رده صندوق سرمایه‌گذاری‌ صندوق سرمایه‌گذاری ارزش آفرینان دی

ارزش آفرینان دی

آخرین به‌روز رسانی: 29 اردیبهشت 1403 | انتشار: 9 بهمن 1395
نام ارزش آفرینان دی
نوع صندوق درآمد ثابت
ETF خیر
ارزش خالص دارایی 69,163,791,852,937 ریال
بازده روزانه 0.06 %
بازده هفتگی 0.45 %
بازده ماهانه 1.91 %
بازده سه ماهه 5.74 %
بازده شش ماهه 0 %
بازده یک ساله 23.3 %
بازدهی از آغاز فعالیت 268.28 %
مدیر صندوق کارگزاری بانک دی
مدیران سرمایه‌گذاری سونا فضل اللهی، مهدی نورمحمدی، محمد ارمی
متولی صندوق مشاور سرمایه گذاری اوراق بهادار پاداش
حسابرس موسسه حسابرسی رازدار
درصد حقیقی 3
درصد حقوقی 0
سود تضمین‌شده 0 %
سود پیش‌بینی شده 0 %
دوره تقسیم سود 0 ماهه
قیمت صدور 1,007,633 ریال
کارمزد صدور 0 ریال
قیمت ابطال 1,007,063 ریال
کارمزد ابطال 0 ریال
حداکثر تعداد واحد سرمایه‌گذاری 0
ضامن نقدشوندگي کارگزاری بانک دی
اوراق مشارکت 40.96 %
سپرده بانکی 50.45 %
وجه نقد 0.49 %
سهام 5.36 %
پنج سهم با بیشترین وزن 3.46 %
دارایی‌های دیگر 0.66 %
قیمت آماری 1,035,164 ریال
تعداد واحدهای سرمایه‌گذاری شده 68,678,700
تاریخ آغاز فعالیت 1390/07/03
آدرس وب‌سایت http://afdayfund.ir

معرفی صندوق سرمایه‌گذاری ارزش آفرینان دی

صندوق سرمایه‌گذاری ارزش آفرینان دی از صندوق‌های درآمد ثابت است که با شماره ۱۰۹۱۱ نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت شده و زیر نظر این نهاد فعالیت می‌کند. این صندوق فعالیت خودش را از مهر ۱۳۹۰ آغاز کرده است و در این مدت، طبق مفاد اساسانامه و امیدنامه‌اش و در چارچوب قوانین و مقررات سازمان بورس و اوراق بهادار به فعالیت خود ادامه داده است. مانند بیشتر صندوق‌های درآمد ثابت موفق، ریسک پایین در سرمایه‌گذاری، نقدشوندگی بالا و سود ثابت و مطمئن از مهم‌ترین ویژگی‌های صندوق ارزش‌آفرینان دی است.

یکی دیگر از ویژگی‌های سرمایه‌گذاری در صندوق‌های مشترک، کاهش هزینه‌های مربوط به سرمایه‌گذاری و تقسیم‌شدن این هزینه بین گروه بزرگی از سرمایه‌گذاران است. همچنین فعالیت‌های اجرایی مربوط به سرمایه‌گذاری نیز به عهده گردانندگان صندوق است و سرمایه‌گذاران خرد لازم نیست نگران خریدوفروش اوراق، دریافت سود، تبدیل حق تقدم به سهام و مواردی از این قبیل باشند.

جدول مقایسه ای همه صندوق های سرمایه‌گذاری

اطلاعات صندوق ارزش آفرینان بانک دی

مدیران صندوق ارزش‌آفرینان دی هدف از تشکیل این صندوق را جمع‌آوری سرمایه‌های خرد از سرمایه‌گذاران و ایجاد سبدی از دارایی‌ها و مدیریت این سبد عنوان کرده‌اند. تلاش بر این است که با پذیرش ریسکی مشخص و کنترل‌شده، سرمایه‌گذاران این صندوق به بیشترین بازدهی ممکن برسند.

