رده صندوق سرمایه‌گذاری‌ صندوق سرمایه‌گذاری ره آورد آباد مسکن

ره آورد آباد مسکن

آخرین به‌روز رسانی: 08 فروردین 1403 | انتشار: 17 آبان 1395
نام ره آورد آباد مسکن
نوع صندوق درآمد ثابت
ETF خیر
ارزش خالص دارایی 114,574,312,514,972 ریال
بازده روزانه 0.06 %
بازده هفتگی 0.41 %
بازده ماهانه 1.96 %
بازده سه ماهه 5.81 %
بازده شش ماهه 0 %
بازده یک ساله 23.26 %
بازدهی از آغاز فعالیت 196.72 %
مدیر صندوق تامین سرمایه بانک مسکن
مدیران سرمایه‌گذاری ندا کریمیان خلیفه لو، مهدیه رستم خانی، محمد اسمعیل قبادیان
متولی صندوق موسسه حسابرسی و خدمات مدیریت ارقام نگر آریا
حسابرس موسسه حسابرسی ارکان سیستم
درصد حقیقی 4
درصد حقوقی 0
سود تضمین‌شده 0 %
سود پیش‌بینی شده 0 %
دوره تقسیم سود 0 ماهه
قیمت صدور 1,012,398 ریال
کارمزد صدور 0 ریال
قیمت ابطال 1,010,932 ریال
کارمزد ابطال 0 ریال
حداکثر تعداد واحد سرمایه‌گذاری 0
ضامن نقدشوندگي تامین سرمایه بانک مسکن
اوراق مشارکت 42.22 %
سپرده بانکی 40.58 %
وجه نقد 0 %
سهام 16.02 %
پنج سهم با بیشترین وزن 8.22 %
دارایی‌های دیگر 0.35 %
قیمت آماری 1,013,639 ریال
تعداد واحدهای سرمایه‌گذاری شده 113,335,223
تاریخ آغاز فعالیت 1392/01/24
آدرس وب‌سایت http://maskanfund.ir

معرفی صندوق سرمایه‌گذاری ره آورد آباد مسکن

صندوق سرمایه‌گذاری ره آورد آباد مسکن یا صندوق آباد بانک مسکن فعالیت خود را از فروردین ۱۳۹۲ آغاز کرده است و یکی از صندوق‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت سابقه‌دار است. ارزش خالص دارایی‌های این صندوق به بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان می‌رسد که از این نظر یکی از بالاترین رقم‌ها در بین صندوق‌های با درآمد ثابت است. همین نکته نشان می‌دهد که مدیریت این صندوق به دانش و مهارت ویژه‌ای نیاز دارد.

ویژگی‌های مهم این صندوق را می‌شود به این صورت خلاصه کرد:

  • به مدیریت حرفه‌ای دارایی‌ها
  • ریسک سرمایه‌گذاری پایین
  • شفافیت اطلاعاتی
  • نقدشوندگی بالا

جدول مقایسه ای همه صندوق های سرمایه‌گذاری

صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت ره‌آورد آباد مسکن

صندوق ره‌آورد آباد مسکن از نوع سرمایه‌گذاری در اوراق با درآمد ثابت است و تقسیم سود ماهانه دارد. صندوق ره‌آورد آباد مسکن مانند صندوق‌های سرمایه‌گذاری دیگر با دریافت مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار فعالیت می‌کند و عملکرد آن در چارچوب اساسنامه و امیدنامه آن است.

بیش از ۸۵ درصد از ترکیب دارایی‌های این صندوق در اوراق مشارکت، اوراق خزانه، سپرده بانکی و سایر اوراق بهادارد با درآمد ثابت سرمایه‌گذاری شده است. دقت کنید که میزان سرمایه‌گذاری این صندوق در بورس (سهام و حق تقدم خرید سهام) کمتر از ۱۵درصد است و در نتیجه نوسان‌های منفی و مثبت بورس تأثیر زیادی بر عملکرد این صندوق ندارد.

