رده وام قرض‌الحسنه وام بانک رسالت

وام بانک رسالت

شرکت
سود
2 %

۲ درصد هم کارمزد تعلق می‌گیرد

سقف وام
300 میلیون تومان
نوع ضمانت

در صورتی‌که بعد از طی مدت سپرده شرایط دریافت وام را نداشته باشید، میتوانید امتیاز وام را در همان شعبه به وابستگان درجه یک واگذار کنید.

نیاز به سپرده
حساب سپرده لازم
قرض الحسنه
مدت زمان خواب سپرده
3 ماه

حداقل 3 ماه و حداکثر 6 ماه

مسدودی سپرده
نسبت مبلغ وام به میزان سپرده
100 %

100% به ازای 6 ماه خواب سپرده در بازپرداخت 12 ماهه

  • هرماه اضافه‌تر خواب سپرده، 2 قسط به طول مدت بازپرداخت افزوده می‌شود.
حداکثر زمان بازپرداخت
60 ماه
  • 60 ماه برای وام به میزان 20% معدل حساب
  • 48 ماه برای وام به میزان 40% معدل حساب
  • 36 ماه برای وام به میزان 60% معدل حساب
  • 24 ماه برای وام به میزان 80% معدل حساب
  • 12 ماه برای وام به میزان 100% معدل حساب

هر ماه اضافه‌تر خواب سپرده 2ماه به میزان بازپرداخت اقساط افزوده می‌شود.

قسط وام
5,454,545 تومان
کل سود وام
36,000,000 تومان
مجموع رقم وام و سود
336,000,000 تومان
سپرده جداگانه
-

وام بانک رسالت

وام بانک رسالت در واقع وام بدون بهره است که تنها کارمزد ۲ درصدی آن دریافت می‌شود. این وام بر اساس مدت سپرده‌گذاری شما در اقساط دلخواه قابل بازپرداخت است. وام فوری بانک رسالت بدون سپرده، یکی پرطرفدارترین وام‌ها در شبکه بانکی کشور است. گرفتن وام بانک رسالت با سفته هم امکانپذیر است و برای همین درخواست وام بانک رسالت همیشه یکی از پرمتقاضی‌ترین تسهیلات بانکی شناخته می‌شود.

ثبت‌نام وام بانک رسالت

بانک رسالتوام یا تسهیلات بانک قرض الحسنه رسالت را می‌توانید به صورت غیرحضوری با مراجعه به رسالت بانک یا سایت بانک رسالت و افتتاح غیرحضوری حساب این بانک پیگیری کنید. پس از ثبت‌نام وام بانک رسالت در سایت این بانک، از بانک با شما تماس گرفته خواهد شد و مامور این بانک به صورت حضوری در محل شما مراحل احراز هویت و تطبیق مدارک را انجام خواهند داد. پس از آن باید با مراجه به سامانه اعتبارسنجی مرآت میزان اعتبار خود را بسنجید و بر همین اساس مراحل دریافت وام آغاز خواهد شد.

 

 وام خرید اقساطی

شرایط تسهیلات و امتیاز بانک رسالت

برای درخواست وام بانک رسالت باید شرایط گرفتن تسهیلات را داشته باشید. مثلا در زمان دریافت تسهیلات بانک رسالت، وام­‌گیرنده نباید به بانک بدهکار باشد یا وام هنوز تسویه‌نشده داشته باشد، همچنین نباید سابقه چک برگشتی داشته باشد. البته این شرایط تنها مربوط به بانک رسالت نیست و اگر قصد گرفتن وام در هر کدام از بانک‌ها را داشته باشید، تا بدهی‌تان به بانک یا اقساط عقب‌افتاده‌تان را تسویه نکنید، امکان گرفتن وام جدید را نخواهید داشت. شرایط وام ۳۰۰ میلیونی بانک رسالت یا هر مبلغ دیگری که از این بانک تسهیلات بخواهید، همین‌ فاکتورهاست.

برآورد تسهیلات بانک رسالت

برآورد تسهیلات بانک رسالت، در واقع همان شیوه امتیازدهی به سپرده‌گذاری شما در بانک رسالت است. بعد از مرحله اعتبارسنجی، چنانچه مشکلی نداشتید و شرایط وام بانک رسالت را داشتید، باید در اپلیکیشن آی کاپ بانک رسالت به بخش برآورد تسهیلات بانک رسالت بروید و ببینید با توجه مقدار سپرده‌ای که گذاشته‌اید و مدت زمانی که از سپرده‌گذاری شما گذشته تا چه سقفی می‌توانید وام بانک رسالت را بگیرید. این را هم بدانید که سقف وام بانک رسالت در حال حاضر ۳۰۰ میلیون تومان است. اگر هم بعد از طی مدت سپرده شرایط دریافت وام را نداشته باشید، می‌توانید امتیاز وام بانک رسالت را در پیشخوان مجازی رسالت به شخص دیگری واگذار کنید.

 

شماره شبا بانک قرض‌الحسنه رسالت

 

مدارک لازم برای ثبت‌نام وام بانک رسالت در سال 1403

مدارک هویتی شما هنگام افتتاح حساب دریافت می‌شود ولی مدارک شغلی، میزان درآمد، دارایی‌ها و گردش حساب شما نیز از اهمیت برخوردار است. برای ثبت‌نام وام بانک رسالت می‌توانید به پیشخوان مجازی رسالت مراجعه کنید.

 

سوالات متداول درباره وام بانک رسالت

سقف و میزان کارمزد وام بانک رسالت چقدر است؟

سقف وام 200 میلیون تومان و کارمزد 2 درصد است. هرماه معادل 20 درصد میانگین مبلغ سپرده‌گذاری شده امتیاز وام داده می‌شود.

آیا برای دریافت وام بانک رسالت، نیاز به گذاشتن سپرده است؟

بله. مدت زمان خواب سپرده حداقل 3 ماه و حداکثر 6 ماه است.

نحوه ثبت نام و دریافت این وام چگونه است؟

تسهیلات بانک رسالت را می‌توانید به صورت غیرحضوری با مراجعه به پیشخوان مجازی بانک قرض‌الحسنه رسالت و افتتاح غیرحضوری حساب این بانک پیگیری کنید. پس از ثبت‌نام غیرحضوری از بانک با شما تماس گرفته خواهد شد و مأمور این بانک به صورت حضوری در محل شما مراحل احراز هویت و تطبیق مدارک را انجام خواهند داد. پس از آن بایستی با مراجعه به سامانه اعتبارسنجی مرآت میزان اعتبار خود را بسنجید و بر همین اساس مراحل دریافت وام آغاز خواهد شد.

این وام به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

تسهیلات بانک رسالت را می‌توانید به صورت غیرحضوری با مراجعه به پیشخوان مجازی بانک قرض‌الحسنه رسالت و افتتاح غیرحضوری حساب این بانک پیگیری کنید. پس از ثبت‌نام غیرحضوری از بانک با شما تماس گرفته خواهد شد و مأمور این بانک به صورت حضوری در محل شما مراحل احراز هویت و تطبیق مدارک را انجام خواهند داد. پس از آن بایستی با مراجعه به سامانه اعتبارسنجی مرآت میزان اعتبار خود را بسنجید و بر همین اساس مراحل دریافت وام آغاز خواهد شد.

مدت بازپرداخت وام بانک رسالت به چه صورت است؟

زمان بازپرداخت اقساط وام بانک رسالت بین 1 تا 5 سال است. با ازای هر ماه بیشتر خواب سپرده، 2 ماه به میزان بازپرداخت اقساط افزوده می‌شود.

آیا امکان انتقال یا فروش امتیاز وام بانک رسالت وجود دارد؟

امکان انتقال امتیاز وام وجود دارد. در صورتی‌که بعد از طی مدت سپرده شرایط دریافت وام را نداشته باشید، می‌توانید امتیاز وام را در پیشخوان مجازی به شخص دیگری واگذار کنید.

برای دریافت وام بانک رسالت چه نوع ضمانتی لازم است؟

امکان انتقال امتیاز وام وجود دارد. در صورتی‌که بعد از طی مدت سپرده شرایط دریافت وام را نداشته باشید، می‌توانید امتیاز وام را در پیشخوان مجازی به شخص دیگری واگذار کنید.

چه مدت بعد از تشکیل پرونده وام بانک رسالت واریز می‌شود؟

معمولاً دوهفته بعد از تشکیل پرونده

چه مدارکی هنگام ثبت نام وام بانک رسالت موردنیاز است؟

علاوه بر مدارک هویتی، مدرک مربوط به احراز شغل و درآمدتان مانند فیش حقوقی، حکم کارگزینی، جواز کسب، پروانه و هر گواهینامه‌ای که تأیید شغل و درآمد شما باشد.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

1,892 دیدگاه
  1. مهرداد می‌نویسد

    2 روز کاری

    1
    7
  2. شعبانعلی عبدالله پور می‌نویسد

    سلام من من سی میلیون وام نیازمندم.بازنشسته کشوری هستم میخواستم اعتبارسنجی کنم تاچقدروام میتونم بگیرم.چکارکنم

    21
    3
  3. امیر می‌نویسد

    سلام من سیصد تومن شش ماه خوابوندم الان برآورد میگیرم میگه ۱۴ ماه ماهی ۲۵ میلیون.یعنی شانزده درصد سود؟ !!!! باید ۳۵۰ پس بدم؟

    22
    9
    1. حسین می‌نویسد

      سلام شما از اون ۱۴ ماه ۱۲ تاشو قسط میدی و دوماه کارمزد دودرصد

    2. محمد دولتی گلستان می‌نویسد

      چه خوب که گفتی منم میخواستم همین کارو بکنم که مطلع شدم ازین شیادی

      2
  4. سعیده می‌نویسد

    سلام تلفن های پاسخگوییتون اصلا جوابگو نیست و متاسفانه در همراه بانک و قسمت تسهیلات تمام درخواست ها رد میشه. حتی با کمتر از میانگین معدل

    8
    2
  5. فورییییی می‌نویسد

    سلام دوستان بعد از امضا چند روز طول میکشه که واموواریز کنن؟؟

    8
    9
    1. مجتبی می‌نویسد

      به خدا الان سه ماهه ضامن م امضا کرده وام م رو پرداخت نکرده بانک رسالت زنگ میزنیم بانک میگه اصلا معلوم نیس جلو پرداخت وواریز رو گرفتن از تهران با با سه ماهه بخدا قسم خسته شدیم همه بانک ها وام رو واریز کردن جز این رسالت ضامن م پنج نفر بردیم تا آخری قبول کردن ولی واریز نکردن هنوز

    2. Javad می‌نویسد

      سلام یک الی دو روزه واریز میشه بعد از امضا اخر

    3. شقایق می‌نویسد

      حدودا 3روز کاری بعد

      1
  6. سلطان می‌نویسد

    سلام، بنده به شدت، از روندِ پیچ در پیچ و هفت خوانِ رستمی که، بانک رسالت برای پرداختِ وامهای قرض الحسنه خودش برای مردم تعیین کرده، انتقاد دارم از تآخیر در جوابگویی و ارسالِ پیامک توسط سامانه اعتبارسنجی مرآت به مشتریان از این وقت کشیهای زجرآور بعد هم‌ میگین، روندِ نام نویسی و پرداختِ وام بانک رسالت، اینترنتی و فوری هست یا مراحل دریافتِ وام با خرید امتیاز فوری هست خداشاهده شما از دردِ مردم بی خبرید آخه چقدر برای یک وام کذایی
    مردم رو اذیت میکنید و در سامانه مرآت یا آی کاپ یا پیشخوان مجازی مردم رو دنبالتون میکشین آخه مسلمانی هم‌، خوب چیزی هست اگه مردم حضوری وام‌ میخواستن که گرفتنِ وام اینقدر دردسر نداشت بعد هم تعطیلیها رو بهانه میکنین
    خداشاهده اگه به من بگن که یک وام‌ مجانی از بانک رسالت بگیر عطایش رو، به لقایش میبخشم مردم از سرِ خوشی و مستی که وام نمیخوان، لابد احتیاج دارن که دنبالِ گرفتنِ وام هستن بعد هم با شعار وام فوری رسالت اسیرِ یک راهِ طولانی و مسیر پیچیده میشن از نام‌نویسی، از سامانه اعتبارسنجی مرآت از دریافت کارت و پیشخوان مجازی از اینترنت بانک و همراه بانک از سایتِ آی کاپ و خریدِ سفته الکترونیک و الی ما شاء الله پوستِ آدم، برای گرفتنِ یک وام کنده میشه

    104
    8
    1. محمودسلیمی می‌نویسد

      سلام من مستمری بگیر تامین اجتماعی هستیم ونیاز شدید به وام دارم برای پول پیش خانه وبرای خرید پای مصنوعی وپولی برای سپرده گذاری ندارم لطفا راهنماییم کنید تشکر

      2
      13
    2. سید حسین حسنی می‌نویسد

      سلام دقیقا همینطوره و حیف یه ریال که پای این حساب بزاری. این همه مدت پولمو گزاشتم پای حساب واسه یه زمانی که واجب شد استفاده کنم الان برای اعتبارسنجی جواز کسب مغازم رو گزاشتم سه بار رد شد پرسیدم چرا میگن چون زیر سه ماه هست صادر شدنش. یعنی واقعا این ادارات خودشونم بهم اعتماد ندارن. دیگه محکم تر از جواز کسب داریم مگه. حالا یروز صادر شده باشه یا ده سال.

      15
      7
  7. حسین می‌نویسد

    ۵۰۰ میلیون پول گزاشتم بعد روزی ۷۰۰هزار تومن اعتبار میدن با بازپرداخت ۱۴ ماهه،دو بار بانک مهر ایران وام گرفتم خیلی راحت تر و صادق تر از بانک رسالتن،مجبورم وام تا صد تومن برسونم بعدش نزدیک بانک رسالتم نمیشم

    28
    7
    1. سینارجبی می‌نویسد

      درود برشماحق دارید، شرایط وام گرفتن در بانک مهر به چه شکله؟

      2
  8. منصور علمی می‌نویسد

    سلام من شغلم آزاده جواز کسب ندارم آیا وام به من تعلق میگیرد

    40
    11
    1. ندا می‌نویسد

      وام

  9. سجاد می‌نویسد

    سلام چطور محاسبه کنیم که به ازای چقدر پول چقدر وام میگیریم؟

    32
    11
  10. محسن می‌نویسد

    سلام
    اعداد گفته شده در شرایط خاص فرد درسته هستش مثلا 40 میلیون درامد ماهانه داشته باشی میشه اعتبار نه پول خوابوندن در حساب
    من خودم چند سال بالای 200 تو بانک خوابوندم
    بعد چون وام اول ام بود 96 میلیون بیشتر ندادند و به دردم ام هم نخورد و نتونستم چیزی که میخوام بخرم و گرون شد
    الان هم نزدیک یه ساله بالای 400 گذاشتم ظرفیت زده 200 تومن یعنی 100 دیگه نهایتا بتونم بگیرم
    این در صورتی هست که اگه سود(ربا) بانک داخلی میگرفتم تا به حال 300 تومن سود گرفته بودم بدون هیچ قسطی

    مرآت چیز خری هست که کاملا سلیقه ای عمل میکنه جواب درستی هم نمیدن و سیاست گذاریشون عجیبه

    همکار من بدون معدل حساب درست و حسابی و حساب خالی زیر 50 تومن و فقط با جواز کسب
    و ادعای دروغ درامد بالای 40 تومن
    200 تومن یکجا سال گذشته در اولین وام بهش وام دادند
    کلاهبرداران هوای هم رو دارند

    سیستم بانکدارای کاملا فاسد و ربوی جمهوری اسلامی

    65
    5
  11. حسن احمدی می‌نویسد

    سلام . قبلاً بانک رسالت خوب بود به تعهدات عمل می‌کرد متاسفانه جدیدا اینترنتی شده پدر و هفت جد و آباد رو میارن جلو چشم آدم بانک می‌فرسته به مرات اونام سلیقه ای عمل میکنن بنده بعد از یکسال خواب پول مراجعه کردم 130معدلم شده مرات با دوبار رد درخواست وام رسوندن 97میلیون میگن قبلاً اقساطت دیرکرد داشته ضامن هر کی رو میبرم رد درخواست میده الان کسی هست یکی دوتا قسط عقب افتاده نداشته باشه از این همه بی عدالتی واگذارتون کردم بخدا

    45
    6
  12. کاربر می‌نویسد

    سلام
    تایید سفته چند روز طول میکشه؟

    16
    2
    1. Javad می‌نویسد

      یک هفته طول میشه سفته تایید بشود

  13. ناصر می‌نویسد

    سللام خداقوت .من تو بازربورس خودمون سهام بصورت انلاین خرید و فروش میکنم . حالا درخواست وام دارم .ایا بانک رسالت پرتفوی سهام من بعنوان تضمین قبول میکنند
    سوال دوم ایا با این وضعیت شغلی من که تریدر سهام هستم . بانک این بعنوان یک شغل قبول داره مثلا بعنوان فیش حقوقی، حکم کارگزینی، جواز کسب، پروانه و هر گواهینامه‌ای که تأیید شغل و درآمد باشه

    14
    5
  14. ناصر می‌نویسد

    سللام خداقوت .من تو بازربورس خودمون سهام بصورت انلاین خرید و فروش میکنم . حالا درخواست وام دارم .ایا بانک رسالت پرتفوی سهام من بعنوان تضمین قبول میکنند
    سوال دوم ایا با این وضعیت شغلی من که تریدر سهام هستم . بانک این بعنوان یک شغل قبول داره مثلا بعنوان فیش حقوقی، حکم کارگزینی، جواز کسب، پروانه و هر گواهینامه‌ای که تأیید شغل و درآمد باشه

    7
    6
  15. Daniyal می‌نویسد

    خیلی از اطلاعاتو نمیگن اینجا و خیلیاشونم دروغه منم فک میکردم پولم ۳ ماه بمونه بهم ۶۰ درصد پولمو با باز پرداخت ۳۶ ماهه میدن ولی دیدم شرایط یه جور دیگس میگه باید اعتبار سنجی بشه و میگه ۶۰ درصد پولمو به ۱۰ ماه باز پرداخت میده این وعده ۳۶ ماه باز پرداخت دروغه میگه یا درصد کمار پولتو وام بگیر یا بزار زیاد بمونه خساب کردم ۶ ماه بمونه میشه ۱۶ ماهباز پرداخت برا ۶۰ درصو پولم اختصاص میدن مهر ایران از این با صرفس

    12
    9
  16. علی می‌نویسد

    سلام این وام شرایطش چجوریه امتیازداشتن یعنی چی چجوری بایدامتیازگرفت بعدمثلن ۳۰۰بزارم میتونم بعد۶ماه ۳۰۰بردارم باز

    21
    4
  17. سیدحسن می‌نویسد

    سلام
    آیا یک وام از بانک رسالت دارم ، دوباره میتوانم یک وام دیگر بگیرم از بانک رسالت راهنمایی کنید تشکر

    26
    8
    1. فاطمه می‌نویسد

      بله تا موقعی که به سقف اعتبار سنجی برسه می تونید

    2. رضا گلپایگانی می‌نویسد

      سلام . اگر 300 میلیون سپرده کنم بعد از 3 ماه چقدر میتونم بگیرم و بازپرداخت چند ماهه؟

      35
      13
    3. رضا گلپایگانی می‌نویسد

      پاسخ به حسن میخواستم بدونم.
      با تشکر

      3
    4. علی می‌نویسد

      با خواب پولتون..همون۲۳ درصد میشه گول نخورین

      15
      5
  18. خسرو می‌نویسد

    سلام خسته نباشین. جواب ثبت چک ازمرات آمده بعداز8روز.
    برای گرفتن وام چکاری راباید انجام بدم ممنون میشم راهنمایی کنید.

    3
  19. فرزین درودگر اصل می‌نویسد

    سلام بنده برای تسهیلات وام اقدام کردم سفته وضامن گذاشتم پرونده ام هم تکمیل شد الان ده روزه هیچ پیامکی از بانک دریافت نکردم به اینترنت بانکم مراجعه کردم گزارشی هم نبود لطفا کمک کنید

    3
    2
    1. مجتبی می‌نویسد

      بخدا نزیک دو ماهه ضامن م امضا. کرده هنوز وام م واریز نشده هر روز کارتم راچک میکنم وام اشتغال زائر ۱۵۰میلیونی کمیته امداد به کمیته امداد مراجعه کردم میگن از تهران جلو پرداخت وام بانک رسالت گرفتن همه بانک ها وام کمیته امداد را پرداخت کردن بانک مجازی از کی سوال کنیم ای خدا خیلی گیرم

      1
  20. ترانه می‌نویسد

    سامانه مرآت اجازه ثبت اعتبارسنجی ب من نمیده و کارشناس مرات پاسخگو نیس میتونید مشکل منو حل کنید نه مرآت نه یاری میگن نمیتونن گاری کنن

    5
    9
  21. فرزاد می‌نویسد

    سلام من فقط حساب دارم و امتیاز ندارم اگر بخواهم از امتیاز دیگران استفاده کنم ممکن هست؟؟

    19
    5
    1. حامد می‌نویسد

      بله میتونید از امتیاز هر شخصی دیگه استفاده کنین

      1
      1
  22. صادق می‌نویسد

    سر کاریم من رفتم حساب بازکردم گواهی اشتغال به کارم گرفتم میگن باید فیش حقوقی بیاری اونم مال خودت باشه اگه من فیش حقوق داشتم احمی بودم مگه تو بانک رسالت پولمو بخوابونم

    4
    2
  23. زینت پرورده می‌نویسد

    سلام و ادب.
    با ۳۶میلیون تومان سود چطور وام قرض الحسنه است

    19
    7
    1. مصطفی می‌نویسد

      ( اصرار این پایگاه اطلاع رسانی مبنی بر 4 درصدی بودن این وام بی معناست. لطفا توضیح داده شود)

      این وام تنها یک کامزد 2 درصدی دارد که اگر شخصی سقف وام را با اقساط 60 ماهه دریافت کند باید 18 میلیون تومان مازاد بر 300 میلیون پرداخت نماید. به این نوع وام با کامزد 2 یا 4 درصد در ایران تسهیلات قرض الحسنه اطلاق می شود و جای تعجب است که شما نسبت به این موضوع نا آگاهید! البته اگر شما جای بهتری برای دریافت وام سراغ دارید با ما به اشتراک بگذارید.

      11
      4
      1. Alireza barooti می‌نویسد

        دوست عزیز ، شما سقف وام‌ رو ( ۳۰۰ میلیون) با باز پرداخت ۶۰ ماهه برای من بگیر من ۵۰ میلیون شیرینی به شما میدم اون ۴٪هم‌ میدم ۲٪شیرینی به کارکنان بانک میدم اضافه 😂 !!!
        بانک رسالت برای وام ۳۰۰ میلیونی با بازپرداخت ۶۰ ماهه حدودا ۳۵۰ میلیون داره سود میگیره😂 !!! حالا چجوری میگیری ، اینجوری : میگه بازپرداخت ۶۰ ماهه واسه کسیه که ۲۰درصد معدل حساب ۶ ماهه اش رو وام بخواد ! یعنی شما اگه ۳۰۰ میلیون میخوای ۶۰ ماهه باید ۱.۵ میلیارد رو‌۶ ماه بخوابونی (متوسط) که این خودش یعنی ۱۸۰ میلیون سود تو شیش ماه مه پرداخت کردی ( البته بانکیش ولی اگه به من بدی ۲۰۰ میلیون بهت میدم ۶ ماهه تو‌بازار که ماهی ۶۰ میلیون میدن بهت تضمینی ) حالا ما همون بانک یش رو‌مبنا قرار میدیم ! ۱۸ میلیون کارمزد ازتون میگیره و سالی ۲٪هم سود یعنی سالی ۶ میلیون که ۵ ساله میشه ۳۰ میلیون (غیر مرکب) پس در کل ۱۸۰ + ۱۸ + ۳۰ = ۲۲۸ میلیون چیزی که خودش گفته اگه بدا هزینه دیگه ای تحمیل نکنه !!! ولی اگه با همین ۲۲۸ میلیون سود هم‌واسه من بگیری باز شیرینی رو‌میدم بهت 😂😂😂
        پس خواهشا وقتی دانش مالی ندارید اظهار نظر نکنید

        27
        4
        1. مصطفی می‌نویسد

          دوست عزیز ما در مورد یک بانک قرض الحسنه داریم صحبت میکنیم.
          برای من شخصا مهم نیست مبالغی رو در این بانک سپرده بذارم و سودی دریافت نکنم. شما چرا همه چیز رو پول میبینی؟
          در مورد مطالبی که عنوان کردید و مقایسه های مرتبط با آن بنده علاقه ای به توضیح بیشتر ندارم و اصلا دانشی ندارم!
          فقط به ما بگو اگه یک وام 300 میلیونی 5 ساله از یک بانک غیر قرض الحسنه دریافت کنیم در مجموع کل بازپرداخت ما چقدر میشود؟

          5
          9
          1. م می‌نویسد

            باشه

            1
  24. بهروز می‌نویسد

    بعد از تسویه وام امتیاز مجددا برمیگرده یا سوغت میشه؟

    4
    1. مصطفی می‌نویسد

      سلام بهروز..
      شما از امتیاز حساب خود برای دریافت تسهیلات استفاده می کنید بنابراین آن امتیاز سوخت نشده و شما از طریق آن امتیاز، یکبار تسهیلات دریافت میکنید. برای دریافت وام جدید باید معدل جدید ایجاد کنید.

      3
  25. مری می‌نویسد

    با سلام
    براورد تسهیلات رو که در سایت میزنم میگه مبلغ تسهیلات شما صفر می باشد درصورتی که من با حسابم کار میکنم و هم برداشت و واریز دارم قبلا ۹۰ میلیون میزد اما الان صفر
    لطفا اگر کسی میدونه راهنمایی کنه من خیلی به این وام نیاز دارم

    18
    8
    1. علی می‌نویسد

      ظاهرا سایت از حدود ساعت یازده تا دوازده شب به خاطر آپدیت کردن مبلغ وام اون رو صفر نشون میده و بعد دوباره درست میشه، شاید اون ساعت چک کردین

      5
      1
    2. مهدی می‌نویسد

      برای حساب منم همینطور شده در حالی که تا دوهفته پیش ۱۳۰ تومن امتیاز وام داشتم

      4
      3
    3. حاتمی می‌نویسد

      این اتفاق برای منم افتاده شما چیکار کردین؟

      8
      3
  26. جمال می‌نویسد

    سلام بازنشسته تامین اجتماعی با دریافتی 13میلیون دریافتی باسپرده گذاری مورد نظرتان میتوانم وام بگیرم
    ممنون

    13
    2
  27. جمال می‌نویسد

    سلام
    من بازنشسته تامین اجتماعی هستم بامستم ی ماهانه 13میلیون میتوانم سپرده گذاری نموده ووام دریافت نمایم
    ممنوم

    8
  28. لیلا.خ می‌نویسد

    با سلام
    من میخوام وام بگیرم اعتبارسنجی شدم ولی تصمیم گرفتم از مقدار اعتبار سنجی وام کمتری بگیرم آیا امکان پذیر هست ؟ و اگه هست بقیه امتیازم از بین میره یا ذخیره میشه ؟
    ممنون میشم پاسخ بدید

    16
    9
  29. شیخی می‌نویسد

    بدبختیش اینه که بانک رسالت تو شهرستان ما نیست که بخوایم حضوریم بریم پیگیری کنیم همینجوری معلق موندیم خداروخوش نمیاد حداقل جواب مردم رو بدید بدونن چکار کنن من به هوای وام کلی قرض کردم به والله خواهشاً پاسخگو باشید

    6
    2
    1. مجتبی کرمی می‌نویسد

      سلام، فرایند دریافت وام کاملا آنلاینه. ابتدا در ام رسالت حساب باز کنید. بعد در سامانه ی مرآت اعتبارسنجی شوید. بعد که حسابتا فعال شد وام بگیرید

      3
  30. شیخی می‌نویسد

    سلام من برای وام بهزیستی ثبت‌نام کردم همه کارامو انجام دادم نزدیک یکماهه که بانک گفته خودمون زنگ میزنیم کی خدا میدونه خودمم تماس میگیرم جواب نمیدن راهکار چیه ما اگه نیاز نداشتیم که سراغ وام نمیرفتیم یه جواب درست بدید مردم بدونن باید چکار کنن به هوای وام خیال نبافن

    1
وام بدون چک و ضامن
×
وام بدون چک و ضامن
تا 50 میلیون تومان
دیجی‌پی