رده همراه بانک همراه بانک صنعت و معدن

همراه بانک صنعت و معدن

آخرین به‌روز رسانی: 26 شهریور 1404 | انتشار: 14 مرداد 1404
نام همراه بانکهمراه بانک صنعت و معدن
سیستم عامل اندروید
سیستم عامل ios
نسخه تحت وب
پشتیبانی 24 ساعت (24*7)
پاسخگوئی تیکتینگ
ورود با اثر انگشت
افتتاح حساب آنلاین و ارسال کارت بانکی
امکان سپرده گذاری (افتتاح حساب بلندمدت)
بستن حساب (سپرده)
خدمات سرمایه گذاری (غیرسپرده ای)
صورتحساب / گردش مالی
تسهیم هزینه سفر (دنگ)
انتقال وجه هوشمند
انتقال به مخاطبین (از طریق شماره تلفن)
انتقال پول با QR
کیف پول
خدمات امضاء دیجیتال
خدمات سفته الکترونیک
صدور کارت هدیه فیزیکی / دیجیتال
خدمات شارژ / اینترنت
خدمات پرداخت قبض
سیستم برگشت پول (کش بک)
مدیریت تسهیلات
پرداخت (یا انتقال) خودکار
عملیات چک صیادی
خدمات خودرو
خدمات بیمه
خدمات سفر
مسدودسازی و رفع مسدودی کارت
فعالسازی کارت
صدور / تغییر رمز 4 رقمی کارت
فعالسازی رمز پویا کارت (یکبار مصرف)
مدیریت کارت (تعریف محدودیت)
اعتبارسنجی
تعریف کارت‌های شتابی دیگر به عنوان کارت مبدا (برداشت)
امکان وکالتی کردن حساب
مدیریت مالی
پاداش معرفی (دعوت از دوستان)
سرویس خدمت ناشنوایان
اعلانات
گواهی تمکن مالی
درخواست دسته چک فیزیکی / دیجیتال
افتتاح حساب دوم
کارتابل / کارپوشه
فعالسازی یا خرید بسته های پیامکی
گزارش مسدودی حساب
اطلاعات شعب
انتقال وجه با شناسه
توضیحات

 

بانک صنعت و معدن

بانک ارائه‌دهنده

همراه بانک صنعت و معدن

نام برنامک

2.14.48

آخرین نسخه بررسی

50 mb

فضای مورد نیاز



بانک صنعت و معدن به عنوان یکی از بانک‌های تخصصی کشور، مأموریت اصلی خود را تأمین مالی پروژه‌های بزرگ صنعتی و معدنی قرار داده است. این بانک با هدف حمایت از توسعه اقتصادی، نقش مهمی در رشد بخش‌های زیرساختی و تولیدی ایفا کرده و همواره تلاش داشته است تا خدمات خود را با نیازهای روز جامعه هماهنگ کند. همراه بانک صنعت و معدن نیز گامی مهم در راستای ارائه خدمات بانکداری الکترونیک به مشتریانش است. طراحی لوگوی همراه بانک صنعت و معدن ترکیبی هوشمندانه از سادگی و هویت بصری سازمانی بانک است. در این لوگو، رنگ قهوه‌ای به عنوان نماد پایداری با رنگ سفید که بیانگر شفافیت است، در کنار هم قرار گرفته‌اند. 

استفاده از خطوط منظم و فرم‌های مینیمال، حس مدرن بودن و در عین حال، ارتباط آن با ریشه‌ها و ارزش‌های بانک حفظ شده است.

طراحی رابط کاربری این برنامک بسیار ساده بوده و صرفا خدمات پایه بانکی برای مراودات بانکی مشتریان در نظر گرفته شده است. 



بررسی خدمات جذاب و کاربردی همراه بانک صنعت و معدن

خدمات همراه بانک صنعت و معدن را در جدول برای شما لیست کرده‌ایم. در ادامه برخی از خدمات که در دیگر همراه بانک‌ها کمتر دیده می‌شوند یا در همراه بانک صنعت و معدن به شکلی متفاوت و بهتر ارائه می‌شود را با هم بررسی می‌کنیم:

 

  • قابلیت پشتیبانی از واسط کاربری چند زبانه

هدف به گونه‌ای طراحی شده است که کامل با ویژگی‌های طراحی زبان‌های راست به چپ و چپ به راست، وفق‌پذیر است و با تغییر زبان سیستم، کاربر احساس خواهد کرد که سیستم دقیقا برای زبان فعلی طراحی شده است.



  • نمایش نرخ ارز

در همراه بانک صنعت و معدن امکان مشاهده لحظه‌ای نرخ ارزهای رایج را برای مشتریان فراهم است. این ویژگی به مشتریان کمک می‌کند تا نرخ ارز را به صورت لحظه‌ای مشاهده کنند. 



  • مدیریت کامل حساب‌ها در یک نگاه

مشتریان این بانک می‌توانند موجودی، گردش حساب و وضعیت کارت‌های بانکی خود را به‌صورت لحظه‌ای مشاهده کنند. ابزارهای لازم برای مدیریت و مشاهده حساب بانکی در یک برنامک در نظر گرفته شده است.

 

  • مستقل بودن تغییرات، بدون نیاز به به‌روزرسانی در همراه بانک صنعت و معدن

در بسیاری از برنامک‌های بانکی، برای اضافه شدن قابلیت‌های جدید یا اصلاح بخش‌های موجود، کاربر مجبور است نسخه جدید برنامه را از فروشگاه‌های اپلیکیشن دانلود و نصب کند. این فرایند گاهی وقت‌گیر است. اما در همراه بانک صنعت و معدن بخشی از تغییرات و بهبودها به صورت مستقل از نسخه نرم‌افزار و در سمت سرور انجام می‌شود. به این معنا که بانک می‌تواند برخی امکانات، اصلاحات یا تغییرات ظاهری را بدون نیاز به به‌روزرسانی اجباری برنامک، برای همه کاربران فعال کند.

 

امکان توسعه بیشتر از نگاه رده

از نگاه "رده"، همراه بانک صنعت و معدن در مقایسه با بسیاری از رقبای خود، طراحی ظاهری قدیمی و کم‌جاذبه‌ای دارد. محیط کاربری آن فاقد انسجام بصری و جذابیت گرافیکی است. 

از نظر امکانات نیز، این برنامک بیشتر به خدمات پایه‌ای مانند انتقال وجه، مشاهده موجودی و پرداخت قبوض محدود شده است. در حالی که بسیاری از همراه بانک‌های پیشرو، قابلیت‌های پیشرفته‌تری همچون افتتاح حساب غیرحضوری، احراز هویت دیجیتال، سفته الکترونیک و ... . در اینجا قصد داریم به چند نکته و چالش‌هایی که ممکن است تجربه کاربری را تحت تأثیر قرار دهد، اشاره کنیم. در ادامه برخی از آن‌ها را برای شما لیست کرده‌ایم:

 

  • ورود با اثر انگشت
  • صدور کارت هدیه فیزیکی یا دیجیتال 
  • فقدان ارائه خدماتی همچون: خودرو، سفر و بیمه
  • فقدان خدمت سفته الکترونیک در برنامک
  • عدم امکان تعریف محدودیت خرید از دستگاه کارتخوان یا انتقال بر کارت بانکی
  • عدم وجود برخی خدمات کاربرپسند همچون تسهیم هزینه دونگ
  • فقدان سیستم برگشت پول
  • فقدان ارائه گواهی تمکن مالی









ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن
تا ۳۰۰ میلیون تومان
ویپاد