رده صندوق سرمایه‌گذاری‌ صندوق سرمایه‌گذاری امین آشنا ایرانیان

امین آشنا ایرانیان

آخرین به‌روز رسانی: 29 فروردین 1403 | انتشار: 17 آبان 1395
نام امین آشنا ایرانیان
نوع صندوق درآمد ثابت
ETF خیر
ارزش خالص دارایی 52,684,040,419,061 ریال
بازده روزانه 0.07 %
بازده هفتگی 0.47 %
بازده ماهانه 2.05 %
بازده سه ماهه 6.16 %
بازده شش ماهه 0 %
بازده یک ساله 25.22 %
بازدهی از آغاز فعالیت 273.45 %
مدیر صندوق سبدگردان سهم آشنا
مدیران سرمایه‌گذاری محمدرضا خانکی، سحر باقری، زینب حاجی زاده هریس
متولی صندوق موسسه حسابرسی رازدار
حسابرس موسسه حسابرسی بیات رایان
درصد حقیقی 8
درصد حقوقی 0
سود تضمین‌شده 0 %
سود پیش‌بینی شده 0 %
دوره تقسیم سود 0 ماهه
قیمت صدور 1,002,501 ریال
کارمزد صدور 0 ریال
قیمت ابطال 1,001,366 ریال
کارمزد ابطال 0 ریال
حداکثر تعداد واحد سرمایه‌گذاری 0
ضامن نقدشوندگي ----
اوراق مشارکت 35.24 %
سپرده بانکی 48.55 %
وجه نقد 0.02 %
سهام 12.08 %
پنج سهم با بیشترین وزن 10.94 %
دارایی‌های دیگر 0.65 %
قیمت آماری 1,015,426 ریال
تعداد واحدهای سرمایه‌گذاری شده 52,612,149
تاریخ آغاز فعالیت 1391/01/26
آدرس وب‌سایت http://iafi.ir

معرفی صندوق سرمایه‌گذاری امین آشنای ایرانیان

صندوق‌های سرمایه‌گذاری می‌توانند در انواع سهام و اوراق‌ بهادار سرمایه‌گذاری کنند و معمولا بسته به نوع صندوق (درآمد ثابت، مختلط یا سرمایه‌گذاری در سهام) ترکیبی از این اوراق را با نسبت‌های مختلف در سبد دارایی‌های خود دارند. صندوق سرمایه‌گذاری امین آشنای ایرانیان از صندوق‌های با درآمد ثابت است که مانند بقیه صندوق‌های درآمد ثابت بیشتر دارایی‌های آن از اوراق بهادار با درآمد ثابت تشکیل می‌شود. این صندوق از اردیبهشت ۱۳۹۱ با مدیریت کارگزاری سهم آشنا فعالیت خود را آغاز کرده است. صندوق امین آشنا ایرانیان از زمان آغاز فعالیتش، در مقایسه با صندوق‌های درآمد ثابت بازدهی و سودآوری مناسبی داشته است و از این لحاظ می‌توان صندوق امین آشنا ایرانیان را یکی از صندوق‌های درآمد ثابت موفق به حساب آورد.

در تصویر زیر نمودار تغییرات خالص ارزش دارایی‌های این صندوق از ابتدای فعالیت تاکنون را می‌بینید. [این نمودارها تغییر می‌کند]

نمودار خالص دارایی های صندوق امین آشنای ایرانیان

چند نکته درباره صندوق سرمایه‌گذاری امین آشنا ایرانیان

صندوق امین آشنای ایرانیان از نوع صندوق‌های سرمایه‌گذاری بازارگردانی است و طبق تعهدات مشخص شده در امیدنامه صندوق، وظیفه بازارگردانی سهام شرکت مپنا (با نماد بورسی «رمپنا»)، شرکت تولید برق عسلویه (با نماد بورسی «بمپنا») و اوراق موازی برق سنندج مپنا را بر عهده دارد. زمینه اصلی فعالیت صندوق امین آشنا ایرانیان سرمایه‌گذاری در انواع اوراق بهادار با درآمد ثابت است و در حال حاضر بیش‌ از ۸۹درصد دارایی‌های این صندوق به شکل سپرده‌های بانکی و اوراق مشارکت است و فقط حدود ۱۱درصد دارایی‌های این صندوق در سهام و حق تقدم سهام و قرارداد اختیارمعامله سهام سرمایه‌گذاری شده است. دوره تقسیم سود صندوق سرمایه‌گذاری امین آشنا ایرانیان به‌صورت ماهانه است و ویژگی‌هایی مانند ریسک پایین و نقدشوندگی بالا را هم دارد. یکی از مزیت‌های رقابتی صندوق امین‌آشنا ایرانیان هم این است که در راستای سیاست‌های رقابتی مدیر صندوق، صدور و ابطال واحدهای آن کارمزد ندارد.