نمودار زیر تصویری کلی از ترکیب دارایی‌های این صندوق را نشان می‌دهد:

نمودار دارایی های صندوق ره آورد مسکن این نمودار هم سهم صنایع مختلف در بخش دارایی‌های بورسی صندوق ره‌آورد آباد مسکن را مشخص کرده است:

سهم صنایع در صندوق ره‌آورد مسکن

ارکان صندوق آباد بانک مسکن

هنگام سرمایه‌گذاری در صندوق‌ها باید به ارکان صندوق موردنظرمان توجه داشته باشیم. مثلا اگر بخواهیم بدانیم که چه کسی صندوق را اداره می‌کند، شیوه نظارت بر عملکرد صندوق چگونه است یا ضامن نقدشوندگی صندوق کیست باید به ارکان آن دقت کنیم.

برای نمونه، منظور از ضامن نقدشوندگی رکنی از صندوق سرمایه‌گذاری است که وظیفه دارد نقدینگی لازم برای انجام پرداخت‌های ضروری صندوق و ابطال واحدهای سرمایه‌گذاری را فراهم کند. دقت کنید که وجود این رکن در صندوق ضروری نیست و ممکن است بعضی از صندوق‌ها ضامن نقدشوندگی نداشته باشند. به عبارت دیگر، کار ضامن نقدشوندگی این است که اگر مدیر صندوق در تأمین نقدینگی‌های مورد نیاز کوتاهی کند، رکن ضامن نقدشوندگی نقدینگی لازم را فراهم می‌کند. پس می‌توانیم بگوییم صندوق‌هایی که ضامن نقدشوندگی دارند از مطمئن‌ترین صندوق‌ها برای سرمایه‌گذاری به شمار می‌آیند.

در تصویر زیر تعدادی از مهم‌ترین ارکان صندوق ره‌آورد آباد مسکن را می‌‌توانید ببینید:

مهم‌ترین ارکان صندوق ره‌آورد آباد مسکن

روش سرمایه‌گذاری و ثبت نام در حساب آباد بانک مسکن

برای سرمایه‌گذاری در صندوق‌ها دو روش کلی وجود دارد:

  1. سرمایه‌گذاری از طریق صدور و ابطال واحدهای صندوق
  2. خرید و فروش واحدهای صندوق از طریق بورس

دقت کنید که این دو روش معمولا هم‌پوشانی ندارند. یعنی سرمایه‌گذاری در هر کدام از صندوق‌های سرمایه‌گذاری معمولا به یکی از دو روش بالا صورت می‌گیرد.

سرمایه‌گذاری در صندوق ره‌آورد آباد مسکن به روش اول یعنی از طریق صدور و ابطال صورت می‌گیرد.

مراحل سرمایه‌گذاری در حساب آباد مسکن

سابق بر این برای سرمایه‌گذاری در صندوق‌ها مراجعه حضوری به شعبه‌های بانک و کارگزاری ضروری بود، اما در حال حاضر بسیاری از این مراحل غیرحضوری و آنلاین شده است. مراحل کلی برای سرمایه‌گذاری در صندوق ره‌آورد آباد مسکن از این قرار است:

ثبت‌نام و احراز هویت در سامانه سجام

درباره این مرحله به‌طور مفصل در رده توضیح داده‌ایم. اگر هم قبلا در سجام ثبت‌نام و احراز هویت کرده‌اید، دیگر نیازی به انجام این مرحله نیست و باید به مرحله بعدی بروید.

چرا و چگونه در سامانه سجام ثبت نام کنیم؟

احراز هویت آنلاین صندوق ره آورد آباد مسکن

با مراجعه به نشانی ehraz.maskanbourse.com لینک دانلود اپلیکیشن‌های اندروید و آی‌او‌اس برای کاربران گوشی‌های اندرویدی و آیفون موجود است. از این قسمت اپلیکیشن متناسب با گوشی موبایل‌تان را دانلود و با استفاده از این اپلیکیشن مراحل احراز هویت را انجام دهید.

مراجعه به سایت اینترنتی صندوق

در این صفحه (www.maskanfund.ir) ابتدا روی گزینه «ورود سرمایه‌گذاران» کلیک کنید و در صفحه بعدی، وارد بخش «ثبت‌نام در صندوق» شوید. در ادامه با واردکردن اطلاعات لازم، ثبت‌نام‌تان کامل خواهد شد و می‌توانید وارد پنل کاربری خودتان شوید. از طریق این پنل می‌توانید برای صدور یا ابطال واحدهای این صندوق اقدام کنید.

پنل کاربری صندوق ره آورد آباد مسکن

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

1,453 دیدگاه
  1. کوروش می‌نویسد

    دوستان متاسفانه بعضیها اینجا بدون اطلاع درست چیزهایی نوشتن این صندوق ماله بانگ مسکن هست و ضامنشم بانگ مسکن ینی بانگ دولتی هست فقط اسم داخله بانکی عوض شده تامین بانگ مسکن خیالتون راحت راحت من رفتم و تحقیقات کردم به امید خوشبختی هممون

    1
  2. مینا می‌نویسد

    اصلا چرا ۱۰دقیقه یا یه ربع وقت میدن واسه این کار؟ حداقل فرصتش رو بیشتر کنن افرادی که مازاد ثبت صدور سرمایه کردن رو تو مراحل بعدی کارشونو انجام بدن نه اینکه یه ربع سایتو واسه این کار باز بزارن اکنم هر کاری بخوای بکنی خطا بده یا بگه انجام نشد.من خیلی پشیمون شدم

    1
  3. مینا می‌نویسد

    تعجب میکنم امروز روز افزایش واحد سرمایه تو سایت آباد بود وقتی پیغام صدور یا ابطال سرمایه رو تو سایت آباد میزارن(نوشته بود راس ساعت ۱۲) یعنی شما یک ربع وقت داری صدور افزایش سرمایه بزنی تو این یک ربع من هم از طریق کامپیوتر هم لب تاپ هم موبایلم داشتم امتحان میکردم که حتی تا صفحه دوم راه بده این کار انجام بشه اما نشد وارد هر صفحه که میخواستی بشی میگفت امکان نمایش این قسمت وجود ندارد. آخر اینقدر خطا داد تا صدور رو از سایت ورداشتن. واقعا مسخره کردن . اگه سایت برای این کار راه اندازی شده چرا جواب نمیده. من امروز میخواستم سرمایمو افزایش بدم ولی وقتی این اتفاق رو دیدم پشیمون که شدم هیچ،تصمیم گرفتم بقیه پولمم وردارم بزارم بانک صادرات

  4. میشل می‌نویسد

    دوستان عزیز انگار این صندوق اصلا نمیخواد درست کار کنه و برعکس داره روز به روز بدتر هم میشه و جالب است كه بدونید ضامن دیگه بانک مسکن نیست و شده یه شرکت خصوصی به نام تامین سرمایه و اینها با گذاشتن پسوند بانک مسکن بهش میخوان نظرها رو نسبت بهش منحرف کنند من این مطلب رو برا بار چندم هست دارم میزارم ولی اجازه انتشار نمیدن دوستان این صندوق درست شدنی نیست که نیست و فقط میخوان خودشون سود زیاد ببرن و مردم هیچی به نظر من دنبال یه صندوق و بانک دیگه باید بگردیم و فقط ابطال تا دیر نشده و پشیمانی داشته باشه.

  5. ایران می‌نویسد

    سلام سود این ماه به نظرتون چند درصده ؟؟

  6. میشل می‌نویسد

    دوستان عزیز من هم با نظر آقای سروش موافقم چونکه اینها اصلا با بورس و سپرده بانکی و غیره اصلا کاری ندارن و طبق روال معمول خودشون راه میرن و هر سودی بخوان رو میدن و این وسط یه عده که من و شما باشیم فقط سر کاری هستیم و شدیم دست مایه این چند نفر که هر وقت هر نرخی بخوان خودشون تعیین میکنند برامون و نهایت سود رو دارن از ما میبرن و ما فقط ضرر پشت ضرر هی میگم شاید این ماه درستش کنند می بینی بدتر می کنند من هم این ماه رو واریز کردن فورا میرم ابطال میزنم چون که اصلا نه سود خوبی میدن بعد هم ضامن نقد شوندگی از بانک مسکن به شرکت تامین سرمایه بانک مسکن تغییر داده شده و خیلی ریسک پذیر شده دقت کنید به شرکتی به نام تامین سرمایه بانک مسکن باید کلی تحقیق کنید تا بفهمین چه خطری داره چون اگه یه زمانی پول رو نمیدادن طرف حساب ما بانک بود آن هم یه بانک دولتی به نام مسکن الان شده به نام یه شرکت که تامین سرمایه بانک مسکن رو عهده دار شده و طرف حساب ما دیگه بانک مسکن نیست و اشتباه نکنید فکر کنید چون پسوندش بانک مسکن هست دیگه مشکل حل شده نه اینجوری نیست و اگه تحقیق کامل بکنید به نتیجه میرسید بعد هر چه زودتر بهتر چونکه خدای نکرده یه روز میرسه می بینی دیر شده حالا تصميم با خودتون هست که چکار کنید من هر چی دونستم رو در اختیارتون گذاشتم بلکه کمکی کرده باشم.

  7. میشل می‌نویسد

    آقا سروش عزیز کاش یه کم تحقیق میکردین بعد بانک صادرات رو به عنوان بانک دولتی انتخاب میکردی برای سرمایه گذاری چون آن بانک توسعه صادرات ایران هست که کاملا دولتی هستش نه بانک صادرات خالی که خصوصی هست ولی چون سابقه طولانی داره همه فکر می کنند بانک کاملا دولتی هستش ولی با یه سرچ ساده میشه فهمید که دقیقا کدوم دولتی هستش.

    1
  8. میشل می‌نویسد

    دوستانی که پایین تر رو نظر من که با تحریم کالای پتروشیمی و سود کردن صندوق از این راه مخالف بودن و دیسلایک زدن باید بگم صندوق امروز که هنوز ۶ روز دیگه به واریز سود مونده تونست از ماه قبل پیشی بگیره و امیدوارم تا این چند روز باقی مونده هم بیشتر بالا بره و سود بهتری نصیب دوستان عزیز و محترم گردد به امید خدا.

    1. سروش می‌نویسد

      قیمت ابطال که افت کرد چی شد پسسسس؟ من خیالم دیگه راحته گذاشتم بانک صادرات بیست درصد ثابت

  9. میشل می‌نویسد

    دوستان امروز یکی از مسئولان بانک مرکزی از افزایش نرخ سود بانکی صحبت کرده بود گفتم ببینم آیا شما هم از این خبر اطلاعاتی دارین دقیق تر باشه.

  10. R می‌نویسد

    سلام دوستان پیغام هایی اومده از بانک مسکن مبنا بر ثبت نام سامانه سجام . من خواستم ثبت نام کنم . اول مرحله ثبت نام ده هزار تومان گرفت بعد در مراحل بعدی پرسش هایی در مورد کد سرمایه گذاری کالا و سوالاتی کرد که اصلا ربطی به ماها نداره و فرایند انجام نشد و فقط پولم پرید . خواستم اطلاع رسانی کنم .

    1. ستاره می‌نویسد

      سلام من انجام دادم پولتون سوخت نمیشه مجددا وارد شوید به سیستم تا جایی که وارد کردید اطلاعات هست حتما بعد برای تایید براساس کد پیگیری باید به یک مرکز که آدرسش توی سایت هست و بهتون نزدیکه مراجعه کنید اونجا هم 5000 تومان ازتون می گیرند و احراز هویت میشید

  11. میشل می‌نویسد

    دوستان عزیز من طبق رشد امروز نمودار صندوق برای این ماه رشد ۲۳ درصد به بالا رو پیش بینی میکنم چون وقتی بانک سپه سود ۲۸/۳ درصدی رو پرداخت کنه شک ندارم این بانک و صندوق آباد مسکن هم نمیخواد از کورس رقابت و جذب سرمایه گذار از بقیه عقب بمونه امیدوارم که همه موفق باشن و همیشه تو زندگی پر برکتی باشن و این ماه هم سود خوبی بدن که همه رو یه ذره خوشحال کنند.

    2
  12. ali می‌نویسد

    دوستانی که اطلاع دقیق دارن به مام بگن که :: این تغییر ضمانت بانکی از بانک مسکن به تامین سرمایه بانک مسکن برا ما ریسکی ایجاد می کنه؟؟ ضمانت بانکی حذف که نشده فقط تغییر کرده ….

    1. سروش می‌نویسد

      مهندس حاج سعید بانک صادرات جز بانک های نیمه دولتی هست

    2. علی می‌نویسد

      من امروز پرسیدم از بانگ
      فقط اسمش عوض شده ،بین خوده بانگ مسکن بانگ مسکن ضامنه چون برایه بانگ مسکن هست این صندوق به بانگ‌هایه دولتی خیالتون راحت به امیده موفقیتی هممون

  13. سروش می‌نویسد

    خدا را شکر من تمام واحدهام رو ابطال زدم این صندوق از ضمانت بانک مسکن خارج شده

    1
    1. حاج سعید می‌نویسد

      سلام مهندس سروش بانک صادرات هم بانکی خصوصی هست دولتی نیست

    2. سروش می‌نویسد

      من گذاشتم بانک صادرات صندوق اندوخته پایدار سپهر بیست درصد ثابت نخواستم ریسک کنم و بانک خصوصی بزارم

      1
    3. M می‌نویسد

      پس‌ ابطال بزنیم‌ چه بانکی بزاریم؟

  14. 222222 می‌نویسد

    به اطلاع کلیه سرمایه گذاران محترم میرساند با تایید سازمان از تاریخ 01/04/98 رکن ضامن نقدشوندگی صندوق از بانک مسکن به تامین سرمایه بانک مسکن و رکن متولی از بهرادمشار به شاخص اندیشان و رکن حسابرس از شاخص اندیشان به حافظ گام تغییر یافت

    1. حجت می‌نویسد

      با سلام فرقی نداره بانگ مسکن یا تامین سرمایه بانک مسکن . این حساب شاید سودش کم باشه ،ولی صددرصد تزمین شده است و پشتش بانگ مسکن یعنی بانگ دولتی است خدا پشته پناه اینشالا هممون به آرزوهایمان برسیم

      1
  15. میشل می‌نویسد

    دوستان اگه این پانزده روز مثل امروز بورس همینجوری به جهش خودش ادامه بده من حساب کردم صندوق آباد باید چیزی حدود ۲۱ درصد سود بده که اگه همه روزها مثل هم حرکت داشته باشن وگرنه به غیر این باید منتظر سود ۱۸/۹ درصد باشیم که در مقابل بقیه صندوق ها خیلی افت زیادی داره برای پول من چیزی حدود یک میلیون در ماه که برام خیای زیاد هست این پول و حداقل چند تا از قسط هام رو باهاش میدم وگرنه مجبورم به صندوق ملت یا حکمت یا بانک گردشگری رو ببرم چون تو این وضعیت همه بانک ها ریسک دارن حالا یکی یه مقدار کمتر که باز هم به نظر من فرقی نداره و الان همه تو یه رده هستن بانک ها ریسک دارن چه ملت چه کشاورزی چه مسکن و چه از اینها حکمت یا شهر یا آینده همه مثل هم هستن من که دیگه از سود پایین این صندوق کاملا ناامید شدم و منتظرم ۱۵ برسه ببینم چه سودی میخوان بدن این ماه بعد ابطال بزنم بقیه واحدهام رو وسلام نامه تمام شد تمام مسئولان صندوق آباد لاک پشتی مسکن

    1
  16. س می‌نویسد

    امین اشنا این ماه 26 درصد سود داده اما این صندوق 19 درصد بنظر ارزش انتقال به اون صندوق را داره

    1
  17. میشل می‌نویسد

    ادمین چرا نظر رو نمیزاری الان چند روزه نمیزارید حرف بزنیم که همه بخونند شما که دارین با این هجمه پول سپرده گذاران که قرار بر این بود با پول ما تو بورس اوراق بهادار کار بشه هیچ کاری صورت نمی گیره چون دیروز بورس بالاترین رشد خودش رو نشون داد و خیلی بالا رفت ولی نمودار شاخص صندوق هیچ تکونی نخورد برعکس تمام صندوق ها مثل امین آشنا و زرین پاسارگاد ترکوندن ولی شما هیچ بلکه پسرفت هم داشت دلیلش رو میشه یه جا برامون توضیح بدین که بالاخره شما با این پولها کجا سرمایه گذاری می کنید که ما هم روی همون نمودار پیش بریم که بفهمیم این صندوق کارش چیه باید مشخص باشه و شفاف نه اینجوری.

    1
  18. dawsh feri می‌نویسد

    سلام چند روز پیش حدود 31 میلیون صدور زدم اینترنتی
    تا امروز وضعیت سطر “منتظر تایید” بود الان که “تایید” شده مقدار واحد رو مشخض نکرده و جلوش خالیه
    دوستانی که اینترنتی واحد خریدن اطلاعی دارن
    باید 308 واحد بهم میدادن
    به بانک مراجعه کنم تا ثبت کنن؟!
    مچکرم

    1. پارسا می‌نویسد

      سلام دوست عزیز احتیاج نیست به بانک مراجعه کنی ۲۴ساعت دیگه مقدار هم براتون میزنه البته با یک سهم کمتر از چیزی که فکر میکنید

  19. انسیه عباسپور نادری می‌نویسد

    خوب

  20. میشل می‌نویسد

    بله دوست عزیز کاملا بانک خوبی هستش و صندوق امین آشنا الان نزدیک به ۹ سال هست فعالیت کامل داره تو تمام عرصه های بورس و دلیل سود بالا دادن هم همینه مثل صندوق آباد نیست که فقط چیزی حدود ۱۷ درصد از سرمایه گذاری روی بورس داره و چیزی حدود ۷۸ درصد هم فقط سپرده گذاری کرده به همین خاطر نمیتونه سود بالایی به مشتریان بده در ضمن خودم ۵۰۰ واحد که ابطال زدم بردم تو امین آشنا سرمایه گذاری کردم و دقیق هم تحقیق کردم فهمیدم که از زمره گم ریسک ترین ها در رده دوم جا گرفته و هیچگونه ریسکی نداره حالا خودت هم میخوای هم برو یه شعبه مطمئن ازش سوال گن و هم تمام سایت های معتبر مثل Fipiran رو هم چک کن و وضعیت تمام صندوق ها رو ببین و تصمیم گیری کن ببین کدوم برات کم ریسک تر مناسب تر و سودمند تره همون راه رو برو جلو و نترس و به کامنت های منفی بعضیا توجه نکن چون خودم بهم ثابت شده اینجور افراد همون کسانی هستن از طرفه دیگر بانک ها که قصد تخریب دارن فقط که مشتریان آن بانک ها رو بترسونند و بیارن به صندوقی مثل همین آباد مسکن که منافع خودشون رو تضمین کنند با پول من وتو امیدوارم یه روزی برسه و دست اینها از مال من وتو که داریم با خون و دل پول درمیاربم کوتاه بشه آمین یا رب العالمین

    1
    1. دریا می‌نویسد

      سلام
      صندوق امین آشنا برا کدوم بانکه؟
      آیا معتبر هست؟

    2. علیرضا می‌نویسد

      ممنون از توضیحات کاملت ✋

  21. علیرضا می‌نویسد

    سلام و عرض ادب خدمت دوستان، ببخشید میخواستم بپرسم آیا کسی از بین شما سرمایه‌ای داخل صندوق امین اشنا داره، راستش من میخواستم واحدامو از صندوق اباد ابطال بزنم و بزارم داخل صندوق امین اشنا میخواستم بدونم آیا این صندوق معتبر هستش؟ (لطفا راهنمایی کنین)

  22. میشل می‌نویسد

    بله بانک دی ۳۰ درصد بانک آینده ۲۶ درصد بانک ملت ۲۲ درصد بانک گردشگری ۲۳ درصد و غیره همه زیر ۲۰ ندادن به جز همین آباد مسکن واقعا تاسف باره چون تعداد واحدهای خریداری شده این صندوق یک طرف با ۱۴۹ میلیون واحد و کل صندوق های دیگه یکطرف حتی شاید به اندازه صندوق آباد هم نباشن ولی این وسط فقط آنها دارن سودش رو میبرن و ما فقط داریم متضرر میشیم فقط چون اسم بانک مسکن رو داریم یدک می کشیم همین چیزی دیگه ای بیش نیست خواهشا به جای این همه صدور یه مقداری هم ابطال بزنید تا این صندوق از این همه سواستفاده ازمون دست بکشه فقط با ابطال همین راهی دیگه نیست.

    1
    1
  23. میشل می‌نویسد

    سلام دوستان عزیز اگه دوست دارین دقیقا مثل من بفهمین که تمام صندوق های با درآمد ثابت یا درآمد مختلط بین تمام بانک های کشور که دارن فعالیت می کنند از آغاز به کارشون تا امروز که تاریخ ۲۳ خرداد هست چی گذشته یه سرچ ساده بکنید به این نام Fipiran. Com بعد می فهمید که این صندوق ره آورد آباد مسکن کارکردش نسبت به بقیه صندوق ها چطور بوده و الان افسوس میخورم که چرا پنج سال پیش اینقدر اطلاعات جمع آوری نکردم بعد سرمایه گذاری کنم تو یه صندوق های دیگه که همه هم از این صندوق معتبرتر هستن و هم کارایی بالایی داشتن و حتی از لحاظ عمر صندوق که برای ریسک پذیری صندوق خیلی مهم هست چقدر از صندوق آباد عمر طولانی تر دارن فقط کافیه خودتون یه نگاه ساده بندازین بعد به حرف من خواهید رسید افسوس که دیر این سایت رو نگاه کردم و خیلی بابتش ضرر کردم شما هم نگاه کنید خیلی مفید هست.

    1
    1
  24. دریا می‌نویسد

    مشتري گرامي به منظور بهره مندی از مزيت تخصيص اوراق گواهی سپرده ممتاز، ضروریست در اسرع وقت، در سامانه سجام به آدرس زير ثبت نام نماييد.
    https://dara.csdiran.com/sejam “روابط عمومی بانک مسكن” سلام این پیام امروز با سر شماره ۱۰۰۰۲۵۱۲ برام پیامک شده دوستان کسی اطلاع داره اگر راهنمایی کنید ممنون میشم

    1. مریم می‌نویسد

      سلام دوست عزیز باید بری تو سایتش ثبت نام کنی اول یه ده هزار تومان از حسابتون کم میشه بعدش که ثبت شد باید برید دفتر پیشخوان دولت اونجا اهراز هویت انجام بدن .چون اگه این کارهارو نکنید دیگه بهتون اوراق تعلق نمیگیره

    2. البرز می‌نویسد

      برا من هم اومده همین متن

  25. میشل می‌نویسد

    دوست عزیز جناب دانشجو میشه لطف کنید بگین توی بانک دیگه سرمایه گذاری کردین و نام و اطلاعات کافی در اختیار ما هم بذارین ممنون میشم.

    1
  26. سمیرا می‌نویسد

    چجوری صندوق بانک دی،30درصد سود داده؟کسی میدونه آیا؟؟

  27. سمیرا می‌نویسد

    وای خدای من،باورم نمیشه،صندوق بانک دی این ماه 30درصد سود داده،

  28. میشل می‌نویسد

    دوستان من ۵۰۰ واحد رو ابطال زدم و از ۲۵۰۰ واحد که از اول داشتم فقط ۱۰۰۰ واحد دیگه دارم تو این صندوق که اگه این ماه زیر ۲۲درصد سود واریز کردن آن ۱۰۰۰ تا دیگه رو هم فورا ابطال میزنم لطفاً دوستان شما هم همکاری کنید و کل واحدها رو یکجا ابطال نمیخواد بزنید فقط یک سوم واحدها رو هم ابطال کنید میشه کلی ابطال البته اگه همه اینکار رو انجام بدن و فقط این وسط ما خودمون رو الکی به آب و آتش نزنیم واسه هیچی لطفا به خاطر خودتون هم شده همکاری کنید تا سود رو ببرن بالا وقتی بردنش بالا آن بقیه واحدها رو هم میتونیم دوباره جایگزین کنیم به امید موفقیت.✌✊✌

    1
  29. سروش می‌نویسد

    من 1446واحدمو ابطال زدم

    1
  30. reza می‌نویسد

    ایا صندوق ایرانیان اشنا ریسک ورشکستگی بیستر نسبت مسکن داره ؟یا هردو از یک جا نظارت میشن؟

تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد