رده صندوق سرمایه‌گذاری‌ صندوق سرمایه‌گذاری ره آورد آباد مسکن

ره آورد آباد مسکن

آخرین به‌روز رسانی: 08 فروردین 1403 | انتشار: 17 آبان 1395
نام ره آورد آباد مسکن
نوع صندوق درآمد ثابت
ETF خیر
ارزش خالص دارایی 114,574,312,514,972 ریال
بازده روزانه 0.06 %
بازده هفتگی 0.41 %
بازده ماهانه 1.96 %
بازده سه ماهه 5.81 %
بازده شش ماهه 0 %
بازده یک ساله 23.26 %
بازدهی از آغاز فعالیت 196.72 %
مدیر صندوق تامین سرمایه بانک مسکن
مدیران سرمایه‌گذاری ندا کریمیان خلیفه لو، مهدیه رستم خانی، محمد اسمعیل قبادیان
متولی صندوق موسسه حسابرسی و خدمات مدیریت ارقام نگر آریا
حسابرس موسسه حسابرسی ارکان سیستم
درصد حقیقی 4
درصد حقوقی 0
سود تضمین‌شده 0 %
سود پیش‌بینی شده 0 %
دوره تقسیم سود 0 ماهه
قیمت صدور 1,012,398 ریال
کارمزد صدور 0 ریال
قیمت ابطال 1,010,932 ریال
کارمزد ابطال 0 ریال
حداکثر تعداد واحد سرمایه‌گذاری 0
ضامن نقدشوندگي تامین سرمایه بانک مسکن
اوراق مشارکت 42.22 %
سپرده بانکی 40.58 %
وجه نقد 0 %
سهام 16.02 %
پنج سهم با بیشترین وزن 8.22 %
دارایی‌های دیگر 0.35 %
قیمت آماری 1,013,639 ریال
تعداد واحدهای سرمایه‌گذاری شده 113,335,223
تاریخ آغاز فعالیت 1392/01/24
آدرس وب‌سایت http://maskanfund.ir

معرفی صندوق سرمایه‌گذاری ره آورد آباد مسکن

صندوق سرمایه‌گذاری ره آورد آباد مسکن یا صندوق آباد بانک مسکن فعالیت خود را از فروردین ۱۳۹۲ آغاز کرده است و یکی از صندوق‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت سابقه‌دار است. ارزش خالص دارایی‌های این صندوق به بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان می‌رسد که از این نظر یکی از بالاترین رقم‌ها در بین صندوق‌های با درآمد ثابت است. همین نکته نشان می‌دهد که مدیریت این صندوق به دانش و مهارت ویژه‌ای نیاز دارد.

ویژگی‌های مهم این صندوق را می‌شود به این صورت خلاصه کرد:

  • به مدیریت حرفه‌ای دارایی‌ها
  • ریسک سرمایه‌گذاری پایین
  • شفافیت اطلاعاتی
  • نقدشوندگی بالا

جدول مقایسه ای همه صندوق های سرمایه‌گذاری

صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت ره‌آورد آباد مسکن

صندوق ره‌آورد آباد مسکن از نوع سرمایه‌گذاری در اوراق با درآمد ثابت است و تقسیم سود ماهانه دارد. صندوق ره‌آورد آباد مسکن مانند صندوق‌های سرمایه‌گذاری دیگر با دریافت مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار فعالیت می‌کند و عملکرد آن در چارچوب اساسنامه و امیدنامه آن است.

بیش از ۸۵ درصد از ترکیب دارایی‌های این صندوق در اوراق مشارکت، اوراق خزانه، سپرده بانکی و سایر اوراق بهادارد با درآمد ثابت سرمایه‌گذاری شده است. دقت کنید که میزان سرمایه‌گذاری این صندوق در بورس (سهام و حق تقدم خرید سهام) کمتر از ۱۵درصد است و در نتیجه نوسان‌های منفی و مثبت بورس تأثیر زیادی بر عملکرد این صندوق ندارد.

نمودار زیر تصویری کلی از ترکیب دارایی‌های این صندوق را نشان می‌دهد:

نمودار دارایی های صندوق ره آورد مسکن این نمودار هم سهم صنایع مختلف در بخش دارایی‌های بورسی صندوق ره‌آورد آباد مسکن را مشخص کرده است:

سهم صنایع در صندوق ره‌آورد مسکن

ارکان صندوق آباد بانک مسکن

هنگام سرمایه‌گذاری در صندوق‌ها باید به ارکان صندوق موردنظرمان توجه داشته باشیم. مثلا اگر بخواهیم بدانیم که چه کسی صندوق را اداره می‌کند، شیوه نظارت بر عملکرد صندوق چگونه است یا ضامن نقدشوندگی صندوق کیست باید به ارکان آن دقت کنیم.

برای نمونه، منظور از ضامن نقدشوندگی رکنی از صندوق سرمایه‌گذاری است که وظیفه دارد نقدینگی لازم برای انجام پرداخت‌های ضروری صندوق و ابطال واحدهای سرمایه‌گذاری را فراهم کند. دقت کنید که وجود این رکن در صندوق ضروری نیست و ممکن است بعضی از صندوق‌ها ضامن نقدشوندگی نداشته باشند. به عبارت دیگر، کار ضامن نقدشوندگی این است که اگر مدیر صندوق در تأمین نقدینگی‌های مورد نیاز کوتاهی کند، رکن ضامن نقدشوندگی نقدینگی لازم را فراهم می‌کند. پس می‌توانیم بگوییم صندوق‌هایی که ضامن نقدشوندگی دارند از مطمئن‌ترین صندوق‌ها برای سرمایه‌گذاری به شمار می‌آیند.

در تصویر زیر تعدادی از مهم‌ترین ارکان صندوق ره‌آورد آباد مسکن را می‌‌توانید ببینید:

مهم‌ترین ارکان صندوق ره‌آورد آباد مسکن

روش سرمایه‌گذاری و ثبت نام در حساب آباد بانک مسکن

برای سرمایه‌گذاری در صندوق‌ها دو روش کلی وجود دارد:

  1. سرمایه‌گذاری از طریق صدور و ابطال واحدهای صندوق
  2. خرید و فروش واحدهای صندوق از طریق بورس

دقت کنید که این دو روش معمولا هم‌پوشانی ندارند. یعنی سرمایه‌گذاری در هر کدام از صندوق‌های سرمایه‌گذاری معمولا به یکی از دو روش بالا صورت می‌گیرد.

سرمایه‌گذاری در صندوق ره‌آورد آباد مسکن به روش اول یعنی از طریق صدور و ابطال صورت می‌گیرد.

مراحل سرمایه‌گذاری در حساب آباد مسکن

سابق بر این برای سرمایه‌گذاری در صندوق‌ها مراجعه حضوری به شعبه‌های بانک و کارگزاری ضروری بود، اما در حال حاضر بسیاری از این مراحل غیرحضوری و آنلاین شده است. مراحل کلی برای سرمایه‌گذاری در صندوق ره‌آورد آباد مسکن از این قرار است:

ثبت‌نام و احراز هویت در سامانه سجام

درباره این مرحله به‌طور مفصل در رده توضیح داده‌ایم. اگر هم قبلا در سجام ثبت‌نام و احراز هویت کرده‌اید، دیگر نیازی به انجام این مرحله نیست و باید به مرحله بعدی بروید.

چرا و چگونه در سامانه سجام ثبت نام کنیم؟

احراز هویت آنلاین صندوق ره آورد آباد مسکن

با مراجعه به نشانی ehraz.maskanbourse.com لینک دانلود اپلیکیشن‌های اندروید و آی‌او‌اس برای کاربران گوشی‌های اندرویدی و آیفون موجود است. از این قسمت اپلیکیشن متناسب با گوشی موبایل‌تان را دانلود و با استفاده از این اپلیکیشن مراحل احراز هویت را انجام دهید.

مراجعه به سایت اینترنتی صندوق

در این صفحه (www.maskanfund.ir) ابتدا روی گزینه «ورود سرمایه‌گذاران» کلیک کنید و در صفحه بعدی، وارد بخش «ثبت‌نام در صندوق» شوید. در ادامه با واردکردن اطلاعات لازم، ثبت‌نام‌تان کامل خواهد شد و می‌توانید وارد پنل کاربری خودتان شوید. از طریق این پنل می‌توانید برای صدور یا ابطال واحدهای این صندوق اقدام کنید.