صندوق سرمایه‌گذاری ارزش آفرینان دی طبق آنچه در اساسنامه و امیدنامه‌اش آمده، بیش از ۹۰درصد دارایی‌های خود را در اوراق مشارکت و سپرده بانکی سرمایه‌گذاری کرده است و بخش کوچکی از این دارایی‌ها را به خرید سهام و حق‌تقدم اختصاص داده است. همین نکته باعث می‌شود نوسان‌های منفی و مثبت بورس تأثیر چندانی رو بازدهی صندوق نداشته باشد و سرمایه‌گذاران همیشه سودی تقریبا ثابت دریافت کنند.

طبق ماده ۴ اساسنامه این صندوق، موضوع فعالیت اصلی صندوق ارزش‌آفرینان دی سرمایه‌گذاری در انواع اوراق بهادار از جمله اوراق با درآمد ثابت، سپرده بانکی، گواهی سپرده بانکی، سهام و حق‌تقدم خرید سهام شرکت‌های پذیرفته‌شده در بورس و فرابورس و گواهی سپرده کالایی است. این صندوق فعالیتی فرعی هم دارد که موضوع آن مشارکت در تعهد پذیره‌نویسی و تعهد خرید اوراق بهادار با درآمد ثابت است.

ارزش مبنای واحدهای سرمایه‌گذاری این صندوق صد هزار تومان است که روی گواهی‌های سرمایه‌گذاری قید می‌شود. واحدهای این صندوق به دو نوع ممتاز و عادی تقسیم می‌شود. این صندوق ۲۰ هزار واحد ممتاز دارد که قبل از شروع دوره پذیره‌نویسی صادر شده و در اختیار مؤسسان شرکت قرار دارد. این واحدها قابلیت ابطال و انتقال ندارند. واحدهای معمولی هم واحدهایی هستند که سرمایه‌گذاران معمولی در طول مدت فعالیت این صندوق خریداری می‌کنند. واحدهای معمولی صندوق قابلیت ابطال دارند، ولی امکان انتقال آن‌ها به شخص دیگر وجود ندارد.

ارکان صندوق ارزش آفرینان بانک دی

صندوق‌های سرمایه‌گذاری برای حرکت در راستای اهداف‌شان و کسب بازدهی مطلوب، به مدیریتی مناسب نیاز دارند. ارکان صندوق‌های سرمایه‌گذاری در واقع بازوهای مدیریتی صندوق‌اند که هر کدام در چارچوب وظایف خود به عملکرد مناسب صندوق کمک می‌کنند. صندوق ارزش آفرینان دی تحت مدیریت کارگزاری بانک دی فعالیت می‌کند و این کارگزاری خریدوفروش‌های بورسی صندوق، شامل معامله انواع اوراق با درآمد ثابت، سهام و حق‌تقدم، را به انجام می‌رساند. متولی صندوق مشاور سرمایه‌گذاری ایرانیان تحلیل فارابی است که به‌طور مستمر بر فعالیت این صندوق نظارت می‌کند. همچنین موسسه حسابرسی رازدار مسئول حسابرسی صندوق و بانک دی ضامن نقدشوندگی آن است.

ترکیب دارایی‌های صندوق بانک دی

طبق امیدنامه صندوق ارزش‌آفرینان دی، حداقل ۷۵درصد از دارایی‌های این صندوق باید به سرمایه‌گذاری در اوراق بهادار با درآمد ثابت، گواهی سپرده بانکی و سپرده بانکی اختصاص یابد. به عبارت دیگر، این بخش از دارایی‌های صندوق نمی‌تواند کمتر از ۷۵درصد باشد. همچنین حداکثر ۲۰درصد از دارایی‌های صندوق می‌تواند به سهام، حق‌تقدم و قراردادهای اختیار معامله اختصاص پیدا کند. علاوه بر این، این صندوق می‌تواند حداکثر ۵درصد از دارایی‌های خود را در صندوق‌های سرمایه‌گذاری دیگر سرمایه‌گذاری کند.

