رده خرید اقساطی دیجی شهر

دیجی شهر

شرکت
حداکثر اعتبار
200 میلیون تومان
سود
23 %
نرخ موثر
33.11 %
  • این نرخ برای بازپرداخت ۱۲ ماه است.
  • نرخ موثر برحسب دوره‌‌های مختلف بازپرداخت متغیر است
  • برای حداکثر زمان بازپرداخت ۶۰ ماه،‌این نرخ ۲۹.۷۹ درصد است
نوع اعتبار
کیف پول
حداکثر مدت بازپرداخت
60 ماه

دوره بازپرداخت به عهده شخص وام گیرنده و بین ۶ تا ۶۰ ماه است

پیش‌پرداخت
ندارد
مبلغ اقساط
5,638,094 تومان

این مبلغ قسط برای حداکثر سقف سود و حداکثر بازپرداخت است.

مدل ضمانت
چک

در دیجی شهر ضامن کسر از حقوق نیز بعنوان ضمانت مورد قبول است

سایت‌هایی که می‌توان خرید انجام داد
فروشگاه‌های موجود در سایت دیجی شهر
مدل پرداخت اقساط
آنلاین
کالاهای مورد خرید
دیجیتال، لوازم خانگی، موتور سیکلت، آرایشی و بهداشتی، مبلمان، ابزار صنعتی
اعتبارسنجی
غیرحضوری
جریمه دیرکرد
دارد
وب سایت

خرید قسطی کالا با دریافت وام فوری خرید کالا

اگر شما هم جز افرادی محسوب می‌شوید که به دنبال خرید قسطی کالا هستید و می‌خواهید با دریافت وام اینترنتی فوری، کالاهای مورد نیاز خود را خریداری کنید، می‌توانید از خدمات دیجی شهر استفاده کنید. امکان دریافت وام آنلاین جهت خرید قسطی کالا از دیجی شهر تا سقف 200 میلیون تومان با بازپرداخت اقساط 60 ماهه، برای خرید انواع کالای مصرفی مثل لوازم منزل، کالای دیجیتال، موتورسیکلت و…. در دیجی شهر فراهم است. در ادامه، برخی از مهم‌ترین مزایایی که می‌توانید با دریافت وام اینترنتی بدون ضامن از آن برخوردار شوید، برایتان شرح داده شده است؛ از این رو از شما دعوت می‌کنیم با این مطلب همراه شوید.

معرفی خدمات دیجی شهر

دیجی شهر با ارائه وام کالا جهت خرید قسطی، به متقاضیان دریافت وام، تسهیلات مختلفی ارائه می‌دهد. خدمات دیجی شهر برای ارائه وام به متقاضیان مختلف متناسب با رتبه اعتباری آن‌ها طبقه بندی می‌شود.

دیجی شهر یک وب‌سایت ارائه "وام خرید کالا" است که تلاش می‌کند تجربه متفاوتی را برای متقاضیان خرید کالای اقساطی فراهم کند. ارائه وام با کمترین کارمزد مدت بازپرداخت ۶۰ ماهه و تسهیلات تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان از مزایای اصلی دیجی شهر محسوب می‌شود.

مزایای دریافت وام از دیجی شهر

برخی از مهم‌ترین مزایای دیجی شهر که این لندتک را از سایر لندتک‌های دیگر متمایز می‌کند، عبارتند از:

  • کمترین میزان کارمزد
  • سقف دریافت وام بالاتر
  • مدت بازپرداخت بیشتر
  • بدون نیاز به ضامن
  • مدت زمان کمتر در اعطای وام
  • اعتبارسنجی رایگان
  • و…

کمترین کارمزد و کمترین نرخ موثر

یکی از مهم‌ترین مزایای دریافت وام از دیجی شهر، کمترین میزان کارمزد آن است. متقاضیان دریافت وام متناسب با مدت زمان بازپرداخت وام خود، سطح کارمزد مختلفی را می‌پردازند:

  • ۶ ماهه: ۵ % کارمزد تسهیلات
  • ۱۲ ماهه: ۵ % کارمزد تسهیلات
  • ۱۸ ماهه: ۶/۷۲ % کارمزد تسهیلات
  • ۲۴ ماهه: ۸/۲۴ کارمزد تسهیلات
  • ۳۰ ماهه: ۹/۲۴ % کارمزد تسهیلات
  • ۳۶ ماهه: ۹/۹۶ % کارمزد تسهیلات
  • ۴۲ ماهه: ۱۰/۶۴ % کارمزد تسهیلات
  • ۴۸ ماهه: ۱۱/۲۹ % کارمزد تسهیلات
  • ۶۰ ماهه: ۱۲/۵۲ % کارمزد تسهیلات

دریافت وام با کارمزد کم یکی از مزایای شگفت انگیز برای دریافت تسهیلات محسوب می‌شود. در واقع نرخ کارمزد وام هر چه کمتر باشد، مبلغ دریافتی بیشتری به عنوان تسهیلات در حساب کاربری متقاضی شارژ خواهد شد.  اگر به دنبال وام کم بهره یا به عبارت دیگر وام با کمترین کارمزد هستید، دیجی شهر این امکان را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید کالای بیشتری را خریداری کنید و در نتیجه میزان دریافتی شما نسبت به سایر رقبا افزایش چشمگیری داشته باشد. شما می‌توانید با مراجعه به جدول مقایسه سایت‌های خرید قسطی بهترین گزینه‌های خود را مقایسه کنید.

 

سقف دریافت وام بالاتر

سقف میزان وام دریافتی یکی دیگر از مهم‌ترین مزایایی است که دیجی شهر را از دیگر رقبا متمایز می‌کند. متقاضیان دریافت وام آنلاین (رتبه‌های اعتباری A و B) می‌توانند بدون ضامن، تنها با یک فقره چک معادل 120 میلیون تومان وام دریافت کنند. همچنین با ضامن (یک چک ضمانت دیگر) می‌توانند تا 200 میلیون تومان وام آنلاین جهت خرید کالا دریافت کنند. البته خوب است بدانید که کلیه رتبه‌های اعتباری با ارائه گواهی کسر از حقوق، می‌توانند تا سقف 200 میلیون تومان اعتبار دریافت کنند.

از این رو اگر از متقاضیان دریافت وام با سقف تسهیلات بیشترهستید، دیجی شهر می‌تواند گزینه معقولانه‌تر و اقتصادی‌تری برای شما باشد.

سقف وام لوازم خانگی دیجی شهر متناسب با نیاز شما تا 200 میلیون تومان تعیین شده است که البته خودتان می‌توانید مبلغ اعتبار دریافتی را با توجه به سقفی که در نظر دارید تغییر دهید. یکی دیگر از مزیت‌های دریافت وام کالا از دیجی شهر، امکان بازپرداخت 60 ماهه است. در واقع دریافت وام زمانی یک سرمایه‌گذاری جذاب و پر سود محسوب می‌شود  که سقف اعتبار طولانی‌تر باشد و با گذشت زمان و افزایش تورم، میزان پرداختی کاربر نسبت به حقوق دریافتی کمتر شده و ارزش خودش را حفظ کند.

حداکثر مدت بازپرداخت وام

مدت بازپرداخت وام کالا دیجی شهر متناسب با نیاز شما تا 60 ماه تعیین شده است که البته خودتان می‌توانید مبلغ اعتبار دریافتی را حتی تغییر دهید و میزان مهلت بازپرداخت اقساط وام را مشخص کنید. اما چیزی که به عنوان مزیت شناخته می‌شود همین سقف 60 ماهه به عنوان  بازپرداخت تسهیلات است که در نتیجه باعث کسب سود بیشتر خواهد شد.  در واقع دیجی شهر نسبت به سایر لندتک‌هایی که وام خرید کالا ارائه می‌دهند، بیشترین مدت بازپرداخت را دارد. از این رو برای متقاضیانی که تمایل دارند وام خود را در اقساط بلند مدت پرداخت کنند، گزینه اقتصادی خوبی محسوب می‌شود.

دریافت وام با یک چک

دریافت اعتبار 120 میلیون تومانی با یک فقره چک بدون نیاز به ضامن، مهم‌ترین خدمتی است که از سوی دیجی شهر به متقاضیان دریافت وام خرید کالا ارائه می‌شود.  برای خرید اقساطی با چک از دیجی شهر می‌توانید متناسب با درجه اعتباری خود، وام اینترنتی فوری دریافت کنید.

با ارائه چک ضمانت وام، می‌توانید انواع کالای دیجیتال، موتور سیکلت، لوازم منزل، تجهیزات و ابزار و… را تهیه کنید. از این رو اگر شما هم به دنبال دریافت وام با چک صیادی به همراه کمترین میزان کارمزد و بیشترین سقف اعتبار هستید، دیجی شهر این مهم را برای شما فراهم می‌کند.

حداقل زمان مدت زمان اعطای وام

نخستین گام برای خرید اقساطی کالا، انتخاب مجموعه‌ای است که بتوان ضمن اعتماد به آن "کالای هدف" خود را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب از آن خریداری کنیم. منظور از کالای هدف، در واقع همان کالای مورد نیازی است که باید متناسب با سقف اعتبار مورد نظر و مدت بازپرداخت آن خریداری کرده و ضمن برطرف کردن نیاز خود، جلوی پرداخت هزینه مضاعف برای خرید همان کالا در آینده بگیریم.