پنل کاربری صندوق ره آورد آباد مسکن

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

1,453 دیدگاه
  1. محمد می‌نویسد

    دوستان عزیز به نظرم آن دوستمون که با اسم میشل کامنت میزاشت واقعا داشت از حق همه ما دفاع میکرد و واقعا به مشخصه میگم فقط آن بود که یکسره کامنت میزاشت و از نحوه پرداخت سود کم صندوق شکایت میکرد وگرنه با این سکوت شما و حتی خودم امکان داره صندوق ببینه کسی از نحوه پرداخت سود ناراضی نیست مطمئن باشین این ماه باید منتظر سود زیر ۱۷ درصد باشیم پس بیاین واقع بینانه به موضوع نگاه کنیم وگرنه کلاه همه امون پس معرکه است اگه دیدین این ماه هم سود کم داد بیاین دست به دست هم بدیم و نصف واحد هامون رو ابطال بزنیم تا این روند شکسته بشه نمیخواد همه واحدها رو ابطال بزنید و به قول دوستمون میدون رو مثلا برا بعضی خالی کنیم که آنها جای ما رو بگیرن هر نفر حداقل ده واحد رو ابطال بزنه به خدا از ماه بعد منتظر سود بالای ۲۳ درصد خواهیم بود به غیر از این هر ماه بدتر از ماه دیگه میشه.

  2. احمد می‌نویسد

    بانک صادرات که اشاره میکنین از تاریخ تقریبی 5 تیر برای اندوخته پایدار سپهر دیگه صدور واحد نداره
    یعنی ظرفیت تکمیل و عدم افزایش واحد برای سرمایه گذاران جدید اعلام کردن سوال اینجاست اگر به دنبال بانک دولتی هستین به راحتی میتونین به شعبه ای مراجعه کنین و بپرسین(ضامن نقد شوندگی با سرمایه بنگاه ملی)
    خصوصی ها هم که خب در هر شرایطی با توجه به دستورالعمل ها همیشه با اغوش باز پذیرا هستن
    صحبت هایی هست از بخشنامه و دستورالعمل جدید بانک مرکزی برای بنگاه های مالی و صندوق های سرمایه گذاری،شاید نرخ سود بانکی و سیاست جدید اقتصادی رو هم شامل بشه
    کمی زمان تا ببینیم چه قرار هست بشه

  3. میشل می‌نویسد

    یاسمن خانم محترم باید عرض کنم خدمتتون که صندوق گنجینه زرین بانک شهر امروز با دارایی صندوق بالای ۳۱ هزار میلیارد تومان اول هست بعد هم نوبت به پارسیان بعد پاسارگاد و بعد آباد مسکن هستش و در مقایسه با یه بانک کاملا خصوصی خیلی جالبه که چیزی حدود ۳۰۰ هزار نفر در صندوق بانک شهر حساب دارن و برای بانک مسکن که کاملا دولتی هستش واقعا تاسف باره که مردم چیزی بالای دو برابر آنجا سرمایه گذاری کردن و این یعنی یه شکست مفتضحانه برای بانک مسکن و صندوق لاک پشتی اش که الان یک هفته از سررسید مرداد هم گذشته و هنوز نمودار روی عدد سه درجا میزنه یعنی این صندوق عقب گرد بیشتری داره تا پیشرفت روزانه حرکت این مدلی رو میگن لاک پشتی

  4. میشل می‌نویسد

    نیلو خانم عزیز کاملا دارین برعکس میگین چون توسعه صادرات دولتی تجاری هستش و صادرات کاملا خصوصی اسم بانک های دولتی در سایت بانک مرکزی نوشته شده است یه نگاه بندازین که یه وقتی اشتباه نکنید.

  5. یاسمن می‌نویسد

    سلام به همه چند تا ازکامنتها روخوندم .من چندساله عضو این صندوق هستم وتا حالا ازش راضی بودم به نظرم داره سود معقولی میده وباتوجه به اینکه تغییر اساسنامه داده امروز دیدم افزایش سرمایه داشته .ومیزان سرمایه ای که این صندوق داره از۹۹درصد صندوقهای موجود بیشتره .والان کلی توبانک مسکن نوبت دارن تا بتونن سهام بخرن و کسایی که کامنت منفی میزارن برای این صندوق به نظرم خودشون تو صف خرید سهامن میخوان با تبلیغات منفی جاروخالی کنن تا خودشون بخرن.والسلام

