است.
  3. کد ملی و شماره موبایل‌تان را به همراه کد امنیتی سایت وارد کنید و روی گزینه «مرحله بعد» کلیک کنید.
  4. در این مرحله «کد اعتبارسنجی» به شماره تلفن همراه‌تان پیامک می‌شود و باید این کد را در کادر مربوط به آن وارد کنید. در قدم بعد باید موافقت خودتان را با اساسنامه و امیدنامه صندوق هم اعلام کنید.
  5. در مرحله بعدی، کد اعتبارسنجی دیگری به موبایلی که در سجام ثبت کرده‌اید ارسال می‌شود. این کد برای دریافت اطلاعات شما از سامانه سجام است. با وارد کردن این کد، اجازه دسترسی به این اطلاعات را می‌دهید. سپس می‌توانید برای خود نام کاربری و رمز عبور انتخاب کنید و به مرحله بعدی بروید.
  6. اگر این مراحل را با موفقیت پشت سر بگذارید، پیام «ثبت‌نام با موفقیت انجام شد» را خواهید دید. کافی است روی دکمه ورود به صندوق کلیک کنید و با نام کاربری و رمز عبوری که در مرحله پنجم انتخاب کرده‌اید، وارد پنل کاربری شخصی‌تان در صندوق سرمایه‌گذاری ارزش آفرینان بانک دی شوید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

1,301 دیدگاه
  1. احسان می‌نویسد

    اقااصغر دیگه چرا بهتون برمیخوره..غیر اینکه شما خودتون هم تایید کردین..هرکی توتیرماه سهام خریده .ضرر کرده..خودمنو هر واحدی حدود ۲۰۰تومن حساب کردی ضرر کردم..وچون قیمت صدرو وباطل هم ۲۰۰تومن فرقش هست..من هرواحدی حدود ۴۰۰تومن ضرر کردم..خودم حساب کرذدم..من از ۹تیر تا ۱۶تیر بجای اینکه حدود ۴۰۰تومن سود بهم بدن .نتنها ندادن بلکه ۱۰۰هزار از اصل پولم هم کم شد…

    1
    1. اصغر می‌نویسد

      من حرف اکبر رو تایید میکنم. همه ضرر نکردند و برخی سوددبیشتری کردند.

      2
      1
    2. اکبر می‌نویسد

      البته احسان جان همه کسانی که خرداد و تیر ماه صدور زدن ضرر نکردن بلکه بعضی ها سود بیشتری هم بردن. چون یه روز ۲۰۰_۳۰۰ تومن بالا میرفت و یه روز ۷۰۰_۸۰۰ تومن پایین میومد.

  2. مریم می‌نویسد

    سلام دوستان من اول صبح روز 17 مهر ابطال زدم چرا هنوز پولی برایم واریز نشده، خیلی استرس دارم چون 20 مهر باید به صاحب خونه پول بدم

  3. اصغر می‌نویسد

    آره بابا شماها راست میگید این صندوق اصلا به درد نمیخوره. تا الانم من اشتباه کردم گفتم خوبه. تازه از اصل پولمون هم کم میکنه. برید ابطال بزنید بزارید حجم صندوق بیاد پایین تا ما بتونیم سرمایه مون رو بزاریم اینجا. چچن دیگه جا نداره صدور بزنه. ممنون

    1. CR7 می‌نویسد

      آقا اصغر یه سوال داشتم ازتون. فرض کنیم شما الان که عضو این صندوق هستین و الان هم صندوق پر شده و‌ صدور ندارن ولی شما از قبل عضو صندوق بودین و میخواین به سرمایه خودتون اضافه کنید ولی صندوق پر شده و امکان صدور نداره… حالا سوال اینجاست که برای شمایی که از قبل عضو صندوق هستی نمیشه به پولت اضافه کنی؟ یا پر شدن سقف صندوق مربوط به افرادی هست که هنوز عضو صندوق نیستند؟

      1. اکبر می‌نویسد

        نه فرقی نداره که از قبل عضو صندوق باشید یا اولین بار باشه. وقتی سقف صندوق پر باشه صدور نداره

        1. CR7 می‌نویسد

          من امروز حضوری رفتم بانک دی و این سوال رو از کارمند بانک پرسیدم و در جواب گفت کسانیکه از قبل در صندوق عضویت دارند مشکلی از این بابت ندارد و میتوانند به سرمایه خودشون اضافه کنند و کسانی که عضو صندوق نیستند و به تازگی میخوان عضو بشن چون صدور نداریم موقتا نامنویسی میکنیم تا بعد که باز شد ادامه کارشون رو انجام بدیم. چون اگه قرار باشه کسی نتونه به سرمایه اضافه کنه که صندوق دیگه ارزشی نداره و حکم همون سپرده بلندمدت یکساله رو پیدا میکنه فقط با ۲ درصد میانگین سالیانه بیشتر. که اگر یه حساب سرانگشتی کنی کوتاه مدت عادی حسابهای قبلی ۲۰ درصدی رو میشه تا بینهایت بهش پول بریزی و سود بگیری و نه نگران باشی چرا واحد کم دادن چرا هزینه جانبی داره چرا ابطال اینقدر دادن و خیلی چرای دیگه فقط بخاطر ۲ درصد میانگین سالیانه بیشتر که حساب کنی میبینی کوتاه مدت میتونستی کلی سود کنی!