در تصویر زیر نمودار ترکیب دارایی‌های صندوق سهم آشنای ایرانیان رو مشاهده می‌کنید.

نمودار ترکیب دارایی‌های صندوق سهم آشنای ایرانیان

عملکرد و بازدهی صندوق امین آشنا ایرانیان

صندوق سرمایه‌گذاری امین آشنا ایرانیان توانسته است ارزش خالص دارایی‌های خود را طی ۹ سال فعالیت، از رقم ۱۳۰ میلیارد تومان به رقم ۵۵۰۰ میلیارد تومان برساند. بازدهی این صندوق در یک ماه و یک سال گذشته به‌ترتیب ۱٫۶۶درصد و ۲۱٫۳۲درصد بوده است.

جدول مقایسه ای همه صندوق های سرمایه‌گذاری

ارکان صندوق امین آشنای ایرانیان

برای سرمایه‌گذاری در صندوق‌های درآمد ثابت (و هر نوع صندوق دیگری) توجه به ارکان صندوق ضروری است. چرا که عملکرد صندوق‌های سرمایه‌گذاری درواقع به عملکرد ارکان آن بستگی دارد. جزئیات مربوط به ارکان صندوق‌ها را می‌توانید در اساسنامه صندوق پیدا کنید، ولی در سایت اصلی هر صندوق هم می‌توانید فهرستی از ارکان آن صندوق را ببینید.

صندوق امین آشنای ایرانیان را شرکت سبدگردان سهم آشنا مدیریت می‌کند. مؤسسه حسابرسی رازدار متولی صندوق است و مؤسسه حسابرسی بیات رایان کار حسابرسی صندوق را برعهده دارد. مدیر ثبت این صندوق شرکت کارگزاری سهم آشنا است و زینب حاجی‌زاده هریس، مسعود شرفی و سحر باقری مدیران سرمایه‌گذاری این صندوقند.

روش سرمایه‌گذاری و ورود به صندوق امین آشنا ایرانیان

روش سرمایه‌گذاری در این صندوق درآمد ثابت از طریق صدور و ابطال واحدهای صندوق است. واحد سرمایه‌گذاری در واقع کوچکترین جزء سرمایه صندوق است که تا حدودی به برگه سهم شرکت‌ها شباهت دارد. ارزش هر واحد سرمایه‌گذاری صندوق از تقسیم مابه ‌التفاوت دارایی‌ها و بدهی‌های صندوق بر تعداد کل واحدهای معتبر به دست می‌آید و این عدد مبنای صدور و ابطال واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق قرار می‌گیرد.

برای ثبت‌نام در صندوق امین آشنا ایرانیان، می‌توانید به شعبه‌های این صندوق در شهرهای مختلف کشور مراجعه کنید و اگر امکان مراجعه حضوری ندارید، می‌توانید مراحل ثبت‌نام را به‌صورت اینترنتی انجام بدهید. نکته دیگر اینکه فرایند صدور و ابطال واحدهای این صندوق از طریق درگاه‌های اینترنتی امکان‌پذیر است.

مراحل سرمایه‌گذاری در صندوق

برای سرمایه‌گذاری آنلاین در صندوق سرمایه‌گذاری امین آشنا ایرانیان ابتدا باید در سجام ثبت نام و احراز هویت‌تان را هم تکمیل کنید. پس از گذراندن این مراحل می‌توانید به راحتی در صندوق سرمایه‌گذاری امین آشنا سرمایه‌گذاری کنید.