روش سرمایه‌گذاری در صندوق ارزش‌آفرینان دی

از آن‌جایی که صندوق ارزش آفرینان بانک دی جز صندوق‌های درآمد ثابت است، شیوه سرمایه‌گذاری در این صندوق هم مانند اکثر صندوق‌های این دسته از طریق صدور و ابطال واحد‌های سرمایه‌گذاری انجام می‌شود. سرمایه‌گذاران می‌توانند هر زمان که بخواهند با ثبت‌نام در سامانه صندوق، واحدهای سرمایه‌گذاری این صندوق را بخرند و در صورت لزوم، با ابطال واحدهای سرمایه‌گذاری، سرمایه‌شان را از صندوق خارج کنند.

مراحل سرمایه‌گذاری در صندوق سرمایه گذاری بانک دی

  1. وارد سایت اصلی صندوق «www.afdayfund.ir» شوید.
  2. در قسمت بالای صفحه روی گزینه «ورود سرمایه‌گذاران» کلیک کند و وارد بخش «ثبت‌نام در صندوق» شوید. در این بخش امکان ثبت‌نام برای شخصیت‌های حقیقی و حقوقی ایرانی و همچنین اتباع خارجی وجود دارد. اگر شخصیت حقیقی ایرانی هستید، لازم نیست چیزی را تغییر بدهید، چون گزینه پیش‌فرض همین است.
  3. کد ملی و شماره موبایل‌تان را به همراه کد امنیتی سایت وارد کنید و روی گزینه «مرحله بعد» کلیک کنید.
  4. در این مرحله «کد اعتبارسنجی» به شماره تلفن همراه‌تان پیامک می‌شود و باید این کد را در کادر مربوط به آن وارد کنید. در قدم بعد باید موافقت خودتان را با اساسنامه و امیدنامه صندوق هم اعلام کنید.
  5. در مرحله بعدی، کد اعتبارسنجی دیگری به موبایلی که در سجام ثبت کرده‌اید ارسال می‌شود. این کد برای دریافت اطلاعات شما از سامانه سجام است. با وارد کردن این کد، اجازه دسترسی به این اطلاعات را می‌دهید. سپس می‌توانید برای خود نام کاربری و رمز عبور انتخاب کنید و به مرحله بعدی بروید.
  6. اگر این مراحل را با موفقیت پشت سر بگذارید، پیام «ثبت‌نام با موفقیت انجام شد» را خواهید دید. کافی است روی دکمه ورود به صندوق کلیک کنید و با نام کاربری و رمز عبوری که در مرحله پنجم انتخاب کرده‌اید، وارد پنل کاربری شخصی‌تان در صندوق سرمایه‌گذاری ارزش آفرینان بانک دی شوید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

1,301 دیدگاه
  1. ن می‌نویسد

    ایا درست است که بانک دی داره ورشکست میشه تکلیف پول ما که گذاشتیم تو صندوق چی میشه

    1. ممل می‌نویسد

      زیان انباشته و12 منفی کفایت سرمایه داره که باید مثبت 8 باشه برا روز بحرانی که امنیت سپرده گذار تامین بشه…انقدر مدیران قبلی وام با پارتی دادن و خیای گند کاری دیگه وضع این بانک این کردن ما که بخوایم وام بگیریم کلی مسخره بازی ولی اونا میلیاردی راحت گرفتن و بدهکار بانک هستن بدون تضمین خاصی اینها کیا هستن با همین کارها خون مردم بجوش اوردن و وضع خودرو طلا دلار این شده مردم کمی بیشتر انسان باشن و.کمی بیشتر فکر کنید تا کی ظلم به مردم ایران تا کی؟؟؟؟؟ اینم وضع بانکها

