رده خبر بانک ملت هم یک و نیم میلیون تومان وام عتبات می‌دهد

بانک ملت هم یک و نیم میلیون تومان وام عتبات می‌دهد

خبر
نویسنده: رده
27 مهر 1395

پیشتر بانک ملی خبر از ارائه وام یک و نیم میلیون تومانی عتبات داده بود. حالا ایسنا به نقل از سازمان حج و زیارت گزارش کرده است که افرادی که در سال‌های 1387 و 1390 در شعب بانک ملت برای سفر عمره مفرده ودیعه‌گذاری کرده و هنوز ودیعه آنان در بانک باقی مانده است می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع ثبت‌نام عتبات سازمان حج و زیارت به نشانی www.atabat.org.ir و  یا مراجعه به دفاتر خدمات زیارتی تحت نظر سازمان حج و زیارت در سراسر کشور، پس از طی مراحل لازم از بانک ملت تا یک و نیم میلیون تومان وام سفر به عتبات بگیرند.

شرایط و مراحل گرفتن این وام به‌این‌ترتیب اعلام شده است:

  1. زائرانی که دارای سند ودیعه گذاری پانصد هزار تومانی سال 1387 و هشتصد هزار تومانی سال 1390 هستند، می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع عتبات عالیات به نشانی atabat.org.ir و یا دفاتر خدمات زیارتی تحت نظر سازمان حج و زیارت، درخواست خود برای دریافت وام را اعلام کنند .
  2.  متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع ثبت‌نام عتبات به همان نشانی در ابتدا به‌عنوان کاربر جدید ثبت‌نام کرده و از ظرفیت‌های خالی کاروان‌های عتبات عالیات مطلع شوند و در تکمیل مراحل ثبت‌نام خود در کاروان‌ها، گزینه تمایل به بهره‌مندی از تسهیلات را انتخاب کرده  و شماره سند عمره خود را وارد کنند و پس از طی مراحل لازم این وام را دریافت کنند.
  3. متقاضیان دریافت این تسهیلات پس از درج شماره ثبت‌نامی عمره (شماره سند عمره) در سامانه جامع عتبات عالیات، باید با همراه داشتن مدارک شناسایی و کارت ثبت‌نام عمره برای صدور معرفی‌نامه به یکی از شعب بانک ملت مراجعه کنند.
  4.  برای هر فردی که سند ودیعه عمره در بانک ملت دارد، معادل صد درصد موجودی حساب سپرده  بلندمدت و کوتاه‌مدت عمره و تا یک و نیم میلیون تومان وام داده می‌شود که پس از اعطای وام این مبلغ در حساب ودیعه گذاران مسدود می‌شود.
  5.  سایر شرایط مانند وام‌های دیگر بانکی است که استعلام از بانک مرکزی و عدم بدهکاری و … موردبررسی قرار می‌گیرد و در صورت عدم وجود مشکل وام پرداخت می‌شود و با توجه به ضمانت حساب عمره مفرده زائر، نیازی به معرفی ضامن نیست.
  6. پس از انجام مراحل پرداخت وام مابه‌التفاوت هزینه سفر از زائر گرفته می‌شود و به همراه مبلغ وام به‌صورت یک‌باره به‌حساب تجمیع وجوه عتبات در بانک ملت واریز شده و زائر می‌تواند بقیه مراحل ثبت‌نام خود را دنبال کند.
  7. حساب ودیعه عمره متقاضیان تا زمانی که وام را  تسویه نکنند، در بانک مسدود بوده و امکان اعزام و یا انتقال آن وجود نخواهد داشت.
  8.  در صورت بهره‌مندی متقاضیان سفر زیارتی عتبات از تسهیلات وام 1.5 میلیون تومانی اولویت آنان برای عزیمت به سفر زیارتی عمره مفرده حفظ خواهد شد و پس از تسویه‌حساب اقساط تسهیلات در صورت ازسرگیری سفرهای عمره این افراد می‌توانند به سفر عمره اعزام شوند.
مطالبی که ممکن است به آن علاقه داشته باشید

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد