رده بررسی همه نکات مهم درباره استعلام تسهیلات

همه نکات مهم درباره استعلام تسهیلات

بررسی

مزیت استعلام تسهیلات برای مشتریان چیست؟

نویسنده: رضا رضایی
14 آذر 1401

حتما برای شما هم پیش آمده که اطمینانی از وضعیت بانکی و اقساط پرداختی یا معوقات بانکی خود نداشته باشید و بخواهید بدانید از کدام بانک‌ها تسهیلات دریافت کرده‌اید، وضعیت پرداخت و اقساط وام‌هایتان چطور است و یا چند قسط مانده تا وام‌تان به پایان برسد. اینجاست که سرویس استعلام تسهیلات رده به شما کمک خواهد کرد این پرسش‌ها به پاسخ مناسبی برسند پس این مطلب را تا انتها بخوانید.

استعلام آنلاین تسهیلات و معوقات بانکی

 

سرویس استعلام تسهیلات بانکی با کد ملی و شماره همراه

برای گرفتن استعلام تسهیلات خودتان یا هر کس دیگری، تنها کافی است کد ملی و شماره همراه را به خاطر داشته باشید. تنها با داشتن کد ملی و شماره موبایل می‌توانید وارد سرویس استعلام تسهیلات رده شوید و اطلاعات تسهیلات در جریان، بدهی‌های بانکی یا اقساط پرداخت نشده را بگیرید.

نکته: اگر می‌خواهید بدانید وضعیت بانکی کسی که قصد ضمانتش را دارید، چطور است، کافی است، کد ملی و شماره همراه او در سرویس استعلام تسهیلات برای دیگری وارد کنید تا سیستم برای آن فرد کد تاییدی ارسال کند. با وارد کردن کد تایید، می‌توانید از وضعیت پرداخت اقساط بانکی او مطلع شوید.

 

استعلام تسهیلات بانکی شامل چه مواردی می‌شود؟

زمانی که وارد سرویس استعلام تسهیلات رده می‌شوید، تمامی وام‌های در جریانی که از بانک‌ها و موسسات اعتباری دریافت کرده‌اید، نمایش داده می‌شود. در این سرویس سوابق تاخیر در بازپرداخت اقساط بانکی شما یا فرد استعلام گرفته شده هم نمایش داده می‌شود. یک‌جوری کارنامه مالی‌تان در بخش وام و تسهیلات در شبکه بانکی نمایش داده می‌شود.

 

چه روش‌هایی برای استعلام تسهیلات وجود دارد؟

برای استعلام وام یا باخبر شدن از وضعیت اقساط معوق بانکی خود یا هر کس دیگری دو راه پیش رویتان قرار دارد؛ اول می‌توانید به صورت حضوری به شعبه‌های یکی از بانک‌هایتان مراجعه کنید و درخواست استعلام بدهید. اما این روزها چه کسی حوصله کار حضوری دارد؟ از طرفی اگر به شعبه هر بانکی مراجعه کنید‌، تنها سابقه شما در بازپرداخت تسهیلات همان بانک را ارائه می‌کند نه تمامی شبکه بانکی.

پس ما به شما راه دوم یا همان مسیر ساده و آسان‌تر را توصیه می‌کنیم؛ استعلام آنلاین. شما می‌توانید به راحتی با استفاده از سرویس استعلام تسهیلات رده این کار را انجام دهید.

 

گزارش استعلام تسهیلات

محتوای گزارش استعلام تسهیلات چیست؟

برای اطلاع دقیق‌تر از اینکه تا به حال از چه مؤسسه‌ها و بانک‌هایی تسهیلات دریافت کرده‌اید، در حال بازپرداخت چه وام‌هایی به کجا هستید و تا به حال در پرداخت اقساط‌‌‌ بدقول بوده‌اید یا نه، این موارد برای شما به نمایش درمی‌آید؛

  • مجموع مبلغ تسهیلات
  • مجموع تسهیلات مانده
  • مانده سررسید گذشته
  • مانده معوق
  • مانده مشکوک الوصول
  • بدحسابی

همچنین گزارش تک‌تک وام‌هایی که گرفته‌اید به صورت جداگانه نیز به شما نشان داده خواهد شد. این گزارش‌ها شامل موارد زیر هستند:

  • نام، شعبه و کد بانک
  • گذشته سررسید مانده
  • معوق مانده
  • بدهی مشکوک باقیمانده
  • کل بدهی مانده
  • نوع قرارداد
  • اصل مبلغ
  • سود مبلغ

اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره وضعیت اعتبار بانکی خود به دست بیاورید، می‌توانید در پنل خود، گزینه استعلام اعتبارسنجی را انتخاب کنید تا علاوه بر اطلاعات مربوط به استعلام معوقات بانکی، وضعیت چک برگشتی، ضمانت‌های بانکی‌ و استعلام وام را مشاهده کنید.

 

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

17 دیدگاه
  1. مرتضی می‌نویسد

    با عرض سلام و احترام
    آیا این استعلامات به روز می باشد؟ یعنی اگر من معوقات وام را امروز پرداخت کنم ، بلافاصله در استعلام من معوقات وام صفر ظاهر می شود یا چند روز طول می کشد؟

    17
    9
  2. النا می‌نویسد

    میشه بمن بگید چطوری از طرح های وام های بانک ها باخبر بشم؟

  3. A می‌نویسد

    سلام و ارض ادب من یک وام گرفتم و ضامن و بقیه کاراش همه تکمیل شد فقط منتظر واریز بودم که از بانک تماس گرفتن و گفتن که وام عودت خورده و بعد از اینکه دوباره وام رو برام برگشت دادن به بانک اسمم داخل لیست نبود چقدر طول میکشه که اسمم دوباره وارد سایت بشه؟

  4. Fati می‌نویسد

    سلام من چند وقت از حساب مامانم حدود ۱میلیون شارژ گرفتم کم کم آیا الان ک میخواد استعلام بگیره آیا نشون میده چطور یک میلیون شارژ گرفته شد و با چ شماره ای و از کجا

    2
    2
  5. وحید می‌نویسد

    سلام خسته نباشید که انقدر مردومو الاف خودتون کردین به همه میگین به بانک مراجعه کنید یه دفعه درشت بنویسید بگین هر سوالی دارین به بانک مراجعه کنید

    3
    1
  6. محمد می‌نویسد

    سلام
    مانده اقساط تا اتمام رو نمیگه که در صورتی که بالا گفتین نشون میده چند قسط مونده که وام تموم بشه

  7. میرسلیمی می‌نویسد

    سلام ، بدهی بانکی را پرداخت کردم ، چند روز طول می‌کشد، رفع سو اثر شود ( بانک ملی )

    13
    21
    1. محسن می‌نویسد

      اگر وام شما در قالب “کارت اعتباری” بوده بعد از ۶۰ روز به روز خواهد شد. در سایر وامها ۲۴ ساعت بعد.

      2
  8. سامان می‌نویسد

    من رفتم پرسیدم میگن باید همون شعبه‌ای باشه که افتتاح حساب شده حتی اگه شهرستان هم باشه باید رفت تو همون شعبه

    2
    1
  9. اشکان صفری می‌نویسد

    اگه چک برگشتی و قسط معوق داشته باشیم برای دریافت تسهیلات به هر شعبه‌ای میتونیم بریم یا باید به شعبه افتتاح حساب بریم؟

  10. احسان می‌نویسد

    من از بانک کشاورزی و ام گرفتم 500 هزار برای اقساط واریز کردم ولی از حسابم […] شده توسط بانک کشاورزی ولی حالاهم بدهي آمده و هم دیر کرد هیچ جوابی هم بهم نمی‌دهند واقعا اگر از هر حساب 500 […] میدونید چقدر اختلاس میشه رفتم بازرسی بهشون زنگ زدند گفتند هزینه اجرایی شرکت هست برداشت شده ولی هیچ گونه اجرائیه برام نیامده بانک‌ها با شرکت‌های خصوصی خودشان قرارداد دارند بهشون گفتنم درخواست حقوقی و مفاصا حساب از دادگاه دادخواست میدهم بعداز نیم ساعت بهم زنگ زدند گفتند این 500 امانت نزد بانک هست بعدا بهتون برمیگردونند بس معلومه که […]

    1
    1
  11. میثم می‌نویسد

    سلام من سال 92 حدودا 10 میلیون تومن وام ازدواج گرفتم که حدودا 3 تا قسطم یادم رفت بریزم الان بعد دو، سه سال به باتک مراجعه کردم 700 تومن قسطی که عقب افتاده بود نزدیک 5 میلیون تومن فقط جریمه دیر کرد امده براش برای بخشودگی این جرایم و دیر کرد بانک چیکار میتونم بکنم

    1. سالار می‌نویسد

      بایددعاکرد😁

      1
    2. منصور می‌نویسد

      به بانک مراجعه و با رییس شعبه مذاکره کنید شاید بتواند کاری برایتان بکند

  12. رافع می‌نویسد

    من چند سال پیش ضامن یک خانواده بی بضاعت برای دریافت وام ریاست جمهوری شدم مقدار یک میلیون تومن که ۲۰۰ ه ت از قصدشون موند نتونستن پرداخت کنن ،ولی تا حالا هیچ تماسی مبنی بر تصویه حساب از ضامن برام ارسال مشده ،ایا امکان بخشیدن این مقدار بدهی از سمت دولت وجود داره ،یا خیر ؟

    2
  13. مریم می‌نویسد

    سلام روز خوش، من چهار سال پیش وام تمام شد و تسویه شده، حالا که رفتم مجدد از بانک دیگر وام بگیرم می گوید در استعلام بانک مرکزی بدهی دارم و هنوز صفر نکردن، در حالی که آن زمان تسویه کامل شده و حساب سنتی قدیم است چکار کنم؟

    3
    1
    1. رده می‌نویسد

      سلام
      باید به بانک‌تون مراجعه کنید و علت رو جویا بشید. راه دیگه‌ای نیست.

      1
تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد