نام همراه بانک | همراه بانک گردشگری | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
سیستم عامل اندروید | |||||||||
سیستم عامل ios | |||||||||
نسخه تحت وب | |||||||||
پشتیبانی 24 ساعت (24*7) | |||||||||
پاسخگوئی تیکتینگ | |||||||||
ورود با اثر انگشت | |||||||||
افتتاح حساب آنلاین و ارسال کارت بانکی | |||||||||
امکان سپرده گذاری (افتتاح حساب بلندمدت) | |||||||||
بستن حساب (سپرده) | |||||||||
خدمات سرمایه گذاری (غیرسپرده ای) | |||||||||
صورتحساب / گردش مالی | |||||||||
تسهیم هزینه سفر (دنگ) | |||||||||
انتقال وجه هوشمند | |||||||||
انتقال به مخاطبین (از طریق شماره تلفن) | |||||||||
انتقال پول با QR | |||||||||
کیف پول | |||||||||
خدمات امضاء دیجیتال | |||||||||
خدمات سفته الکترونیک | |||||||||
صدور کارت هدیه فیزیکی / دیجیتال | |||||||||
خدمات شارژ / اینترنت | |||||||||
خدمات پرداخت قبض | |||||||||
سیستم برگشت پول (کش بک) | |||||||||
مدیریت تسهیلات | |||||||||
پرداخت (یا انتقال) خودکار | |||||||||
عملیات چک صیادی | |||||||||
خدمات خودرو | |||||||||
خدمات بیمه | |||||||||
خدمات سفر | |||||||||
مسدودسازی و رفع مسدودی کارت | |||||||||
فعالسازی کارت | |||||||||
صدور / تغییر رمز 4 رقمی کارت | |||||||||
فعالسازی رمز پویا کارت (یکبار مصرف) | |||||||||
مدیریت کارت (تعریف محدودیت) | |||||||||
اعتبارسنجی | |||||||||
تعریف کارتهای شتابی دیگر به عنوان کارت مبدا (برداشت) | |||||||||
امکان وکالتی کردن حساب | |||||||||
مدیریت مالی | |||||||||
پاداش معرفی (دعوت از دوستان) | |||||||||
سرویس خدمت ناشنوایان | |||||||||
اعلانات | |||||||||
گواهی تمکن مالی | |||||||||
درخواست دسته چک فیزیکی / دیجیتال | |||||||||
افتتاح حساب دوم | |||||||||
کارتابل / کارپوشه | |||||||||
فعالسازی یا خرید بسته های پیامکی | |||||||||
گزارش مسدودی حساب | |||||||||
اطلاعات شعب | |||||||||
انتقال وجه با شناسه | |||||||||
توضیحات | |||||||||
یکی از پلهای ارتباط آنلاین بانک گردشگری برای تسهیل دسترسی مشتریان به خدمات بانکی همراه بانک گردشگری است. این برنامک با طراحی ساده و عامهپسند خدمات بانکی پایه را به مشتریان ارائه میدهد. در طراحی لوگوی همراه بانک گردشگری، از عناصر هندسی مدرن با انحنای نرم استفاده شده که حس نوآوری و در عین حال اعتماد را منتقل میکند. رنگبندی همراه بانک، ترکیبی از رنگهای گرم و متعادل همچون قرمز، سفید و خاکستری ملایم است. رنگ قرمز، نماد انرژی و حرکت است و در عین حال حس رسمی بودن و اعتبار گره خورده است. زبان طراحی (UX) آن به گونهایست که برای مشتریان خود با دانش فنی کم نیز کاملاً قابل درک است.
بررسی خدمات جذاب و کاربردی همراه بانک گردشگریخدمات همراه بانک گردشگری را در جدول برای شما لیست کردهایم. در ادامه برخی از خدمات که در دیگر همراه بانکها کمتر دیده میشوند یا در همراه بانک گردشگری به شکلی متفاوت و بهتر ارائه میشود را با هم بررسی میکنیم:
خدمات کارت بدون نیاز به لاگین در همراه بانک گردشگری، یکی از ویژگیهای کاربردی این برنامک است که دسترسی سریع به برخی از امکانات کاربردی کارت بانکی را فراهم میکند، بدون اینکه نیاز باشد کاربران (مشتری بانک گردشگری باشد یا مشتری نباشد) انجام برخی از عملیات محدود مبتنی بر کارت را انجام دهد. خدماتی همچون: دریافت موجودی کارت، انتقال وجه کارت به کارت، خرید شارژ و پرداخت قبض.
امکان انتقال وجه شتابی با مبدا سایر بانکها در همراه بانک گردشگری خدمت کاربردی به مشتریان است. این امکان به کاربر اجازه میدهد که حتی اگر حساب بانکیاش در بانک گردشگری نباشد، بتواند از طریق همراه بانک گردشگری، انتقال وجه شتابی (بینبانکی) را انجام دهد. کافیست کارت بانکی شما از یکی از بانکهای طرف قرارداد باشد.
شماره موبایل مشتری در بانک گردشگری، برای دریافت رمز پویا، اطلاعرسانی تراکنشها، تایید عملیات، پیامکهای امنیتی، و همچنین ورود و احراز هویت در سامانههایی مانند همراه بانک، اینترنت بانک، پیامک بانک و... استفاده میشود. با استفاده از این قابلیت:
میتوانید تنها با یکبار تغییر از طریق همراه بانک، شماره ثبتشده در تمام سامانههای بانک گردشگری را بهروزرسانی کنید.
مشتریان بانک گردشگری میتوانند استعلام تسهیلات و چک برگشتی خود را در این برنامک مشاهده کنند. با استفاده از این قابلیت (استعلام چک برگشتی)، شما میتوانید بررسی کنید که، آیا به نام شما چک برگشتی ثبت شده است؟ یا مشخصات چکهای برگشتی (تعداد، مبلغ، تاریخ برگشت، بانک مربوطه) چه هستند؟ و ... . با استفاده از قابلیت استعلام تسهیلات نیز میتوانید بررسی کنید که، لیست و جزئیات تسهیلات بانکی فعال خود را ببیند (حتی اگر از بانکهای دیگر گرفته شده باشند) یا بررسی کند که آیا تسهیلات معوق (پرداختنشده یا با تأخیر) دارد یا نه؟ و میزان بدهی معوق، تاریخ سررسید، نام بانک و مبلغ قسطها را مشاهده کند.
قابلیت نمایش خودپردازها (ATM) در نقشه با هدف تسهیل دسترسی مشتریان بانک گردشگری به خدمات حضوری بانک طراحی شده است. با استفاده از این قابلیت، مشتریان میتواند موقعیت جغرافیایی خودپردازهای بانک گردشگری را روی نقشه را پیدا کنند.
امکان توسعه بیشتر از نگاه ردهاز دیدگاه «رده»، همراه بانک گردشگری اگرچه در برخی زمینهها مانند طراحی، سرویسهای پایه و ... قابل قبول است، اما کمبودهایی نیز در ارائه خدمات بر بستر موبایلی خود دارد. نبود شخصیسازی در چینش منوها، درخواست کارت هدیه و .. در این برنامک وجود ندارد. از سوی دیگر، عدم بهروزرسانی لحظهای اطلاعات حسابها و بروزرسانی همزمان نسخهها در پلتفرمها (بازار، مایکت و ...) از جمله نقاط ضعف آن محسوب میشود. در اینجا قصد داریم به چند نکته و چالشهایی که ممکن است تجربه کاربری را تحت تأثیر قرار دهد، اشاره کنیم. در ادامه برخی از آنها را برای شما لیست کردهایم:
|