| نام همراه بانک | همراه بانک سامان | ||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| سیستم عامل اندروید | |||||||||
| سیستم عامل ios | |||||||||
| نسخه تحت وب | |||||||||
| پشتیبانی 24 ساعت (24*7) | |||||||||
| پاسخگوئی تیکتینگ | |||||||||
| ورود با اثر انگشت | |||||||||
| افتتاح حساب آنلاین و ارسال کارت بانکی | |||||||||
| امکان سپرده گذاری (افتتاح حساب بلندمدت) | |||||||||
| بستن حساب (سپرده) | |||||||||
| خدمات سرمایه گذاری (غیرسپرده ای) | |||||||||
| صورتحساب / گردش مالی | |||||||||
| تسهیم هزینه سفر (دنگ) | |||||||||
| انتقال وجه هوشمند | |||||||||
| انتقال به مخاطبین (از طریق شماره تلفن) | |||||||||
| انتقال پول با QR | |||||||||
| کیف پول | |||||||||
| خدمات امضاء دیجیتال | |||||||||
| خدمات سفته الکترونیک | |||||||||
| صدور کارت هدیه فیزیکی / دیجیتال | |||||||||
| خدمات شارژ / اینترنت | |||||||||
| خدمات پرداخت قبض | |||||||||
| سیستم برگشت پول (کش بک) | |||||||||
| مدیریت تسهیلات | |||||||||
| پرداخت (یا انتقال) خودکار | |||||||||
| عملیات چک صیادی | |||||||||
| خدمات خودرو | |||||||||
| خدمات بیمه | |||||||||
| خدمات سفر | |||||||||
| مسدودسازی و رفع مسدودی کارت | |||||||||
| فعالسازی کارت | |||||||||
| صدور / تغییر رمز 4 رقمی کارت | |||||||||
| فعالسازی رمز پویا کارت (یکبار مصرف) | |||||||||
| مدیریت کارت (تعریف محدودیت) | |||||||||
| اعتبارسنجی | |||||||||
| تعریف کارتهای شتابی دیگر به عنوان کارت مبدا (برداشت) | |||||||||
| امکان وکالتی کردن حساب | |||||||||
| مدیریت مالی | |||||||||
| پاداش معرفی (دعوت از دوستان) | |||||||||
| سرویس خدمت ناشنوایان | |||||||||
| اعلانات | |||||||||
| گواهی تمکن مالی | |||||||||
| درخواست دسته چک فیزیکی / دیجیتال | |||||||||
| افتتاح حساب دوم | |||||||||
| کارتابل / کارپوشه | |||||||||
| فعالسازی یا خرید بسته های پیامکی | |||||||||
| گزارش مسدودی حساب | |||||||||
| اطلاعات شعب | |||||||||
| انتقال وجه با شناسه | |||||||||
| توضیحات | |||||||||
برنامک موبایل بانک سامان یکی از جذابترینها در همراه بانکهای بانکی است. این برنامک با رابط کاربری ساده و روان، امکان انجام تراکنشهای مالی مانند انتقال وجه، پرداخت قبوض و مدیریت حسابها را در اختیار مشتریان خود قرار میدهد. لوگوی موبایل بانک سامان، با الهام از شمسه دوازدهپر، از طیفهای آبی و سفید تشکیل شده که حس ثبات، اطمینان و شفافیت را منتقل میکند. رنگ آبی بهکار رفته، نماد اعتماد و آرامش است و در کنار زمینه سفید، جلوهای مدرن و شاداب به لوگو میبخشد. طراحی مجدد لوگو در سال 1391، با هدف ایجاد هویت بصری یکپارچه، از فرمهای کلیشهای دوری کرده و با خطوط ساده و شکسته، هارمونی بصری جذابی ایجاد کرده است. این طراحی، همخوانی مناسبی بین فونت فارسی و انگلیسی دارد و شعار «با شما هستیم» را بهخوبی در برندینگ بانک تقویت میکند. این را هم بدانید که بانک سامان برنامک بلو بانک را به عنوان نئوبانک خود معرفی کرده است.
