نام همراه بانک | همراه بانک قرضالحسنه مهر ایران | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
سیستم عامل اندروید | |||||||||
سیستم عامل ios | |||||||||
نسخه تحت وب | |||||||||
پشتیبانی 24 ساعت (24*7) | |||||||||
پاسخگوئی تیکتینگ | |||||||||
ورود با اثر انگشت | |||||||||
افتتاح حساب آنلاین و ارسال کارت بانکی | |||||||||
امکان سپرده گذاری (افتتاح حساب بلندمدت) | |||||||||
بستن حساب (سپرده) | |||||||||
خدمات سرمایه گذاری (غیرسپرده ای) | |||||||||
صورتحساب / گردش مالی | |||||||||
تسهیم هزینه سفر (دنگ) | |||||||||
انتقال وجه هوشمند | |||||||||
انتقال به مخاطبین (از طریق شماره تلفن) | |||||||||
انتقال پول با QR | |||||||||
کیف پول | |||||||||
خدمات امضاء دیجیتال | |||||||||
خدمات سفته الکترونیک | |||||||||
صدور کارت هدیه فیزیکی / دیجیتال | |||||||||
خدمات شارژ / اینترنت | |||||||||
خدمات پرداخت قبض | |||||||||
سیستم برگشت پول (کش بک) | |||||||||
مدیریت تسهیلات | |||||||||
پرداخت (یا انتقال) خودکار | |||||||||
عملیات چک صیادی | |||||||||
خدمات خودرو | |||||||||
خدمات بیمه | |||||||||
خدمات سفر | |||||||||
مسدودسازی و رفع مسدودی کارت | |||||||||
فعالسازی کارت | |||||||||
صدور / تغییر رمز 4 رقمی کارت | |||||||||
فعالسازی رمز پویا کارت (یکبار مصرف) | |||||||||
مدیریت کارت (تعریف محدودیت) | |||||||||
اعتبارسنجی | |||||||||
تعریف کارتهای شتابی دیگر به عنوان کارت مبدا (برداشت) | |||||||||
امکان وکالتی کردن حساب | |||||||||
مدیریت مالی | |||||||||
پاداش معرفی (دعوت از دوستان) | |||||||||
سرویس خدمت ناشنوایان | |||||||||
اعلانات | |||||||||
گواهی تمکن مالی | |||||||||
درخواست دسته چک فیزیکی / دیجیتال | |||||||||
افتتاح حساب دوم | |||||||||
کارتابل / کارپوشه | |||||||||
فعالسازی یا خرید بسته های پیامکی | |||||||||
گزارش مسدودی حساب | |||||||||
اطلاعات شعب | |||||||||
انتقال وجه با شناسه | |||||||||
توضیحات | |||||||||
همراه بانک قرض الحسنه مهر ایران (مهریران) برنامکی برای رفع نیازهای بانکی پایه مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران معرفی شده است. این برنامک امکان انجام تراکنشهای روزمره مانند انتقال وجه (داخلی، شتابی، پایا، ساتنا)، پرداخت قبوض، مدیریت چکهای صیادی و افتتاح حساب آنلاین را در محیطی ساده و کاربرپسند ارائه میدهد. تعریف تسهیلات جذاب در همراه بانک مهر ایران و دریافت غیرحضوری آن بر جذابیت برنامک افزوده است. مشتریان این بانک میتوانند از خدمات وام قرضالحسنه با کارمزد 4 درصد بهرهمند شوند. از منظر طراحی آیکون برنامک با ترکیب رنگ مشکی و سبز یشمی، جلوهای مدرن دارد که جذابیت بصری را به خوبی منتقل میکند. رابط کاربری ساده همراه بانک و دسترسی آسان به منوها، تجربهای خوشایند برای مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران فراهم میکند. در کنار همراه بانک، دو نئوبانک بانکت و کیوبانک خدمات مکمل و دیجیتالمحوری را در بستر موبایلی ارائه میدهند. لازم به توضیح است بانک قرض الحسنه مهر ایران برنامکی دیگری به نام رمزساز هم دارد. این برنامک رمز دوم پیامکی، رمز ورود به اینترنت بانک و ... جهت افزایش امنیت و سهولت به مشتریان خود ارائه میدهد. بررسی خدمات جذاب و کاربردی همراه بانک قرض الحسنه مهر ایرانخدمات همراه بانک قرض الحسنه مهر ایران را در جدول برای شما لیست کردهایم. در ادامه برخی از خدمات که در دیگر همراه بانکها کمتر دیده میشوند یا در همراه بانک قرض الحسنه مهر ایران به شکلی متفاوت و بهتر ارائه میشود را با هم بررسی میکنیم:
امکان افتتاح حساب غیرحضوری در همراه بانک قرض الحسنه مهر ایران از طریق برنامک «مهریران» مقدور است. مشتریان این بانک میتوانند با نصب این برنامک، فرم ثبتنام را تکمیل کرده و با وارد کردن اطلاعات هویتی، کد ملی و شماره همراه، حساب قرضالحسنه پسانداز را بهصورت آنلاین افتتاح کنند. پس از احراز هویت غیرحضوری و بارگذاری مدارک، کارت بانکی در 7 تا 10 روز به آدرس مشتری ارسال میشود. این خدمت که بیش از 90 درصد افتتاح حسابهای بانک را شامل میشود، نیاز به مراجعه حضوری را حذف کرده است. این را در نظر بگیرید خدمت افتتاح حساب غیرحضوری بیشتر در نئوبانک بانکها تعریف میشود تا همراه بانک اصلی.
خدمت «نمایش کامل نام واریزکننده» در همراه بانک قرض الحسنه مهر ایران از طریق قابلیت «حسابت» در اپلیکیشن «مهر ایران» ارائه میشود. با فعالسازی اشتراک «حسابت»، کاربران میتوانند نام کامل واریزکننده را در رسیدهای واریز مشاهده کنند. این امکان به مدیریت بهتر تراکنشها کمک کرده و اطلاعات دقیقتری از واریزها ارائه میدهد. برای فعالسازی، باید در اپلیکیشن مهریران، اشتراک «حسابت» را فعال کنید. این خدمت بهصورت خودکار نام واریزکننده را در رسیدهای واریز نمایش میدهد و نیازی به بررسی جداگانه تراکنشها نیست. این قابلیت برای کاربرانی که نیاز به شناسایی دقیق واریزکنندگان دارند، بسیار کاربردی است.
خدمت «خرد کردن تراکنشها و دستهبندی آنها» در همراه بانک قرض الحسنه مهر ایران، امکان مدیریت تراکنشهای بانکی و مدیریت مالی را فراهم میکند. در برنامک «مهریران»، مشتریان میتوانند گزارش تراکنشهای خود را بهصورت تفکیکشده بر اساس تاریخ، نوع تراکنش (واریز، برداشت، انتقال وجه) و مبلغ مشاهده کنند.
این امکان وجود دارد که شما «معدل حساب» خود را در همراه بانک قرض الحسنه مهر ایران مشاهده کنید. این قابلیت به مشتریان امکان میدهد میانگین موجودی حساب خود را در بازههای زمانی مشخص (معمولاً ماهانه) مشاهده کنند.
امکان توسعه بیشتر از نگاه ردهدر این بررسی بیشتر به خدمات جذاب همراه بانک قرض الحسنه مهر ایران پرداختیم و از محدودیتها کمتر گفتیم. مهمترین انتقاد از دیدگاه رده به عملکرد همراه بانک مهر ایران، توسعه همراه بانک خود با نیازهای روز در کنار خدمات پایه بانکی است. در واقع عدم ارائه برخی خدمات کاربردی و توسعه یافته در مقایسه با سایر بانکها را میتوان نقطه ضعفی در این برنامک بانکی دید. در ادامه برخی از خدمات که توسعه آن منجر به جذابیت همراه بانک قرض الحسنه مهر ایران خواهد شد را لیست کردهایم:
|