  1. وارد سایت اصلی صندوق یعنی «www.iafi.ir» شوید.
  2. به بخش «ورود سرمایه‌گذاران» بروید و گزینه «ثبت‌نام در صندوق» را انتخاب کنید. در این بخش امکان ثبت‌نام برای شخصیت‌های حقیقی ایرانی و خارجی و همچنین شخصیت حقوقی وجود دارد. اگر شخصیت حقیقی ایرانی هستید، لازم نیست چیزی را تغییر بدهید، چون گزینه پیش‌فرض همین است.
    ثبت نام در صندوق امین آشنا
  3. کد ملی و شماره موبایل‌تان را به همراه کد امنیتی سایت وارد کنید و به مرحله بعد بروید.
  4. در این مرحله باید منتظر پیامک مربوط به «کد اعتبارسنجی» بمانید و این کد را در کادر مربوط به آن وارد کنید. در این مرحله باید موافقت خودتان با اساسنامه و امیدنامه صندوق را هم اعلام کنید.
    ثبت نام در صندوق امین آشنا
  5. در مرحله بعدی، کد اعتبارسنجی دیگری به موبایلی که در سجام ثبت کرده‌اید ارسال می‌شود. این کد برای دریافت اطلاعات شما از سامانه سجام است. با وارد کردن این کد، اجازه دسترسی به این اطلاعات را می‌دهید. بعد از انتخاب نام کاربری و رمز عبور به مرحله بعد بروید.
    ثبت نام در صندوق امین آشنا
  6. اگر این مراحل را با موفقیت پشت سر بگذارید، پیام «ثبت‌نام با موفقیت انجام شد» را خواهید دید. اکنون کافی است روی دکمه ورود به صندوق کلیک کنید و با نام کاربری و رمز عبوری که در مرحله پنجم انتخاب کرده‌اید، وارد پنل کاربری شخصی‌تان در صندوق سهم آشنا ایرانیان شوید.
    ثبت نام در صندوق امین آشنا

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

8,393 دیدگاه
  1. محمدm می‌نویسد

    اگه باحذف ضامن صندوق سودبره بالا عالی میشه واگه سودباصندوق بانک آینده برابری کنه یاپایین تربیادسرمایه گذاری تواین صندوق هیچ توفیقی نمیکند(قرارنیست هم ضامن حذف بشه هم سود بیادپایین)

  2. امیر می‌نویسد

    این صندوق الان بهترین صندوق برای سرمایه گذاری هست.اولا اینده دیگه ظرفیت نداره و شما باید توی نوبت باشین تا بتونین صدور کنین .دوما اینده بالای 80 درصد از سهام و توی خود بانک گذاشته.و امین اشنا و اینده با اختلاف از بقیه صندوق ها جلو هستن.در ثانی این صندوق هنوز ظرفیت سرمایه گذاری داره و مهمتر توازن سهام اوراق مشارکت با سپرده بانکی هست.اون دوستی ک صحبت ریزش سرمایه رو داشت باید بگم اصلا ب این ریزش سرمایه نمیگن و این جبران میشه.البته نحوه صدور سهام هم تاثیر داره توی این مدت بعلت بسته شدن صدور توسط برنامه ها ک دیگه فعلا نمیتونین استفاده کنین و فقط ابطالش باز هست.و برای صدور سایت صندوق میتونین مراجعه کنین.ک میتونین راحت ثبت نام کنین و کد کاربری داشته باشین.و البته خودم ب شخصه انتظار دارم و از مدیران صندوق میخام از همین ماه حذف بانک حکمت و جبران کنن و یه تکونی ب سود پرداختیشون بدن.ک حذف رکن ضامن نقد شوندگی یه سودی هم برای سهامدار داشته باشه وگرنه بدرد نمیخوره

  3. ن 2 می‌نویسد

    نرود میخ آهنین بر سنگ!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. اکبریان می‌نویسد

    واقعا قضیه چیه

    1. mokh می‌نویسد

      همانطور که در جریان هستید ، بانک حکمت ایرانیان با پنج بانک دیگر در حال ادغام شدن با بابک سپه است !!! شما اجازه انتخاب دارید : بروید به صندوق های که ضامن نقدشوندگی دارند . در پیدا کردن صندوق با ضامن برای شما آرزوی موفقیت میکنم.

