نام همراه بانک | همراه بانک موسسه اعتباری ملل | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
سیستم عامل اندروید | |||||||||
سیستم عامل ios | |||||||||
نسخه تحت وب | |||||||||
پشتیبانی 24 ساعت (24*7) | |||||||||
پاسخگوئی تیکتینگ | |||||||||
ورود با اثر انگشت | |||||||||
افتتاح حساب آنلاین و ارسال کارت بانکی | |||||||||
امکان سپرده گذاری (افتتاح حساب بلندمدت) | |||||||||
بستن حساب (سپرده) | |||||||||
خدمات سرمایه گذاری (غیرسپرده ای) | |||||||||
صورتحساب / گردش مالی | |||||||||
تسهیم هزینه سفر (دنگ) | |||||||||
انتقال وجه هوشمند | |||||||||
انتقال به مخاطبین (از طریق شماره تلفن) | |||||||||
انتقال پول با QR | |||||||||
کیف پول | |||||||||
خدمات امضاء دیجیتال | |||||||||
خدمات سفته الکترونیک | |||||||||
صدور کارت هدیه فیزیکی / دیجیتال | |||||||||
خدمات شارژ / اینترنت | |||||||||
خدمات پرداخت قبض | |||||||||
سیستم برگشت پول (کش بک) | |||||||||
مدیریت تسهیلات | |||||||||
پرداخت (یا انتقال) خودکار | |||||||||
عملیات چک صیادی | |||||||||
خدمات خودرو | |||||||||
خدمات بیمه | |||||||||
خدمات سفر | |||||||||
مسدودسازی و رفع مسدودی کارت | |||||||||
فعالسازی کارت | |||||||||
صدور / تغییر رمز 4 رقمی کارت | |||||||||
فعالسازی رمز پویا کارت (یکبار مصرف) | |||||||||
مدیریت کارت (تعریف محدودیت) | |||||||||
اعتبارسنجی | |||||||||
تعریف کارتهای شتابی دیگر به عنوان کارت مبدا (برداشت) | |||||||||
امکان وکالتی کردن حساب | |||||||||
مدیریت مالی | |||||||||
پاداش معرفی (دعوت از دوستان) | |||||||||
سرویس خدمت ناشنوایان | |||||||||
اعلانات | |||||||||
گواهی تمکن مالی | |||||||||
درخواست دسته چک فیزیکی / دیجیتال | |||||||||
افتتاح حساب دوم | |||||||||
کارتابل / کارپوشه | |||||||||
فعالسازی یا خرید بسته های پیامکی | |||||||||
گزارش مسدودی حساب | |||||||||
اطلاعات شعب | |||||||||
انتقال وجه با شناسه | |||||||||
توضیحات | |||||||||
یکی از بسترهای خدمات آنلاین مؤسسه اعتباری ملل برای ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان، همراه بانک ملل است. این برنامک با ساختاری ساده، تلاش کرده تا خدمات بانکی پایه مانند انتقال وجه، پرداخت قبوض و مدیریت کارت را فراهم کند. با این حال، طراحی رابط کاربری آن نسبت به استانداردهای روز بانکی ضعیف است و تجربه کاربری مطلوبی ارائه نمیدهد. رنگبندی برنامک شامل ترکیب نارنجی، سفید و آبی است که انرژی و رسمی بودن را همزمان تداعی میکند، اما هماهنگی میان رنگها و چیدمان عناصر جای بازنگری و بهسازی دارد.
