رده صندوق سرمایه‌گذاری‌ صندوق سرمایه‌گذاری مشترک اندیشه فردا

مشترک هزاره سوم پاد

آخرین به‌روز رسانی: 29 اردیبهشت 1403 | انتشار: 19 مرداد 1395
نام مشترک هزاره سوم پاد
نوع صندوق درآمد ثابت
ETF خیر
ارزش خالص دارایی 3,339,815,482,009 ریال
بازده روزانه 0.09 %
بازده هفتگی 0.51 %
بازده ماهانه 2.13 %
بازده سه ماهه 6.28 %
بازده شش ماهه 0 %
بازده یک ساله 25.06 %
بازدهی از آغاز فعالیت 401.55 %
مدیر صندوق مشاور سرمایه گذاری ارزش پرداز آریان
مدیران سرمایه‌گذاری امیر مهردادفر، امیرمحمد امیرسردار، سهیل جلیلی بارور
متولی صندوق موسسه حسابرسی ایران مشهود
حسابرس مؤسسه حسابرسی رازدار
درصد حقیقی 44
درصد حقوقی 1
سود تضمین‌شده 0 %
سود پیش‌بینی شده 0 %
دوره تقسیم سود 0 ماهه
قیمت صدور 1,007,279 ریال
کارمزد صدور 0 ریال
قیمت ابطال 1,006,950 ریال
کارمزد ابطال 0 ریال
حداکثر تعداد واحد سرمایه‌گذاری 0
ضامن نقدشوندگي سرمایه گذاری پارس آریان
اوراق مشارکت 11.6 %
سپرده بانکی 83.17 %
وجه نقد 0.01 %
سهام 3.98 %
پنج سهم با بیشترین وزن 2.14 %
دارایی‌های دیگر 1.24 %
قیمت آماری 1,005,735 ریال
تعداد واحدهای سرمایه‌گذاری شده 3,316,763
تاریخ آغاز فعالیت 1392/05/23
آدرس وب‌سایت http://hezareh3-pod.ir

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

808 دیدگاه
  1. فکر می‌نویسد

    چون سود کم شده

    2
  2. مَش جواتَلی قصاب می‌نویسد

    اووووووی رضا
    تو چیکا ب مش رمضون قولی داری؟ این مش قولی یکم مخش تاب داره گاهی میاد چیزای مینویسه میره کاریش نداشته باشیم اندیشه فردا رو بچسبیم ک منبعد میخاد بزنه تو گوشِ همه صندوقا و کولاک کونه.

    3
    5
  3. peyman می‌نویسد

    چرا خروج پول از این صندوق اینقدر زیاد شده ؟

    8
  4. رضا می‌نویسد

    جناب مش نمیدون چی چی که بقول خودت خروج زدی و اومدی بیرون میشه بفرمایید چرا هر روز میای اینجا کامت میذاری و آیه یاس میخونی برادر؟!! شما که باطل کردی رفتی مثل اینکه خیلی بیکار تشرف داری که هر روز اینجا پلاسی!!! یه نگاه به ترکیب دارایی های صندوق بنداز بعد بیا اینجا شعر تحویل بقیه بده راجع به دریای متلاطم بورس!!!

    9
    8
  5. ممد کفترباز می‌نویسد

    عااااامو بچلونین اون دکمهء ابطالِ لامصبو. منتظر چی هسین دارین دل دل میکونین؟
    دیگه اون اندیشهء چن ما پیش مُرد فقط فرداش مونده ک فرداشم قرار نیس چیزی از توش دربیاد.
    یا ابطالو فشار بدین ، یا اگه دوس ندارین فشار بدین ، پس لااقل، کفِ دستاتونه بچسبونین به دیفال و توکل بخدا کونین .

    4
    7
  6. مَش جواتَلی قصاب می‌نویسد

    دِ نَه گوش نمیکنین چی میگم. میگمااااا
    امرو شونزه برج اسفنده. سود هرسهم جغط تازه رسیده حدود ۵۰۰ تومن. حالا این سیزه رو باقیمونده صندوق چجوری میتونه معجزه کونه سودِ هرواحدو ب ۱۱۰۰ یا فوقش ب ۱۲۰۰ تومن برسونه که بشه ۱۴ درصد؟؟

    3
    6
  7. مَش جواتَلی قصاب می‌نویسد

    کِشتیِ اندیشه فردا ، تحملِ و کشش ۱۰-۱۱ میلیون کیلو(سهم) در این دریایِ متلاطم و مواج بورسِ امروز رو نداره ، ممکنه غرق بشه. باید هف هش میلیون وزنش کم بشه. عده ای از سپرده دارها فداکاری کنن ، بارهاشونه از این کشتی بیارن بیرون تا به کاپیتان کمک کنن بیتر بتونه این کشتی رو مدیریت کنه…..
    مَ خودم اینکارو کردم ولی خو هنو کمه باید بیشتر خالی بشه وَگنه غرق میشه.

    3
    7
  8. اکبر می‌نویسد

    اصلا راضی نیستم شاید منم اخر ماه خروج بزنم. نصف ماه رفته تقریبا نیم درصد جلو رفته

    7
  9. کاکو می‌نویسد

    کاملا درست بیان کردی و عالی

    3
  10. مش رمضون قولی می‌نویسد

    سسیج نوشته:
    ……. و اعتقاد دارم این صندوق میتونه بهترین باشه و واقعاََ بوده و هست !!!!
    ……………………………………………………..
    ای زبل ،داری هندونه میذاری زیر بغلشون ؟ صندوق شفاف و بامرامیه- اما نمیتونه معجزه کنه. داره زورشه میزنه. تقلا میکنه ولی خو آخه نمیشه. بورس بدجوری پوکیده. اگه میخای سود صندوق بره بالا. اول باید بری جو بایدن رو راضی کنی دس از سرِ کچلِ ورداره و کاری به بمب اتم و موشک سازی و […] در کشورای دیگه نداشته باشه. اونوخ وضع بورس خوب میشه و اندیشه فردا هم سودش میره بالا تا ستارهء ثریا……

    3
    5
  11. سیج می‌نویسد

    تا مشتریاتون نپریدن استینتونو بالا بزنید…اعتقاد دارم این صندوق میتونه بهترین باشه.و واقعا بوده و هست….

    8
    11
  12. مش رمضون قولی می‌نویسد

    مَن از چارماه پیش وارد این صندوق شدم و از لحاظ سوددهی خیری از صندوق ندیدم. اما اقرار میکنم این صندوق از نظر شفافیت ،
    – امانت داری- صداقت و وفاداری و اخلاق در
    میون همه صندوقهای دیگه در بالاترین رتبه قرار داره. ( آرزوی موفقیت برای مدیریت و کارکنان شریفش رو دارم.)

    7
    13
  13. مش رمضون قولی می‌نویسد

    خلاصه….خلااااااااصه….من ک رفتیم و
    راحت شدم….عاخیییییییی انگار حال اومدم.
    بقیه هم ک موندن یا میخوان بمونن تا سودهای
    طلائی سه چار ماه اول امسال تکرار بشه. پیشاپیش تکرار اون سودها را ب همگی تبریک میگم!!!
    بقول بورسیا ( شاد و پرسود باشین)
    امضاء: رمضون قوووولی

    14
    4
  14. رز می‌نویسد

    من به چند دلیل همه واحدهامو ابطال زدم 1) پشتیبانی نداره یه تلفن گذاشتن معلوم نیس مال کدوم ناکجا آباده که یا میگه تو شبکه موجود نیس یا هی اشکاله به شماره پارس آریان داخلی صندوق هم که میزنگیم یه ساعت باید پشت خط بمونیم اخرش یا جواب نمیدن یا قطع میکنن یا یه خانمی بی حوصله و عصبی جواب مختصر میده و قطع میکنه و اونجور که دوستان میگفتن دفترشون هم جای مشخصی نیس حتی اگه اشتباه نکنم یه نفر اینجا میگف یجایی مث پارکینگ بود و تو شهرهای دیگه هم نمایندگی ندارن 2) بعضی فیشهای واریزی که تو حسابشون نشسته و صدور میزنیم را تایید نمیکنند و اگر حساب کاربری را چک نکنیم نمیفهمیم و اینجوری سود چند روزمون میره دلیلش هم مشخص نیس جواب واضح نمیدهند 3) بعد از ابطال واحدها، پول خیلی طول میکشه پرداخت بشه حدودا 4 الی 6 روز که برا این روزها سود تعلق نمیگیره در حالیکه صندوقهای دیگه یک یا دو روز کاری پول میشینه تو حسابتون 4) ارزش ذخیره به مشتریها واریز نمیکنه یبار پرسیدم چرا گفتن چون ما سودو کامل میدیم!! خوب سود 20 یا 18 درصد کجاش کامل هست!! صندوقهایی هستن که بالای 20 سودشونو ارزش ذخیره هم میدن 5) بعد از عوض کردن ضامن نقد شوندگیش از پاسارگاد به پارس آریان صندوق عملکردش خیلی افت کرد من بعد هم محاله درست بشه چون مدیریت ضعیف شده و بورس هم درست بشو نیست . امیدوارم این ایرادهارو حل کنن تا مشتریها فرار نکنن