  5. پیمان می‌نویسد

    سرمایه گذارانی داریم دائمی در این صندوق سرمایه گذارانی داریم موقت و سرگردان . زود تشریف میاورند و زود تشریف می برند از این صندوق . به هر حال شاید نوسان گیر هستند در بازارها دیگر. حرفم با ان دسته از دوستانی هست که سرمایه گزاران بلند مدت و صبور به دنبال پول های اسوده و محکم به دور از استرس و زیان در سرمایه گذاری های زود گذز در بازارها دیگر می باشند. ((((خیلی ها می گویند اگر دلار خریده بودم و اگر سکه خریده بودم و اگر خانه خریده بودم خودرو وووو چند برابر سود کرده بودم وقتی بیرون از گود تماشا می کنیم بله درست است و لی ایا تجربه کردید یا در اخر این بازیهای سرمایه گذارها را شنیدید که چطور زیان های سنگین داده اند همیشه نیمه اب لیوان را می بینید اخر بازیهای اونها را هم ببینید بد نیست همیشه این رشد مدام نیست . مثل بازی مار پله می باشد ))) >>>>>>>تمام بازارها در بلند مدت یک سان رشد می کنند >>>>>>
    4 سال سرمایه گذاری در این صندوق رشد سرمایه 150% در بدون ریسک مثل دیگر بازارها …. و بدون باخت مثل دیگر بازارها…. بدون زیان سرمایه مثل دیگر بازارها….. را به ارمغان دارید حال هر سال بیشتر رشد و سود بیشتر خواهید داشت

  6. پیمان می‌نویسد

    دوست عزیز سرمایه گذاری مرکب در این صندوق یعنی از محل دریافت سود ماهانه باز مجداد خرید انجام بدهید . سود میانگین 23% شما در مجموع سال می شود حدود 26% دریافت کرده اید.
    در این صندوق عده ای هستند نگران سرمایه خودشان با توجه در نا امنی های که در موسسه های مالی غیر مجاز شده . همچنین نا امنی در بخش های دیگر باعث شده همیشه دوستان نگران در نوع سرمایه گذاری هستند .حتی در سپرده گذاری در بانکها . دوستان که در سهام باز هستند اطلاع دارند کارگزاری زیر نظر بورس هستند و انها موقه گرفتن مجوز باید وثیقه های سنگین درنزد بورس می گذارند . چون پول های از محل فروش و خرید عملا در حساب کارگزار می باشد . پس سهامداران با پول های سنگینی دارند با توحه به قوانین بورس راحت در حساب کارگزار واریز و شروع به خرید و فروش می کنند. صندوق ها هم همین قوانین را دارند زیر نظر و با توجه مجوزی از بورس گرفتند عملا زیر نظر بانک مرکزی هستند . سودهای انها از بانکها مستنثی نیست . توجه کنید توجه کنید (((((صندوق ها با توجه به این که سرمایه های سنگینی دارند قدرت چانه زنی در در یافت پول و سود از محل سپردهای بانکی در نزد بانک ها دارند و همچنین سپرده اوراق بیشتر سود را دریافت می کنند و در عوض بیشترین سود را پرداخت می کنند)))))

  7. mokh می‌نویسد

    تمام عزیزانی که سوال دارند در مورد هر صندوقی : هر صندوق در سایت خودش قسمت ارتباط با صندوق داره و همچنین شعب یا کارگزاران که میتونیید زنگ بزنیید و سوال کنیید. اینجا هیچ کس از کارمندای صندوق نمیاد اینجا جواب شما رو بده !

    1. دیدار می‌نویسد

      من نیازی نمیبینم به امثال شما دروغی بگم. با بانک حکمت تماس گرفتم و توجیه کردند که ضامن زیاد مهم نیست و ….
      خلاصه منتظرم ببینم این ماه چند درصد میدن. اگر زیر 25 بدن ارزش ریسک نداره. موفق باشید

    2. mokh می‌نویسد

      شما دارید دروغ میگید ! بنده هم ارتباط برقرار کردم و همان پاسخی که توقع داشتم به بنده گفتند . اگر در جریان هستند ، بانک حکمت ایرانیان با پنج بانک دیگر در حال ادغام شدن با بابک سپه است !!! شما اجازه انتخاب دارید : بروید به صندوق های که ضامن نقدشوندگی دارند . در پیدا کردن صندوق با ضامن برای شما آرزوی موفقیت میکنم.

    3. دیدار می‌نویسد

      هیچ ماست فروشی نمیگه ماستم ترشه! در مورد ضامن بهشون زنگ بزنی هزارتا توجیه میارن

  8. پیمان می‌نویسد

    دوستان پیشنهاد می کنم “”::::: اگر می خواهید سود بیشتر ی داشته باشید بهتر هست از سود مرکب استفاد کنید حدود 3% از همین سودی که از صندوق هر ماه می گیرید بیشتر می شود .

    1. دیدار می‌نویسد

      سود مرکب میشه همون سود رو سود. چیز جدیدی نیست شما کشف کردید

    2. مهام می‌نویسد

      سلام دوست عزیز اگه میشه درباره این سودمرکب بیشترتوضیح بدیدوباتوجه به اطلاعاتی که داریدمیشه راهنمایی کنیدکه آیااین صندوق باتوجه به حذف ضامن نقدشوندگی چقدرمیشه بهش اعتمادکردوچقدراین صندوق مطمئنه

  9. پیمان می‌نویسد

    دوست عزیز از این که اینقدر دقت حساسیت دارید خوشحالم . به این موصو عات دقت کنید .این صندوق در چند بانک سرمایه گذاری کرده همچنین اوراق مشارکت . هوز اکثریت افراد جامعه با این روش سرمایه گذاری اشنا نیستند و نشدند . از اینفرصتها استفاد را بکنید و بالاترین سرمایه گذاری و بهترین سود بدون ریسک را انجام بدین . سعی کنید سرمایه گذاری مرکب کنید از سود از دریافت سود خرید انجام بدین در مجموع حدود 28 % سود در سال خواهد شد .صندوقها به دلیل داشتن بالاترین سرمایه همیشه بالاترین چانه زنی و همیشه برای دریافت سود را از بانکها و ….. را داشتند حیاط خلوت بانک مرکزی در سکوت پرداخت سود هست . بیشتر ازاین اجازه ورود ندارام شرمنده

  10. ssm می‌نویسد

    یک علت ریزش تعداد سهام داران، قطع ibshop و عدم امکان صدور از این طریق می باشد

    1. mokh می‌نویسد

      این حرف شما با منطق نمیشه توجیه کرد ! چون سازمان سجام به ibshop ابلاغیه داده و در حال حاضر صدور امکان پذیر نیست ، چه ربطی به صندوق امین آشنا دارد !!! شخص حقیر بنده هفته پیش از طریق اپ * همراه صندوق * صد واحد با موفقیت صدور زدم .

  11. امیر می‌نویسد

    چرا بین صدور وابطال دویست تومن اختلاف هست ؟ این اختلاف کجا میره ؟ روز اول به ما گفتن هیچ کارمزدی نداره این صندوق پس این اختلاف دویست تومن چیه ؟ الان صدتومن صدور برنی باتوجه به اختلاف صدور وابطال 200هزار تومن کارمزدش میشه دیگه

  12. نادان 2 می‌نویسد

    دوست عزیز آقا پیمان،گفته های شما در مبحث کلان درسته، بنده نیز این مطالب را مطالعه کردم، اما سوال بنده چیزی دیگه بود و شما در مورد دیگه ای جواب دادین، البته در انتهای کامنتتون اشاره کردین که بورس و صندوقها مستقیم یا غیرمستقیم زیر نظر بانک مرکزی هستند، خوب بانک مرکزی مگر زیر مجموعه دولت نیست؟ مگر بانک مرکزی پس از تقلیل سود سپرده یکساله سال 96 به 15 % تلاش نکرد که سود صندوقها رو هم کاهش بده؟ پس این تلاش نشان از حمایت دولت نسبت به صندوقها نیست، وقتی شما بصورت کلی و بدون اندک توضیح کلمه “حمایت” دولت را بکار میبرید اینگونه سوالات هم پیش میاد،کامنت های سازنده باعث علم و رشد بیشتر همه سرمایه‌گذارن میشه،

    1. کاوه می‌نویسد

      ای کاش یه آیدی وزینی انتخاب می‌فرمودید که بتوان شما را خطاب قرار داد ، به هرحال به جای پرسش و پاسخ ، با توجه به وضع موجود و حقیقت اقتصاد بانکی پیشنهادتان به افرادی که قصد سرمایه گذاری دارند چیست؟ آیا صندوق‌ها را پیشنهاد می‌کنید یا بازار ارز و طلا و یا ایده‌ی بهتری هم دارید؟