بررسی خدمات جذاب و کاربردی همراه بانک سامانخدمات همراه بانک سامان را در جدول برای شما لیست کردهایم. در ادامه برخی از خدمات که در دیگر همراه بانکها کمتر دیده میشوند یا در همراه بانک سامان به شکلی متفاوت و بهتر ارائه میشود را با هم بررسی میکنیم:
برنامک همراه بانک سامان (موبایلت) امکان استفاده از حالت روز (Light Mode) و شب (Dark Mode) را برای مشتریان خود ایجاد کرده است. این ویژگی به کاربران اجازه میدهد تجربه کاربری خود را بر اساس ترجیحات شخصی یا شرایط نوری محیط تنظیم کنند. این قابلیت نهتنها به بهبود راحتی استفاده از برنامک کمک میکند، بلکه میتواند در کاهش خستگی چشم، بهویژه در محیطهای کمنور، مؤثر باشد.
شما در موبایلت امکان مشاهده تراکنشهای کارتخوان و وضعیت تسویه آن را خواهید داشت. این قابلیت برای پذیرندگان کارتخوانهای بانک سامان (POS) طراحی شده تا بر تراکنشها نظارت داشته باشند. کاربران میتوانند با ورود به برنامک، جزئیات کامل تراکنشهای انجامشده از طریق دستگاههای کارتخوان خود را مشاهده کنند، از جمله مبلغ، تاریخ، زمان و وضعیت هر تراکنش. همچنین، وضعیت تسویه حسابها بهصورت شفاف نمایش داده میشود که نشاندهنده واریز یا عدم واریز مبالغ به حساب پذیرنده است.
همراه بانک سامان امکان نمایش درآمد و هزینهها به همراه نمودارهای گرافیکی را فراهم کرده است که ابزاری جالب برای مدیریت مالی بهتر برای مشتریانش است. این قابلیت به کاربران اجازه میدهد تا بهصورت دستهبندیشده، جزئیات تراکنشهای مالی خود را مشاهده کنند. در بخش داشبورد برنامک، درآمدها و هزینهها به تفکیک نمایش داده میشوند و نمودارهای بصری، الگوهای مالی را بهصورت روزانه، هفتگی یا ماهانه نشان میدهد. این نمودارها به مشتریان سامان کمک میکند تا درک بهتری از عادات خرجکرد خود داشته باشند و بتوانند برای پسانداز یا بودجهبندی تصمیمات آگاهانهتری بگیرند. امکان دستهبندی تراکنشها به گروههای مختلف، مانند خرید، قبوض یا سرمایهگذاری، مدیریت مالی را انجام دهند.
در موبایلت امکان افتتاح حساب غیرحضوری سپرده جدید بهعنوان حساب دوم برای مشتریان فعلی بانک فراهم کرده است. این قابلیت به مشتریان بانک سامان این امکان را میدهد تا بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعبه، بهراحتی حساب سپرده جدیدی (مانند حساب قرضالحسنه، پسانداز یا ... ) افتتاح کنند.
بانک سامان امکان فعالسازی سرویس پیامک بانکی را از طریق همراه بانک فراهم کرده است تا از تراکنشهای مالی خود بهصورت آنی مطلع شوند. این قابلیت به مشتریان اجازه میدهد تا با فعالسازی اعلانهای پیامکی، اطلاعاتی مانند برداشت، واریز، انتقال وجه، پرداخت قبوض یا سایر فعالیتهای مرتبط با حسابهای بانکی خود را از طریق پیامک دریافت کنند. این امکان شما از مراجعه به شعبه بینیاز میکند.
برنامک همراه بانک سامان (موبایلت) امکان تغییر شماره تلفن همراه بانکی را بهصورت غیرحضوری برای مشتریان فراهم کرده است. این قابلیت به مشتریان بانک سامان امکان میدهد تا بدون نیاز به مراجعه به شعب بانک، شماره تلفن ثبتشده برای دریافت خدمات بانکی مانند پیامکهای تراکنش، رمز یکبارمصرف و اعلانهای مالی را تغییر دهند.
امکان توسعه بیشتر از نگاه ردهدر این بررسی بیشتر به خدمات جذاب همراه بانک سامان پرداختیم و از محدودیتها کمتر گفتیم. مهمترین انتقاد از دیدگاه رده در خصوص عملکرد همراه بانک سامان، عدم درنظرگیری برخی خدمات ضروری در کنار خدمات کاربری موبایلت هست. درنظرگیری کارپوشه برای گروه مشتریان حقوقی بسیار ضروری است که در موبایلت تعبیه نشده است. در ادامه برخی از خدمات که توسعه آن منجر به جذابیت همراه بانک سامان خواهد شد را لیست کردهایم:
| |||||||||