  6. Niloo می‌نویسد

    سلام به همگي من از موقعيكه ضامن نقدشوندگيه بانك مسكن تغيير كرده ، ترسيدم !! و ميخواهم همرو ابطال كنم . كسي اطلاع داره تو بانكهاي دولتي ، چه بانكي يكساله ٢٠ درصد سود ميده ؟؟؟؟

  7. Toka می‌نویسد

    دوستمون احمد آقا درست میگن .دوستان بیخود تحت تاثیر جو سازی عده ای منفعت طلب که قصد دارن سرمایه های شما رو به سمت صندوق مورد نظر خودشون سوق بدن قرار نگیرید.صندوق ره اورد آباد یکی از قوی ترین صندوقهای سرمایه گذاری تو بورسه .والبته معتبر ترین هم هست.برین سرچ کنین وبا صندوقهای دیگه مقایسه کنین خودتون متوجه میشین

    1
  8. مصطفی می‌نویسد

    سلام نظرتون در مورد بانک آینده چیه آیا بانک مطمنی هست چون داره ۲۰درصد میده

  9. Kian می‌نویسد

    دوستان عزیز سلام، کسانی که تو این صفحه از صندوق آباد حمایت میکنن و سود این صندوق رو منطقی میدانند یا از صندوق ها و بانکهای دیگه بی اطلاع هستن و یا از کارمندهای بانک مسکن هستند.همانطور که دوست عزیزمون میشل گفتند من هم بانک توسعه صادرات رو بررسی کردم این بانک کاملا دولتی هست و ضامن نقدشوندگی صندوق آن خود بانک توسعه صادرات است برخلاف صندوق آباد که ضامن نقدشوندگی آن اول بانک مسکن بود ولی الان تامین سرمایه بانک مسکن شده.بانک توسعه صادرات حداقل سود ۲۲ درصد میده که تو صندوق آباد حداقل ۱۸ درصد سود میده که به ندرت به ۲۰ یا بالای ۲۰ میرسه
    پولهای ما سپرده نیستند که تحت حمایت بانک باشند پول های صندوق ها ضامن نقدشوندگی دارن،حالا دیگه هرکس خود میداند من که اگه صندوق این ماه هم سود کم بده همه سه هزار واحدم رو ابطال میزنم و میرم جایی که عقل حکم میکنه….

    1. سعید می‌نویسد

      سلام Niloo خانوم خودتون که اطلاع ندارین چرا مردم رو هم گمراه میکنید اگه تو اینترنت اسامی بانک های دولتی رو جستجو کنید میفهمید که بانک توسعه صادرات بانکی دولتی هست و بانک صادرت بانکی خصوصی هست

    2. سعید می‌نویسد

      سلام به پرسش از احمد آقا اسم صندوق بانک توسعه صادرت صندوق اندوخته توسعه صادرات آرمانی هستش که ضامن نقدشوندگیش خود بانک توسعه صادرات هست که بانکی کاملا دولتی است منم خودم ۲۰۰۰واحد اونجا دارم منم قبلا تو صندوق بانک مسکن پول داشتم که کل پولامو ابطال زدم این صندوق بانک مسکن مارو مسخره کرده ۲۰ درصد هم سود نمیده

    3. Niloo می‌نویسد

      سلام بانك توسعه صادرات خصوصي هست و بانك صادرات دولتي هست كه اين دو باهم فرق ميكنند !!!! يك سر به بانك صادرات بزنيد بهتون اطلاع ميدهند كه اين دو باهم فرق دارند .

    4. پرسش از احمد اقا می‌نویسد

      سلام.میشه اسم کامل صندوق رو بگید؟ ایا صندوق خود بانک توسعه صادرات هست ؟ چون اگر امنیت داشته باشه من مایلم اونجا برم

  10. احمد می‌نویسد

    سلام،فعلا نگران نباشید از زمانی که ضامن نقد شوندگی شده از بانک مسکن به شرکت تامین سرمایه مسکن تغییر پیدا کرده 262980800000 تومان از سرمایه صندوق کم شده به عبارتی 1184954 واحد ابطال زدن و تعداد کل ارزش دارایی ها از 15047 میلیارد تومان به 14863 میلیارد تومان کاهش پیدا کرده این ارقام تا جایی باعث نگرانی باید بشه که نسبت به مدت مشابه سال قبل یا دو سال گذشته کل ارزش دارایی ها به 12000 میلیارد کاهش پیدا کنه یا تعداد ابطال واحدها در بازه زمانی کوتاه مثلا 2 یا 3 ماه 1000000 ابطال رو رد کنه
    البته تمام این امارها رو از خود سایت و بانک مسکن گرفتم من،و الله اعلم که اون اماری که دارن باهمینی که انتشار میدن یکی هست یا نه
    شرکت تامین سرمایه بانک مسکن هم از سال 1393 شروع به کار کرده و 70 درصد سهام دست گروه مالی بانک مسکن و 15 درصد گروه سرمایه گذاری بانک مسکن و 14.98 درصد تامین اتیه بانک مسکن هست
    یه درصد جزیی مهر مینای کیش و لیزینگ گستر اریا( باز اینا چیزیه که تو اسناد سازمان بورس اوراق بهادار ثبت شده،باز هم الله اعلم)
    خلاصه هولدینگ و شرکت مادرش بانک مسکن هست
    و همین الان تاریخ 20 تیر 1398 گردن کلفت ترین صندوق سرمایه گذاری تو فرا بورس همین اباده
    که سایر دارایی هاش به گفته شخصی معتبر تو ارز و واردات اتومبیل و صنایع مادر خوابیده
    القصه صبر کنین 2 ماه ببینیم چی میشه.

  11. سروش می‌نویسد

    سلام دوستان، من سپرده آباد دارم.. در چه تاریخی میتونم افزایش سرمایه بدم از طریق سایت؟
    گزینه صدور فعلا وجود نداره و فقط گزینه ابطال هست. راهنمایی کنید لطفا

    1. احمد می‌نویسد

      کانال تلگرام بانک هر گونه باز شدن مسیر برای مراودات رو اطلاع میده،
      abadmaskan@

  12. کا ح می‌نویسد

    منظورم ارکان صندوق است

  13. کا ح می‌نویسد

    آیا تغییر ارکان بانک مشکلی ایجاد میکنه وریسک بالا میره

    1. احمد می‌نویسد

      راجع به رکن ضامن نقد شوندگی که صحبت کردیم
      رکن متولی از موسسه خصوصی بهراد مشار به موسسه حسابرسی شاخص اندیشان تغییر کرده،حسابرس صندوق هم از همان شاخص اندیشان به حافظ گام تغییر کرده
      ابتدا شاخص اندیشان دارای مجموعه ی قدیمی از حسابداران هست که برای بانکها صنایع پتروشیمی و کشاورزی و صنایع مس داروسازی و فولاد حسابرسی کرده اند،موسسات حسابرسی که دارای حسابرسان لینک به صنایع ملی هستن اصولا زیاد علاقه ای به مطرح نمودن خود در فضای دیجیتال و مدرن ندارن،بنا به دلایلی اول اینکه مشتریان ثابتی دارن،دوم اینکه ممکنه طی تحریم های اقتصادی و مناقشات به نوعی باعث اسیب بشن،پس جز چند تایید نامه و یه فایل از رزومه شرکت چیزی پیدا نخواهید کرد.
      میتونه دلیل اینکه حسابرس رو از موسسه دیگه ای اتخاذ کردن و به همون شاخص ندادن برای جلوگیری از تخلفات مالی باشه.از طرفی هر دو موسسه در منطقه میرداماد تمرکز دارن هم حافظ هم شاخص
      حافظ هم مثل شاخص علاقه ای به مطرح کردن خود در فضای مدرن اقتصاد نداره،(اکثرا حسابداران مجموعه هم سابقه بالای 20 الی 25 ساله دارن و به نوعی جزو با تجربه ترین ها محسوب میشن)
      بر خلاف بهراد مشار که موسسه خصوصی و با سابقه ای هست و براش مشتری دولتی و خصوصی فرقی نمیکنه،قراره یه اتفاق قابل توجهی با سرمایه صندوق صورت بگیره
      حالا یا یه حرکت بزرگ اقتصادی با این حجم عظیم سرمایه که به کانالهای دولتی هم مربوط میشه،یا اتفاق ناخوشایندی که بعید میدونم
      فقط باید مدتی صبر کرد و دید

  14. میشل می‌نویسد

    دوست عزیز توکا جان درسته که من از این صندوق رفتم ولی اشتباه نکن و رفتن منو به این تشبیه نکن که با تحقیقات کامل و دقیق من خودت رو خالی کنی از ترس که فقط حرفهای من استرس میاره نه عزیزم این استرس زمانی شدید میشه که ببینی هر ماه سود صندوق پایین تر میاد و استرس دیگه از ضامن نقد شوندگی صندوق آباد باید ترسید که از بانک مسکن تمام دولتی به یه شرکت خصوصی واگذار شده و برو تحقیق کن ببین این شرکت تامین سرمایه ضامن نقد شوندگی چند تا صندوق دیگه رو هم به عهده داره که همین ریسک کارش رو خیلی میبره بالا امیدوارم استاد این مطالب رو همیشه به یاد داشته باشی که یه روز بفهمی من چقدرخودم رو تیکه پاره میکردم به خاطر مردم عزیز کشورم این کار رو میکنم و افتخار هم میکنم براشون خودم رو به آب و آتش بزنم که راحت تمام ماحصل یک عمرشون با یه بی دقتی کوچیک خدای نکرده از بین نره و تو این روزهای سخت به نظرم بهترین کار به جای صندوق بری پول رو بزاری تو حساب بانک بلند مدت یکساله با ۲۰ درصد و تضمین شده خیالت هم راحت از بازگشت اصل پول و سود تضمین شده هم میگیری و از این ۱۸ درصد این صندوق با این اوضاع ریسک پذیرش واقعا خیلی به صرفه تره دوستان اشتباه نکنید به خدا که میگن پشیمونی سودی نداره صندوق ورشکست بشه بری دنبال پولت به جای شکایت باتوم و‌ اسپری فلفل و کتک و دستگیری میشه جوابت به همین راحتی حالا یه کم فکر کنی راه حل ساده و منطقی به نظرتون کدوم هستش.

    1
    2
    1. Ali Tajfar می‌نویسد

      جناب اقای میشل ممنون از زحماتتون

  15. Toka می‌نویسد

    خدارو شکر این آقای میشل رفت ومارو از جو منفیش خلاص کرد .این صندوق کاملا معتبر وزیر نظر بورس کاملا قانونی به کارخودش ادامه میده .سود معقولی هم میده.من متعجبم از بعضی ازصندوقها که تو این اوضاع خراب اقتصادی چجوری دارن سود بالای ۲۲درصد میدن!؟معلومه که برای جذب مشتریه ودارن جو سازی میکنن تا مردم و فریب بدن

    2
    3
    1. m می‌نویسد

      الان دوسال توصندوق امین آشنا هستم هرماه بالای 23درصد سود داده ماه پیشم 26درصد داده به نظرت دوساله داره تبلیغ میکنه

      2
      1
  16. میشل می‌نویسد

    دوستان عزیز سلام خدمت همه اولا خوشحالم از اینکه تا امروز که تقریبا سه روز از واریز سود تیر ماه گذشته صندوق با یه شوک خوب مواجه شده و در طول مدت سه روز چیزی حدود صد میلیارد از دارایی هاش بخاطر ابطال کم شد و امیدوارم بیشتر بشه بلکه کسانی که موندن و میترسن برن جایی دیگه آنها از رفتن ما سود کنن با ابطال ما ها و مجبور شدن صندوق بخاطر از دست ندادن سپرده گذاران در ضمن دوستان خودم امروز تمام واحدهام رو بردم صندوق آرمانی بانک توسعه صادرات که ضامن نقد شوندگی هم خود بانک توسعه صادرات هست و خیلی معتبر تر از این صندوق هستش با بازدهی سالیانه ۲۳ درصد امیدوارم شما هم برین تو سایت فیپیران توی صندوق های با درآمد ثابت بگردین و مورد خوبی پیدا کنید که ضامن نقد شوندگی آن صندوق حتما با یه بانک باشه نه شرکت این رو فراموش نکنید که خیلی ریسک کار رو میبره بالا و خطر داره امیدوارم همه اتون موفق و سربلند باشین تو زندگی سخت امروزه.

    3
  17. mohamadg می‌نویسد

    سلام دوستان وقت بخیر.دو سال پیش به پیشنهاد یکی از اشنایان که ریس یکی از شعب بانک مسکن بود حساب آباد باز کردم. چون سودش نسبت به سپرده کوتاه مدت بیشتر بود راضی بودم. الان که ببرسی کردم متوجه شدم توی بانک مسکن سپرده ای ندارم و پولم توی صندوق ره اورد بانک مسکن هستش!! این صندوقها چقدر امن هستند؟! هیچ مدرکی جز سایت و عدد و رقم نیست. اگه مشکلی پیش بیاد کی جوابگو هست؟ بانک یا بورس؟ کدوم صندوق کاملا امنه؟ من همه سرمایه ام توی این صندوقه! ممکنه اصل سرمایه از بین بره؟!
    ممنون از راهنمایی شما

    1. پوریا می‌نویسد

      نگران نباشید ضامن نقد شوندگی بانک مسکنه ولی سودش با بالا و پایین رفتن بورس تغییر میکنه

  18. محمدِ می‌نویسد

    سلام دوستان وقت بخیر
    دوسال پیش یکی از آشناهای ما که ریس بانک مسکن بود پیشنهاد داد حساب آباد بانک مسکن رو باز کنم که همین صندوق ره اورد بانک مسکن بود.
    نسبت به سود سپرده کوتاه مدت و بلند مدت خوب بود
    من هم متوجه اینکه صندوق هست و نزد اوراق بهادار و اینها… نبودم.
    الان متوجه شدم حساب و سپرده نیست! سرمایه گذاری هست.
    لطفا راهنمایی کنید که این صندوق بانک مسکن چقدر ریسک داره؟ ممکنه اصل سرمایه کم بشه؟ ممکنه ورشکست کنه؟
    کدوم صندوق ریسکش کمه و امنیتش بالاتره؟ ممنون از راهنمایی شما

    4
  19. Alireza می‌نویسد

    به نظرتون چرا با وجود این همه نظرات منفی در مورد این صندوق ولی بازهم تعداد سرمایه گذارها و میزان مبلغ صندوق میره بالا.
    یعنی کار به جایی رسیده که دیگه تقریباپول وسرمایه گذار خارج از صندوق قبول نمیکنه.
    حتما یه دلیلی داره دیگه وگرنه این همه صندوق سرمایه گذاری هست.

    1
    1. محمد می‌نویسد

      1.بخاطرتحقیق کم درموردصندوقها2.ترس مردم ازدست دادن سرمایشون3.ضامن دولتی این صندوق. به نظر خودم این صندوق ارزش سرمایه گذاری ندارد

      1
  20. nn می‌نویسد

    خودشون تاریخ و ساعت اعلام میکنند ولی میری میبینی سایت مشکل داره . اخه این دیگه چجورشه !!!! توی قسمت اخبار یک متنی هست که نوشته ضامن نقد شوندگی از بانک مسکن تغییر کرده و شده شرکت تامین سرمایه بانک مسکن !! یعنی خصوصی شده ؟ کسی میدونه ؟ بانک هم جواب درست نمیده !!!

  21. nn می‌نویسد

    امروزم که سایتشون مشکل داره . این دیگه چجورشه !!!!!!!

  22. Toka می‌نویسد

    بعضیا دارن جو بیخودی میدن .خوب برادر من ناراحتی برو پولتو بردار ببر هرجایی که سود بیشتر میدن .مجبور بیای اینجا خودتو تیکه پاره کنی.به بقیه هم کار نداشته باش