  13. هادی جعفری می‌نویسد

    چرا دیگه نداره ضامن

    1. mokh می‌نویسد

      شخص حقیر بنده در خیلی از صندوق ها سرمایه گذاری کردم . همچنین این صندوق

    2. ابراهیم می‌نویسد

      بیایید صندوق گسترش اینده

    3. 22 می‌نویسد

      صبح بخیر

  14. احمد-اس می‌نویسد

    با سلام
    به نظر من ضامن نقد شوندگی برای یک صندوق صرفا برای جلب مشتری بوده و هیچ ارزش دیگری نداره. میدونید چرا؟
    چون این صندوق حدود 24000 نفر سرمایه گذار داره که با اطمینان به ضامن نقدشوندگی اومدن و سرمایه گذاری کردن، بعد یدفعه میزنه ضامن نداره. خب این چه ضمانتیه!!! مثه اینه من ضامن یه نفر بشم تو بانک و بعد از اینکه وام گرفت بگم من دیگه ضامنش نیستم. مگه میشه، مگه داریم!!!! نتیجه: معیار ضامن نقد شوندگی، معیار مناسبی نیست. عاقلانه سرمایه گذاری کنید!

    1. محمد می‌نویسد

      با نظر شما مخالفم
      نه اینکه من تنها مخاف باشم به ریزش تعداد واحدها که در این چند روز نگاه کنید این مفهوم را در می یابید
      اگر انسان بخواهد در صندوقی بدون ضامن نقد شوندگی سهام بخرد می تواند در صندوق های سرمایه گذاری در سهام شرکت کند تا سود بیشتری را کسب کند

  15. نادان 2 می‌نویسد

    پیرو کامنت قبل دوست عزیزمون ضامن نقدشوندگی رو بار روانی جهت اطمینان سرمایه‌گذار ذکر کرده!!!! تناقض آشکار بین معنای ضامن نقدشوندگی توسط صندوق !!!!! لطفا بدون مطالعه باعث گمراهی سرمایه گذاران عزیز نشویم.

  16. نادان 2 می‌نویسد

    بازم معذرت بنده درست تایپ میکنم مشکل از کجاس نمیدونم (ضامن نقدشوندگی)

  17. نادان 2 می‌نویسد

    معذرت میخام که نقدشونگی اشتباه تایپ شده

  18. نادان 2 می‌نویسد

    دوستان محترم بنده همچون سایر دوستان از قدیمیها و وفادارن صندوق هستم، بحثی در مورد معنا و بودن یا نبودن ضامن نقد شونگی نیست چون چن ماه پیش دراین مورد بطور مفصل بحث شد، نبود ضامن نقد شونگی هیچ تاثیری در اصل صندوق نداره، بنده چند روز پیش جهت افکار سنجی کامنتی درهمین مورد گذاشتم و از دوستان محترم خواهش کردم توجیه نکنن و جواب منطقی بدن با وجود تاکیدبنده،بااین حال یکی از دوستان محبت کردن جواب دادن ولی متاسفانه ربطی به سوال نداشت،فقط فرق ضامن و ضامن نقد شونگی و وضعیت بانکها رو توضیح دادن!!! خواهش میکنم سوالو با دقت بخونید بعد جواب بدین که خدای نکرده باعث گمراهی دوستان نشه.

  19. ارشیا می‌نویسد

    دوستان عزیز .چند ساله سرمایه گذار این صندوق هستم . وهمیشه از پرداخت سود و عمل کرد منظم در تمامی مراحل این صندوق سرمایه گذاری با درامد ثابت راضی بودم . با توجه چندین صندوق سرمایه گذاری هم هست . و با توجه به نظزات و خیلی شایعات در دیگر صندوق مدام دیم خیلی از دوستان از عمل کرد و سودهای دیگر صندوق چندان راضی نبودن . با توجه به سابقه داریهای این صندوق که از ابتدای سال 91 از 6000 تا اکنون 16774375 تا رشد کرد . این نشان از رشد سود اوری مدیریت شقاف این صندوق که در مقابل اعتماد هجوم سرمایه گذارها به این صندوق بوده . خوشحالم از این مدیریت و انتخاب صحیح خودم توی این چند ساله این شاخه اون شاخه نکردم همچنان سرمایه گذار این صندوق با درامد ثابت و بالاترین سودها بودم وهمچنان همچنان سرمایه ام را زیاد کردم حتی از پرداخت سودها که دریافت می کنم مجددا افزایش می دم سرمایه ام را . با تشکر از مدیریت محترم این صندوق و همچنین از دوستان هم نوع سرمایه خودم کمال تشکر را دارام .

