رده نئوبانک فرا رفاه

فرا رفاه

آخرین به‌روز رسانی: 18 خرداد 1404 | انتشار: 18 خرداد 1404
نام نئوبانکفرا رفاه
سیستم عامل اندروید
سیستم عامل ios
نسخه وب
پشتیبانی ۷x۲۴
پاسخگوئی تیکتینگ
ورود با اثر انگشت
افتتاح حساب آنلاین و ارسال عابر بانک
امکان سپرده گذاری (افتتاح حساب بلندمدت)
بستن حساب (سپرده)
خدمات سرمایه گذاری (غیرسپرده ای)
صورتحساب / گردش مالی
تسهیم هزینه سفر (دنگ)
انتقال وجه هوشمند
انتقال به مخاطبین (از طریق شماره تلفن)
انتقال پول با QR
کیف پول
خدمات امضاء دیجیتال
خدمات سفته الکترونیک
صدور کارت هدیه فیزیکی / دیجیتال
خدمات شارژ / اینترنت
خدمات پرداخت قبض
سیستم برگشت پول (کش بک)
تسهیلات
پرداخت خودکار
عملیات چک صیادی
خدمات خودرو
خدمات بیمه
خدمات سفر
مسدود سازی و رفع مسدودی کارت
فعالسازی کارت
صدور / تغییر رمز 4 رقمی کارت
فعالسازی رمز پویا کارت (یکبار مصرف)
مدیریت کارت (تعریف محدودیت)
اعتبارسنجی
تعریف کارت‌های شتابی دیگر به عنوان کارت مبدا (برداشت)
امکان وکالتی کردن حساب
مدیریت مالی
پاداش معرفی (دعوت از دوستان)
سرویس خدمت ناشنوایان
اعلانات
کارتابل/کارپوشه
درخواست تمکن مالی
باشگاه مشتریان
ریال دیجیتال
توضیحات

نئوبانک فرا رفاه، جلوه‌ای از آینده‌ است که اکنون در دسترس قرار گرفته است؛ یک تجسم دیجیتال از اعتماد، نوآوری، و تجربه‌ای بی‌مرز. فرا رفاه، نه تنها یک برنامک با خدمات بانکی، بلکه یک نئوبانک جذاب است که دسترسی به خدمات بانکی را به مرزهای جدیدی کشانده. ترکیب رنگ‌های آبی و بنفش پررنگ، به‌مثابه یک زبان بصری، امنیت و خلاقیت را برای هر کاربر بازگو می‌کند.

لوگوی نئوبانک فرا رفاه ترکیبی از طراحی مدرن و مینیمالیستی است که به طور خاص برای انتقال حس نوآوری و اعتماد طراحی شده است. این لوگو معمولاً شامل عناصر هندسی ساده و رنگ‌های آبی و بنفش پررنگ است که نشان‌دهنده ثبات، امنیت و خلاقیت هستند. آبی در لوگو به معنای اعتماد و حرفه‌ای بودن است، در حالی که بنفش پررنگ حس نوآوری و لوکس بودن را منتقل می‌کند. ترکیب این دو رنگ در طراحی لوگو، پیام روشنی از پیشروی در تکنولوژی و ارائه خدمات بانکی دیجیتال به کاربران دارد.

نام "فرا رفاه" به معنای فراتر از رفاه است و نشان‌دهنده هدف این نئوبانک برای ارائه خدمات بانکی دیجیتال با کیفیت بالا و فراتر از انتظارات مشتریان است.

حساب شما در نئوبانک فرا رفاه، بانک رفاه خواهد بود.

فرا رفاه خدمات غیرحضوری متنوعی را ارائه می‌دهد که در جدول برای شما لیست کرده‌ایم. در ادامه برخی از خدمات جذاب این نئوبانک را با هم بررسی می‌کنیم:

امکان پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی 

روش پرداخت بیمه تامین اجتماعی، به دو شیوه غیر حضوری و آنلاین و نیز حضوری، امکانپذیر است. یکی از ویژگی‌های کاربردی این نئوبانک، امکان پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی به صورت کاملاً آنلاین و آسان است.

طرحی جذاب با نام "ماندگار"

در این طرح درصدی از مبلغ خرید خود را پس می‌گیرید و از فروشگاه‌های طرف قرارداد تخفیف بیشتری خواهید گرفت.

این طرح برای مشتریان:

  • دارندگان کارت‌های بانک رفاه
  • پذیرندگان پایانه‌های فروشگاهی (POS) یا درگاه‌های پرداخت اینترنتی (IPG) طرف قرارداد با بانک

با مزایای:

  • بازگشت نقدی درصدی از خرید به حساب (کش بک)
  • بهره‌مندی از تخفیفات همیشگی و مازاد بر تخفیفات جاری فروشگاه
  • امکان شناخت فروشگاه‌های خوشنام طرف قرارداد و خرید از آن‌ها

کارتابل امضاء دیجیتال

کارتابل امضای دیجیتال در نئوبانک «فرا رفاه» یک ابزار نوین است که به کاربران امکان می‌دهد اسناد و مدارک خود را به صورت دیجیتال امضا کنند. این قابلیت با استفاده از فناوری رمزنگاری پیشرفته، امنیت و صحت اطلاعات را تضمین می‌کند و فرایندهای اداری و مالی را سریع‌تر و کارآمدتر می‌سازد.

طرح‌های اعتباری و اقساطی متمرکز با سامانه "بتا"

سامانه بتا خدمات آنلاین ارائه طرح‌های اعتباری/اقساطی بانک رفاه به مشتریان است. بر بستر این خدمات می‌توان: 

  • مشتریانی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می‌کنند (در حال حاضر مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی) امکان خرید اعتباری/اقساطی از مراکز طرف قرارداد با بانک را خواهند داشت.
  • پذیرندگان یا فروشگاه‌های سراسر کشور در صورت همکاری با بانک امکان فروش اقساطی به مشتریان معرفی شده از سوی بانک را خواهند داشت.

ویژگی‌های این خدمت به شرح ذیل است:

- مکانیزه بودن کامل فرایند استفاده از طرح‌های اعتباری سامانه برای مشتریان و پذیرندگان

- امکان مشاهده آنلاین فروشگاه‌ها و مراکز طرف قرارداد بانک برای مشتریان

- ارائه پنل اختصاصی به مشتریان به منظور مشاهده آنلاین وضعیت خرید کالا، تعداد و مبالغ اقساط، وضعیت پرداخت اقساط و..

- احراز هویت و اعتبارسنجی آنلاین مشتریان هنگام استفاده از طرح‌های موجود

- امکان تایید آنلاین اجازه‌نامه برداشت از حساب توسط مشتریان بدون مراجعه به شعب بانک

- امکان تبادل آنلاین اعتبار مشتریان با سایر سامانه‌های فروشندگان کالا و خدمات

- ثبت آنلاین درخواست همکاری پذیرندگان با بانک برای استفاده از این خدمت

- مدیریت متمرکز فروش اقساطی پذیرندگان از طریق پنل اختصاصی ایشان در سامانه

طرح‌های اعتباری:

طرح الماس رفاه:‌در طرح الماس رفاه مشتریان به صورت آنلاین احراز هویت و اعتبارسنجی شده و بدون نیاز به مراجعه به شعب بانک اجازه‌نامه برداشت اقساط دریافت می‌کنند. در این طرح مشتریان می‌توانند 60 درصد از حقوق دریافتی ماهانه خود را به عنوان اعتبار پرداخت اقساط ماهانه به منظور خرید اقساطی از مراکز طرف قرارداد بانک به صورت حضوری/غیر حضوری استفاده کنند.

طرح کیف پول الماس: مشتریانی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می‌کنند، امکان خرید اقساطی کالاهای سوپر مارکتی از فروشگاه‌های طرف قرارداد به صورت حضوری یا آنلاین را مقدور می‌سازد.



امکان توسعه بیشتر فرا رفاه از نگاه "رده"

در این بررسی بیشتر به خدمات جذاب فرا رفاه پرداختیم. فرا رفاه به خوبی توانسته با ارائه خدمات متنوع مشتریان خود را راضی نگه دارد ولی باید پذیرفت برای ادامه بایستی جامعیت بیشتری این برنامک محبوب خود دهد.

نقد‌های "رده" پیرامون خدماتی از جنس نئوبانک تمام دیجیتال است که ادامه خواهیم گفت: 

  • جای سفته الکترونیک در کنار امضاء دیجیتال خالیست.
  •  کارت هدیه دیجیتال / فیزیکی در فرا بانک رضایت کاربران را افزایش می‌دهد.
  • انتقال وجه هوشمند خدمتی است که از همه نئوبانک‌ها انتظار می‌رود.
  • خدمت خودرو و بیمه همانند خدمات سفر اضافه شود.
  • برداشت از کارت‌های مبدا شتابی، این نئوبانک را محبوبتر می‌کند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن
تا ۲۰۰ میلیون تومان
ویپاد