    2. اکبر می‌نویسد

      نه بابا علکیه. ورشکست شدن که با بوغ و شیپور نمیشه که. بانکی که بخاد ورشکست بشه یهو ورشکست میشه و تموم

    3. Kayhan می‌نویسد

      اینا همش حرفه مفته. این که دیدی ارزش دارایی صندوق 1 ماه کاهش پیدا کرد چند علت داشت. 1- باز کردن سپرده روزشمار 21 درصد توسط خود بانک دی 2- اوضاع اقتصادی مملکت قیمت دلار و سکه و خونه و خودرو یه عده حس کردن این سود 20 درصد صندوق جوابگو این شرایط نیست و بردن تو بازار و ریسک بازار رو پذیرفتن. الان تمام صندوق های دیگه از جمله لوتوس پارسیان و صنددق بانک شهر و حتی امین آشنا هم کلی از ارزش دارایی هاشون کم شده چون واقعا با این شرایط سود 20 درصد نمیصرفه و باید سود صندوق ها بره تا 25 درصد. موفق باشید

  2. ممل می‌نویسد

    کی میخواد دولت قوه قضاییه مجلس سامان بدن به اقتصاد این گرانی خودرو هم در نمایندگی هم در بازار …و دیگر کالاها هم که داره اضاف میشه به لیست گرانی…مگه چخبره در یک یا دوماه یکدفعه اینقدر نوسان قیمت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. اکبر می‌نویسد

    سود صندوق این ماه به ۲۱.۵% میرسه.

    1. ممل می‌نویسد

      کم هست باید دید بقیه بانکها کدام بیشتر میدهد که اونجا ببریم…گردشگری چطور یهو 24 درصد داده حتما پول خیلی کم اوردن ای کاش وضع بانکها درست بود و مردم اعتماد داشتن به بانک ها و.امنیت سپرده گذار و سودش دولت و بانک مرکزی پیشبینی میکرد و بیمه ای قرار میداد..که بدون ترس هر بانکی ببری نکه خود بانک مرکزی گاه بگه حتی بعضی بانکهای مجوز دار هم مردم احتیاط کنن اگه خوب ضعیف هستن این بانکها یا حذف بشن یا ادغام بشن در بانکی دیگر چه معنیحساب میده مردم پول بدن تورم هم بیشتر باشه و گرانی ترس و.استرس اینها هم داشته باشن …ولی تو این مملکت کی پاسخگو هست هیچکس هردمبیل هست وگرنه موسسه یا بانکی که مجوز داره باید اگه اتفاقی افتاد ورشکستگی و.هر چیز اصل پول و سود مردم رو بدن نکه بعد یک سال بپردازن بدون سودهاشون اسم این چی میشه گذاشت دزدی نامردی پستی بی قانونی بی امنیتی

  4. ممل می‌نویسد

    اطلاعیه
    به اطلاع سرمایه گذاران محترم صندوق سرمایه‌گذاری ارزش‌آفرینان دی می‌رساند؛ جهت جلوگیری از کاهش بازده ای، از ثبت درخواست صدور در روز 14 ام هرماه خودداری نموده و حتی‌المقدور از واریز وجه در روزهای قبل از تعطیلات رسمی خودداری فرمائید.

  5. اکبر می‌نویسد

    دوباره تعداد واحدهای صندوق درحال افزایش است. چون خداییش بهترین صندوق وبانک دی است

  6. N می‌نویسد

    پس را.اینجا اعلام نکردید سپرده 21 درصد بانک دی باز میکنه تا همه متوجه بشند فقط فکر خودتونید باید برم همون بانک اینده هرچی که میخواداز باشه فعلا که بفکر سپرده گذارش هست و سن فعالیت بانک هم اندازه دی هست پس مثل هم هستن حالا بانک ادغام شده ای هست مهم اینه که شعبه بیشتر داره و سود بهتر و حرف درباره اینده دی وووو زیاد هست سرچ کنید میفهمید بانکهای دیگه هم ممکنه چیزهایی دربارشون باشه که سرچ نکردم. اسبس بانک بیخود زیادی مثل علف هرز روییده تو ایران

  7. اکبر می‌نویسد

    والا. جواب بدید دیگه.

  8. اکبر می‌نویسد

    من نمیدونم چرا بانکهایی مثل خاورمیانه وسینا وصنعت ومعدن واقتصادنوین وووو….. خیلی دیگه که که سپرده گذاران کمتری دارن وسرمایه کمتری دارن چرا شایعه ورشکسته شدن بهشون نمیشه ولی بانکهایی که کمی سپرده گذارشون زیاد میشه وسود بیشتر میدن زود همه میخان شایعه درست کنن. جواب بدید ؟؟؟؟؟؟

  9. اکبر می‌نویسد

    سعید جون چرا علکی جو میدی. هیچ ورشکستگی ای در کار نیست. اگه تعداد واحدهای صندوقش کم شده رفته توی سپرده های خود بانک دی پس سرمایهذبانک ببشترم شده. حالا شما برو پولتو بزار ملی. ببینیم کدوم بهتره

    1. Kayhan می‌نویسد

      دقیقا درسته. من خودم همینکارو انجام دادم وقتی روزشمار 21 درصد هست تازه کارت عابر بانک هم داره مردم برمیدارن دیگه چون عملا صندوق که 20 درصده حدود 0.5 درصد هم صرف ابطال و صدور میشه عملا 19.5 درصد جدا از کل کل های دیگه

  10. مردم می‌نویسد

    کم.کم.از بانک دی باید رفت یک شعبه شهر ما داره..اما اینده.پنج تا شعبه تا ببینیم چی میشه …و.ببینیم.چی میشه این وضع اقتصاد این روزها و.ب کجا میکشه خیلی وضع بدی شده فقط نباید.ماشین مسکن طلا دلار خرید تا ارزان بشه و.دولت هم هرچه زودتر مفسدان رو محاکمه و.مجازات کنه

  11. مردم می‌نویسد

    بانکی خوبه که فکر سپرده گذارش باشه از وام دادن بهش تا سود بالا تو این تورم و گرانی.. این دی هیچ خبری نیس پول ما تو صندوق هست زیر دستاشون همین ضمانت ما هست … اما پرو میگن نمیشه.

  12. بهروز می‌نویسد

    رفتم بانک کفتم سپرده ۲۱درصد شما کی اطلاع رسانی کردنی که ما متوجه نشدیم یواشکی در کوشی کفتین.بابااینو باید به مشتریان اس ام اس بدم تامتوجه بشن.نه یواشکی….

    1. ن می‌نویسد

      با دروغ گفتن درباره ورشکستی بانکها مردم رو سر کار میگذارند بدون ترس درهر هر بانکی دلتون میخواد سرمایه گذاری کنید

    2. Kayhan می‌نویسد

      اگه تو بوق میکردن که بانک مرکزی خفت میکردشون. بانک مرکزی یه مهلت 10 روزه مجوز داد و اجازه تبلیغات هم نداد.

    3. سعید می‌نویسد

      همون بهتر که به شما اطلاع ندادند من رفتم حساب باز کردم ولی گویا اوضاع این بانک وخیمه و در شرف ورشستگی منمولم را در آوردم بجز د میلیون که مسدود بود باید به شعبه مراجعه کنم حسابو ببندم فعلا ب شعبه دسترسی ندارم شمام هر چه زودتر برید سرمایتون را خارج کنید

  13. ساناز می‌نویسد

    آقا یعنی چی که میان قایمکی بدون اطلاع رسانی قبلی تو چن روز سپرده 21 درصدی واسه مردم باز میکنن، اونوقت ماهایی که چن ساله مشتری این بانکیم بی خبر می مونیم و باید پولمونو تو صندوقی نگه کنیم که ماه به ماه سودش کمتر میشه با اون دردسرای صدور و ابطال. اصن چرا باید همچین سپرده ای رو چن روز بذارن و وردارن؟ میگن بانک گردشگری سپرده کوتاه مدت 20% ای داره واسه بالا 10میلیون. الان آیا درسته که من وردارم کل واحدامو ابطال بزنم برم بانک دیگه؟؟ بانک دی با اینجور رویه ای که در پیش گرفته مشتری هاشو از دست میده. دوس نداریم بریم بانک دیگه، مسئولین بانک دی یه فکری کنین.

  14. I می‌نویسد

    با قیمت دلار و طلا و ماشین و…. نمیخواین سود رو افزایش بدین؟؟؟ارزش سود20 درصدی رسیده به ۱۰ درصد . ؟؟؟سودها رو بیشتر کنید این مبلغ سود دیگه ارزش نداره

  15. ممل می‌نویسد

    نخرید این ماشین کوفتی. ملت اگه فکر خودشون بودن و باشن خیلی وضعشون بهتر میشه ولی طوری شده ملت ب فکر هم نیستن و این بلاها سرشون میات

    1. I می‌نویسد

      دقیقا..ماشین کشورهای دیگه چند میخرن ما چند..اقتصاد داغونی داریم

  16. ممل می‌نویسد

    سود بانکی ها خیلی کم هس بیشتر کنید بانکها که پول ما دستشونه سود میبرن تو این.گرانی فقط پول ما مردم بی ارزش میشه. اگر سود اندازه تورم میدادن بازم فرق داشت اما انگار.نه انگار

  17. ممل می‌نویسد

    با این وضع گرانی ها ماشین و غیره و تورم بانک دی سود رو بیشتر کن 23 راحت پرداخت کن و سپرده هم داشته باش23 این همه پول مردم دستتون هست همه بانکها معلوم نیس چقدر سود بردن تو این گرانی های اخیر ؟ ! پس سودهای بالا پرداخت کنید یا دوباره با ابطال در تیر روبرو میشید هر بانکی که تضمین داشته باشه و مدیران ثبت خودش باشه امنیت داره پس میبریم پولهامون اونجا…وقتت بانک دی تا 15 تیر حالا که پولهای ما در بانک نصف شده رحمی نداریم به هیچ بانکی

  18. اکبر می‌نویسد

    سلام دوستان کسانی که میخوان در صندوق ها سرمایه گذاری کنن پیشنهاد من بهترین صندوق فقط ارزش آفرین دی. والسلام. معتبر و عالی. ضامنش بانکه. اصلا نیازی به ضامن نداره چون واقعا کارش درسته. موفق باشید. فقط دی

  19. ممل می‌نویسد

    بانک دی و صندوق سود رو بالاتر ببرید برای15 تیر

  20. i می‌نویسد

    اینکه ارزش دارایی ها آمده پایین یکی سپرده که باز میکردن بود و.یکی سرمایه دارانی که پول میلیاردی گذاشتن و.بعد سپرده کردن چون راحتتر واریز و.برداشت میکنن برا بازار کارهاشون

  21. ممل می‌نویسد

    سایت رده زده سود این ماه 20.18 چجوری حساب میکنن..من حساب کردم 20.2 بود درستش کنید

  22. امیر می‌نویسد

    سلام دوستان کسی خبر داره که کی سپرده دفترچه ای ۲۱ درصدی کی باز میکنه

    1. ممل می‌نویسد

      فعلا تمام هست ، احتمالا سود صندوق 21 میشه اینجور گفتن

    2. Kayhan می‌نویسد

      یه مجوز 10 روزه از بانک مرکزی گرفتن و مهلتش تموم شد. فعلا خبری نیست

  23. سعید می‌نویسد

    دلیل اینکه میگید بانک اینده بد هست چیه؟

    1. اکبر می‌نویسد

      ببین اگه من بخام دلیل بیارم و بگم میخایید بگید علکیه و این حرفارو همه میزنن و همه بانکها این مشکلات رو دارن و هزار تا حرف دیگه….. اما یک کلمه میگم در آینده خاهید فهمید چون آینده همه چیزو واقعی نشون میده. اصلا از اسم بانکش معلومه که در آینده ورشکست میشه و……..

    2. احمد می‌نویسد

      داداش بیان سود 50 درصد بدن مگه من بخیلم یا بدم میاد از سود بالا.دارم میگم همه بانک ها عین هم هستند. اگر یکی میگه فلان بانک بده دلیل منطق بیاره نه اینکه همین حرفا الکی در اینده خواهید فهمید. همشون دارن سود مشابه میدن.حالا حکمت یا اینده دو درصد بیتر.ولی نباید الکی بگه کسی بی دلیل. یک بنده خدایی بود استدلال میاورد منطقی بود ثانیا برادر من دقق شما بخون نظرات پایین رو ایشون رفتن بزارن بانک دی منتهی مهلتش تموم شده بردن گذاشتن بانک گردشگری.که هیچ فرقی نکرده از لحاظ سود

    3. ممل می‌نویسد

      الان بانک اینده هم سودش کم شده 22

    4. ممل می‌نویسد

      شور نزن هر بانکی ورشکسته بشه مردم هستن.که ضرر میکنن سنگ این بانک اون بانک به سینه نزنید که همشون فکر خودشونن وگرنه سود که تو این گرونی نباید انقدر باشه باید 30 درصد بدن. بعدم یا دقت بخون احمد پولش.گذاشته سپرده 21 درصد بانک دی…

    5. اکبر می‌نویسد

      احمد جان چرا ناراحت میشی. به خدا من نه کارمند بانکم نه رئیس. فقط گفتم که شاید به درد یه نفر بخوره و از آینده بکشه بیرون. حالا خواهید دید

    6. احمد می‌نویسد

      هیچ مشکلی نداره اگر بوایین رو حرف ملت برنامه ریزی کنین یکی میگه این بانک بده بی دلیل یکی میگه اون بانک فلانه. الان بانک تجارت خصوصیه ملت خصوصیه کسی چیزی میگه؟ همین ملت بودن میگفت بانک ملت ورشکسته شده صادارت همینطور. بانک اینده توی سایت بانک مرکزی زده مجوز داره . صندوقش 23 درصد میده و حساب اینده سازش هم 21 درصد بدون مسدودی پول و بدون کارت شتاب البته. به نظر من چون همه بانک ها مجوز دار عین هم هستند ببر بزار اینده و خودت نگاه کن کسایی که میگن اینده بده دلیلشون چی هست. مثل این اقا که نوشته در اینده خواهی فهمید.ته دلیلش همین بود.یا همین اقا رفته از صندوق بانک دی که بهش سود 20.2 درصد میدن پولش برداشته برده گذاشته بانک گردشگری که بهش 20 درصد بدن.

    7. اکبر می‌نویسد

      در آینده متوجه دلیلش میشید.

  24. اکبر می‌نویسد

    خداحافظ صندوق. من که امروز همه واحدهامو ابطال کردم وتموم. والسلام. همه پولمو میریزم تو حساب روزشمار ۲۱درصدی دی. گردشگری ام خوبه ۲۰درصدی روزشمار. پیشنهاد میکنم.

    1. ممل می‌نویسد

      19 خرداد من پرسیدم گفت مهلتش تمام شد..میخواستم ابطال کنم آینده برم اما فعلا یک ماه دیگه صبر کنیم ببینیم 21 درصد میدن…

    2. اکبر می‌نویسد

      دی تموم شده اما گردشگری ۲۰درصد داره

    3. مرتضی می‌نویسد

      مهلتش مگه تموم نشده روز شمار 21 درصدی بانک دی
      ؟؟

    4. مرتضی می‌نویسد

      21 درصدی بانک دی مگه مهلتش تموم نشده؟؟؟؟؟؟

  25. ممل می‌نویسد

    من امروز رفتم صدور زدم 19 خرداد گفتن قراره سودها 21 درصد بشه اگه دروغ نگفته باشن..سپرده ای هم نداشتن یعنی مهلتی بوده تمام شد 21 درصد میدادن…صندوق و.سپرده هردو معتبره هردو زیر دست خود بانک دی هست تفاوتی نداره حتی زمانی هر واحد صدور هم پنجاه هم بشه هیچ ضرری برا اصل پول ما نیست مثل سپرده هست فوقش سود رو کم میدن که اونوقت ادم یا ابطال میکنه و فکری دیگه میکنه کلا از لحاظ امنیت فرقی نداره و ضرری شامل ما نمیشه چون ضمانت داره و ممکنه بیمه هم کرده باشن دارایی هاشون رو که اصل بانکداری اینه که بیمه کنن..

    1. ممل می‌نویسد

      صندوق و سپرده امنیتش یکی هست اما باید مدیر صندوق ، مدیر ثبت، نقد شوندگی خود بانک باشه که بانک دی هم هست..سودهای صندوق گفتن قراره بیشتر بشه باید دید برای 15 تیر چیکار میکنن..من راضی از سود بانکی نیستم در این تورم اما امنیت فعلا چهار پنج سال با بانک هستم مشکلی نداشته.. فعلا که دوباره صدور زدم جاهای دیگه و بانک دیگه ادم نمیدونه چطوره کمی برا صدور اذیت میکنن مثلا ده میلیون میخوان آینده.یا سود رو سه ماهه میده اقتصاد نوین..بقیه بانکها که سود کم میدن یا زیاد هم بدن اعتماد نیست

  26. امید می‌نویسد

    اخر هم سود پایین دادن و.بانک دو سه درصد جبرانی نداد بهتر هس ابطال کنیم و.اینده بگذاریم همه 52 میلیون واحد..بانکهای دیگر از اقتصاد نوین صادرات شهر گردشگری همه یک بانک ببرن و یک بانک که فکر سپرده گذارش هست رو قویتر کنم…

    1. اکبر می‌نویسد

      آینده رو بیخیال شو و هر بانک دیگه ای میری برو. موفق باشی

    2. امیر می‌نویسد

      واقعا که بدرد نخور داره میشه. یعنی یه مدیر مسول نمیخونه این پیامها که سود بالا میخوان مردم وقتی میتونن و بقیه هم تونستن پس بهونه کشکه..سود از ماه قبل یکم اضاف شد که خیلی خیلی کم اضاف کردن…گفتم خرداد سود بالا ندن ابطال میکنم یا میبرم سپرده میکنم اینده یا صندوقش باید همون پارسال که18 کردن چند ماه اصلا میرفتیم

  27. اکبر می‌نویسد

    سود این ماه ۲۰.۲% واریز شد. شما چی دوستان؟

    1. امیر می‌نویسد

      ها دیگه بدرد نمیخوره باید ابطال کرد فهمیدن خرداد رو باید بیشتر بدن اما نه جبرانی روش نگذاشتن چون خدایی درستش این گواهی صادر کردن روش نوشته بود سود22 درصد سر این حرف خودشون نموندن

  28. امیر می‌نویسد

    هیچ. سود رو 20.2 دادن این همه گفتن همه ،فایده نداشت انگار نه انگار وگرنه اگه براشون مهم بودیم 3 یا 2 درصد رو خود بانک جبرانی میداد

  29. N می‌نویسد

    چرا سود اين ماه رو نداده هنوز؟!!!!

  30. امیر می‌نویسد

    امروز 17 خرداد هست ساعت هشت و.نیم صبح فعلا که سود واریز نکردن تا ببینیم چند درصد میدن

وام بدون چک و ضامن
×
وام بدون چک و ضامن
تا 50 میلیون تومان
دیجی‌پی