رده خرید اقساطی ایزی پی

ایزی پی

خرید قسطی یکی از معمول‌ترین روش‌های خرید در شرایط اقتصادی کنونی است. برای دانستن شرایط خرید اقساطی و سقف اعتبار، درصد سود و قسط های ایزی پی این جدول را بخوانید.

شرکت
حداکثر اعتبار
100 میلیون تومان
سود
24 %
نرخ موثر
43 %
  • بنابر ضمانت و دوره بازپرداخت این نرخ متفاوت است
نوع اعتبار
کیف پول
حداکثر مدت بازپرداخت
24 ماه
پیش‌پرداخت
ندارد
مبلغ اقساط
5,183,640 تومان
  • این مبلغ برای سقف وام ۱۰۰ میلیون تومان و بازپرداخت ۲۴ ماه است
مدل ضمانت
چک

ضمانت ایزی‌پی به‌صورت چک،‌ سفته یا رمزارز است

سایت‌هایی که می‌توان خرید انجام داد
دیجی‌کالا، هایپرمالی و... [فهرست سایت‌‌های مجاز در سایت ایزی پی آمده است]
مدل پرداخت اقساط
آنلاین
کالاهای مورد خرید
تمامی کالاهای موجود در سایت طرف قرارداد با ایزی‌پی
اعتبارسنجی
غیرحضوری
جریمه دیرکرد
دارد

همه چیز درباره خرید اقساطی ایزی پی

ایزی پی را اغلب با بلیت‌های الکترونیکی و کارت‌های کوچک مترو می‌شناسیم که در واقع برند محصول شرکت توسن محسوب می‌شود. شرکت توسن هم در سال ۱۳۷۸ با فلسفه ایجاد بستر مستقل بومی برای ارائه راهکارهای نوین فناوری اطلاعات در زمینه‌هایی مثل بانکداری و دولت الکترونیک معرفی تاسیس شد و سال 1389توسن پروژه‌ بلیت الکترونیک را کلید می‌زند؛ پروژه‌ای که ایزی پی از دل آن بیرون می‌آید. ایزی‌پی ابتدا از طریق بلیت‌های الکترونیک مترو راه خود را بین مردم باز کرد و به مرور خدمات دیگری مثل پرداخت عوارض و قبوض هم به خدماتش اضافه شدند.

اما 11 سال بعد از ورود ایزی پی به سبک‌زندگی مردم، این برند حالا تمرکزش را روی اعطای اعتبار خرید اقساطی گذاشته است. برای استفاده از خدمات سرویس اقساطی ابتدا باید اپلیکیشن ایزی پی را نصب کنید. بعد هم اعتبارسنجی بانک و گذاشتن ضمانت‌های لازم است.

یکی از خوبی‌های ایزی پی تنوعی است که برای ضمانت‌هایش دارد؛ مشتری‌های خرید اقساطی می‌توانند چک، سفته و رمز ارز را برای ضمانت خرید نزد ایزی پی امانت بگذارند و اعتبار خرید را بگیرند. البته اگر به جای چک یا رمز ارز، سفته را به عنوان ضمانت انتخاب کنید، در پایان پرداخت اقساط، حدود 200 هزار تومان باید بیشتر از آن دوتای دیگر پرداخت خواهید کرد. در صورت تمایل مشتری، ایزی پی امکان خرید از طریق کد ووچر را هم مهیا کرده است و کد دریافتی ووچر را می‌توانید در هر فروشگاه آنلاینی هزینه کرده و خدمات یا کالای موردنظرشان را بگیرند.

نکته: فراموش نکنید زمان شروع اقساط در ایزی پی هم بعد از واریز اعتبار به حساب مشتری خواهد بود، نه اولین خرید.

دریافت شماره شبا با شماره کارت و حساب

مزایای ایزی پی

یکی از امکان‌های جالب توجهی که ایزی پی در اختیار مشتریانش می‌گذارد، امکان خرید اعتباری با بهره صفر تا سقف ۵ میلیون تومان است. ماجرا هم از این قرار است که با طی کردن روشی مشابه روش خرید قسطی و ارائه چک تضمینی می‌توانید از فروشگاه‌های بازارچه ایزی پی تا ۵ میلیون تومان خرید کنید و یک ماه بعد بدون بهره آن مبلغ را بازگردانید.

یکی از وجوه تمایز خرید اعتباری ایزی پی این است که علاوه بر محصول روی خدمات نیز تمرکز دارد. استفاده از خدمات دندان‌پزشکی به صورت اعتباری و اقساطی یکی از این موارد محسوب می‌شود. ایزی پی امکان خرید از لوازم استوک مانند لپ تاپ استوک را هم به صورت اعتباری فراهم کرده است. علاوه بر این، بازارچه خرید اقساطی ایزی پی هم تنوع خیلی خوبی برای مشتری‌ها دارد؛ از لوازم خانگی و دیجیتال بگیرید، تا نوزاد و کودک، لوازم ورزشی، سفر و حتی دوره‌های آموزشی.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

از اینکه نظرتان را با ما در میان می‌گذارید، خوشحالیم

7 دیدگاه
  1. مهدی می‌نویسد

    سلام دوستان از کدوم سایت وام بگیرم بنظر شما بالون وام خوبه؟ ازکی وام خوبه؟ اگر میشه یکی هم شما بگید ممنون

  2. امید علی لاله می‌نویسد

    من وام نیاز دارم جهت خرید عرض یک ماه یک جا پرداخت میکنم ممنون‌

  3. مجتبی اکبریان می‌نویسد

    عالی

    1
  4. علیرضا آقاجانی می‌نویسد

    ایزی پی کلاه برداری هست به هیچ عنوان اعتماد نکنید

    1
  5. انسانی جعفری می‌نویسد

    باسلام وخسته نباشی به عوامل وکارکنان ایزی پی من سه سال پیش یه سهمی در ایزی پی خریدم وخدای هم یادم نیست چه سهمی بود هی گفتم شاید در تراکنش یا در سهم بورس باشد الان هیچی در ایزی برای من فعلا ثبت وجویا نشده من باید چکار کنم ممنون از راهنمای شما

    1
  6. ممد می‌نویسد

    یعنی بی عقل تر از ایزی پی ندیدم.وقتی پول اعتبارسنجی ازت میگیرن،همینجوری رندوم یه فایل pdf برات میفرستن که اعتبارسنجیت طبق این اطلاعات رد شده!برای من نوشته شده تعداد حساب بانکی صفر!خوب ابلها من یه شماره حساب بهتون دادم که اعتبارسنجی کردین بعد چجوری تو گزارشی که بقول خودتون از بانک مرکزی گرفتین من هیچ حسابی ندارم؟؟؟

    20
    1
    1. اسماعیل می‌نویسد

      من خودم وام 40میلیونی گرفتم در عرض 10روز کامل مراحل طی شد خیلی ممنون از سرعت عمل و پیگیری دقیقتون

      1
تسهیلات بدون ضامن
×
تسهیلات بدون ضامن و وثیقه
تا 50 میلیون تومان
ویپاد | ترابانک پاسارگاد