  20. mokh می‌نویسد

    سه روز پیش که، از طریق اپ * همراه صندوق * 100 واحد صدور زدم ، همه چیز با موفقیت انجام شد و بدون هیچ مشکلی ! البته چون شخص حقیر بنده ، مشتری قدیمی بودم !! برای علاقه مندان جدید ، بهتر است که ، قبلش با کارگزاران صندوق یک مشورتی کنند. فقط همگی بخیر.

  21. علی می‌نویسد

    با سلام خدمت متولیان صندوق نصبت ابطال به صدور بالا رفته و این سرمایه گذاران صندوق را نگران میکنه لطفا برای صلب نشدن اعتماد ما یه فکر اساسی بابت ضمانت صندوق بکنید ممنون

  22. امیر می‌نویسد

    دوست عزیز توی این چند وقت دلیلشو گفتیم.شما انگار تازه وارد این صندوق شدین و شرایط این صندوق و نمیدونین.تقریبا دوسال قبل سرمایه صندوق یک پنجم الان بود و شاید تا حدودی این نیاز احساس میشد و دلیل دیگه اینکه توی همین اینجا با وجود اینکه این همه گفتیم بازم بعضی از دوستان فرق ضامن نقد شوندگی با ضمانت سرمایه رو نمیدونن و این بحث روانی برای سرمایه گذار داره.شما اگه مطالعه کنین تقریبا صندوق هایی ک برای خود بانک نیس ضامن نقد شوندگی ندارن.چون طبق قانون دیگه صندوق باید حتما بخشی ازرسرمایه رو توی بانک بزاره.همین صندوق قبلا 80 درصد اوراق داشت.اما الان به 50 درصد اوراق رسیده.درضمن اصلا بورس اجازه ضمانت سرمایه رو ب صندوق ها نمیدن.قبلا شما میرفتی خود بانک سرمایه میزاشتی و خود بانک هم بهتون برگه میداد.ولی قوانین و عوض کردن و عاملیت بانک و حذف کردن.الان هم اینده و بانک شهر دارن قسمتی از سود از مبلغ جبرانی میدن ولی این صندوق تا امروز سود بالای 23 درصد و بدون مبلغ جبرانی داده شما فقط همین نکته رو درک کنی دیگه نیازی ب دلیل دیگه ای ندارین.نکته اخر این صندوق ک مال بابام نیس منم سرمایه گذارم هرجا ک سود خوبی بدن اونجا سرمایه میزارم.فعلا این صندوق قابل قبوله.

  23. اعتماد از دست رفته می‌نویسد

    ادمین!!!خوب میدونی چه کامنتایی رو تاییدنکنی،اما تا کی کتمان؟مطلعین که در جریان کار هستن، بالاخره روزی میرسه که همه با خبر میشن و رو سیاهی به ذغال میمونه!!!!!اگه مشکلی در مورد صندوق وجود نداره چرا بین کامنت ها تفکیک قائل میشین،؟ هرچند گفتم از وفاداران صندوقم ولی سوالاتی ام داشتم که هدف اصلیم افکار سنجی بود به چه دلیل تایید نکردین؟ اگه تابحال به صندوق مطمئن بودم اما ازاین ببعد مشکوکم، چون درمورد تایید کامنت ها هم سلیقه‌ای برخورد میکنید، به امید آزادی بیان (البته محترمانه)!!!!!!!!!!

    1. حسینی می‌نویسد

      سلام دوست عزیز من هم با نظر شما موافق هستم، نظرمن رو هم پاک کردن، روسیاهی برای زغال میمونه

  24. mohsen می‌نویسد

    دوستان من ۴ام و ۵ام صدور زدم از طریق درگاه بانکی اما هنوز وقتی میرم پروفایل زده پیش نویس و فقط مبلغ واریزی رو نشون میده.هیچ واحدی هم نزده.مگه یک روزه نباید بیاد به حساب.

    1. امیر می‌نویسد

      بجای منفی خب راهنماییش کنین.دوست عزیز 4 این ماه چهارشنبه بود وچون اینترنتی صدور زدین یک روز کاری طول میکشه بشینه بحساب و از اونجا ک پنج شنبه و جمعه روز کاری صندوق نیست شنبه درخواستتون تایید میشه.بهتره برای صدور و ابطال روزای تعطیل صندوق و در نظر بگیرین .

    2. محمد می‌نویسد

      صدورازطریق درگاه دوروزطول میکشه. اگه پنچشنبه صدوربزنی شنبه یا یکشنبه میشینه توحساب

  25. mohsen می‌نویسد

    دوستان من ۴ام و ۵ام صدور زدم از طریق درگاه بانکی اما هنوز وقتی میرم پروفایل زده پیش نویس و فقط مبلغ واریزی رو نشون میده.هیچ واحدی هم نزده.مگه یک روزه نباید بیاد به حساب.

  26. حامد می‌نویسد

    سلام. علت اینکه در این 10 روز اخیر تعداد زیادی از سهامداران خارج شدن و سرمایه ی صندوق تغییر زیاد کرده چیه؟

    1. امیر می‌نویسد

      بنظر من تا حدودی بخاطر حذف ضامن نقد شوندگی هست ک البته بیشترشون بعلت عدم اگاهی کافی هست.و مطمئن باش طی دو سه ماه اینده وقتی ببینن برای روال عادی صندوق مشکلی پیش نیومده بازگشت دارن.در ضمن تقریبا توی 15 ماه گذشته از 1700 نفر سرمایه گذار الان ب 24000 نفر سرمایه گذار رسیده و دارایی صندوق بیش از 4 برابر شده .شما دلیل این و توضیح بدین؟

    2. حسینی می‌نویسد

      سلام، نداشتن ضامن صندوق

    3. پیمان می‌نویسد

      سلام دوست عزیز . بنا به موقعیت افراد مدام یا دستخوش شایعات و یا موقعیت سرمایه گذاری یا پول لازم می شوند . که اگر به سوابق داریها نظر بندازید برای چندین ماه یا سال . متوجه می شوید یک دوره ابطال زیاد بوده یک دوره خرید . ولی این یک سال خریدها زیاد بوده یعنی سرمایه صندوق از 600 میلیارد پارسال تا کنون شده حدود 1650 میلیارد چیزی دود 3برابر مااشاا… به این سرمایه گذاری افراد خوب می دونند کجا سرمایه گذاری کنند

  27. نادان 2 می‌نویسد

    دوست عزیز آقا پیمان یا تازه با صندوقها آشنا شدین، یا اطلاعاتتون نسبت به صندوقها کمه! کجا دولت ازصندوقها حمایت کرده؟ مگه پس از تایید سود 15 درصدی واسه سپرده ها در شهریور 96 از اینکه صندوقها سود بیشتر میدهند ابلاغیه و دستور العمل برای جلوگیری از سود صندوقها صادر نکرد ولی خوشبختانه صندوقها هنوز زیر بار حرف دولت نرفته اند، لطفا کمی مطالعه.

    1. پیمان می‌نویسد

      دوست عزیز الان 4 سال سرمایه ام توی این صندوق هست وخیلی هم راضی هستم از عمل کردشان . حالا برای شما این چند سال تازه هست نمی دونم . ولی گویا هنوز باز سیاستهای مالی و منابع دولتی زیاد اشنا نیستید و چرا که این گونه سوال نمی کردید .هنوز نمی دونید صندوق ها و بنک های خصوصی حیات خلوت سیاست دولت هست من چکار کنم نمی تونم چندین صفحه شفا سازی کنی دلیل ها و منطق ها و چراها را توضیح بدم . یک کلام بگم اساس نامه تمام صندوقها مدام زیر نطر بورس هر روز رصد می شود و انها مدام از تمامی خرید و فروش و داریی ها وووووو را گزارش به بورس اوراق بهادور می دهد . سودهای پرداختی این صندوق زیر نظر مستقیم بورس هست . وبورس و صندوقها ها و غیر مستقیم و مستقیم زیر نظر بانک مرکزی هستند . بد نیست کمی بیشتر شما مطالعه کنید کجا هستید .

  28. علی اصغر می‌نویسد

    راستی در جوابه کسایی که میگن به دلیل ادغام بانک حکمت با بانک سپه ضامن صندوق امین حذف شده پس چرا صندوق حکمت ایرانیان که همان مدیران صندوق امین آشنا متولی آن هستن هنوز ضامن دارد ؟

  29. جواد می‌نویسد

    بورس داشت خوب پیش میرفت دوباره سر معافیت نفتی کمی ملتهب شده امیدوارم زود جمع و جورش کنند ورگنه باز ریزش سود میشه .

  30. حسینی می‌نویسد

    چرا مطالب من رو حذف کردین،

وام بدون چک و ضامن
×
وام بدون چک و ضامن
تا 50 میلیون تومان
دیجی‌پی