رده دریافت شماره شبا شبا موسسه اعتباری ملل

دریافت شماره شبا موسسه ملل با شماره حساب

اگر می‌خواهید شماره حساب موسسه ملل را به شماره شبا تبدیل کنید و از نام صاحب حساب و فعال بودن حساب مطمئن شوید، این دکمه را بفشارید:

موسسه اعتباری ملل
موسسه اعتباری ملل

از خط تیره «-» یا «.» به‌عنوان جداکننده بخش‌های شماره حساب استفاده کنید.

نام صاحب حساب:

شناسه شبا موسسه ملل

شبا موسسه ملل

همانطور که همه ما این روزها می‌دانیم با روی کار آمدن شماره شبا جابه‌جایی پول به‌نحو چشمگیری آسان‌تر شده است؛ به این ترتیب که با داشتن شماره شبا موسسه ملل از طریق سامانه «پایا» امکان جابه‌جایی ۱۵ میلیون به وجود آمده است و با استفاده از سامانه «ساتنا» می‌توان تا سقف صد میلیون تومان در هر روز به هر حسابی در هر بانکی حواله کرد و مطمئن بود که امکان رخ دادن اشتباه تقریبا وجود ندارد؛ چراکه این شیوه‌ الکترونیکی نقل و انتقال مالی، از امنیت بسیار بالاتری نسبت به حواله کردن‌های قدیمی برخوردار است.

برای آشنایی بیشتر با مفهوم حواله، مقاله “حواله چیست” را مطالعه کنید.

نکته دیگر اینکه شماره شبا موسسه ملل یا همان شناسه بین‌المللی حساب شما در این موسسه همچون شماره شبا سایر بانک‌های کشور شماره‌ای است منحصر به همان حساب که علاوه بر تراکنش‌ها و حواله‌های الکترونیکی داخلی میان بانک‌های مختلف، در شرایط عادی ارتباطات خارجی هر کشوری می‌تواند امکان نقل و انتقالات بین‌المللی را هم فراهم‌‌کند که مزیتی بسیار کارآمد و قابل توجه است.

شما می‌توانید با در دست داشتن شماره حساب خود به راحتی شماره شبا حساب‌تان در موسسه ملل را به دست آورید. از آن جایی که جابه‌جایی پول توسط سامانه‌های بانکی بیش از گذشته اهمیت پیدا کرده، حالا داشتن و یافتن شماره شبا، بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. اینجا کمی درباره شماره شبا توضیح می‌دهیم و بعد درباره شیوه‌های دریافت و محاسبه شماره شبا موسسه مالی و اعتباری ملل یا عسکریه می‌پردازیم.

 

درباره شماره شبا

درباره ماهیت این شماره و چگونگی به وجود آمدنش باید گفت که این شناسه ۲۶ کاراکتری که از کنار هم نشستن بخش‌هایی متفاوت ساخته‌شده برای موسسه ملل نیز همچون باقی بانک‌ها همه به این صورت است که بعد از تنها کاراکترهای غیرعددی در این شماره یا همان شناسه بین‌المللی هر کشور که برای ایران IR است، ۲ رقم بازبینی درستی ساختار یا همان چک دیجتس (check digits) می‌آید که برای رسیدن به بالاترین سطح اطمینان از دریافت و ارسال کامل و بدون نقص یا تحریف شبا، بر مبنای تمام آن چیز‌هایی است که در آن درج ‌شده و درون هر حسابی محاسبه و به عنوان بخش الزامی شبا به آن افزوده می‌شود.

بعد  ۳ شماره‌ خواهیم داشت که بی‌شک با صفر شروع شده و چیزی نیست جز شناسه موسسه ملل. چرا که شماره شناسه‌ تمام بانک‌ها و موسسه‌ها مالی ایران ۲ رقمی‌ ست و برای رسیدن به میزان استاندارد جهانی سیزده ششصد و شانرده ( ISO 13 616 ) یا همان مبنای سازش شماره شباست که یک صفر به ابتدای آن افزوده شده و در ادامه نیز با استفاده از همان شماره حساب فرد است که شماره‌ شبا آن کامل می‌شود.

 

دریافت شماره شبا

 

نحوه دریافت شماره شبا موسسه اعتباری ملل

موسسه مالی ملل از جمله مهم‌ترین موسسه‌هایی است که برای انواع حساب‌هایش شماره شبا تعریف کرده و راهی را در اختیار مشتریان خود قرار داده است تا از طریق آن بتوانند شماره شبا خود را دریافت کنند. پس با توجه به این مهم علاوه بر این درگاه که سایت رده آن را در اختیار شما قرار داده می‌توانید به سایت موسسه ملل رجوع کرده و با ورود در بخش بانکداری الکترونیک گزینه دریافت شماره شبا را انتخاب کنید.

راحت‌ترین درگاه محاسبه شماره شبا برای موسسه مالی اعتباری ملل -بی‌تردید- همین‌جا و همین درگاهی است که رده در اختیارتان قرار داده و امکان تایید شماره شبا و فعال بودن حساب در اختیارتان قرار می‌گیرد. کافی است در رده عضو شوید.

 

محاسبه شماره شبا موسسه ملل یا عسکریه با شماره کارت

ازآنجا که یک کارت بانکی قابلیت دارد تا به حساب‌های مختلف درون بانکی متصل شود و به‌‌طور معمول یک کارت مختص یک حساب نیست سامانه‌های پردازشگر بیشتر بانک‌ها و موسسه‌های مالی قابلیت نوشتن برنامه‌ای برای محاسبه شماره شبا بر اساس شماره کارت را پیدا‌ نخواهند کرد یا متاسفانه هنوز پیدا نکرده‌اند و موسسه‌ ملل نیز یکی از همین موسسه‌ها به شمار می‌رود که تنها قابلیت دارد تا از طریق شماره حساب به شبا را محاسبه کند.

بنابراین اگر اینگونه است که به شماره حساب خود در موسسه ملل دسترسی ندارید ابتدا می‌باید از طریق مراجعه حضوری به یکی از شعبه‌ها موسسه یا برقراری تماس تلفنی شماره حساب خود را دریافت کرده و سپس به همان ترتیبی که شرح آن رفت، شبا مورد نظر خود را به دست آورید.

مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

3 دیدگاه
  1. امیر می‌نویسد

    سلام من کارتم شماره حساب نداره و میخام شماره شبا بگیرم اما سایت شما با شماره حساب شبا میده

    1. رده می‌نویسد

      سلام
      درباره برخی بانک‌ها مثل موسسه ملل، این امکان توسط خود بانک وجود نداره. شماره حساب رو میتونید از تلفنبانک یا پیامک ارسالی از بانک‌تون بگیرید…

      2
  2. امید می‌نویسد

    بایدداخل سایت موسسه تبدیل شماره کارت به شماره حساب یا تبدیل شماره شبا به شماره حساب ایجاد کنید. همه ی بانک ها به اینصورت خدمات غیر حضوری میدن چرا این موسسه نداره؟لطفا به فکر رفاه مردم باشید

    12
    1
وام بدون چک و ضامن
×
وام بدون چک و ضامن
تا 50 میلیون تومان
دیجی‌پی