اما مهم‌ترین نکته‌ای که ذهن متقاضی دریافت وام را در وهله اول مشغول می‌کند، سقف اعتبار دریافتی، سود بازپرداختی سالانه و ضمانت است. تا اینجا هر سه را دیجی شهر برای متقاضیان دریافت وام آنلاین فراهم کرده است؛ به عبارتی این سه مزیت در دیجی شهر عبارتند از:

  • برخورداری از بیشترین سقف اعتبار (200 میلیون تومانی)
  • برخورداری از حداکثر مهلت بازپرداخت اقساط (60 ماهه)
  • دریافت وام تا 120 میلیون تومان بدون نیاز به ضامن

همچنین خوب است بدانید که دریافت وام فوری 2 روزه مخصوص شهر تهران مزیتی است که دیجی شهر از آن برخوردار است.  اگر نیاز به وام فوری دارید، با ثبت درخواست وام سریع خود می‌توانید همین حالا اقدام به دریافت اعتبار خرید آنلاین کالا کنید.  وام فوری با چک، تا سقف 200 میلیون تومان با بازپرداخت 60 ماهه به همراه کمترین میزان کارمزد، نکته‌ بسیار مهمی است که دیجی شهر را از سایر رقبا متمایز می‌کند.

 

اعتبارسنجی رایگان

تا پیش از این نیاز بود که برای دریافت وام کالا، هزینه‌ای را برای اعتبارسنجی پرداخت کنید. فرض کنید قرار باشد که از چند جای مختلف اعتبار دریافت کنید و در نتیجه مجبور باشید هر دفعه هزینه‌ای را بابت اعتبارسنجی پرداخت کنید. اعتبار سنجی رایگان یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که از سوی دیجی شهر برای کاربران در نظر گرفته شده تا دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌ برای دریافت اعتبار خرید کالای خود نداشته باشند. از این رو دریافت وام با اعتبار سنجی رایگان مزیت دیگری محسوب می‌شود که از سوی دیجی شهر برای به متقاضیان ارائه می‌شود.

 

تعیین میزان اعطای وام بر اساس رتبه اعتباری فرد

منظور از رتبه اعتباری، خوش حسابی فرد در پرداخت اعتبارات دریافتی خود در طول سالیان مختلف است. به عبارتی اگر فرد جزء مشتریان خوش حساب محسوب شود که وام‌های قبلی خود را به موقع پرداخت کرده باشد، دارای رتبه اعتباری A خواهد بود.

جزئیات دریافت وام برای رتبه‌های اعتباری مختلف عبارت‌اند از:

 

 رتبه اعتباری A

  • با دو چک (یک چک از متقاضی و یک چک از ضامن) : 200 میلیون تومان
  • با یک چک متقاضی یا چک ضامن:: 120 میلیون تومان
  • با قرارداد لازم الاجرا: 60 میلیون تومان

 

 رتبه اعتباری B

  • با دو چک (یک چک از متقاضی و یک چک از ضامن) : 200 میلیون تومان
  • با یک چک متقاضی یا چک ضامن: 100 میلیون تومان
  • با قرارداد لازم الاجرا: 30 میلیون تومان

 

 رتبه اعتباری C

 

  • با قرارداد لازم الاجرا و اخذ گواهی کسر از حقوق توسط متقاضی یا ضامن : 200 میلیون تومان
  • با دو فقره چک متقاضی یا چک ضامن: 60 میلیون تومان

 

رتبه اعتباری D

  • با قرارداد لازم الاجرا و اخذ گواهی کسر از حقوق توسط متقاضی یا ضامن : 200 میلیون تومان

 

فاقد رتبه اعتباری

  • با یک چک و گواهی کسر از حقوق توسط متقاضی یا ضامن : 200 میلیون تومان
  • با دو چک ( چک متقاضی یا ضامن) : 100 میلیون تومان
  • با قرارداد لازم الاجرا و اخذ گواهی کسر از حقوق توسط متقاضی یا ضامن : 60 میلیون تومان

 

نکته: فاقد رتبه اعتباری به افرادی اطلاق می‌شود که تاکنون وام یا اعتباری از سوی موسسات مالی با بانک‌های مختلف دریافت نکرده‌اند.

دریافت وام با گواهی کسر از حقوق تا 200 میلیون تومان برای همه رتبه‌های اعتباری

همچنین خوب است بدانید که کلیه رتبه‌های اعتباری D / C / B / A و فاقد رتبه اعتباری با ارائه گواهی کسر از حقوق، می‌توانند تا سقف 200 میلیون تومان اعتبار خرید کالا دریافت کنند.

مزایای خرید قسطی

دیجی شهر با ارائه وام تا "سقف 200 میلیون تومان" و مهلت "بازپرداخت 60 ماهه" تسهیلات خرید کالای مصرفی با دوام را به متقاضیان ارائه می‌دهد. اما علاوه بر این دو مزیت ویژه، دیجی شهر برای متقاضیان خرید کالا قسطی امکانات منحصر‌به‌فرد دیگری را هم در نظر گرفته است که در مقایسه با رقبا، بی‌نظیر است. دریافت وام تا 120 میلیون تومان بدون ضامن و تنها با یک برگه چک صیادی بابت ضمانت پرداخت اقساط در طول 60 ماه و دریافت 200 میلیون تومان با دو چک، دیجی شهر را به بزرگترین لندتک ایران در زمینه درخواست وام ضروری خرید کالا تبدیل کرده است. برخی از مهم‌ترین مزایای دیجی شهر عبارتند از:

  • کارمزد پایین‌تر
  • اعتبار سنجی رایگان
  • سقف پرداخت بیشتر
  • ضمانت فقط با یک چک
  • مدت بازپرداخت 60 ماهه
  • ارائه وام فوری (شارژ کیف پول ظرف مدت 2 روز کاری)

 

همچنین یکی از مهم‌ترین مزایای که دیجی شهر به کاربران خود ارائه می‌دهد "اعتبارسنجی رایگان" است! از این رو اگر به دنبال دریافت وام آنلاین به صورت فوری هستید و تمایل دارید بدون سختی‌های مرسوم یعنی رجوع به بانک، طی کردن مراحل سخت و پیچیده، ضامن و… وام دریافت کنید، می‌توانید همین حالا وارد وبسایت دیجی شهر شوید و درخواست وام آنلاین خود جهت خرید کالا را ثبت کنید.

مراحل دریافت وام از وب‌سایت دیجی شهر

برای دریافت اعتبار از دیجی شهر، متقاضی باید مراحل زیر را سپری کند:

ثبت درخواست: با مراجعه به وب‌سایت دیجی‌ شهر و کلیک روی گزینه درخواست وام، وارد پنل کاربری می‌شوید و درخواست وام را انتخاب می‌کنید.

ثبت اطلاعات شخصی: بعد از ثبت درخواست، اطلاعات شخصی و شغلی خود را وارد می‌کنید.

اعتبارسنجی: در این مرحله باید اعتبارسنجی خود را در پنل دیجی شهر انجام دهید تا رتبه اعتباری شما مشخص شود.

تعیین میزان درخواست وام: در این مرحله با توجه به رتبه اعتباری خود، می‌توانید میزان وام و تعداد ماه‌های بازپرداخت اقساط را انتخاب کنید.

تکمیل اطلاعات: در این مرحله باید مدارک هویتی، سپس مدارک سکونتی و شغلی خود را وارد کنید.

انتخاب شعبه بانک شهر: بعد از بارگذاری مدارک مورد نیاز، شعبه‌ بانک دلخواه‌تان را انتخاب می‌کنید.

مراجعه به شعبه: با مراجعه به شعب بانک شهر نسبت به تایید و امضای مدارک اقدام کنید.

*برای متقاضیان تهرانی: متقاضیانی که در تهران زندگی می‌کنند برای دریافت اعتبار خود نیازی به مراجعه شعبه ندارند و نماینده دیجی شهر پس از هماهنگی، با رجوع به درب منزل، امضای مدارک را از فرد خواهد گرفت. اما در سایر شهرستان‌ها باید حتما به شعبه انتخابی خود رجوع کنید تا اعتبار در کیف پولتان واریز شود.

بررسی مدارک: پس از بررسی‌ مدارک و اطلاعات‌ وارد شده، پشتیبانی دیجی شهر با شما تماس می‌گیرد و هماهنگی‌های لازم جهت دریافت وام را انجام می‌دهد.

دریافت وام و شارژ کیف پول: پس از تایید دریافت وام شما در بانک، کیف پول شما در فروشگاه دیجی شهر شارژ شده و می‌توانید کالای دلخواه خودتان را خریداری کنید.

مدارک مورد نیاز برای دریافت وام از دیجی شهر

  • تصویر مجوز فعالیت (برای صاحبان مشاغل آزاد)
  • گواهی اشتغال به کار
  • چک متقاضی و ضامن (در صورت نیاز)
  • تصویر شناسنامه و کارت ملی
  • تصاویر مدارک محل اقامت
  • تصویر کارت پایان خدمت (برای آقایان)

چه محصولاتی را می‌توان با دریافت وام کالا خریداری کرد؟

برخی از بهترین کالاهایی که می‌توانید از فروشگاه دیجی شهر خریداری کنید عبارتند از:

  • کالای دیجیتال

مهم‌ترین کالاهای دیجیتال موجود در فروشگاه خرید اقساطی آنلاین دیجی شهر عبارتند از: گوشی موبایل، لپ تاپ، دوربین عکاسی، تجهیزات ذخیره‌سازی و…

  • لوازم منزل

مهم‌ترین کالاهای دیجیتال موجود در فروشگاه خرید اقساطی آنلاین دیجی شهر عبارتند از: فرش، مبلمان، یخچال، ماشین لباسشویی و…

  • موتورسیکلت

خرید انواع موتور سیکلت قسطی در کلاس‌های مختلف از نیکد و اسپرت گرفته تا اسکوتر در فروشگاه دیجی شهر موجود است.

سایر کتگوری محصولات موجود در وبسایت دیجی شهر عبارتند از:

  • آرایشی بهداشتی
  • تجهیزات و ابزار
  • ورزش و سفر
  • و…

 

سوالات متداول

میزان دریافت سقف اعتبار از فروشگاه آنلاین دیجی شهر چقدر است؟

کلیه رتبه‌های اعتباری با اعطای گواهی کسر از حقوق و یک فقره چک ضمانت، می‌توانند تا سقف 200 میلیون تومان اعتبار خرید کالا دریافت کنند.

کالاهای موجود در دیجی شهر شامل چه مواردی می‌شوند؟

در دیجی شهر انواع بسیاری از کالا (موتورسیکلت، مبلمان، فرش، تلفن همراه، دوربین، ساعت هوشمند، کنسول بازی و…) برای خرید قسطی با دریافت وام آنلاین وجود دارد.

برای دریافت اعتبار 200 میلیون تومانی از دیجی شهر باید چه مراحلی را طی کرد؟

برای دریافت وام باید وارد سایت دیجی شوید و از طریق آیکون بالای صفحه روی "درخواست وام" کلیک کنید. سپس مراحل را طبق آنچه در بالا گفته شد، طی کنید. سپس اعتبار دریافتی روی کیف پول شما شارژ می‌شود و می‌توانید خرید کنید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

41 دیدگاه
  1. علی می‌نویسد

    سایتشون وتحویل کالاشون افتضاحه و فقط بهت دروغ میگن. کلی طول میکشه که کالا رو تحویل بدن و وقتی هم تحویل میدن کالا ناقصه. قیمتش هم نسبت به فروشگاه های دیگه مثل دیجی کالا ( که خودش خیلی گرونه) گرون تره.

    1
    1. نیلوفر می‌نویسد

      کالا به کنار ،نمیگن تایید کننده نهایی بانک هست،یعنی مدارک بارگذاری شده رو می‌بری بانک با رتبه اعتباری بالا و فرقی هم نکرده موقع تحویل مدارک رتبه اعتباری،هزار مدرک دیگه ازت می‌خوان و میگن ب دیجی شهر کار نداریم و هزار مانع دیگه ،تازه ضامن حضوری میاد امضا میزنه ،ی دفعه ی مدارک دیگه میخوان

  2. مهدی غلامی می‌نویسد

    تابحال اینقدرآدم دروغگو ونمیخوام ازواژه هایی استفاده کنم که ..‌‌.فقط بدونیددوره ای که مردم چیزی رانمیدونستندگذشت همیشه سعی کنیدازداشته هاتون بگیدشماکه قداین حرفهانیستیدکه اینجوری تبلیغ میکنیدیه گوشی S23ULTRA رانتونستیدیک ماهه به من برسونیدوهرروزیه دروغ میگیدکالاهای دیگه راچکارمیکنید

    1
  3. Milad می‌نویسد

    میخاستم درخواست بدم ولی اومدم نظرات دیدم پشیمون شدم.مرسی از کسانی ک واقعیت رو نوشتن و بقیه رو آگاه کردن…

    5
  4. وحید می‌نویسد

    سلام.
    چند روزه داخله قسمت استان نام شهر وارد نمیشه. مسخره کردین فقط تبلیغات بلدین انجام بدین

    1
    1. نیلوفر می‌نویسد

      آقا ادامه نده،دیجی شهر بارگذاری مدارک قبول بشه ،تازه کار اصلی با بانک هست آیا تایید کنه یا نه،حتی تغییر رتبه اعتباری هم طی روند نداشته باشی ،باز بانک تعیین کننده است،و بعد از بردن مدارک حضوری شروع میشه مدارک دیگه خواستن ،این ب کنار ،من ضامن بردم امضا کرده بعد دوباره ایراد

    2. امین می‌نویسد

      وقتی کد پستی رو بدی خودش این دوتا فیلد رو پر میکنه نیاز نیست شما وارد کنی

      1
  5. Reza می‌نویسد

    افتضاح ترین ازین سایت ندیدم. واسه مدارک سکونت اجاره نامه قبول نکرد. میگه سند بفرست. خب من ملک استیجاری که صاحب ملک هم نزدیک نیست چجوری سند بفرستم. تازه این قد هم تاخیر دارن که….
    به جاش در عرض دو روز از دیجی پی 30 تومن گرفتم بی دردسر

    1
  6. جعفر می‌نویسد

    وام گرفتن خیلی راحته دو روزه میدن هیچ اذیتی نمی کنن که هیچ خیلی هم بر خورد خوب دارن اما پول که واریز شد حالا بیا کالا بخر کلش ۱۰ رقم جنس دارن رو همه جنس ها زدن نا موجود واقعا در شن یک بانک نیست وام بده تو را راهنمایی کنه به سایت بی در وپیکر این بانک فقط دنبال سود خودشه این چک از تو بگیره تا دو برابر اون پولی به کیف پول تو واریز کرده را بگیره از ۱۲۰ میلیون در جا ۱۰ میلیون کار مزد میگیره این هم عیبی نداره لااقل یا چند تا فروشگاه حضوری معرفی کنه مردم برن انتخاب کنن بخرن یا وام به حساب شخص واریز کنن بره هر چه دوست داره بخره آقای بانک تو که چک صیادی با سود و کار مزد گرفتی به تاریخ همون روزو ثبت کردی دنبال چی میگردی تو از مردم حمایت می کنی یا از اقتصاد بد کشور سو استفاده می کنی تا صندوقتو درست حسابی پر کنی در هر کجای دنیا بگی همچون بانکی در ایران وجود داره در جا بهت پنا هندگی میدن

    7
  7. محمد می‌نویسد

    لطفا این همه تبلیغ واهی نکنید اول می نویسید بدون ضامن وچک وقتی مدارک ولی وقتی مراجعه به بانک شهر می کنیم ضامن کارمند رسمی می خواهد

    3
  8. ممقانی می‌نویسد

    وقتتون رو تلف نکنید.حتی رتبه آ هم باشی و کمترین مبلغ وام بخوای،ازت ضامن کارمند با گواهی کسرحقوق میخوان.تماس هم بگیری میگن بانک حق داره هرضمانتی اخذ کنه.

    5
  9. میلاد می‌نویسد

    سلام
    من شاغل بخش دولتی و بصورت شرکتی هستم
    رتبه اعتباری من (B) هست
    نه کسر حقوق دارم نه چک به نام خودم
    آیا میتونم با معرفی ضامن چک دار از این وام استفاده کنم؟

    1
    3
  10. ایرج می‌نویسد

    همش دروغه برا خرید بدون ضامن همه مراحل انجام دادم بعد کلی هزینه به بانک مراجعه کردم گفتن سه تا ضامن لازمه

    5
  11. داود می‌نویسد

    سلام من هم درخواست ۶۰ میلیون وام دادم پس از معرفی به بانک درخواست ضامن کردند اما تو تبلیغات نوشته بدون ضامن .متاسفانه کسی هم پاسخگو نیست

    8
    1
  12. مرتضی می‌نویسد

    بایک فقره چک و مدرک همش دورغه .الکی الکی رفتم گواهی گرفتم ،چک هم دارم رفتم بانک شعبه آبادان بهم میگه باید ضامن رسمی بیاری اخه برا ۵۰ میلیون ضامن رسمی.
    بعد هم با بی ادبی جوابم داد.
    زنگ زدم پشتیبانی میگه هرچه بانگ میگه.

    8
  13. مرتضی می‌نویسد

    بایک فقره چک و مدرک همش دورغه .الکی الکی رفتم گواهی گرفتم ،چک هم دارم رفتم بانک شعبه آبادان بهم میگه باید ضامن رسمی بیاری اخه برا ۵۰ میلیون ضامن رسمی.
    بعد هم با بی ادبی جوابم داد
    زنگ زدم پشتیبانی میگه هرچه بانگ میگه

    6
    2
  14. بهروز می‌نویسد

    خب چه کاریه ؟؟؟ برای خرید لوازم منزل اونم ایرانی ، شما هر کجا چک بدید یا بخواهید قسطی خرید کنید ، با دریافت سود پولشون بهتون میدن

    6
  15. علی می‌نویسد

    با سلام خدایی ناحق نگید من از شعبه قصردشت شیراز گرفتم با یه فقره چک 100 ملیون نهایت 10 روز شد خیلی خوش برخورد و مودبانه رفتار کردن هم دیجی شهر هم کارمندان و رییس شعبه بانک اقا اگر مدارکتون مشکل داره و رد صلاحیت میشید نیاید بگید دیجی شهر زده و بانک شهر فلانه همه چیز و واضح توضیح داده و شما با چشم باز خرید میکنید هم قیمت هم کیفیت در ضمن گارانتی داره هر چیزی که خرید میکنید مشکلی داشت به راحتی میتونید به پشتیبان مربوطه مراجعه کنید با تشکر

    7
    10
    1. نیلوفر می‌نویسد

      نه آقا شما ی دونه اینطوری گرفتی بخدا با سند و مدرک ثابت میکنم ضامن امضا کرد تموم شد بعد دوباره بانک مانع انداخت
      اعتبار سنجی درست ،تغییر نکرده بود ،همه مدارک رو که بارگذاری کرده بودم ،تحویل بانک دادم،بعد گفت ی ضامن دیگه،بردم،امصا ضامن تموم شد باز دوباره مانع

    2. احمد می‌نویسد

      احسنت بر شما من خانمم چند ماه پیش با یک فقره چک صیادی معتبر بنفش پنجاه ملیون وام خرید کالا گرفت و پنجاه تومان رو چهارتا گوشی خریدیم و دوتاش برای خودمون برداشتیم سه تاشو فروختیم که بیست و پنج ملیون هم پول نقد گیرمون اومد حالااگه وام پنجاه ملیون میخواستیم بگیریم پنجاه ملیون باید سه ماه تو بانک میگذاشتیم بعد چک و دوتا ضامن هم باید پیدا میکردیم تا بتونیم پنجاه تومان وام بگیریم تشکر از شما که چنین تهسیلاتی رو در اختیار مردم قرار میدید اما خیلی ها فحش میدن وتوهین میکنند بدون اینکه اصل واقعیت طرح و این موضوع رو دقیق بررسی کنند هم یک عده تحت تاثیر قرار می گیرند و ازاین فرصتی که ایجاد شده به نسبت سایر وام ها و بانکها که تهسیلات دردسر آفرین رو برای مردم ایجاد میکنند باعث میشن که عده ای حرفهای کذب این اشخاص اثر کند بهشون و نرن سمت استفاده ازاین طرح نسبتا بی دردسرتر نسبت به سایر وام های بانک های که نیازی به توضیخ نیست گرفتن ده ملیون وام از بانک رو …

      3
      1
  16. محمد می‌نویسد

    اصلا وقت خودتون رو صرفاین وام دیجی شهر نکنید و گول تبلیغات دروغش رو نخورید.نوشته بدون چک و با اعتبار سنجی ولی وقتی تمام مدارک شغلی و درامدی خوذت که محرمانه هم هست بارگذاری میکنی و پیام مراجعه به شعبه میاد تازه داستان شروع میشه و باید ضامن ببری و از نو دوباره تمام مدارک رو علاوه بر مدارک جدید که بیشتر میخوره بهانه ندادن وام کالا هست رو مطالبه میکنند درجایی که تو تبلیغات اصلا صحبتی از ضامن نیست و فقط اعتبار سنجی رو میخوان.در هر حال وقتتون رو تلف نکنید با ضامن همه بانک ها وام نقدی میدند و مجبور هم نیستت کالای بنجول رو با 15 درصد قیمت بیشتر از دیجی شهر بخرید

    11
  17. سید رضا می‌نویسد

    سلام سوال مهمی دارم و اینکه من می‌خوام ساختمان دامداری بسازم و با پول وام مصالح ساختمانی بخرم و از جای دیگه و فروشگاه دیگه خرید کنم میشه یا نمیشه؟

    2
  18. مهدی می‌نویسد

    همه جوره از مردم سود و کارمزد میگیرن واسه ۵۰میلیون ۵میلیون ازم کارمزد گرفتن، سود بانکیشون هم ۲۳ درصد به بالاست ، فروشگاه هم گرونتر از بیرونه… واقعا مرزهای دزدی رو جابجا کردن…

    16
    1
  19. علی می‌نویسد

    مزخرف ترین بانک همین بانک شهر به شعبه های بانکی که مراجعه می کنی کارکنان بی خودی داره فقط سنگ اندازی می کنند نه وام میدن ونه جوابگویی درست دارن این سایت هم فقط کلاهبرداری بس هر کی پول تو این بانک گذاشتن پشیمان شده از بانک آقای قالیباف بیشتراز این هم انتظار نداریم

    13
    2
  20. علی می‌نویسد

    این سایت کلاهبرداره قیمت جنساشون خیلی گرونه از این ور باید سود بانکی بدی کارمزد سایتم بدی جنساشم از همه جا گرون تره

    7
  21. لقمان می‌نویسد

    ببخشید یه سوال داشتم .من اگه یه وام از دیجی شهر بگیرم و به حساب کیف پولم واریز بشه .بعداً باهاش یه موتور بخرم و از حساب کیف پولم برداشت بشه .سندش چه جوری به نامم میزنن؟ موقعی که خریدند به نامت میزنن یا باید قسطت تموم بشه اون موقع میزنن به نامت ؟؟؟لطفا‌اونای که آگاهی دارند جواب بدند ممنون میشم

    11
    1
    1. احمد می‌نویسد

      سندش رو وقتی کل قسط ها رو پرداخت کردی به نامت میزنند ولی یک کاغذ خرید که موتور به نام شما هست رو بهت میدن که اگر پلیس گیرداد نگه موتور دزدی هست مشکلی نیست موتور اگر میخوای بخری بخر سندش هم آخرین قسط رو پرداخت کردی بهت میدن و به نامت میشع

      2
  22. سینا می‌نویسد

    کسی میدونه کالا رو چند روزه تحویل میده؟

    1
    5
  23. سعید می‌نویسد

    دروغ گو و تبلیغات کذبه فریب نخورید
    من وام شصت میلیونی خود ضامنی با چک را تکمیل کردم و به شعبه مربوطه هم رجوع کردم که متاسفانه رئیس بانک با سنگ اندازی و هزار آره و بیار و ببر آخر سر بهم میگه نامه کسر از حقوق هم برام بیار تا بهت شصت تومان وام که پنج کمیسیون کم میشه و حداقل شش و نیم کارمزد بانک در غالب کارت اعتباری که فقط از فروشگاه های دیجی شهر بخرید ۴۷۵۰۰ با سود ۲۳ درصد بهت میدم

    8
    1
  24. رضا می‌نویسد

    شاید وام رو راحت بگیرید ولی قیکت کالا ها توی سایتش به شدت بیشتر از بازاره و عملا دانسته داره سرتون کلاه میره.

    9
  25. ایلقار می‌نویسد

    شعبه بانک شهر فقط دراستان اردبیل هس ماهم شهرستانیم نمیشه نماینده دیجی شهر بیاد شهرستان واسه تحویل مدارک

    3
  26. محمد می‌نویسد

    دیجی شهر کلاهبرداری ین وامی که به عمرم دیدم وام ۱۲۰ گرفتم ۸۰ تومن سود ۱۵ تومن هم کارمزد خود کارمند بانک هی میگفت نگیر گوش نکردم اونوقت میخاستم موتور بگیرم تمام موتور ها رو بعد گرفتن وام میزنه ناموجود چندتا گذاشته همشون ۲۰ میلیون بالای قیمت بازار

    9
  27. رضاموسوی می‌نویسد

    من تقاضا کردم پس ازتاییدسایت که اعتبارمBبودبعدازانتخاب شعبه،مراجعه کردم مدارک اصلی روارائه دادم وبایک برگ چک مبلغ ۴۰تومان وام باتشکیل پرونده همون روزساعت۱۳به حسابم واریزوبعدازحساب برداشت و به کیف پول دیجی کالاواریزشد،خدائیش بی دردسرخریدانجام دادم.تاحالاچندین مرتبه وام خریدکالاازبانکهاگرفتم ولی بی آزارترین وام همین تسهیلات مرتبه دیجی شهربودکه کلأ۵روزنشد.ناگفته نمونه حتمأمدارکهاروبررسی کنیدکامل باشه،مدرک درآمدی و بخصوص کدپستی محل سکونت

    17
    8
    1. عبدی می‌نویسد

      اعتبار رد چطوری به کیف پول دیجی کالا منتقل کردی؟

      3
      1. علی می‌نویسد

        اولا بانک که میری شرایط خودشو داره و ۱۲و نیم از صد تومن وامو بانک اول برمیداره همون سودشو ، و ۸۷ و نیم میزنه به کارتت که همون کارتو فقط از همین فروشگاهی که معرفی کرده میتونی خرید کنی نه جای دیگه نقدی هم نمیتونی برداری ، دوماً فروشگاه هم خیلی گرون زده حق انتخاب فروشگاهو ندای مقایسه کنی میبینی ،در واقع شما باید هم به بانک سود بدین هم وسایلو گرون بخرین درحالی که فروشگاه نقدی پولشو برمیداره اما خیلی گرون ، من برای نمونه گوشی اپل ۱۳ رو با چندین فروشگاه مقایسه کردم و موتور سیکلت و چیزای دیگه حالا خود دانی عزیز

        8
        1. حامد می‌نویسد

          یعنی چی 12 تومن بر میداره توی وبسایت واضح نوشته واسه 100 تومن 5 تومن کارمزد برمیداره….. اگه کسی میدونه لطفا راهنمایی کنه کلاه سر مردم نره

          2
          1. یزدان می‌نویسد

            عالی

            1
            1
          2. یزدان می‌نویسد

            عزیر ۵ درد صد -کارمزد یعنی ۱۲ میلیون از وامتو بخاطر گرفتن مدارک ازت دستمزد میگیره -بعد جنابالی اگر ۶۰ ماهه بخوای وامو پس بدید دقیق واسه صد تومان ۶۰ تومان دیگه سودمیگیره که درکل شما ۱۷۲ میلیون باید پس بدی

            3
          3. محمد می‌نویسد

            سلام شما ازشون وام گرفتید؟اوکی بود؟

            1
          4. حامد می‌نویسد

            زنگ زدم پرسیدم اینکه برای 100 تومن 12 تومن برداره وجود نداره… و کارشناس پشت تایید کرد بعضیا که رد میشن دلیل اش اینه بعضا شعب سلیقه ای رفتار میکندد… خودش گفت برم فلان بانک…

            4
            4
  28. محمد می‌نویسد

    کاملا الکیه بعد از بررسی مدارک چون جواز کسب محل کارم به نام همسرم بود کارشناس مدارک رو رد کرد. با پشتیبانی دیجی شهر تماس گرفتم گفتن که کارت مباشرت باشه اوکیه. بعد از کلی دردسر و حدود 500 هزارتومان هزینه کارت مباشرت رو گرفتم. وقتی که آپلود کرد برای بررسی متاسفانه درخواستم رو رد کردن و گفتن که کارت مباشرت مورد تایید نمی‌باشد. خودشون حرف خودشونو نقض میکنن.

    11
وام بدون چک و ضامن
×
وام بدون چک و ضامن
تا 50 میلیون تومان
دیجی‌پی