    13
    1
  15. peyman می‌نویسد

    این صندوق ۴-۵ ماه اخیر واقعا بد عمل کرد الانم که ملت دارن ازش فرار میکنند بزرگترین مشکل این صندوق عدم پاسخگویی هستش و کلا پشیبانی نداره این صندوق کارمند هاش هم با ادب و کار راه انداز نیستن و اگر به مشکلی بر بخورید کمک نمیکنن .

    10
  16. نويد می‌نویسد

    بنظر من عملكرد صندوق رو حداقل در يك سال ميشه ارزيابي كرد من در شهريور ماه و اوايل مهر ماه بود پول رو بردم صندوق الماس دي كه ٨٠ درصد سود داده اما خب تو اون مدت ٣ ماه با ١ميلياردي كه گذاشته بودم حداقل ٦٠ ميليون ضرر كردم پس سود رو كسي برد كه فروردين پول گذاشته بود الان نزديك ٦ ماه هست همون صندوق هيچ سودي نداده وقتي هم زنگ ميزني ميگه سياست مدير اينجوريه ٨٠ درصد سود داده صندوق ديگه اوني كه جديد مياد شانس بايد داشته باشه كه چه وقتي وارد صندوق ميشه. من طرفداري از هيچ صندوقي نميكنم و الان هم يك ماه و نيم هست كه اومدم تو انديشه فردا . بِه هر حال اميدوارم در سال ١٤٠٠ اين شانس هم نصيب ما بشه كه صندوق بتونه سود خوبي درست كنه براي مشترياش. ثبات در يك صندوق خيلي نقش كليدي داره . شما اينم در نظر بگيريد از وقتي رييس جديد اومده يك روز بازار مثبت نشده خب اين يعني سود اوري اين صندوق ها پايين مياد چون اوراق هم عملا بازدهيش منفي ميشه.بنظر من اين صندوق پتانسيل اين رو داره كه سال ١٤٠٠ بتونه عملكرد خوبي رو داشته باشه .

    6
    11
  17. زهره می‌نویسد

    من بخاطر توهین این دوست نامحترم ناراحت شدم وگرنه من هم مثل بقیه سرمایه گذاران دوست دارم صندوق سود خوبی بده این به نفع منم هست منم از همین آشنا کوچ کردم اینجا البته که پشیمون نیستم چون بالاخره دارم میبینم که همه صندوق ها اوضاع خوبی ندارن هر خطاب کردن بقیه کار درستی نیست چون هر کس هست خودش خواسته بمونه و هر کی هم رفته خودش خواسته … به قول شما اونهایی تو این صندوق سود کردن که از ماههای قبل تو این صندوق بودن ولی حقیقت اینه که الان اوضاع همه صندوق ها همینه و ماهم ضرری نکردیم چون اینجوری نیست که بقیه صندوق ها بالا بدن و اندیشه پایین… به هر حال خدا کنه اوضاع درست بشه تا ما هم که یه سرمایه اینجا گذاشتیم اوضاع خوبش رو هم ببینیم

    4
    7
  18. مش رمضون قولی می‌نویسد

    آقای همایون. شما و امثال شما سپرده گذارای سابقه دار صندوق هستین و سه چهار ماههای اول سال۹۹ از این صندوق سودهای خوبی(بین ۸۰یا ۷۰درصد) گرفتین و بعدهم سود در ماههای بعد تریجاََ کمترشدو به ۶۰ و ۵۰ و ۴۰ و۳۰ درصد رسید که آخرین سودی خوبی که صندوق پرداخت کرد بنظرم ماه مهر یا آبان بود که برای هر واحد ۲۷۰۰تومان پرداخت کرد که خیلی خوب بود. و دقیقاََ الان حضورذهن ندارم که بگم از ماه آبان یا آذر تا آخرین سود پرداختی یهو آمد پائین و این سه ماه آخر ۲۱ و آخریشم در پایان بهمن ماه ۱۸درصد پرداخت شد.
    شما در مجموع طی این ۱۱ماه ضررنکردی بلکه برات عالی بود. اما فقط بفکر خودت نباش.زیرا یکی از نشونه های رشد وعقلانیت آدمها، درک بقیه و ابراز همحسی در غم و شادی دیگران و آگاهی دقیق از علت ناخشنودی بقیه و گاهی حق دادن به بقیه است نه فقط حس رضایتِ خودمون که این خودخواهی و خودمحوری حساب میشه‌. بخش زیاد از کسانیکه از صندوق ناراحتند و میاین نظر بر علیه صندوق مینویسن. اینها کسانی هستن که از از اوان سال۹۹ عضو صندوق نبودند و مثل شما از آن سودهای شیرین گذشته بهرمند نشدند. چون اساساََ با این صندوق آشنا نبودند یا اون عده ای هم که آشنا بودند و قصدورود به صندوق را داشتند، ظرفیت صندوق تکمیل و بسته شده بود و به تلفنها هم جواب نمیدادند تا بتونند مثل شما از ماهها قبل وارد صندوق بشند.بلکه از ماههای مهر یا آذر امسال با این صندوق آشنا شدند که صندوق باز شده بود و و آماده پذیرش سپرده شده بود .از طرفی در سایت صندوق چون سود۴۲درصدی را در نماد بالای این صندوق دیدند، و نیز در ردیف صندوقهای درآمدثابت، رتبه صندوق را از نظر سوددهی در جایگاه هشتم (عالی) از بالا درمیان ۷۰ صندوقهای دیگه که پائین تر قرار داشتند. از سادگیشون که فکرنمیکردند این نرخ ۴۲درصد در واقع سود یکساله صندق بوده نه سود همیشگی ماهانهء صندوق، بهمین جهت از آبان یا آذرماه امسال به امید سود۴۲درصدی وارد اندیشه فردا شدند یعنی موقعی به صندوق پیوستند که سود صندوق ماه به ماه نزولی شد و مشمول سودهای ۲۱ و ۲۰/۵ و ۱۸ درصد اخیر این صندوق شدند.
    به اینها که خودم هم از این طیف هستم باید حق بدی که سودهای خوب را امثال شما گرفتین و الان سودهای ضعیف شامل امثال اینها و من شد. خیلی از این تازه واردها(که منم جزء اینها هستم صندوق امین آشنا را که ثبات داشت و ماهیانه( ۵۰درصد دراوایل سال) و سپس ۲۵ درصد و آخرین سودش که منتهی به بهمن ۲۲/۵ درصد بود از حماقت، این صندوق خوب را رها کردیم و سپردهامون رو به طمع سود۴۲ درصدی از ماه آبان به اندیشه فردا منتقل کردیم و حالا این چند ماه ۲ تا ۴درصد کمتر از امین آشنا سود نصیبمون شد. ضمناََ بگم من موقعی واحدهامو در امین آشنا باطل کردم که صندوق ظرفیتش تکمیل بود و هنوز تکمیل و بسته است و پشیمون هستیم و راه برگشت به اون صندوق را هم از دست داده ایم. ایا این اشتباه که مقصرشم خودمون بودیم نه امین آشنا و اندیشه فردا برایمان عذابِ پشیمونی نداره؟ البته صندوق اندیشه فردا هیچ تقصیری در زیان ما ندارد اما از این ناراحتیم که صندوق کارآمد و با ثباتی نیست. (همگی ببخشین پرحرفی کردم)

    11
    1
  19. مش رمضون قولی می‌نویسد

    زهره _حالا شما کوتا بیا جوش نزن حرص نخور فوش نده_ بلخره یجوری میشه_ یا همه مون باهم توی این صندوق زنده بگور میشیم یا صندوق همه مونه دس جمعی گوربگوری میکنه.

    6
    2
  20. همایون می‌نویسد

    هرکسی از صنددق بدش میاد ابطال بزنه چرا نمیزنی اگر می دانی اوضاع خراب هست برو همه عقل دارن که برن توچاه یا نه …هرکی میگه این صندوق بده بره بررسی کنه اگر اینجا کم میده اما ضرر نمیده پولت سوخت نمیشه صنددق های دیگه وقتی اوضاع بورس خوب بود سود کم میدادن اما اینجا داد خوبم داد.حالا بد شده حداقل رامیده اونا ثابت هست چه خوب چه بد .

    5
    9
  21. طوفان می‌نویسد

    فروختی رفتی دیگ بهت ربطی نداره سوداوری و یا ضرر صندوق که بیای کامنتهای فیک بذاری .پس چرا تمدید شد ؟ از این میسوزی که صندوق از اول برج تا الان همینجور ناوش بالا میره و تو ابطال زدی ببین صندوق با جو دادنای شما هیچ اتفاقی براش نمیفته شما هم بهتره رفتی دیگ برنگردی کامنت بذاری چون ربطی بهت نداره صندوق .

    2
    13
  22. کاکو می‌نویسد

    تو ثابت کن با دلیل خوبه

    1
  23. زهره می‌نویسد

    فکر نکنم داشتن یه ذره شعور بد باشه … همه ما سود آوری خوب رو میخواهیم ولی اینکه فکر کنیم این صندوق فقط داره سودهای افتضاح میده اصلا نه منطقی نه تحقیقی پشتش هست … شما که خر نیستی برو از صندوق و دیگه هی نیا اینجا کامنت بذار قطعا هر کسی که پول سرمایه گذاری کرده عقل داره و خودش خوب و بد رو متوجه میشه … واقعا متوجه نمیشم از اینهمه حرف منفی زدن چی عایدتون میشه …. آقا یه تحقیق کوچیک کاملا مشخص می کنه که سود دهی همه صندوق ها پایین اومده که قطعا از بورس هم متاثر هست ولی اینکه هی بیاین بگین صندوق تمدید نمیشه کارش تموم … این ماه صندوق سود نمیده کارش تمومه …. اینجوری میشه کارش تمومه یه ذره اغراق و بزرگ نمایی ولی اینکه میگین خر نشان از بیشعوری و بی فرهنگی شما داره جناب عقل کل

    6
    11
  24. رضا می‌نویسد

    با قانون جدید تصویب شده، صندوق های درآمد ثابت ملزم شدن 15% داراییشون رو سهام بخرن.
    با این وضع اندیشه فردا این الزام براش تیر خلاص بود …

    5
    5
  25. مالی می‌نویسد

    روز 991211 ساعت 1 شب
    هنوز سود بهمن ماه بنده واریز نشده جهت اطلاع دوستان. ماه دی هم پس از پنج روز بعد از پیگیری واریز شد و فکر نکنم بدون پیگیری اصلا واریز می کردند بصورت عادی.
    صحبت تلفنی هم فقط یک مرتبه موفق شدم اونم اتفاقی فکر کنم یک نفر دستش اشتباهی رفت سمت گوشی جواب داده شد و گرنه خارج ساعت کاری بود.
    در کل عملکرد اندیشه فردا افتضاح است.

    12
    3
  26. کارل یونگ می‌نویسد

    اینائیکه از صندوق دفاع میکنن خیلی خرن و اونایی که میگن صبر داشته باشین آیندهء صندوق خوب میشه خیلی خرترن.

    18
    6
  27. باحال می‌نویسد

    اماده باشید اندیشه میخواد بترکونه…زود بیایید تا پشیمون نشدید

    7
    13
  28. محسن می‌نویسد

    اینهای که میخوان ابطال بزن .بزنند برن انقدر حرف مفت نزنند .سرمایه گذاران خودشان عقل دارن ..اینجا حرف حساب بزنید این صندوق خوبه وخوب عمل کرده .توکه میخوای بری برو انقدر نظر نده

    6
    13
  29. peyman می‌نویسد

    اوضاع این صندوق خرابه تا دیر نشده ابطال بزنید در ضمن پول هم خیلی دیر پرداخت میکنن .

    15
    8
  30. اکبر می‌نویسد

    تو این ده روز که گند زده امیدوارم ادامش حوب باشه

    3
    12
وام بدون چک و ضامن
×
وام بدون چک و ضامن
تا 50 میلیون تومان
دیجی‌پی