نام همراه بانک | همراه بانک ایران ونزوئلا | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
سیستم عامل اندروید | |||||||||
سیستم عامل ios | |||||||||
نسخه تحت وب | |||||||||
پشتیبانی 24 ساعت (24*7) | |||||||||
پاسخگوئی تیکتینگ | |||||||||
ورود با اثر انگشت | |||||||||
افتتاح حساب آنلاین و ارسال کارت بانکی | |||||||||
امکان سپرده گذاری (افتتاح حساب بلندمدت) | |||||||||
بستن حساب (سپرده) | |||||||||
خدمات سرمایه گذاری (غیرسپرده ای) | |||||||||
صورتحساب / گردش مالی | |||||||||
تسهیم هزینه سفر (دنگ) | |||||||||
انتقال وجه هوشمند | |||||||||
انتقال به مخاطبین (از طریق شماره تلفن) | |||||||||
انتقال پول با QR | |||||||||
کیف پول | |||||||||
خدمات امضاء دیجیتال | |||||||||
خدمات سفته الکترونیک | |||||||||
صدور کارت هدیه فیزیکی / دیجیتال | |||||||||
خدمات شارژ / اینترنت | |||||||||
خدمات پرداخت قبض | |||||||||
سیستم برگشت پول (کش بک) | |||||||||
مدیریت تسهیلات | |||||||||
پرداخت (یا انتقال) خودکار | |||||||||
عملیات چک صیادی | |||||||||
خدمات خودرو | |||||||||
خدمات بیمه | |||||||||
خدمات سفر | |||||||||
مسدودسازی و رفع مسدودی کارت | |||||||||
فعالسازی کارت | |||||||||
صدور / تغییر رمز 4 رقمی کارت | |||||||||
فعالسازی رمز پویا کارت (یکبار مصرف) | |||||||||
مدیریت کارت (تعریف محدودیت) | |||||||||
اعتبارسنجی | |||||||||
تعریف کارتهای شتابی دیگر به عنوان کارت مبدا (برداشت) | |||||||||
امکان وکالتی کردن حساب | |||||||||
مدیریت مالی | |||||||||
پاداش معرفی (دعوت از دوستان) | |||||||||
سرویس خدمت ناشنوایان | |||||||||
اعلانات | |||||||||
گواهی تمکن مالی | |||||||||
درخواست دسته چک فیزیکی / دیجیتال | |||||||||
افتتاح حساب دوم | |||||||||
کارتابل / کارپوشه | |||||||||
فعالسازی یا خرید بسته های پیامکی | |||||||||
گزارش مسدودی حساب | |||||||||
اطلاعات شعب | |||||||||
انتقال وجه با شناسه | |||||||||
توضیحات | |||||||||
بانک ایران–ونزوئلا با هدف گسترش تعاملات مالی و بانکی میان دو کشور و ارائه خدمات نوین به مشتریان، همواره بر ایجاد تجربهای ساده تأکید داشته است. فلسفه وجودی این بانک، ایجاد پلی مطمئن برای تبادل مالی بین ایران و ونزوئلا، پشتیبانی از تجارت بینالمللی، و ارائه راهکارهای بانکی متناسب با نیازهای روز مشتریان در داخل و خارج از کشور است. لوگوی این بانک با طراحی هندسی مربعشکل، نمادی از ثبات، استحکام و اعتماد است. ترکیب رنگ سرمهای در آن، علاوه بر ایجاد حس اطمینان و حرفهای بودن، جلوهای گرم و متفاوت به هویت بصری بانک بخشیده است. همراه بانک ایران–ونزوئلا توانسته است در ارائه خدمات پایه بانکی به اشخاص حقیقی و حقوقی، عملکردی قابلقبول از خود نشان دهد. بررسی خدمات جذاب و کاربردی همراه بانک مشترک ایران - ونزوئلاخدمات همراه بانک ایران - ونزوئلا را در جدول برای شما لیست کردهایم. در ادامه برخی از خدمات که در دیگر همراه بانکها کمتر دیده میشوند یا در همراه بانک ایران - ونزوئلا به شکلی متفاوت و بهتر ارائه میشود را با هم بررسی میکنیم:
"کارپوشه" در همراه بانک ایران-ونزوئلا، بستری برای مدیریت و انتقال وجه بهصورت کارتابلی است. ابزاری که بهویژه برای سازمانها، شرکتها و کاربران حقوقی طراحی شده تا فرایندهای مالی خود را با دقت و سرعت بیشتری انجام دهند. در این خدمت، مشتریان این بانک میتوانند مجموعهای از دستورهای پرداخت را در قالب یک کارتابل مالی تعریف کرده و پس از تأیید نهایی توسط امضاءداران مجاز، آنها را بهصورت گروهی اجرا کنند. این قابلیت، بهویژه برای پرداختهای انبوه مانند حقوق کارکنان، تسویهحسابهای دورهای، یا انتقالهای بینحسابی بسیار کاربردی است. کارپوشه همان انتقال وجه از نوع کارتابلی برای شرکتها و اشخاص حقیقی غیر هریک به تنهایی در سیستم بانکی است.
افتتاح حساب غیرحضوری در همراه بانک ایران-ونزوئلا یکی از خدمات مهم این بانک در مسیر تسهیل دسترسی مشتریان به خدمات بانکی است. این امکان به مشتریان این بانک اجازه میدهد بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب، تنها از طریق برنامک همراه بانک، فرایند افتتاح حساب را بهصورت سریع و کاملاً آنلاین انجام دهند. فرایند افتتاح حساب غیرحضوری شامل مراحل احراز هویت دیجیتال، بارگذاری مدارک شناسایی، انتخاب نوع حساب (جاری، پسانداز)، و تأیید نهایی است. کاربران میتوانند با استفاده از دوربین گوشی، تصویر کارت ملی و سایر مدارک لازم را ارسال کرده و از طریق رمز یکبارمصرف و امضای الکترونیکی، هویت خود را تأیید کنند.
در برنامک "همراه بانک مشترک ایران و ونزوئلا"، بخشی تحت عنوان مدیریت تسهیلات وجود دارد که امکان دسترسی به خدمات مرتبط با تسهیلات را برای کاربران فراهم میسازد. مواردی که در این قسمت مشاهده میکنیم:
امکان توسعه بیشتر از نگاه ردهاز دیدگاه «رده»، برنامک همراه بانک ایران و ونزوئلا از نظر طراحی ظاهری وضعیت قابلقبولی دارد و محیط کاربری آن ساده و روان است. با این حال، این برنامک در مقایسه با همراهبانک سایر بانکها، از نظر تنوع و تعداد قابلیتها محدودتر بوده و برخی خدمات پرکاربرد در آن ارائه نمیشود. در اینجا قصد داریم به چند نکته و چالشهایی که ممکن است تجربه کاربری را تحت تأثیر قرار دهد، اشاره کنیم. در ادامه برخی از آنها را برای شما لیست کردهایم:
|