          1
          1. اصغر می‌نویسد

            امکان نداره. عمرن

  4. احسان می‌نویسد

    فکنکنم..چون فقط یکی دوماه سودش خوب بود الان وندماهه سودش پایین اومده..بعدش اگه خوب حساب کتاب کنیم از اصل پولمون کم میکنه

  5. سلام می‌نویسد

    سلام
    دوستان من میخام ی مقدار از پولم ابطال بزنم
    چند روز طول میکشه پول بیاد به حسابم؟

    1
  6. اصغر می‌نویسد

    مسئولین صندوق ارزش آفرین دی خواهش میکنیم ظرفیت صندوق را بالاتر ببرید چون هنوز سرمایه گذاران بسیاری هستند که میخواهند سرمایه گذاری کنند. ممنون

  7. اصغر می‌نویسد

    رده جان اول اینکه بروزرسانی کنید و بعد اینکه سایت رو به حالت قبل برگردونید.‌
    ممنون

    1
  8. سلام می‌نویسد

    این صندوق دیگه بدرد نمی خوره
    سودش خیلی داره میاره پایین

  9. علی می‌نویسد

    سلام سود این برج چه قدر هستش

  10. رسول می‌نویسد

    برای ثبت نام این صندوق باید توی بانک دی حساب داشته باشیم؟

    1. اصغر می‌نویسد

      رسول جان بله باید حساب داشته باشید و بعلاوه اینکه داخل شعبه حساب صندوق رو راه اندازی کنید و حتی صدور هم در داخل شعبه امکانپذیر میباشد. فقط ابطال به صورت اینترنتی باگوشی میشه زد.

      1. رسول می‌نویسد

        ممنون از جواب شما
        لطف کردید.

  11. اصغر می‌نویسد

    سایت رو درست کن رده جان

  12. سلام می‌نویسد

    سلام دوست عزیز
    من میخام ابطال بزنم چند روز طول میکشه تا پول به حساب بیاد؟

    1
  13. رضا می‌نویسد

    سود این ماه رو بالا ببرید تا سرمایمون رو در اینجا حفظ کنیم وگرنه باید ببریم ملل که این ماه 26 داده.

    1. اصغر می‌نویسد

      رضا جان وقتی یه صندوق یک ماه بالا میبره که نباید بریم به سمتش. ببیم ماه بعدش بالا میده یا نه.

  14. اکبر می‌نویسد

    درست کنید آقایان مسئول. این سایت خیلی قدیمیه. بروز کنید و سیستمش هم مثل قبل بهتره. ممنون.

  15. اصغر می‌نویسد

    این چه وضع سایت اطلاعاته؟
    رده جان درستش کنید مثل قبل

  16. احسان می‌نویسد

    سلام..درجواب سوال اقا اصغر..قیمت صدور ۱۰تیر ۱۰۲۳۰۰…..صدودوهزارسیصد تومن بوده..خواهشابرام حساب کنینن وجریانشو بگین

  17. اکبر می‌نویسد

    صندوق ارزش آفرینان دی خیلی خوبه. اینو نمیگم که تبلیغ باشه اما من از بانکهی دیگه بهتر میبینمش. البته تجربه چند ساله من ثابت کرده.

    1. سلام می‌نویسد

      فاتحه سایت خوندین
      درست کنینش

  18. CR7 می‌نویسد

    بهترین زمان برای صدور در هر ماه کی است؟ زمانی باید صدور بزنیم که قیمت صدور پایینه؟ یعنی من اگه همون روز به بانک مراجعه کنم و صدور بزنم قیمت همون روز برای من محاسبه میشه یا قیمت صدور روزهای بعد رو لحاظ میکنن؟ و در مورد ابطال هم باید زمانی ابطال بزنم که قیمت ابطال بالاست؟ بهترین زمان ابطال در هر ماه کی است؟ و اینکه برای ابطال هم همون روز که ابطال بزنیم قیمت همون روز برامون لحاظ میشه یا روزای بعدش؟

    1. اصغر می‌نویسد

      هیچ فرقی نداره که چه روزی صدور و ابطال بزنید. فقط چهار هدهم و پانزدهم صدور و ابطال نزنید بهتره چون روزهای محاسبه سودهای ماهانه س.

  19. احمد می‌نویسد

    با درود و احترام
    چند تاسوال داشتم؟
    آیا سودش ترکیبیه؟ یعنی به سودش ،سود تعلق میگیره؟
    حداقل سودش چقده؟
    بنظر تون خوبه واسه سرمایه گذاری؟؟

    1. اکبر می‌نویسد

      تجربه ندارید و نمیدونید واسه چی همش منفی میدید؟
      میتونید وایه سودهاتون هم بعد از واریز سود بگیرید دیگه….

    2. اصغر می‌نویسد

      بله برای سودش هم سود تعلق میگیره در صورتی که زمان افتتاح حساب صندوق از کارمند بانک بخواهید تا شماره حساب صندوق رو برایدواریز سود انتخاب کند.
      حداقل ۲۱٪ ولی چند ماهی میشه که سود ۲۳-۲۵-و حتی۳۰ درصدی میده. خوبه ضامنش خود بانکه.

  20. دي می‌نویسد

    درمورد عدد سود ماهيانه توضيح ميديد برادران و خواهران گرامي
    چرا عددي كه تو سايت و پروفايل زده 19.5 هست براي اين ماه ولي همه ميگيد23؟

    1. اصغر می‌نویسد

      اینم یه سوژه جدید برای بدنام کردن صندوق. تا دیروز هزینه صدور بود حالا قضیه ۱۹/۵٪ سود. به خدا اگر فقط نیم درصد از ۲۳٪ کمتر میگرفتید همه داد و هوار میکردید. ولی الان فقط میگید چرا اونجا نوشته ۱۹/۵٪ ولی اینجانوشته ۲۳٪. چون الباقی رو خود بانک تقبل کرده و پرداخت کرده.

    2. اصغر می‌نویسد

      مگه شما خودتون حساب نمیکنید که چند درصد سود گرفتید؟ هرچی که نوشته باشه مهم نیست. مهم اینه که سود ۲۳٪ رو دریافت کردید یانه؟

  21. اکبر می‌نویسد

    باتشکر از مسئولین صندوق به خاطر اصلاح هر واحد در هزینه های صندوق ارزش آفرین دی. کسانی که میگفتن برای هر واحد ۴هزار تومن هزینه داره دیگه شایعه پراکنی نکنن

    1. پریسا نامجو می‌نویسد

      سلام میخواستم بدونم فردا بحساب صندوق میشه پول اضافه کرد ؟ قابلیت واریز داره ؟

    2. اصغر می‌نویسد

      ما که از همون اولم گفتیم هزینه صدور و ابطال فقط ۴ هزار تومن ثابت برای هر گواهی به هر مقداره.!!،
      شماها قبول نمیکردید.
      یکی میگفت ۴ میلیون من چی ش؟
      یکی میگفت یک میلیون و ششصد هزار من کجا رفت؟
      حالا دیدید که اشتباه حساب میکردید

  22. اصغر می‌نویسد

    بانک دی افزایش سرمایه داد.

  23. رضا می‌نویسد

    باسلام بنده 815 واحد خریداری نمودم به ارزش هر واحد1005151ریال که می شود 819198065ریال ولی ارزش دارایی بنده را 200هزارتومان کمتر زده.اگر کسی علت را میداند به من بگه.ممنون.

    1. اصغر می‌نویسد

      عزیزم اون ۲۰۰ هزار تومن شانزدهم با سود برمیگرده به حسابتون.

  24. حسین می‌نویسد

    باسلام خدمت دوستان عزیز.
    عزیزان لطفا نظرات غیرمنطقی و اشتباه در مورد صندوق ندین ک بقیم فکر کنن خبریه هرکی اطلاعی درمورد صدور و ابطال و هزینه های صندوق نداره میتونه از بانک دی بپرسه و اینجا زود ب قاضی نره و نظر نده اونم برا صندوقی ک ماشالله ۶۱ میلیون و خورده ای واحد سرمایه گذاری داره پس مطمئنن مردم ازش راضین اینجا سپرده گذاری میکنن ماشالله روز ب روزم واحد هاش بیشتر میشه پس اصلا نظراتی ک میبینم درست نیست لطفا چیزی مطمئن نشده قضاوت نکنید و ننویسید ک فکر بقیم‌درگیر نشه واسه سرمایه گذاریه صندوق ارزش آفرینان بانک دی ممنون همه ی دوستان عزیز

  25. برزگر می‌نویسد

    متاسفانه سوال بنده که می تونه ابهام دیگری باشد در اینجا حذف می گردد. نگاه پاک کننده محترم برایم مبهم است.

  26. برزگر می‌نویسد

    من هم در چند مرحله یعنی در طول چند روز از یک ماه هفت بار واریز داشتم.الان که در امار مبلغ ابطال و تعداد واحد ثبت شده در 16 شهریور محاسبه مکنم میبینم نسبت به پول پرداخت شده منهای 4000تومان هر بار صدور اختلاف یک ملیون هفت صد تومانی دارم.یعنی از اصل پرداختم موقع ابطال در سر ماه حساب رسی اختلاف زیادی دارم.اگر دوستان اطلاع دارند اطلاع بدن.با سپاس فراوان

    1. بنده می‌نویسد

      منم اين مشكل رو دارم هرجوري حساب ميكنم نبايد از كل سرمايه من3500000 كم ميشده. مگه تو اين يك سال و نيم چقدر سود گرفتم كه اينقدر ازم كم بشه

  27. احسان می‌نویسد

    اقا من جور دیگه توضیح میدم..شما بگین تو همراه صندوق میزان سرمایه من چقد باید باشه؟..۱۱۰میلیون از تاریخ ۹تیرتا۱۶تیر.ریختم حساب صندوق..تتمه حدود ۳هزارتومن برگشت خورده…روز ۱۶تیر هم که سود اون ماه حدود۲۵درصد بود..۲۲۸۶۰۰۰..دومیلیونو دویستوهشتادوشش هزار..برام واریز شده..حالا نوشته سرمایه فعلی شما ۱۰۷۶۰۰.صدوهفت میلیونو ششصد..بنظرتون درسته؟؟؟

    1. اصغر می‌نویسد

      احسان نه درست نیست. اما شما نگاه کن ببین قیمت صدور چقدر بوده. همینو بگی من برات توضیح میدم

    2. تانيا می‌نویسد

      حتما به بانك دي رجوع كنيد

  28. رضا می‌نویسد

    صندوق ارزش آفرین دی خیلی خوبه. عالیه. من راضی هستم

    1. اصغر می‌نویسد

      عزیزم شما که سود ۲۳٪ گرفتی دیگه دنبال چی هستی که کجا چی نوشته. سود ۱۹/۵٪ بوده و الباقی رو خود بانک پرداخت کرده. متوجه شدی

    2. تانيا می‌نویسد

      شما كه اطلاعاتت در مورد صندوق زياده به من ميگيد چرا تو پروفايل و سايت صندوق سود رو براي اين ماه زده 19.5 درصد ولي همه ميگن 23 درصد؟

  29. رضا می‌نویسد

    اینکه میگه در هر زمان ابطال کنی سود به صورت روز شمارحساب میشه یعنی چه؟ منظورش 10 درصده؟اینکه همش به ضرر ما هست.این بانک چه امتیازی نسبت به بقیه بانکها داره؟

    1. اصغر می‌نویسد

      رضا جان منظورش ۱۰٪ نیست.
      مثل اینکه از صندوق چیزی نمیدونی. منظورش همون قیمت روزیه که ابطال میزنی پرداخت میشه

  30. CR7 می‌نویسد

    سلام. قصد سرمایه گذاری در یکی از چهار صندوق (امین آشنا/حکمت آشنا/گسترش فردای ایرانیان/ارزش آفرینان دی) رو دارم… تقریبا از بین این چهار گزینه نظر نهایی ام ارزش آفرینان دی شد ولی اخیرا که نظرات دوستان رو اینجا دنبال میکنم دلسرد شدم… لطفا شفاف و‌ درست بیان کنید تا بقیه گمراه نشوند! و اینکه از بین امین آشنا و حکمت آشنا و گسترش فردای ایرانیان و ارزش آفرینان دی صدور کدامیک باز است؟ با تشکر

    1. ali می‌نویسد

      این صندوق غیر شفافه

    2. رضا می‌نویسد

      عزیزم فقط ارزش آفرینان دی. والسلام. هم ضامن داره. هم سودش خوبه. هم هزینه فقط ۴ هزار تومنه و هزینه اضافی نداره. هم اس ام اس بانکش برای یک ریال هم پیام میده. هم صدور و ابطالش یک روزه س. هم سود رو کامل واریز میکنه و مثل بعضی صندوقها چند درصد از سود رو نگه نمیداره. هم گواهی معتبر با مهر و امضا میده. هم میتونی اینتر ننی ابطال بزنی. هم. هم. هم. هم. هم………… ……. ……. ……

وام بدون چک و ضامن
×
وام بدون چک و ضامن
تا 50 میلیون تومان
دیجی‌پی