رده صندوق سرمایه‌گذاری‌ صندوق سرمایه‌گذاری ره آورد آباد مسکن

ره آورد آباد مسکن

آخرین به‌روز رسانی: 05 اردیبهشت 1403 | انتشار: 17 آبان 1395
نام ره آورد آباد مسکن
نوع صندوق درآمد ثابت
ETF خیر
ارزش خالص دارایی 115,674,875,713,719 ریال
بازده روزانه 0.06 %
بازده هفتگی 0.4 %
بازده ماهانه 1.95 %
بازده سه ماهه 5.86 %
بازده شش ماهه 0 %
بازده یک ساله 23.38 %
بازدهی از آغاز فعالیت 198.3 %
مدیر صندوق تامین سرمایه بانک مسکن
مدیران سرمایه‌گذاری ندا کریمیان خلیفه لو، مهدیه رستم خانی، محمد اسمعیل قبادیان
متولی صندوق موسسه حسابرسی و خدمات مدیریت ارقام نگر آریا
حسابرس موسسه حسابرسی ارکان سیستم
درصد حقیقی 4
درصد حقوقی 0
سود تضمین‌شده 0 %
سود پیش‌بینی شده 0 %
دوره تقسیم سود 0 ماهه
قیمت صدور 1,011,156 ریال
کارمزد صدور 0 ریال
قیمت ابطال 1,009,682 ریال
کارمزد ابطال 0 ریال
حداکثر تعداد واحد سرمایه‌گذاری 0
ضامن نقدشوندگي تامین سرمایه بانک مسکن
اوراق مشارکت 42.71 %
سپرده بانکی 39.97 %
وجه نقد 0 %
سهام 15.95 %
پنج سهم با بیشترین وزن 8.28 %
دارایی‌های دیگر 0.5 %
قیمت آماری 1,013,983 ریال
تعداد واحدهای سرمایه‌گذاری شده 114,565,618
تاریخ آغاز فعالیت 1392/01/24
آدرس وب‌سایت http://maskanfund.ir

معرفی صندوق سرمایه‌گذاری ره آورد آباد مسکن

صندوق سرمایه‌گذاری ره آورد آباد مسکن یا صندوق آباد بانک مسکن فعالیت خود را از فروردین ۱۳۹۲ آغاز کرده است و یکی از صندوق‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت سابقه‌دار است. ارزش خالص دارایی‌های این صندوق به بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان می‌رسد که از این نظر یکی از بالاترین رقم‌ها در بین صندوق‌های با درآمد ثابت است. همین نکته نشان می‌دهد که مدیریت این صندوق به دانش و مهارت ویژه‌ای نیاز دارد.

ویژگی‌های مهم این صندوق را می‌شود به این صورت خلاصه کرد:

  • به مدیریت حرفه‌ای دارایی‌ها
  • ریسک سرمایه‌گذاری پایین
  • شفافیت اطلاعاتی
  • نقدشوندگی بالا

جدول مقایسه ای همه صندوق های سرمایه‌گذاری

صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت ره‌آورد آباد مسکن

صندوق ره‌آورد آباد مسکن از نوع سرمایه‌گذاری در اوراق با درآمد ثابت است و تقسیم سود ماهانه دارد. صندوق ره‌آورد آباد مسکن مانند صندوق‌های سرمایه‌گذاری دیگر با دریافت مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار فعالیت می‌کند و عملکرد آن در چارچوب اساسنامه و امیدنامه آن است.

بیش از ۸۵ درصد از ترکیب دارایی‌های این صندوق در اوراق مشارکت، اوراق خزانه، سپرده بانکی و سایر اوراق بهادارد با درآمد ثابت سرمایه‌گذاری شده است. دقت کنید که میزان سرمایه‌گذاری این صندوق در بورس (سهام و حق تقدم خرید سهام) کمتر از ۱۵درصد است و در نتیجه نوسان‌های منفی و مثبت بورس تأثیر زیادی بر عملکرد این صندوق ندارد.

نمودار زیر تصویری کلی از ترکیب دارایی‌های این صندوق را نشان می‌دهد:

نمودار دارایی های صندوق ره آورد مسکن این نمودار هم سهم صنایع مختلف در بخش دارایی‌های بورسی صندوق ره‌آورد آباد مسکن را مشخص کرده است:

سهم صنایع در صندوق ره‌آورد مسکن

ارکان صندوق آباد بانک مسکن

هنگام سرمایه‌گذاری در صندوق‌ها باید به ارکان صندوق موردنظرمان توجه داشته باشیم. مثلا اگر بخواهیم بدانیم که چه کسی صندوق را اداره می‌کند، شیوه نظارت بر عملکرد صندوق چگونه است یا ضامن نقدشوندگی صندوق کیست باید به ارکان آن دقت کنیم.

برای نمونه، منظور از ضامن نقدشوندگی رکنی از صندوق سرمایه‌گذاری است که وظیفه دارد نقدینگی لازم برای انجام پرداخت‌های ضروری صندوق و ابطال واحدهای سرمایه‌گذاری را فراهم کند. دقت کنید که وجود این رکن در صندوق ضروری نیست و ممکن است بعضی از صندوق‌ها ضامن نقدشوندگی نداشته باشند. به عبارت دیگر، کار ضامن نقدشوندگی این است که اگر مدیر صندوق در تأمین نقدینگی‌های مورد نیاز کوتاهی کند، رکن ضامن نقدشوندگی نقدینگی لازم را فراهم می‌کند. پس می‌توانیم بگوییم صندوق‌هایی که ضامن نقدشوندگی دارند از مطمئن‌ترین صندوق‌ها برای سرمایه‌گذاری به شمار می‌آیند.

در تصویر زیر تعدادی از مهم‌ترین ارکان صندوق ره‌آورد آباد مسکن را می‌‌توانید ببینید:

مهم‌ترین ارکان صندوق ره‌آورد آباد مسکن

روش سرمایه‌گذاری و ثبت نام در حساب آباد بانک مسکن

برای سرمایه‌گذاری در صندوق‌ها دو روش کلی وجود دارد:

  1. سرمایه‌گذاری از طریق صدور و ابطال واحدهای صندوق
  2. خرید و فروش واحدهای صندوق از طریق بورس

دقت کنید که این دو روش معمولا هم‌پوشانی ندارند. یعنی سرمایه‌گذاری در هر کدام از صندوق‌های سرمایه‌گذاری معمولا به یکی از دو روش بالا صورت می‌گیرد.

سرمایه‌گذاری در صندوق ره‌آورد آباد مسکن به روش اول یعنی از طریق صدور و ابطال صورت می‌گیرد.

مراحل سرمایه‌گذاری در حساب آباد مسکن

سابق بر این برای سرمایه‌گذاری در صندوق‌ها مراجعه حضوری به شعبه‌های بانک و کارگزاری ضروری بود، اما در حال حاضر بسیاری از این مراحل غیرحضوری و آنلاین شده است. مراحل کلی برای سرمایه‌گذاری در صندوق ره‌آورد آباد مسکن از این قرار است:

ثبت‌نام و احراز هویت در سامانه سجام

درباره این مرحله به‌طور مفصل در رده توضیح داده‌ایم. اگر هم قبلا در سجام ثبت‌نام و احراز هویت کرده‌اید، دیگر نیازی به انجام این مرحله نیست و باید به مرحله بعدی بروید.

چرا و چگونه در سامانه سجام ثبت نام کنیم؟

احراز هویت آنلاین صندوق ره آورد آباد مسکن

با مراجعه به نشانی ehraz.maskanbourse.com لینک دانلود اپلیکیشن‌های اندروید و آی‌او‌اس برای کاربران گوشی‌های اندرویدی و آیفون موجود است. از این قسمت اپلیکیشن متناسب با گوشی موبایل‌تان را دانلود و با استفاده از این اپلیکیشن مراحل احراز هویت را انجام دهید.

مراجعه به سایت اینترنتی صندوق

در این صفحه (www.maskanfund.ir) ابتدا روی گزینه «ورود سرمایه‌گذاران» کلیک کنید و در صفحه بعدی، وارد بخش «ثبت‌نام در صندوق» شوید. در ادامه با واردکردن اطلاعات لازم، ثبت‌نام‌تان کامل خواهد شد و می‌توانید وارد پنل کاربری خودتان شوید. از طریق این پنل می‌توانید برای صدور یا ابطال واحدهای این صندوق اقدام کنید.

پنل کاربری صندوق ره آورد آباد مسکن

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

1,454 دیدگاه
  1. میشل می‌نویسد

    سلام مدیران محترم صندوق آباد انصافاً بیاین این روال همیشگی سود حداقلی بالای ۲۰ درصد رو ادامه دار کنید که هم ما مجبور نشیم از این صندوق کوچ کنیم و هم یه آبرویی پیش دیگر سرمایه گذاران صندوق ها مخصوصا صندوق امین آشنای ایرانیان که اینقدر دارن به ما طعنه میزند که چرا دو دستی به این صندوق چسبیدین داشته باشیم نمیدونم چرا قدر این همه سرمایه گذار رو نمیدونید این خودش برای بانک مسکن یه نعمت حساب میشه پس خواهشا با سود کم دادن باعث فرار سرمایه گذاران نشوید که بعد پشیمانی براتون این سود رو دیگه نداره ممنونم ازتون.

  2. تحلیل گر می‌نویسد

    تحلیل گر
    سلام چند روز پیش پیش بینی ریزش بازارها را کردم خدمت دوستان. در چند هفته اتی سرمایه گذاران زیان ده بازارهای همچون خودرو و مسکن و طلا و الی خصوص دلار حال به زودی سرمایه گذاران روانه صندوق های با سود بالا هجوم خواهند اورد به دلیل جبران زیان که داشتن پرا از استرس . یکی از این صندوق ها همین امین اشنا ایرانیان خواهد بود. به زودی به این شاهد هجوم سرمایه گذاران خواهیم بود.. موفق باشید

  3. میشل می‌نویسد

    امروز صندوق تو این مدت بیست روز بیشترین جهش رو داشت و امیدوارم تو این یک هفته هم همینجوری ادامه پیدا کنه

  4. میشل می‌نویسد

    سلام دوستان دعا کنیم حداقل به ۱۸ درصد برسه با این روند نزولی صندوق واقعا این ماه داره افتضاح میشه اصلا انگار هیچ تکون نمیخوره نمیدونم دلیلش چیه فقط میدونم با ابطال زیادی واحد مثل دو ماه گذشته این صندوق فقط اینجوری تکون میخوره و میاد به خودش به امید آن روز.

  5. sd می‌نویسد

    17یا 18درصد

  6. ث می‌نویسد

    با این تورم زیر 50سود دادن کمه……چه برسه به18….ابطال فقط

  7. میشل می‌نویسد

    سلام فکر کنم با شاخص جدول ماهیانه تا امروز اگه این روال همینجوری ادامه پیدا کنه چیزی حدود ۲۰ درصد باشه.

  8. علی می‌نویسد

    با سلام‌
    کسی اطلاع داره این ماه حودودن چقدر میاد سود؟

    1. توجه می‌نویسد

      14 تا 15 درصد

  9. تحلیل گر می‌نویسد

    سلام خدمت دوستان عرض کنم .دراوج تحریمها هستیم .با سیاستی که دولت در پیش گرفته با دور زدن تحریم ها ..همچنین مشاهد کردید دلار و سکه ریزشهای سنگینی را در پیش گرفتند واین ادامه داراران زیان ده به سمت صندوق های سرمایه گذاری با درامد ثابت کشیدهخواهد شد به دلیل جبران زیان واسودگی و به دور از استرس سرمایه گذار خواهد بود. باید منتظر ریزش قیمت خودرو ومسکن و بورس در هفته های اتی خواهیم بود به دنبال ان سرمایه های سنگین سرگردان این سرمایه گذاران بی شک یکی از این صندوقهای قابل اعتماد با بالاترین سود ماه هانه تیر رس همان صندوق امین اشنا خواهد بود طی ماه های اتی. باتکمیل ظرفیت این صندوق همچون گسترس فردای ایرانیان سرمایه گذاران مدام در حسرت پذیرش این صندوق امین اشنا ایرانیان خواهند بود. موفق باشی

  10. Alireza می‌نویسد

    والا نمیدونم اگر این ماه بخواد سود کم بده یعنی چی ؟؟؟
    یعنی چه جوری میشه که بورس دایم به غیر از یکی دو روز که کاهش داشته همیشه افزایشی بوده و این صندوق باز هم بخواد سود کم بده؟؟؟؟!!!!
    داستان چیه؟؟؟
    فکر کنم حل این معما متاسفانه ابطال باشه؟؟؟

    1
  11. ی می‌نویسد

    ابطال فقط

  12. میشل می‌نویسد

    به نظرم دوستان حرف مشتریان صندوق امین آشنا کاملا متین هستش چون به دوره ۱۵ روزه درآمد صندوق نگاه کردم دیدم خیلی وضعیت این ماه افتضاح هست و اگه تو این مدت دو هفته باقیمانده صندوق رشد نداشته باشه باید منتظر یه سود خیلی پایین باشیم و اینجوری که نمیشه با این تورم بازار با سود کم زندگی رو گذروند و فقط به پرداخت دو ماه سود بیشتر دلخوش باشیم چون این صندوق داره با روحیات مشتریان خود بازی می کنه یکسال به بالا همش زیر ۲۰ درصد گرفتیم و برا از دست ندادن بیشتر مشتریان فروردین و اردیبهشت ماه رو زیاد کردن که باعث نشه ابطال واحدها بالاتر بره من واقعا با نگاه به درآمد نیم ماه صندوق واقعا ناراحت شدم و انتظار داشتم این روند بهبود ادامه داشته باشه و باعث نشه بعد از پنچ سال مشتری صندوق بودن از این بانک جدا بشم جای تاسف داره اگه تو این مدت دو هفته باقیمانده صندوق عقب افتاده بودن رو جبران نکنه مجبورم به خاطر مشکلات بد اقتصادی و خرج سرسام آور رو ببرم به صندوق امین آشنا یا بانک دیگه چون واقعا اینجوری خسته کننده شده امیدوارم این حرفها رو مسئولان صندوق ببینند و به فکر مشتریان محترم و وفادار صندوق خود باشند و دلیل بر جدایی از صندوق نشوند از همه ممنونم و لطف کنید بیشتر نظر بزارین چون شک نداشته باشین همین نظرات توسط مسئولان صندوق دیده میشه شاید جای رسیدگی داشته باشه امیدوارم.

  13. ارشیا می‌نویسد

    سلام دوستان سرمایه گذار صندوق امین اشنا ایرانیان وقتی می گم عاشق این صندوق هستم همیشه بالاترین سود داده توی 4سالی که توی این صندوق هستم گرفتم و از سودش هم همیشه خرید کردم سود مرکب . سود اردیبهشت ماه حدود 26% پرداخت کرد . مبارک باد

    1. رضا می‌نویسد

      صندوق امین اشنا ایرانیان الان چندین سال هست هر ماه بالاترین سود را پرداخت کرده به نسبت دیگر صندوق های سرمایه گذاری با درامد ثابت.بنده چند سال پیش صندوق مسکن اباد سرمایه گذاری کرده بودم ولی دیدم کمترین سود را پرداخت می کند بعد از جستجو و تحقیقات در باره اعتبار امنیتی سرمایه گذاری در تمامی صندوق ها و امید نامه صندوقها به این نتیجه رسیدم تمامی صندوقها یک اعتبار داران چه بدون ضامن نقد شوندگی باشند یا داشته باشند از یک اعتبار حقوقی رخوردار هستند . این هست اکنون چندین سال هست سرمایه گذار صندوق امین اشنا ایرانیان شدم . چون بالاترین سود را پرداخت می کند چه درابطال و چه در خرید .مطالب را عرض کردم جهت اطالاع دوستان که شاید جواب خیلی از دوستان که به دنبال صندوق خوب هستند. باشد و کمکی کرده باشم .موفق باشید

    2. رضا می‌نویسد

      صندوق امین اشنا ایرانیان این ماه هم رکود دار سود پرداختی شد25.2 % پرداخت کرد. بهترین صندوق سرمایه با درامد ثابت بیش از 4سال هست هر ماه بیشترین سود را به نسبت به دیگر صندوق ها پرداخت کرده .یکی از بهترینهاست

  14. امیر سلطانی می‌نویسد

    با سلام
    صندوق سرمایه گذاری ره اورد اباد مسکن قابل افتتاحه. باید درشعبه اطلاعات ثبت و در سایت صندوق کاربری و رمز دریافت نموده و در زمان صدور که اعلام میشه نسبت به صدور واحد اقدام کرد.
    https://nbmf.irbrokersite.ir/Customer/Login

  15. ارشیا می‌نویسد

    رضا
    سلام دوستان . صندوق امین اشنا ایرانیان اردیبهشت ماه هم 24/8% سود پرداخت کرد . این صندوق چندین سال هست هر ماه بالاترین سود را پرداخت کرده . همیشه با هر مبلغ هم می شود خرید کرد و در هنگام فروش یا ابطال فردای ان روز هم به حسابتان پول واریز می شود. این صندوق از بهترین ها بوده برای سرمایه گذاران . جهت اطلاع دوستان برا سرمایه گذارانی که به دنبال بهترین های صندوق هستند . موفق باشید

    1. فرزان می‌نویسد

      سود هرواحد21369 ریال

    2. فرزان می‌نویسد

      طبق اعلام خود صندوق 25/2 سالانه

  16. ارشیا می‌نویسد

    سلام خدمت سرمایه گذاران صندوق با درامد ثابت .دو موضوع هست خدمت دوستان عرض کنم. 1_ تمام بازارها ( مسکن و طلا و خودرو و سپرده ووو ) در بلندمدت حدود یکسان رشد میکنند .یکی زودتر مثل درلار و سکه . و یکی دیرتر مثل سپرده . 2_ اکنون بازارها مثل مسکن و دلار و طلا وحتی خودرو به سقف اقتصادی را پر کردن در نوسان هستند و پر ریسک محسوب می شوند.. وکمتر کسی و کسانی حرفه ای بودند در کف خریدن و درسقف فروختن .در ظاهر می شود گفت یک بازا300% رشد قیمت داشته ایا اون اشخاص زرنگ تمام سرمایه را خرید کردن بی شک در کف و سقف هم خرید فروش نکردن نهایت رشد 100 الی 150% اگر زرنگ بوده باشند ارزش پول خودشان را حفظ کردند. یکسال هم نوسان می دهند چون شک دارند این رشد ادامه دارد یا نه ؟؟ بنده ولی با وجود رشد لاک پشتی این صندوق بدون ریسک چند سال ادامه دادم و می دم چون می دانم در کل بعد از چند سال ارزش پولم حفظ می شود به درو از ریسک و استرس و همیشه نقد هستم .((( الان 3 سال هست در صندوق امین اشنا ایرانیان سود مرکب می گیرم) و راضی هستم از عمل کرد این صندوق که جز بهترینهاست

  17. میلاد می‌نویسد

    ظاهرا به شدت سود این ماه کم خواهد بود.نظرتون؟

    1. توجه می‌نویسد

      متاسفانه بله . با توجه به کاهش قیمیت روزانه ابطال باید یه چیزی هم از سرمایه بدیم

  18. حامد آرین می‌نویسد

    صندوق آباد بهترین هستش پشتوانه قوی بانک تخصصی دولتی مسکن پشتشه .سودش هم مناسبه

    1. توجه می‌نویسد

      یه نگاهی به قیمت ابطال که سیر نزولی داره بندازید و با بقیه صندوقهایی که سودشون 15 هر ماهه مقایسه کنید ببنید چقدر فرق داره

  19. رضا می‌نویسد

    رضا 0
    0
    سلام دوستان. جهت اطلاع دوستان بد ندونستم موضوع را بیان کنم شاید جواب دوستان باشد::: شما به پرداخت یک ماه دقت نکنید ایا شما یک ماه سرمایه گذاری کرده اید ؟ ؟ .بهتره میانیگن این چندین سال در نظر بگیرد .که بالاترین پرداخت سود ها را هر ماه داشته به نسبت تمامی صندوقها . هر ماه در بدترین ماه ها که بیش از 22% می داد جالبه همین صندوق ها دیگه و همجوار کمتر از 20 الی 18% می دادند. حتی 24% همین صندوق امین اشنا می داد اون صندوق ها 19 الی 20% می دادند.چرا حرف نمی زدید. حالابعضی صندوقها بعد از چندین سال فقط یک بار و یک ماه مثل صندوق اباد سود22% داد اون هم جنبه تبلیغات داشته چون مدتی هست ابطال زیاد دارن این طور صندوقها به دلیل پرداخت سود کم باعث می شد سرمایه گذاران کوچ کنند. بنده هم یکی از سرمایه گذاران صندوق بودم که مجبور شدم از مسکن اباد حدود 33ماه پیش خارج شدم سرمایه گذار این صندوق امین اشنا ایرانیان شدم . وماندگار شدم چون هر ماه مقایسه می کردم با دیگر صندوقها که بیشترین سود را می گیرم. و راضی هستم . موفق باشید

  20. ارشیا می‌نویسد

    سلام
    صندوق امین اشنا ایرانیان بهترین صندوق در پرداخت سود .چندین سال هست سود بالای 23% پرداخت کرده . موقع ابطال هم عصر فردای ان روز پول به حساب شما واریز می شه.بهترین های توی صندوق سرمایه گذاری با درامد ثابت بود .همیشه رتبه اول را کسب کرده توی شفاف سازی و راضی کردن سرمایه گذارانش .موفق باشید

  21. میشل می‌نویسد

    دوستت دارم صندوق آباد ولی به شرط اینکه همین روند ادامه داشته باشه.

  22. امین می‌نویسد

    کسی میدونه

  23. امین می‌نویسد

    قیمت هر سهم چقدره؟

  24. حمایون می‌نویسد

    با سلام سود این ماه چقدر است ؟

    1. Amir می‌نویسد

      سلام سود این ماه ۲۲/۷ واریز میشه.

  25. m-e می‌نویسد

    سود این ما برای هر واحد 19299 ریال تقریبا 23درصد امروز واریز میشه

  26. سمیرا می‌نویسد

    سلام،این ماه به احتمال زیاد سود بالای 23وحتی24درصد میشه،علی برکت الله

  27. پیمان می‌نویسد

    توی این چند سال دید ایا یک بار سود صندوق اباد مسکن سود ش بالاتر از سود امین اشنا ایرانیان باشه؟
    به خاطر این که سرمایه مسکن اباد سنگین شده . سود اوری و پرداخت سود ان هم سنگین و مشگل شده

    1. محمدعلی می‌نویسد

      فکر کنم این سری فکر کنم 23 بده. این صندوق امین آشنا معلوم نیست عاقبتش در ادغام بانک ها چی بشه

  28. پیمان می‌نویسد

    سلام دوست عزیز . بعد نیست از قوانین حقوقی صندوقها با اطالاع باشید و کجا سرمایه گذاری کرده اید . اگر یک صندوق سرمایه گذاری ضامن نقد شوندگی دارد یعنی اگر صندوق ان روز پول نداشت از بانک پول برداشت می کنه به حساب شخص واریز می کند . شما در نظر گرفتید اگر شخصی ابطال بزند امین اشنا ایرانیان فردای ان روز بعد به حساب ان شخص واریز می کند. ولی مسکن اباد طبق اساس نامه 3 الی 7 روز کاری واریز می کند .خوب این چطور ضامن نقد شوندگی هست ؟ بدانید و اگاه باشید هیچ صندوقی که بانک ضامن نقد شوندگی دارد بانک هیچ وقت نه ضامن سرمایه افراد هست نه ضامن صندوق .بعد نیست بیشتر اشنا شوید از قوانین . ولی بدانید تمامی صندوق های سرمایه گذاری با درامد ثابت زیر نظر بورس ارواق بهادور هستند .و مجوز را از طریق کار گزار مربوطه با شماره ثبتی و قانونی هستند . مدام هر وز شفاف سازی دارائی های خودشان را به بورس ارائه می دن .و قانون مند هستند .وجوع پرداختی ها هم زیر نظر بانک مرکزی می باشدجهت اطلاع دوستان سرمایه گذار موقعیت و اعتماد و ارامش و سرمایه گذاری تمامی صندوق بهتر از تمامی بانکهاست روند سود اوری و پرداخت سود انها بهتر از بانک ها می باشد. روزی فرا می رسد ( بعد از نوسان گیری از دلار و سکه و مسکن و خودرو پر ریسک و خطرناک ) تمام صندوق ضرفیت شان پر شود و مردم پشت انتظار برای خرید از صندوق ها هفته و ماه ها انتظار بکشند. موفق باشید

  29. مهدی می‌نویسد

    سلام صندوق امین اشنا ضامن نقد شوندگی نداره خوب نیست

  30. پیمان می‌نویسد

    سلام دوستان . بهترین صندوق سرمایه گذاری با درامد ثابت امین اشنا ا ایرانیان هست . با پرداخت سود بیش از 23% در هر ماه الان بیش از 3 سال هست که بنده مدام این سود را دریافت می کنم . و از عمل کرد این صندوق راضی هستم . بهترین صندوق در پرداخت سود هست . در صورت خرید و ابطال فردای همان روز پول به حساب شما واریز می شود. جهت اطلاع دو ستان

    1. NOphar می‌نویسد

      سلام ، شما فقط سود رو نگاه ميكنيد ، صندوق امين اشنا ضامن نقد شوندگي نداره در دوره بحران و اينكه داره با ٥ بانك ديگه ادغام ميشه ولي بانك مسكن اينطور نيست !!! بانك مسكن ممكنه به اندازه اون سود نده ولي خيالت راحته !!

وام بدون چک و ضامن
×
وام بدون چک و ضامن
تا 50 میلیون تومان
دیجی‌پی