    1
  23. میشل می‌نویسد

    دوستان عزیز صرفا جهت اطلاع به کسانی که واقعا میدونن که چه کسانی واقعا دلسوز هستن و چه کسانی دارن از طرف خود صندوق دست به تخریب میزنن بگم که من کاملا امروز تحقیق کردم از تمام سایت ها و یه کارمند بانک توسعه صادرات که صندوق آرمانی بانک توسعه صادرات با ضامن نقد شوندگی بسیار بالا یعنی خود بانک توسعه صادرات که بانک کاملا دولتی هستش و خیلی ریسک پایین داره در حد صفر برای سرمایه گذاری و بازدهی یکسال گذشته آن هم چیزی حدود ۲۲/۳ درصد بوده و کمترین سود پرداختی هر ماه نشده که زیر ۲۱ درصد واریز کنه بهتون معرفی میکنم تا ضرفیت داره اقدام کنید که پشیمون نخواهید شد و صندوق امین آشنا و حکمت ایرانیان نیز صندوق های خوبی هستن ولی در مقایسه با بانک توسعه صادرات خیلی پایین تر هستش و صندوق اوج ملت هم خوبه چون ضامن نقد شوندگی خود بانک ملت هست و بازدهی سالیانه ۲۲ درصد رو به رخ بانک مسکن و صندوق آباد لعنتی میکشه امیدوارم تونسته باشم کمکی کرده باشم ضمنا بانک آینده هم که صندوق گسترش فردای ایرانیان رو داره امروز پایین ترین سود خودش رو تو این مدت واریز کرده با ۲۳/۱ درصد که اگه بعضی ها ابطال بزنن و صندوق باز بشه آن هم اوکی هست چون ضامن نقد شوندگی خوبی داره بانک آینده هستش که الان سه سال متوالی بهترین بانک ایران و خاورمیانه معرفی شده از سوی معتبرترین سایت های جهانی امیدوارم آقای کورش بدونند که من طرف حق هستم و نه یک بانک با اعلام چندین صندوق معتبر امیدوارم فهمیده باشین که من طرفدار مردم زجر کشیده کشورم هستم گه تو این اوضاع خرابه اقتصادی هر کی به فکر خودشه نه مثل من که دوست دارم همه مردم کشورم تو خوشی و رفاه باشن حالا برام فرقی نداره کدوم صندوق و کدوم بانک باشه فقط جای مطمئن و امن برا پول مردم ستم دیده صندوق آباد مسکن باشه و سود بیشتری نصیب این عزیزان بشه بلکه شاید بتونه گره کوچکی از مشکلات آنها رو باز کنه به امید حق.

  24. دریا می‌نویسد

    سلام
    سود تیر ماه هم با نرخ پایین واریز شد
    واقعا چکار باید کرد
    روز به روز ارزش پول نقدی مون داره کمتر میشه
    این هم از سود دادن بانکها
    من یک کارمند هستم پولم رو از بانک آینده با سود ۲۳ درصد خارج کردم و گذاشتم اینجا تا الان کلی ضرر کردم

    از خدا میخوام یه خواستگار خوب برام برسونه ازدواج کنم و این پس اندازی هم که تو بانک مسکن گذاشتم بدم جهاز برم سر خونه زندگیم

    واقعا دیگه خسته شدم خدایااااااا

    5
    1. محمد می‌نویسد

      شما یه تحقیقی درمورد صندوق امین آشنا بکن من الان دوسال تو اون صندوق هستم همیشه بالای 23سود واریزکرده

  25. میشل می‌نویسد

    تبریک به به عجب هیبتی داره این صندوق با این هجمه سپرده که داره سر به ۱۶ هزار میلیارد تومن میزنه بعد باید زجرش رو ما بکشیم و سودش رو خانم و آقای ایکس به اضافه ۸۴ نفر دیگه و چیزی حدود ۱۵۰ هزار نفر ضرر کنن فقط برای ۸۵ نفر دیگه سود کلان داشته باشه میدونم این کامنت ها رو می بینید واقعا تاسف باره این مدیریت صندوق داری شما برین از مدیران لایق بانک آینده و حکمت یاد بگیرین.

  26. میشل می‌نویسد

    وقتی درخواست صدور زیادتر از حد معمول میره بالا این تبعات رو هم به دنبال داره که اینها فکر کنند به به عجب آدمایی گیر آوردیم حکایت این صندوق و صدور زیاد شده مثل هجوم ملت همیشه در صحنه ما به گوشت و شکر و سیب زمینی اینها هم باید نهایت سواستفاده رو بکنن از ما چون از ماست که بر ماست.

  27. محمد می‌نویسد

    متاسفانه سود این دوره تقریبا 18 درصد شد.(برای هر واحد 15701 ریال)
    صندوق واقعا داره ظلم میکنه

  28. سروش می‌نویسد

    18 درصد مبارکتون باشه من خودم سالها عضو این صندوق بودم اویل خوب بود اما حدود دو سالی هست که خراب شده و نمیتونه سودی حداقل بیست درصد بده

  29. میشل می‌نویسد

    به نظرم سود این ماه چیزی در حدود ۲۰ ،تا ۲۱ درصد طبق نمودار باید واریز کنن.

  30. تکتم می‌نویسد

    جناب میشل چرا جو الکی میدی .با این کامنتهایی که میزاری ادم احساس میکنه داری به سرمایه های ما به سمت یک صندوق ذینفع خودتون جهت میدی

تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد