نام همراه بانک | همراه بانک ملت | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
سیستم عامل اندروید | |||||||||
سیستم عامل ios | |||||||||
نسخه تحت وب | |||||||||
پشتیبانی 24 ساعت (24*7) | |||||||||
پاسخگوئی تیکتینگ | |||||||||
ورود با اثر انگشت | |||||||||
افتتاح حساب آنلاین و ارسال کارت بانکی | |||||||||
امکان سپرده گذاری (افتتاح حساب بلندمدت) | |||||||||
بستن حساب (سپرده) | |||||||||
خدمات سرمایه گذاری (غیرسپرده ای) | |||||||||
صورتحساب / گردش مالی | |||||||||
تسهیم هزینه سفر (دنگ) | |||||||||
انتقال وجه هوشمند | |||||||||
انتقال به مخاطبین (از طریق شماره تلفن) | |||||||||
انتقال پول با QR | |||||||||
کیف پول | |||||||||
خدمات امضاء دیجیتال | |||||||||
خدمات سفته الکترونیک | |||||||||
صدور کارت هدیه فیزیکی / دیجیتال | |||||||||
خدمات شارژ / اینترنت | |||||||||
خدمات پرداخت قبض | |||||||||
سیستم برگشت پول (کش بک) | |||||||||
مدیریت تسهیلات | |||||||||
پرداخت (یا انتقال) خودکار | |||||||||
عملیات چک صیادی | |||||||||
خدمات خودرو | |||||||||
خدمات بیمه | |||||||||
خدمات سفر | |||||||||
مسدودسازی و رفع مسدودی کارت | |||||||||
فعالسازی کارت | |||||||||
صدور / تغییر رمز 4 رقمی کارت | |||||||||
فعالسازی رمز پویا کارت (یکبار مصرف) | |||||||||
مدیریت کارت (تعریف محدودیت) | |||||||||
اعتبارسنجی | |||||||||
تعریف کارتهای شتابی دیگر به عنوان کارت مبدا (برداشت) | |||||||||
امکان وکالتی کردن حساب | |||||||||
مدیریت مالی | |||||||||
پاداش معرفی (دعوت از دوستان) | |||||||||
سرویس خدمت ناشنوایان | |||||||||
اعلانات | |||||||||
گواهی تمکن مالی | |||||||||
درخواست دسته چک فیزیکی / دیجیتال | |||||||||
افتتاح حساب دوم | |||||||||
کارتابل / کارپوشه | |||||||||
فعالسازی یا خرید بسته های پیامکی | |||||||||
گزارش مسدودی حساب | |||||||||
اطلاعات شعب | |||||||||
انتقال وجه با شناسه | |||||||||
توضیحات | |||||||||
همراه بانک ملت یکی از برنامکهای بانک ملت است که با ارائه خدمات مختلف، تجربهای خوشایند را برای مشتریان خود فراهم کرده است. این برنامک امکان انجام تراکنشهایی مانند انتقال وجه، پرداخت قبوض، مشاهده موجودی، مدیریت کارتها و درخواست تسهیلات را بهصورت غیرحضوری و ... ارائه میدهد. برخی خدمات دیگر مانند امضاء مشتریان حقوقی، امضاء قراردادهای تسهیلات و سایر خدمات مشابه از طریق برنامک مکمل «امضاء ملت» قابل دسترسی است که با هدف احراز هویت و خدمات غیرحضوری طراحی شده است. علاوه بر این، «مگابانک ملت» یکی دیگر از برنامکهای موبایلی این بانک است. مگابانک به عنوان برنامک بانکداری دیجیتال بانک ملت معرفی شده است که خدمات متنوعی اعم از افتتاح حساب غیرحضوری، فروش غیرحضوری ارز مسافرتی و ... را در اختیار مشتریان خود قرار میدهد. پس از نصب همراه بانک ملت، لینکهایی مانند مگابانک، فراسود ملت و امضاء ملت در صفحه اول همراه بانک بهصورت پیشخوان در دسترس کاربران قرار گرفتهاند که دسترسی سریع به این خدمات را فراهم میکند. طراحی لوگوی همراه بانک ملت با رنگهای قرمز و خاکستری، نمادی از اعتماد مالی را برای مشتریان خود تداعی میکند.
بررسی خدمات جذاب و کاربردی همراه بانک ملتهمراه بانک ملت، خدمات متنوعی ارائه میدهد که در جدول برای شما لیست کردهایم. در ادامه برخی از خدمات که در دیگر همراه بانکها کمتر دیده میشوند یا به شکلی متفاوت و بهتر ارائه میشود را با هم بررسی میکنیم:
یکی از قابلیتهای جذاب برنامک بانک ملت، امکان نوبتدهی غیرحضوری برای مراجعه به شعب بانک ملت است، که به مشتریان بانک ملت این امکان را میدهد تا بدون نیاز به حضور در صفهای طولانی، نوبت خود را بهصورت آنلاین رزرو کرده و در زمان مشخص به شعبه مراجعه کنند. برای استفاده از سرویس نوبتدهی غیرحضوری، مشتریان بانک ملت میتوانند از طریق برنامک همراه بانک ملت درخواست خود را ثبت کنند. پس از ورود با نام کاربری و رمز عبور، گزینه نوبتدهی غیرحضوری شعب را انتخاب کنید. در این خدمت شما میتوانید، شعبه موردنظر را انتخاب کنید. اگر دسترسی به لوکیشن را فعال کرده باشید، شعب نزدیک به شما پیشنهاد داده میشود، در غیر اینصورت، میتوانید کد شعبه را بهصورت دستی وارد کنید. سپس، روز و ساعت موردنظر برای مراجعه را از میان بازههای زمانی موجود انتخاب کنید. توجه داشته باشید که بازه زمانی رزرو 30 دقیقهای است.
امکان صدور این قابلیت به مشتریان بانک ملت این امکان را میدهد تا بدون مراجعه حضوری به شعب بانک، گواهی تمکن مالی را به زبان انگلیسی دریافت کنند. برای استفاده از این سرویس، کافی است پس از ورود به برنامک همراه بانک ملت، از منوی مربوطه گزینه صدور گواهی تمکن مالی را انتخاب کنید. سپس اطلاعات موردنیاز مانند شماره حساب، بازه زمانی گردش حساب (یکماهه، سهماهه یا ششماهه) و نوع ارز (مانند دلار یا یورو) را وارد کرده و درخواست را ثبت کنید. این گواهی شامل موجودی حساب، گردش مالی و نرخ تبدیل ارز است که برای ارائه به سفارتخانهها یا مراجع بینالمللی کاربرد دارد. پس از ثبت درخواست، گواهی بهصورت دیجیتال در دسترس قرار میگیرد و امکان بازیابی آن نیز وجود دارد.
این خدمت به مشتریان بانک ملت این امکان را میدهد تا بهصورت آنلاین، اطلاعات مربوط به ضمانتنامههای صادرشده را بررسی کنند و از اصالت و وضعیت آنها اطمینان حاصل کنند. برای استفاده از این سرویس، مشتریان پس از ورود به برنامک همراه بانک ملت، از منوی خدمات، گزینه استعلام ضمانتنامه را انتخاب میکنند. سپس با وارد کردن اطلاعاتی مانند شماره ضمانتنامه، کد شعبه صادرکننده و شناسه/کد ملی ذینفع، میتوانند وضعیت ضمانتنامه را مشاهده کنند.
این امکان جالب و کاربردی است. اطلاعرسانی به ذینفع گیرنده حواله از طریق پیامک یکی از ویژگیهای جذاب و کاربردی برنامک همراه بانک ملت است. بدین صورت که پس از انجام حواله, گیرنده حواله بهصورت خودکار از طریق پیامک از جزئیات تراکنش مطلع شود.
نسخه جدید همراه بانک ملت امکان درخواست صدور کارت المثنی را بهصورت غیرحضوری فراهم کرده است. با استفاده از این قابلیت، مشتریان بانک ملت میتوانند در صورت مفقود شدن، مخدوش شدن، منقضی شدن یا شکستگی کارت بانکی، بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعبه، درخواست صدور کارت جدید ثبت کنند. امکان توسعه بیشتر از نگاه ردهدر این بررسی بیشتر به خدمات جذاب همراه بانک ملت پرداختیم. البته ناگفته نماند برنامک بانک ملت به خوبی نیاز مشتریان خود را پوشش داده است ولی با این حال، همراه بانک ملت خالی از نقص نیست. به عنوان مثال فرایند احراز هویت یا ورود به برنامک گاهی با تأخیر زیاد مواجه است. یا به عنوان مثال، ادغام خدمات امضاء ملت در یک برنامک واحد با همراه بانک میتوانست یکپارچگی بیشتری ایجاد کند. حال برخی محدودیتهای این همراه را بانک را در ادامه خواهیم گفت:
|