بررسی خدمات جذاب و کاربردی همراه بانک موسسه مللخدمات همراه بانک موسسه ملل را در جدول برای شما لیست کردهایم. در ادامه برخی از خدمات که در دیگر همراه بانکها کمتر دیده میشوند یا در همراه بانک موسسه ملل به شکلی متفاوت و بهتر ارائه میشود را با هم بررسی میکنیم:
برای سهولت در ورود به همراهبانک موسسه اعتباری ملل، امکان دسترسی سریع در نظر گرفته شده است. این قابلیت به مشتریان موسسه ملل اجازه میدهد بدون وارد کردن نام کاربری و رمز عبور در هر بار ورود، تنها با یک رمز چهار رقمی عددی، به برنامک وارد شوند. مراحل فعالسازی دسترسی سریع: برای فعالسازی این امکان، ابتدا لازم است مشتری مراحل زیر را طی کند: ورود مجدد به همراهبانک و تکمیل اطلاعات زیر به ترتیب: نام کاربری رمز عبور رمز عبور دسترسی سریع (چهار رقم عددی) تکرار رمز عبور دسترسی سریع توجه: رمز عبور دسترسی سریع باید صرفاً عددی و چهار رقمی باشد (مثلاً: 1234). رعایت این ساختار الزامی است.
مشتریان موسسه اعتباری ملل میتوانند قبضهای خود را به دو روش پرداخت کنند: وارد کردن دستی اطلاعات یا استفاده از قابلیت اسکن بارکد (بارکدخوان).
پرداخت با بارکدخوان: با انتخاب گزینه "اسکن بارکد" در بخش پرداخت قبوض و اسکن بارکد درجشده روی قبض: اطلاعات مربوط به شناسه قبض و شناسه پرداخت بهصورت خودکار در کادرهای مربوطه وارد میشود. پس از آن، فرایند پرداخت مانند روش عادی (وارد کردن دستی اطلاعات) ادامه مییابد و قبض بهراحتی پرداخت میشود.
در صورتی که مشتری در تراکنشهای بانکی خود با مغایرتی مواجه شود (مانند برداشت یا واریز اشتباه، عدم ثبت تراکنش و...)، میتواند از طریق همراهبانک موسسه ملل، موضوع را به صورت مستقیم به موسسه گزارش دهد. نحوه ثبت گزارش مغایرت: ورود به بخش گزارش مغایرت در منوی اصلی همراهبانک انتخاب شماره حساب: با کلیک روی کادر مربوط به حساب، اسلایدر پایین صفحه فعال میشود. از طریق این اسلایدر، مشتری میتواند حساب مورد نظر خود را انتخاب کند. تعیین تاریخ مغایرت (تاریخ تراکنشی که اشکال دارد) وارد کردن توضیحات مربوط به مغایرت توسط مشتری (شرح مشکل)
پس از ورود موفق به همراه بانک موسسه ملل، در صفحه اصلی برنامه، صفحه مربوط به لیست حسابها و کارتهای مشتری بهصورت پیشفرض نمایش داده میشود. این صفحه، فهرستی از حسابها و کارتهای منتخب مشتری را نمایش میدهد. با انتخاب هر حساب یا کارت، آن مورد بهعنوان پیشفرض برای انجام تراکنشهای مالی در سایر بخشهای برنامک (مانند انتقال وجه، پرداخت قبض و...) مورد استفاده قرار میگیرد. قابل توجه: مشتری در هر زمان میتواند در داخل هر فهرست یا بخش عملیاتی (مثلاً انتقال وجه یا خرید شارژ) حساب یا کارت انتخابی را تغییر دهد و نیازی به بازگشت به صفحه اصلی نیست.
همراه بانک موسسه ملل برای ارائه خدمات دقیقتر در راستای موقعیت مکانی شعب، از قابلیت تشخیص موقعیت مکانی کاربر با استفاده از GPS بهره میبرد.
امکان توسعه بیشتر از نگاه ردهاز دیدگاه "رده"، طراحی ظاهری برنامک همراهبانک قدیمی و کابرپسند به نظر نمیرسد. محیط کاربری فاقد جذابیت گرافیکی و انسجام در چیدمان است و برخی آیتمها بهدرستی دستهبندی نشدهاند. در اینجا قصد داریم به چند نکته و چالشهایی که ممکن است تجربه کاربری را تحت تأثیر قرار دهد، اشاره کنیم. در ادامه برخی از آنها را برای شما لیست کردهایم:
|