نام همراه بانک | همراه بانک رفاه کارگران | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
سیستم عامل اندروید | |||||||||
سیستم عامل ios | |||||||||
نسخه تحت وب | |||||||||
پشتیبانی 24 ساعت (24*7) | |||||||||
پاسخگوئی تیکتینگ | |||||||||
ورود با اثر انگشت | |||||||||
افتتاح حساب آنلاین و ارسال کارت بانکی | |||||||||
امکان سپرده گذاری (افتتاح حساب بلندمدت) | |||||||||
بستن حساب (سپرده) | |||||||||
خدمات سرمایه گذاری (غیرسپرده ای) | |||||||||
صورتحساب / گردش مالی | |||||||||
تسهیم هزینه سفر (دنگ) | |||||||||
انتقال وجه هوشمند | |||||||||
انتقال به مخاطبین (از طریق شماره تلفن) | |||||||||
انتقال پول با QR | |||||||||
کیف پول | |||||||||
خدمات امضاء دیجیتال | |||||||||
خدمات سفته الکترونیک | |||||||||
صدور کارت هدیه فیزیکی / دیجیتال | |||||||||
خدمات شارژ / اینترنت | |||||||||
خدمات پرداخت قبض | |||||||||
سیستم برگشت پول (کش بک) | |||||||||
مدیریت تسهیلات | |||||||||
پرداخت (یا انتقال) خودکار | |||||||||
عملیات چک صیادی | |||||||||
خدمات خودرو | |||||||||
خدمات بیمه | |||||||||
خدمات سفر | |||||||||
مسدودسازی و رفع مسدودی کارت | |||||||||
فعالسازی کارت | |||||||||
صدور / تغییر رمز 4 رقمی کارت | |||||||||
فعالسازی رمز پویا کارت (یکبار مصرف) | |||||||||
مدیریت کارت (تعریف محدودیت) | |||||||||
اعتبارسنجی | |||||||||
تعریف کارتهای شتابی دیگر به عنوان کارت مبدا (برداشت) | |||||||||
امکان وکالتی کردن حساب | |||||||||
مدیریت مالی | |||||||||
پاداش معرفی (دعوت از دوستان) | |||||||||
سرویس خدمت ناشنوایان | |||||||||
اعلانات | |||||||||
گواهی تمکن مالی | |||||||||
درخواست دسته چک فیزیکی / دیجیتال | |||||||||
افتتاح حساب دوم | |||||||||
کارتابل / کارپوشه | |||||||||
فعالسازی یا خرید بسته های پیامکی | |||||||||
گزارش مسدودی حساب | |||||||||
اطلاعات شعب | |||||||||
انتقال وجه با شناسه | |||||||||
توضیحات | |||||||||
همراهبانک رفاه اپلیکیشنی کاربردی برای امور بانکی پایه است. این برنامه امکاناتی نظیر انتقال وجه، پرداخت قبوض، خرید شارژ و مدیریت چکهای صیادی را در محیطی کاربرپسند ارائه میدهد. با نصب آن روی اندروید یا iOS، مشتریان میتوانند در هر زمان به خدمات بانکی دسترسی داشته باشند. بااینحال، برخی محدودیتها در همراه بانک رفاه، مانند درخواست کارت هدیه و انتقال وجه هوشمند، ممکن است تجربه کاربری را تحت تأثیر قرار دهد. البته ناگفته نماند، نئوبانک بانک رفاه، با ارائه خدمات کاملاً غیرحضوری و تمرکز بر عملیات بانکی نوآورانه، گزینهای دیگر در بانک رفاه است.
بررسی خدمات جذاب و کاربردی همراه بانک رفاههمراه بانک رفاه، خدمات پایه بانکی را به خوبی ارائه میدهد که در جدول برای شما لیست کردهایم. در ادامه برخی از خدمات که در دیگر همراه بانکها کمتر دیده میشوند یا در همراه بانک رفاه به شکلی متفاوت و بهتر ارائه میشود را با هم بررسی میکنیم:
البته نام آن نسخه تحت وب رفاه پلاس است. این گزینه در انتهای همراه بانک رفاه، پیش از لاگین مشاهده میشود. اگر در بانک رفاه حساب ندارید با داشتن کارتهای عضو شتاب در سایر بانکها میتوانید از خدمات رفاه پلاس استفاده کنید. البته برخی از خدمات بانک رفاه نیز در همراه پلاس دیده شده است. جهت لاگین ورود شماره تلفن همراه و کد ملی کفایت میکند. برخی از خدمات ارائه شده در ادامه معرفی میشود:
تعیین نمایش یا عدم نمایش موجودی حساب در منوی "لیست حسابها" برای کاربران امکانپذیر است.
کاربران همراه بانک رفاه میتوانند به منظور ثبت درخواست انتقال وجه، از طریق منوی "عملیات ← دستور پرداخت ویژه" نوع انتقال وجه (داخلی، پایا و ساتنا) را انتخاب و نسبت به ثبت دستور پرداخت ویژه اقدام کنند. دستور پرداخت ویژه امکان انتقال وجه بیش از حد معمولی را برای شما مقدور میسازد. پس از ثبت دستور پرداخت، انتقال وجه بعد از تایید کارمند شعبه انجام خواهد شد.
کاربران همراه بانک رفاه میتوانند از طریق منوی "عملیات ← سایر" و انتخاب گزینهی مربوطه نسبت به استعلام تعهدات و تسهیلات اقدام کنند.
کاربران همراه بانک رفاه میتوانند از طریق منوی "سایر خدمات ← حسابهای خودپرداز" و بدون نیاز به حضور در ﺷﻌﺒﻪ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﻣﺸﺎﻫﺪه ﻟﻴﺴﺖ ﺣﺴﺎبﻫﺎی ﺧﻮد و اﻧﺘﺨﺎب ﺣﺪاﻛﺜﺮ ﭼﻬﺎر ﺣﺴﺎب ﺟﻬﺖ ﻧﻤﺎﻳﺶ آنها ﺑﺮ روی دﺳﺘﮕﺎهﻫﺎی ﺧﻮدﭘﺮداز ﺑﺎﻧﻚ رفاه اقدام کنند.
لیست تمامی حسابهایی که توسط شعبه بانک به کارتهای شما اختصاص داده شده است در این قسمت قابل مشاهده است. در واقع این خدمت، حساب فرد را به آن کارت دلخواهش متصل میکند.
کاربران همراه بانک رفاه میتوانند از طریق منوی "مدیریت پروفایل ← مدیریت ارسال پیامک" و انتخاب حساب مورد نظر، نسبت به فعالسازی/غیرفعالسازی و تمدید خدمت ارسال پیامک مانده حساب برای هر یک از حسابهای متعلق به خود اقدام کنند.
امکان توسعه بیشتر از نگاه ردهدر این بررسی بیشتر به خدمات جذاب همراه بانک رفاه پرداختیم و از محدودیتها کمتر گفتیم. مهمترین انتقاد از دیدگاه رده به عملکرد همراه بانک رفاه، ارائه برخی از خدمات کاربردی در رفاه پلاس است. امروزه که جامعیت برنامکهای مالی یکی از شاخصهای با اهمیت تلقی میشود، جزیرهای بودن ارائه خدمت توجیه منطقی ندارد و آن را میتوان نقطه ضعفی در همراه بانک رفاه دید. در ادامه برخی از خدمات که توسعه آن منجر به جذابیت همراه بانک رفاه خواهد شد را لیست کردهایم:
|